Ενδειξη πιεσης ελαστικου σε f20 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρά 1 » Ενδειξη πιεσης ελαστικου σε f20

Σειρά 1 Συζητήσεις για τη σειρά 1

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
01-03-14, 16:16   #1
harrys
 
Το avatar του χρήστη harrys
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 412

Drives: F20 116i
Ενδειξη πιεσης ελαστικου σε f20

Πριν 2 ημερες μου βγαζει ενδειξη χαμηλης πιεσης αλλα και στα 4 ελαστικα. Περιεργο μου φανηκε καθως προηγουμενες φορες μου εδειχνε πιο συγκεκριμμενο λαστιχο εφταιγε.
Σταματαω στην ακρη τα ριχνω μια ματια με το ματι. Δεν ειχα χρονο για μετρησεις. Τα ειδα οκ οποτε μηδενισα τη μετρηση και συνεχισα. Δυο μερες μετα δηλαδη σημερα ξανα ενδειξη παλι για ολα τα ελαστικα. Κατεβαινω κοιταω το πισω λαστιχο απο την μερια του οδηγου ειχε λιγο αερα. Παω βουλκανιζατερ και ειχε οντως καρφι.
Τα ελαστικα τα αλλαξα σε συμβατικά. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν μου εδωσε ποιο ηταν το συγκεκριμενο λαστιχο. Μηπως φταινε τα συμβατικα λαστιχα?
__________________
A man can be destroyed but not defeated.
Ο χρήστης harrys δεν είναι συνδεδεμένος  
01-03-14, 17:09   #2
sv2qo
 
Το avatar του χρήστη sv2qo
 
Status:
Εγγραφή: 06-01-2011
Περιοχή: Θεσσαλονίκη, κέντρο πόλης τα τελευταία 60 χρόνια
Ηλικία: 63
Μηνύματα: 618

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο harrys Εμφάνιση μηνυμάτων
Πριν 2 ημερες μου βγαζει ενδειξη χαμηλης πιεσης αλλα και στα 4 ελαστικα. Περιεργο μου φανηκε καθως προηγουμενες φορες μου εδειχνε πιο συγκεκριμμενο λαστιχο εφταιγε.
Σταματαω στην ακρη τα ριχνω μια ματια με το ματι. Δεν ειχα χρονο για μετρησεις. Τα ειδα οκ οποτε μηδενισα τη μετρηση και συνεχισα. Δυο μερες μετα δηλαδη σημερα ξανα ενδειξη παλι για ολα τα ελαστικα. Κατεβαινω κοιταω το πισω λαστιχο απο την μερια του οδηγου ειχε λιγο αερα. Παω βουλκανιζατερ και ειχε οντως καρφι.
Τα ελαστικα τα αλλαξα σε συμβατικά. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν μου εδωσε ποιο ηταν το συγκεκριμενο λαστιχο. Μηπως φταινε τα συμβατικα λαστιχα?

Στο δικό μου Ε92 απλά έβγαζε μία ένδειξη ότι έχεις χάσει αέρα σε κάποιο ελαστικό.
Καί είναι λογικό γιατί το σύστημα μετράει μέσω των αισθητήρων του ΑΒΣ την διαφορά της περιστροφής των τροχών δεδομένου ότι η διάμετρος τού ελαστικού με λιγότεη πίεση είναι μικρότερη απο αυτήν(τηνδιάμετρο) του φουσκωμένου ελαστικού.
__________________
www.textiles.com.gr
Ο χρήστης sv2qo δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
01-03-14, 17:29   #3
harrys
 
Το avatar του χρήστη harrys
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 412

Drives: F20 116i
Δεν αντιλεγω απλα πριν με τα rft μου εδειχνε ποιο λαστιχο ηταν το προβληματικο δεν εδειχνε και τα 4 μαζι. Εκει ειναι που ψαχνω να δω τι παιζει.
__________________
A man can be destroyed but not defeated.
Ο χρήστης harrys δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
01-03-14, 18:16   #4
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 916

Drives: F20 125i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο harrys Εμφάνιση μηνυμάτων
Πριν 2 ημερες μου βγαζει ενδειξη χαμηλης πιεσης αλλα και στα 4 ελαστικα. Περιεργο μου φανηκε καθως προηγουμενες φορες μου εδειχνε πιο συγκεκριμμενο λαστιχο εφταιγε.
Σταματαω στην ακρη τα ριχνω μια ματια με το ματι. Δεν ειχα χρονο για μετρησεις. Τα ειδα οκ οποτε μηδενισα τη μετρηση και συνεχισα. Δυο μερες μετα δηλαδη σημερα ξανα ενδειξη παλι για ολα τα ελαστικα. Κατεβαινω κοιταω το πισω λαστιχο απο την μερια του οδηγου ειχε λιγο αερα. Παω βουλκανιζατερ και ειχε οντως καρφι.
Τα ελαστικα τα αλλαξα σε συμβατικά. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν μου εδωσε ποιο ηταν το συγκεκριμενο λαστιχο. Μηπως φταινε τα συμβατικα λαστιχα?
Δεν ειναι τπτ!! Η αισθητηρες σου καναν νουμερα! Αμα σου βγει παλι το πας για τσεκ και πιθανον reboot reload στον εγκεφαλο!
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
01-03-14, 21:08   #5
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.303

Drives: Ε34 520i
Το περιεργο ειναι πως και οι 4 αισθητηρες δειχνουν χαμηλη πιεση. Αν δεν ειναι αυτο που λεει ο Ηρακλης, μπορω να προσθεσω αλλα 2 αιτια.

1.Οι χαμηλες θερμοκρασιες μπορουν να επηρεασουν την πιεση η' τα ηλεκτρονικα της βαλβιδας.

2.Μπαταριες? Νωρις βεβαια θα μου πεις....
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
01-03-14, 22:08   #6
frezas
 
Το avatar του χρήστη frezas
 
Status:
Εγγραφή: 23-11-2006
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 1.249

Drives: F20 116i
Και στο δικο μου εχει δείξει λανθασμένα απώλεια πίεσης στο παρελθόν. Μια φορά και δε το εχει ξανακάνει.
__________________
show must go on......
Ο χρήστης frezas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-03-14, 01:05   #7
harrys
 
Το avatar του χρήστη harrys
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 412

Drives: F20 116i
Δεν με καταλαβατε ειχα απωλεια αερα λογω καρφιου αλλα σε ενα μονο ελαστικο. Απλα το συστημα εδειχνε προβλημα σε ολα τα ελαστικα.
__________________
A man can be destroyed but not defeated.
Ο χρήστης harrys δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-03-14, 09:42   #8
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 916

Drives: F20 125i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο harrys Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν με καταλαβατε ειχα απωλεια αερα λογω καρφιου αλλα σε ενα μονο ελαστικο. Απλα το συστημα εδειχνε προβλημα σε ολα τα ελαστικα.
Οπως σου ειπα ειναι θεμα εγκεφαλου και αισθητηρων!! Μπορει να χρειαζεσαι αναπρογραματισμο!!! Αμα στο ξανακανει το πας για τσεκ σε BMW service! Το εγκεφαλακι τραβαει ζορια καμια φορα και σου δινει invalid info σε δοιαφορα μοντελα!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο frezas Εμφάνιση μηνυμάτων
Και στο δικο μου εχει δείξει λανθασμένα απώλεια πίεσης στο παρελθόν. Μια φορά και δε το εχει ξανακάνει.
Σε εμενα σε πορεια στην Εθνικη και τα 4 απωλεια!! Καλοκαιρι ηταν σταματαω περιμενω κανα 30 λεπτο να δω πιο χανει Και τπτ! Βγαζω ενα pressure gauge προπολεμικο του πατερα ολα μια χαρα! Ενδειξη ειχε φυγει και τελος! πορισμα τις BMW την ακουσαν οι αισθητηρες λογω ζεστης!!!
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-03-14, 12:24   #9
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.303

Drives: Ε34 520i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο harrys Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν με καταλαβατε ειχα απωλεια αερα λογω καρφιου αλλα σε ενα μονο ελαστικο. Απλα το συστημα εδειχνε προβλημα σε ολα τα ελαστικα.


Συγνωμη λαθος μου
Τοτε 99% ειναι αυτο που γραφει ο Ηρακλης.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-03-14, 19:19   #10
harrys
 
Το avatar του χρήστη harrys
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 412

Drives: F20 116i
Ευχαριστω για την βοηθεια και τις αποψεις. Στο επομενο service θα το παω να το βαλουν στον εγκεφαλο. Παντως αποκλειουμε την περιπτωση να φταινε τα συμβατικα ελαστικα.
Δηλαδη οτι το συστημα εχει φτιαχτει με rft και οχι για συμβατικα που του εβαλα. Διαστασεις δεν αλλαξα.
__________________
A man can be destroyed but not defeated.
Ο χρήστης harrys δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump