Manhart M235i. - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρά 2 Συζητήσεις για τη σειρά 2

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
22-06-14, 16:19   #1
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.312

Drives: Ε34 520i
Manhart M235i.

H BMW M235i της Manhart εφοδιάζεται με τον 3.0lt 6κύλινδρο TwinPower Turbo, όπως και η "μαμά" έκδοση. Έπειτα από τη φροντίδα του βελτιωτικού οίκου και χάρη στην προσθήκη μεγαλύτερου intercooler, νέας εξάτμισης, νέας χαρτογράφησης της ECU και αναβαθμισμένου turbo boost αύξησε την ιπποδύναμή του από τα 326ps στα 430ps.







Αλλαγμένο είναι και το καπάκι του το οποίο πλέον έχει κίτρινο χρώμα (βάφεται αναλόγως με το χρώμα του αμαξώματος).



Αλλαγές υπάρχουν και στήν ανάρτηση του αυτοκινήτου. Πλέον, η BMW M235i διαθέτει στις τέσσερις άκρες της ρυθμιζόμενα Manhart MH2 Clubsport αμορτισέρ, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport διαστάσεων 225/35 εμπρός και 255/30, και τα φρένα είναι μεγαλύτερα, με τα εμπρός να εφοδιάζονται με 6πίστονες δαγκάνες.




Φυσικά αλλαγές υπάρχουν και στην εμφάνιση του αμαξώματος της BMW M235i. Όπως μπορούμε να δούμε και από τις εικόνες διαθέτει αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα (σπόιλερ, αεροτομή, διαχύτης).



Όσον αφορά το εσωτερικό εκεί πρωταγωνιστεί το κίτρινο roll cage και τα μπάκετ καθίσματα Recaro Pole Position, οι ζώνες τεσσάρων σημείων και η προσθήκη νέων οργάνων. Φυσικά έχουν αλλαχθεί τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων, χειρόφρενο, πεντάλ για να ολοκληρωθεί το παζλ.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος  
22-06-14, 20:39   #2
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
Όλο τα ίδια και τα ίδια. Όλες οι βελτιώσεις που φαίνονται ''ίδιες''. Γιατί δε κάνουν κάτι διαφορετικό? κάτι extreme κάτι έξω από τα συνηθισμένα?
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-06-14, 22:00   #3
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.312

Drives: Ε34 520i
1. Γιατι πλεον με τα μαμα μοτερ της ΒMW δεν υπαρχει αναγκη για κατι τετοιο. Λιγο πουσαρισμα και ολα καλα.

2. Γιατι πολυ λιγοι θα πληρωναν για κατι το "διαφορετικο" στις μερες μας.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-06-14, 23:19   #4
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.779

Drives: E92 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο jimaras Εμφάνιση μηνυμάτων
Όλο τα ίδια και τα ίδια. Όλες οι βελτιώσεις που φαίνονται ''ίδιες''. Γιατί δε κάνουν κάτι διαφορετικό? κάτι extreme κάτι έξω από τα συνηθισμένα?


Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
1. Γιατι πλεον με τα μαμα μοτερ της ΒMW δεν υπαρχει αναγκη για κατι τετοιο. Λιγο πουσαρισμα και ολα καλα.

2. Γιατι πολυ λιγοι θα πληρωναν για κατι το "διαφορετικο" στις μερες μας.


Θα έπρεπε να κάνουν κάτι διαφορετικο πχ τον s85 ή s65 με compressor σε 2coupe θα ήταν κάτι πολύ ενδιαφέρον........ελαφρια καρότσα , 600++ άλογα και να μην ισιώνει πουθενά !!!!!

Αλλά όπως λέει ο Θοδωρής ποιος πληρώνει κάτι τέτοια ; λίγοι-ελάχιστοι......αρα το project θα ήταν απο ''μέσα''......
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-06-14, 14:40   #5
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
Αντε να δουμε καμια εταιρια να βαλει τον V8 της παλιας Μ3 στη νεα Μ4
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-06-14, 15:44   #6
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Κλασσικα πραγματα....Ενα προγραμματακι,ενα σετ ζαντες και αναρτηση,ενα ταχα μου ιδιαιτερο χρωμα-skatouli kafe η' salamander green,ενα σετ καθισματα απο επωνυμη εταιρεια και ετοιμο το ''νεο' πρωτοτυπο της εκαστοτε καγκουρε εταιρειας...
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump