λαμπάκι ραδιατέρ - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρές Χ Συζητήσεις για τις σειρές Χ (Χ1, Χ3, Χ5 & Χ6)

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
26-06-14, 17:25   #1
shadowman14
 
Εγγραφή: 14-05-2014
Μηνύματα: 139

Drives: E83 X3 2.5i
λαμπάκι ραδιατέρ

να πω οτι συνυπαρχω καιρο με το προβλημα να μου αναμοσβήνει η ενδειξη χαμηλής στάθμης νερού στο ραδιατέρ. οταν πρωτοεμφανιστηκε πηγα αμεσως συνεργειο και οντως ηθελε αλλαγη ενας χοντρος ευκαμπτος σωληνας που ενωνεται στο expansion tank (μάλιστα φαινόταν κ εξωτερικά άλατα λόγω της διαρροής). από τότε μου αναβει μεν το λαμπακι αλλα σπανια και το ελέγχω διαρκώς το θέμα του νερού. χάνει καθε μηνα περιπου 200ml και κυκλοφορώ μόνιμα με ενα μπουκαλάκι αραιωμένου αντιψυκτικού στο πορτ παγκαζ για να συμπληρώνω. μέχρι εδώ ας πούμε όλα καλά! τις τελ μέρες (λόγω ζέστης πάει και το κλιματιστικό φουλ) σε ανηφόρες κατηφόρες μου ανάβει η λάμπα και ξανασβήνει (δεν είναι μόνιμα σταθερά αναμμένη). Λέω τα συνηθισμένα κόλπα θα είναι και τσεκάρω ανοίγοντας την ταπα. ο δείκτης όμως είναι τερμα σηκωμένος, δε φαίνεται να θέλει νερό. μήπως τα έχει παίξει ο αισθητήρας μου λόγω του ότι ενεργοποιείται συχνά πυκνά απ τις μικροδιαρροές?? δεν φανηκαν πουθενα νεα αλατα πάντως

και τελος το νερο που σταζει απ το κλιματιστικο όταν ειναι σε λειτουργία έχει καμιά σχέση με κείνο του ψυγείου ή είναι εντελώς άσχετο?

σημειωση: με ανοιχτο το κλιματιστικο και το αμαξι σταθμευμενο ακούγεται περίπου κατω απ τα μπροστινα καθισματα ενα ρυθμικο τακ τακ - τακ τακ. μόλις σβήσω το κλιματιστ σταματάει και όταν το ξαναναψω ξανακουγεται αλλα οχι αμεσως. το αναφερω μηπψς σχετιζεται με τα νερα του και αυτο

(το αμαξι βγηκε πριν μια βδομαδα απο μεγαλο σερβις και ελεγθηκαν σχεδόν τα πάντα κ πολλά αντικατασταθηκαν)
Ο χρήστης shadowman14 δεν είναι συνδεδεμένος  
27-06-14, 16:00   #2
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Eλεγξε και το μικρο σωληνακι εξαερισμου-υπερχειλισης απ το τακακι διαστολων. Μου ειχε τυχει στο δικο μου να τρυπησει, μιλαμε τωρα για απειροελαχιστα μικρη τρυπουλα αλλα εχανε νερακι με το ρυθμο που περιγραφεις και μονο οταν το ετρεχα τ αμαξι. Μαλιστα η τρυπα ηταν στο κατω μερος αυτου του σωληνισκου και δε φαινοταν ευκολα η διαρροη. Τσεκαρε το κι αυτο παντως. Ενα αλλο που μου ρχεται στο μυαλο ακομα ειναι και η αντλια νερου. Καποιες φορες τα συστηματα στεγανοτητας των αντλιων φθειρονται και χαλανε με αποτελεσμα να χανουν και μαλιστα οταν ειναι σταματημενο τ αμαξι με σβηστη μηχανη. Οταν λειτουργει το μοτερ πολλες φορες δε φαινεται η διαρροη καθως λογω της φυγοκεντρου δυναμης δε φευγει νερο προς τα εξω ενω οταν αυτο σταματησει, αρα και η αντλια, τοτε δια της βαρυτητας το νερο πεφτει κατω. Τσεκαρε και αυτο..
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-06-14, 17:19   #3
shadowman14
 
Εγγραφή: 14-05-2014
Μηνύματα: 139

Drives: E83 X3 2.5i
όσο προσεκτικα και αν το έψαξα δεν βλέπω διαρροή, τώρα αν είναι καμιά τρυπίτσα επιπέδου καρφίτσας τι να πω. το θέμα είναι ότι ανοίγοντας την ταπα η στάθμη μου φαίνεται ίδια, αν κ το λαμπάκι επιμένει να ανάβει επίμονα μέσα στο ταμπλό. εννοείται κ η θερμοκρασία κινητηρα φυσιολογική. εγώ κλείνω προς το ότι τρελάθηκε ο αισθητήρας μου. αλλιώς τι αναβει αν το νερο ειναι φουλ. που βρίσκεται όμως? είναι ακριβός? αν υπαρχει κ ο κωδικός του να τον δω σε εικόνα θα ηταν τελεια

κ κατι αλλο, μπορει να αναβει το λαμπακι απο παραγεμισμενο με υγρο ψυγείο/? μήπως δηλ είναι ελαφρως παραπανω απ το κανονικο? (τι αλλο να σκεφτω

τις τελ μερες κανω πολλα χιλιομετρα και με καυσωνα και φουλ κλιματιστικο, δε μπορει αν ειχα σοβαρη διαρροή θα ήταν εμφανης η πτώση της σταθμης...
Ο χρήστης shadowman14 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-06-14, 18:01   #4
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
Πρέπει να είναι το νούμερο 4 και κάνει 24 ευρώ
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/sele...CE/17/17_0308/

Αν δεν είναι αυτό ψάξε αλλού στο site
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-06-14, 01:01   #5
shadowman14
 
Εγγραφή: 14-05-2014
Μηνύματα: 139

Drives: E83 X3 2.5i
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/sele...CE/17/17_0304/

το 4 και το 11 εχουν σχεση?
Ο χρήστης shadowman14 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-06-14, 14:12   #6
shadowman14
 
Εγγραφή: 14-05-2014
Μηνύματα: 139

Drives: E83 X3 2.5i
update: τα δεδομενα δυστυχως αλλαξαν. πανω που η η σταθμη ηταν σταθερη 3 μερες και πίστευα πως απλα θα την γλιτωνα με αλλαγη κανενος αισθητηρα, σήμερα ανοιξα την ταπα κ ο δεικτης ηταν το minimum. αρα όντως κάπου χάνω κ χτες επειδη εκανα καμια 200χλμ φαινεται ζοριστηκε παραπανω. αυριο παω να το τσεκαρω γτ σε 24ωρες εχασα περιπου 250ml

το κλιματιστικο μπορει να καταναλωνει νερο απ το ραδιατερ?? παίζει ρόλο δηλ πόσο κουραζψ κ το a/c??
απ οσο ξερω ειναι ξεχωριστα κυκλωματα κ η μονη επιβαρυνση στο ραδιατερ ειναι απλα η λιγο παραπανω αυξηση της θερμοκρασιας του ψυκτικου υγρου του.
Ο χρήστης shadowman14 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-06-14, 21:29   #7
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο shadowman14 Εμφάνιση μηνυμάτων
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/sele...CE/17/17_0304/

το 4 και το 11 εχουν σχεση?
Το 4 είναι ο αισθητήρας σταθμης που ζητας και το άλλο είναι εσωτερικη βαλβιδα στο δοχειο διαστολης που κουμπωνει όμως στο ψυγειο.

Οσο για το πρόβλημα που αναφερεσαι μαλλον δεν εχει εξαερωθει σωστα το κύκλωμα και στα κανει αυτά ...ως πιο απλη λυση, μετα ερχονται τα συνθετα.
Αρα πηγαινε σε ένα συνεργειο πριν το κολησεις και τραβας τα μαλια σου.
Το κύκλωμα του A/C δεν εχει να κανει σε τιποτα με των νερων του ψυγείου.

Καπου χανεις νερακια και μαζευεται λογω κλειστου κυκλώματος αερας (vacoum)
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-06-14, 18:43   #8
shadowman14
 
Εγγραφή: 14-05-2014
Μηνύματα: 139

Drives: E83 X3 2.5i
τελικα βαλαμε πιεση στο ραδιατερ κ χανει απο τα πλαγια, πράγμα που ήξερα κ παντα το τσεκαρα, αλλά τώρα με τον καύσωνα ζορίστηκε το πράμα. το ραδιατερ εχει 2 πλαστικα καπακια αριστερα και δεξια, εκεί στην ένωση τους με το κυρίως ραδιατερ χανω λίγο (μα πλαστικα βρήκε να βαλει η bmw?)
ποσο να περιμενω για ανταλλακτικο κ εργασια? (γτ καμία σχέση οι τιμές του etk.cc)

αλλά σχετικά αβίαστα μου είπε για νέο ραδιατέρ, ενώ βλέπω έχει και υλικά στεγανοποίησης μέσα στο σετ (αν όντως είναι πάνω στην ένωση). για να καταλάβετε μιλάω για το 8 που πάει και εφαρμόζει πάνω στο μεταλλικό ψυγείο
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/sele...CE/17/17_0302/
Ο χρήστης shadowman14 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
01-07-14, 14:30   #9
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Φιλος μου με ιδιο προβλημα σε Lotus το πηγε σε βιοτεχνια μεταλλικων κατασκευων για αυτοκινητα και του συγκολλησαν μεταλλικα καλυμματα στην θεση των πλαστικων με πολυ μικροτερο κοστος απο την αγορα καινουργιου...
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
01-07-14, 15:55   #10
shadowman14
 
Εγγραφή: 14-05-2014
Μηνύματα: 139

Drives: E83 X3 2.5i
Θα μου φτασει το 350αρι αραγε για καινουργιο ψυγειο? (Τοσο βρηκα σε ηλ καταστημα μαρκα nrf, ειναι καλη?) γτ της μαμας bmw δε νομιζω να πεφτει κατω απο 500αρικο
Ο χρήστης shadowman14 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump