engine fault ??? - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Twin-Turbos Συζητησεις με ο,τι εχει να κανει με τους διτουρμπινους κινητηρες της αγαπημενης μας εταιριας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
06-07-14, 14:22   #1
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
engine fault ???

Καλησπέρα είμαι κατοχος ενός 335 cabrio 2008 engine fault , full engine power no longer available. possible to contine journey.drive moderately.
σας εχει βγαλει ποτε τετοιο πρόβλημα ??
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος  
06-07-14, 14:46   #2
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.219

Drives: E87 116i
Καλησπέρα καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Μπορείς να περάσεις από το welcome section να σε γνωρίσουμε καλύτερα

http://www.bmwforum.gr/forum/forumdisplay.php?f=13

Το forum δεν είναι διαγνωστικό της bmw οπότε αυτό που θα σου πρότεινα είναι να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο ή ένα ειδικευμένο συνεργείο που διαθέτουν διαγνωστικό BMW και εκεί θα σου πούνε σίγουρα για το τι παίζει. Η διάγνωση δεν είναι κάτι που κοστίζει.

Ακόμη και όλο το ιστορικό του αυτοκινήτου να μας πεις μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε. Μπορεί να είναι κάτι απλό μπορεί να είναι και αλλαγή μοτέρ. Αν αρχίσει να λέει ο καθένα ότι θέλει θα ακούσεις πολλά.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-07-14, 22:03   #3
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.305

Drives: Ε34 520i
Οπως σου εγραψε ο αξιοτιμος συναδελφος απο πανω Σοφοκλη.
Κατευθειαν στο διαγνωστικο για τα περαιτερω. Το καλο ειναι πως σε αφηνει να πας με το αυτοκινητο και οχι με την οδικη.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-07-14, 00:43   #4
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
Ευχαριστώ πολύ παιδιά αύριο θα πάω αν και έχει σβήσει τώρα μου αναψε προχθές για λίγο εκλεισα την μηχανή για λίγο και μου έσβησε εχθές πάλι αναψε για λίγο και σήμερα καθόλου

το θεμα είναι αν θα πρεπει να είναι το πρόβλημα στην οθονη μου για να μπορεσει να το διαβασει το διαγνωστικο γιατι τωρα δεν μου βγαζει τιποτα σαν ενδειξη
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-07-14, 00:49   #5
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.219

Drives: E87 116i
Μην ανησυχείς η λογική λέει ότι σφάλμα έχει καταγραφεί στην μνήμη και θα εμφανιστεί όταν κουμπωθεί επάνω το διαγνωστικό.

Έτσι θα μπορέσουν να σου πουν τι το προκάλεσε και τι θα χρειαστεί να κάνεις.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-07-14, 21:01   #6
Giakou
 
Το avatar του χρήστη Giakou
 
Εγγραφή: 14-10-2013
Ηλικία: 27
Μηνύματα: 298

Drives: E92 335i
Και το διαγνωστικό δεν αποσαφηνίζει 100% την αιτία του προβλήματος
Μπορεί πχ να σου βγάζει στροβιλοσυμπιεστή σαν βλάβη και συ απλά
να χεις απώλεια πίεσης απο κανένα σωληνάκι
__________________
Ο χρήστης Giakou δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-07-14, 19:51   #7
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Κλασικο σύμπτωμα μπεκ, πας αλλαζεις, πληρωνεις φευγεις.
Αν σου πουν ότι τα θελει όλα, αλλαξε τα όλα γιατι θα στο ξανακανει σε άλλο κυλινδρο.
Και προσεχε τους βενζιναδες. !
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-07-14, 19:16   #8
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
ευχαριστω πολυ παιδια τελικα δεν ηταν κατι μαλλον απο βενζινη , πηγα και μεχρι την κερκυρα και γυρισα 1600 χιλιομετρα σε 4 μερες χωρις προβλημα , καποια στιγμη μου αναψε το τσεκ της μηχανης αλλα εσβησε μετα απο καποια χιλιομετρα μολις εβαλα βενζινη 100αρα, ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο αφου εσβησε . Γυρνωντας το πατησα κιολας 270 σε καποια ευθεια ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο θελω να ρωτησω και κατι σχετικα με το αυτοματο κιβωτιο, οι επιδοσεις 0-100 η 0-200 η 100-200 αλλαζουν οταν το εχεις στο S auto απο οτι στο D γιατι αν καταλαβα το S απλα σε κραταει ψηλα στις στροφες οταν εχεις καποια ταχυτητα για να εισαι παντα με αμεση ανταποκριση στο γκαζι και οχι για να σου δωσει καλυτερη τελικη η καλυτερο 0-100
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-08-14, 13:04   #9
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
τελικα το πρόλημα με το engine fault δεν λυθηκε , με διαγνωση μου εδειξε ότι θελει αλλαγη ο αισθητήρας πιεσης πριν το κλαπετο στην εισαγωγή που παει ο αερας ,αλλα διαλεξε καιρο να μου το κανει δεν υπαρχει το ανταλλακτικο γιατι η BMW είναι κλειστη για μια εβδομαδα από σημερα και δεν υπαρχει πουθενα . Μου χαλασε τις διακοπες

μου βγαζει και άλλο πρόβλημα όπως καταλυτικη μετατροπή 2 φορες το εχει βγαλει αυτο αλλα το πιο πσνω πρόβλημα είναι πιο σοβαρο αφου δεν μου δινει δυναμη στο κινητηρα μεχρι 2000 στροφες παει οσο και να το παταω και μεχρι τα 100
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump