ελαττωματικα ελαστικα (?) - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Ελαστικά & Αναρτήσεις Το ήμισι του παντός...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
28-08-14, 21:54   #1
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
ελαττωματικα ελαστικα (?)

Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι περιμένω το πόρισμα από την αντιπροσωπεία κ γιαυτο έχω το ερωτηματικό..



Λοιπόν όπως έχω αναφερθεί κ σε παλιότερο ποστ έχω αγοράσει μετά από πολύ ψάξιμο κ ως ότι καλύτερο υπήρχε την δεδομένη στιγμή τα continental sport contact 5 ssr τα έχω ένα κ μισο χρόνο κ έχω κάνει το πολύ 25000-30000 χιλιόμετρα κ μάλιστα είμαι πολύ ευχαριστημένος κ από ποιότητα κύλισης, απο το κρατημα κ από το πόσο μαλακά είναι σε σχέση με τα Pirelli που είχα όταν αγόρασα το Χ1.

Θα ξεκινήσω λίγο ανάποδα την ιστορία μου ξεκινώντας από το σήμερα κ στο ενδιαμεσο θα δωσω τα στοιχεια μου για καποιο προβλημα που βγηκε σε καποιο Χ1 με τα ελαστικα αλλα απο αλλο προβλημα που ειχε αλλα κ σε ένα από τα ελαστικα που ειχα.

Εχθες μετα από εξοδο κ γυρνοντας στο σπιτι (να σημειωσω ότι εδώ που μενω η μετακινηση μου με το αμαξι είναι εως 40-50 χιλιομετρα η μεγιστη ταχυτητα κ οι αποστασεις είναι του 5λεπτου αντε 10λεπτου) αρχισα να ακουω ένα περιεργο θορυβο στο πισω αριστερο ελαστικο.. αυτος ο θορυβος μου θυμιζε κατι από τον ιδιο θορυβο που ειχα ακουσει πριν ενα χρονο περιπου στον δεξιο πισω τροχο (θα αναφερθω αργοτερα γιαυτο)

Σημερα πρωι πρωι παω στον λαστιχα μου οπου τον ξερω καλα κ του εξηγω πως εχει η κατασταση..κανουμε μια βολτα 300 μετρα το πολύ με ταχυτητα 20-30 χιλιομετρα κ ακουει κ αυτος τον θορυβο παμε κ βαζουμε ένα μηχανημα πανω στο ελαστικο ενώ εχουμε σηκωσει το αμαξι για να αρχισει να γυρναει η ροδα ώστε να δουμε εάν οντως ξανα ακουγετε..που οντως ακουγοταν (γυρνουσαν ολες οι ροδες λογω xdrive αλλα δεν επηρέασαν την κατασταση με τον θορυβο)

Βγαζουμε το ελαστικο το βλεπουμε εξωτερικα κ δεν βλεπουμε τιποτα ,το βαζουμε σε νερο μπας κ εχει κατι παρολο που δεν ειχε κατι εξωτερικα παλι τιποτα ..ουτε φαγωμενο στις πλευρες (το λεω γιατι θα αναφερθω κ για άλλο ένα προβλημα που εχουν βγαλει καποια/ο απο τα νεα Χ1) οποτε το επομενο που καναμε ηταν να ξεζανταρουμε το αποτελεσμα αυτό.







Ξεκιναμε κ ελεγχουμε όλα τα ελαστικα εξωτερικα κ δεν εχουν το παραμικρο οποτε αρχιζουμε το ξεζανταρισμα?από τα 4 ελαστικα που εχω εδώ κ ένα χρονο το ένα εχει αλαχθει μεσα στους πρωτους 3 μηνες γιατι στην αρχη μου αναβε η ενδειξη πιεσης ελαστικων (2 φορες) οπου οποιο ελεγχο κ αν καναμε εξωτερικο ή με νερο δεν εβγαλε κατι οπότε το αποδοσαμε στην βαλβιδα παρολο που κ αυτή δεν ειχε δειξει να είναι ελλατωματικη τελικα την τελευταια φορα που μου αναψε η ενδειξη πιεσης ελαστικων μετα απο κανενα μηνα απο ολα αυτα ειχα πατησει ένα καρφι που ειχε περασει μεχρι το εσωτερικο του ελαστικου που όταν όμως ξεζανταραμε ειδαμε το ιδιο αποτελεσμα με αυτό που σας εδειξα στις φωτο,ομως το αποδοσαμε στο ότι ειχα κανει ταξιδι περιπου 100 χιλιομετρων παρολο που ειχα προσθεσει αερα..+ ότι ειχα πατημενο καρφι συνεχιζω στο σημερα κ όπως ειπα ξεζανταρουμε τα αλλα 3 ελαστικα ενας λογος που το καναμε αυτό είναι ότι πριν μερικες ημερες ειχε παει ένα Χ1 μοντελο του 2012 οπου ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα με τα ελαστικα τα οποια όμως ηταν φαγωμενα από την εσωτερικη μερια του τροχου φορουσε τα Pirelli (μαμά από την αγορα του Χ1 τα ειχε) + ότι από μεσα ηταν σπασμενα όπως την φωτο αλλα όχι τοσο πολύ τελικα ειχε προβλημα ευθυγραμμισης εξ αρχης από το εργοστασιο οπου πηγε στην αντιπροσωπεια (ελληνας που ζει στην ρουμανια εξου κ μαθαμε τι εγινε μια που τον πηρε τηλ επιτοπου για να δουμε τι εκανε) κ του τα αλλαξαν όλα τα λαστιχα όπως ότι του κανανε εκ νεου ευθυγραμμιση.. οποτε ειπαμε μπας κ εχει το ιδιο προβλημα το δικο μου..ελα όμως που εγω εχω το Χ1 4 χρονια κ ποτε δεν μου ειχε βγαλει τετοιο θεμα με τα Pirelli αλλα κ με τα goodyear που εχω για χιονολαστιχα..συνεχιζουμε λοιπον το ξεζανταρισμα κ βγαζουμε τα υπολοιπα ελαστικα ..στο ένα από τα μπροστινα ελαστικα βλεπουμε το ιδιο προβλημα..

Οπου ποτε δεν μου είχε δείξει οτι εχει πρόβλημα κτλ συνολο 2 στα 4 (το ενα απο τα 4 εχει αλαχθει οπως ειπα νωριτερ ηδη)

Εγω αρχιζω τα καντιλια μια που κυκλοφορω παρα πολύ με το αμαξι με την οικογενεια + ότι παω πολλες φορες κ με ταχυτητες 180+ όταν ειμαι μονος κ βλεποντας την εικονα των ελαστικων αρχιζω να φορτωνω η επομενη κινηση ηταν να ξεζανταρουμε τα χιονολαστιχα μια που τα φυλασω στον ιδιο ώστε να βγαλουμε μια γρηγορη κ προχειρη γνωμη εάν φταιει το αμαξι ή το λαστιχο, τα χειμερινα παρολο που τα εχω 4 χρονια ηταν τελεια διχως κανενα ιχνος φαγωματος ή κατι άλλο κ από μεσα κ από εξω, τελικα φοραω τα χιονολαστιχα μια που δεν ειχε κατι σε καλοκαιρινο ακομα κ μεταχειρισμενο κ ολο το σετ εφυγε για τα κεντρικα της continental ..

Αναμενοντας την απαντηση από την εταιρεια θα ηθελα να μου πειτε εναλλακτικες ελστικων παντα runflat που θα μπορουσα να βαλω με τα continental ειμαι πολύ ευχαριστιμενος αλλα για να δωσω ξανα λεφτα δεν ξερω...ισως μονο αν μου αλλαζαν ολο το σετ δωρεαν θα τα φορουσα παλι κ αυτό με επιφυλαξη. Η αποζημιωση που θα παρω ομως εάν παρω αν κ από ότι όλα δειχνουν είναι αστοχια των ελαστικων θα είναι το ποσοστο του προφιλ που εχει μεινει αφαγωτο δηλ ασχετα με το εάν εγω γυρνουσα με ελαστικα σπασμενα από μεσα κ μπορει ή όχι να κινδυνευα αυτοι θα δουν το ποσοστο εχει μεινει αφαγωτο απο το προφιλ πχ εχει μεινει 30% επι του συνολικου προφιλ ε θα μου κανουν εκπτωση σε νεα ελαστικα 30 % , παρολα ταυτα ο λαστιχας μου επειδη τον ξερω καλα μου ειπε να περιμενω να βγαλουν το πορισμα κ υστερα να δουμε τι θα κανουμε , αλλα εγω θα ηθελα κ μια γνωμη για νεα ελαστικα...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Φάνης : 29-08-14 στις 09:16
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος  
28-08-14, 23:28   #2
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.303

Drives: E46 316i
Για τα νέα ελαστικά δεν ξέρω, δεν έχω ιδέα. Πρεπει να ειναι run flat? περιοριζεις πολύ τις επιλογές σου.

Από την μέσα μεριά δεν ξέρω γιατι. Ειναι πολύ παράξενο. Αν ήταν μόνο από την έξω, θα έλεγα ότι ήταν από την πρεσσα που πατάνε τα λάστιχα στο ζανταρισμα. Υπάρχει περίπτωση να εχεις βγάλει τα λάστιχα αυτά όταν έβαψες τις ζάντες? δεν τα είχες και πριν από τα χειμερινά? μήπως δεν ειναι πρόβλημα του υλικού αλλά πρόβλημα της διαδικασίας αλλαγής και του λαστιχά που πηγαίνεις.

Αστοχία του υλικού γίνεται αμέσως, οχι μετά από 2-3 χρόνια. Αν έχει κάνει και 20-30χιλ km όπως εγραψες, μην περιμενεις αποζημίωση, δεν ειναι λογικό να την πάρεις.

Μιας και ειναι run flat, μήπως τα σκληρά πλαινα έσπασαν από το ξεζανταρισμα? χλωμο και δύσκολο το βλέπω να ειναι πρόβλημα των ίδιων των ελαστικών
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-08-14, 00:24   #3
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
ελαττωματικα ελαστικα (?)

Στρατο τις ζάντες τις έβαψα οταν ηταν να αλλάξω τα ελαστικά , οπότε τα conti μπήκαν σε βαμενες ζάντες κ η πρώτη φορα που τα βγάζω απο τις ζάντες ειναι η σημερινή απο τότε που τα αγόρασα κ τα τοποθέτησα , για τα χιονολαστιχα εχω άλλες ζάντες ώστε να μην μπαίνω σε αυτη την διαδικασία , για την αποζημίωση δεν με νοιάζει κ τόσο μια που δεν σκοπεύω να πάρω πάλι continental , αλλα με νοιαζει το τι θα πούνε ... Ειναι δυνατόν να χαλάει ετσι στο άσχετο το ελαστικό; Ειναι δηλαδη στις προδιαγραφές του; Προφανώς κ οχι άρα άπαξ κ ειμαι μεσα στα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής στο θεμα του πέλματος (δηλ δεν εχω λιωμένα λάστιχα απο 60-80 χιλιάδες χιλιόμετρα ή με καρφί όπως έγινε στο πρώτο) τότε θεωρω οτι ειναι κατασκευαστικό σφάλμα !!!

Για ελαστικά θα ήθελα κατα κύριο λόγο RFT , αλλα δεν με χαλάει να ακούσω κ καποια γνώμη για απλό , αφου δω όλες τις επιλογές θα αποφασίσω στο τέλος τι θα πάρω! Οποτε μπορεις να μου πεις τι σκέφτεσαι για non RFT


Η διαδικασία του λαστιχά μου ειναι η ιδια που κανει για όλα τα αμάξια κ μάλιστα βάζει κ κολλα οταν ξεζανταρει αφου τα εχει ξεφουσκώσει πατάει πολυ προσεκτικά το πλαϊνό για να ανοίξει κ στο καπάκι το βγαζει έξω ώστε οταν γυρίζουν την ζαντα το ελαστικό να βγει μονο του + οτι επειδη ειναι βαμενες προςεχει ακομα πιο πολυ οποτε δεν νομίζω να ειναι απο εκει η ζημιά , άλλωστε δεν ειμαι ο πρώτος που παει με RFT εχει αρκετούς πελάτες αλλα ειμαι μόνος που βγαζει τέτοιο θεμα!!!
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-08-14, 01:12   #4
bimmer56
 
Το avatar του χρήστη bimmer56
 
Status:
Εγγραφή: 17-07-2011
Περιοχή: Space Coast, Florida USA
Ηλικία: 61
Μηνύματα: 711

Drives: E46 330I
Τυπικο overstressing, εισαι πολυ τυχερος που δεν ειχες blowout.
__________________
2003 330I ZHP
2004 330CI ZHP
2010 535XI
2015 Audi A3 TDI
2015 Nissan Rogue SV
Ο χρήστης bimmer56 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-08-14, 01:18   #5
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
Δηλαδη συμβαίνει? κ απο τι να ζοριστικε? αν αυτο εννοείς με το overstressing, τυχερός δεν θα πει τιποτα... Ισως ένας λόγος που δεν έσκασε να ειναι οτι ειναι RFT κ κράτησε το πλαϊνο του αλλιως...
Όπως κ να εχει θα ψάξω να κάνω κ μια ευθυγραμηση μήπως κ όντως υπαρχει θεμα όπως το άλλο x1 αλλα σε μικρότερο βαθμό.. Τι να πω ...
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-08-14, 01:58   #6
bimmer56
 
Το avatar του χρήστη bimmer56
 
Status:
Εγγραφή: 17-07-2011
Περιοχή: Space Coast, Florida USA
Ηλικία: 61
Μηνύματα: 711

Drives: E46 330I
Ειναι max performance λαστιχα, μην περιμενεις πολλα χιλιομετρα, 25-30000 χλμ ειναι 80%-90% του self life. Eαν φταιει η ευθυγραμιση θα το εβλεπες εξωτερικα στο πελμα. Εδω τα cracks ειναι μεσα και μεγαλα, και σιγουρα δεν εγιναν εχθες (ισως η conti να τα αλλαξει με καινουργια). Σιγουρα τα ενισχυμενα πλαινα βοηθανε στο να μην κανει blowout το λαστιχο αλλα μπορει να ειναι και ο λογος που τα cracks ειναι εκει που ειναι λογω του overstressing. Yψηλη ταχυτητα, βαρος, πιεση ελαστικου, ανωμαλιες δρομου, ηλικια ελαστικου, ισως και αναρτηση, αν και θα ειχες σημαδια εξωτερικα του ελαστικου εαν εχεις προβλημα με την αναρτηση.
Να δουμε τι θα πει και η εταιρεια, you are a very good candidate to receive a brand new set of tires-free. Good luck
__________________
2003 330I ZHP
2004 330CI ZHP
2010 535XI
2015 Audi A3 TDI
2015 Nissan Rogue SV
Ο χρήστης bimmer56 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-08-14, 02:45   #7
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
ελαττωματικα ελαστικα (?)

Εξωτερικά το λάστιχο δεν είχε τιποτα απόλυτος καθολου φαγωμάτα πουθενα , η ηλικία των ελαστικών ειναι περσινά μολις μερικών εβδομάδων απο την ημερομηνία παραγωγής τα αγόρασα , υψηλή ταχύτητα ναι πάω γρήγορα αλλα οχι στο όριο τους άλλωστε με τo Χ1 κ να θέλω δεν μπορω να φτάσω τα 250 αλλα σε μόνιμη βάση εχω υψηλές ταχύτητες , απο πίεση τα παρακολουθούσα συνέχεια μετα το περσινό προβλημα του ελαστικού που ναι μεν είχε το καρφί αλλα εγω πιστεύω οτι το ελαστικό είχε καταστραφεί νωρίτερα κ το καρφί ειναι τυχαίο όπως κ αυτο που λες οτι αυτα δεν έγιναν εχθές ή σημερα κ αυτο ειναι το τρομακτικό της υπόθεσης οτι έκανα τοσα χιλιόμετρα κ με υψηλές ταχύτητες με κατέστραμενα ελαστικά, οι δρόμοι ναι έχουν πολλες ανωμαλίες κ ιδίως την ελλαδα στους επαρχιακούς δρόμους ή θα πηγαίνεις σιγά στην δεξιά λωρίδα και θα περνάς απο οτι τρύπα κ ανωμαλία υπαρχει ή θα εισαι στην αριστερή κ θα πηγαίνεις γρήγορα (οπου υπαρχουν 2 λωρίδες μια που οι περισσότεροι έχουν μια λωρίδα ) η ανάρτηση ειναι ακομα καλη μια που στο ΚΤΕΟ δεν βρήκαν κατι κ μου είπαν οτι εχει ακομα μέλλον μέχρι να την αλλάξω , νομίζω ηταν γύρω στο 60% , τώρα όλα αυτα μαζι ισως παίζουν το ρόλο τους για να κανουν να ανοίξει ετσι το ελαστικό απο την στιγμη που ειναι πιθανόν να ειναι ελατωματικο..
Το θεμα πέρα απο αυτο ειναι οτι δεν ξέρω τι να βαλω απο καινουρια κ πρέπει να αρχίσω ξανα το ψάξιμο .
Conti θα ξαναφορεσω μονο όπως τα λες με νέο σετ κ μονο εαν μου το δώσουν free πράγμα πολυ δύσκολο εώς αδύνατο για την ελλαδα!! Κ αυτο με πολυ επιφύλαξη γιατι μετα απο αυτο που ειδα δεν ξέρω εαν μπορω να εμπιστευθω το ίδιο ελαστικό
Μολις εχω νέα σίγουρα θα ενημερώσω για να δουμε τι έγινε κ τι βρήκαν !! Ως τότε καμια ιδέα για ελαστικά??
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-08-14, 04:57   #8
bimmer56
 
Το avatar του χρήστη bimmer56
 
Status:
Εγγραφή: 17-07-2011
Περιοχή: Space Coast, Florida USA
Ηλικία: 61
Μηνύματα: 711

Drives: E46 330I
Εδω η ΒΜW και η ΜΒ ερχονται ειτε με Conti or Michelin. Aκομα και εαν αποφασησεις να πας σε κανονικο ελαστικο παλι μετα ιδια ( Conti 5, Primacy or Pilot non RFT). Πριν λιγο καιρο πηγαμε παρεα στο Miami να δουμε τα Heats με ενα ολοκαινουργιο Audi Q5, φοραγε Bridgestone RFT, αν και σαν αμαξι ειναι solid εντουτοις κοπαναγε σε ολη την διαδρομη.
__________________
2003 330I ZHP
2004 330CI ZHP
2010 535XI
2015 Audi A3 TDI
2015 Nissan Rogue SV
Ο χρήστης bimmer56 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-08-14, 09:55   #9
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
Για pirelli P Zero RFT ή τα τα Michelin primacy 3 ZP σκέφτομαι!!
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-08-14, 10:57   #10
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Γιατί όχι τα Bridgestone S001, που είναι 3ης γενιάς rft και πλησιάζουν πολύ τα συμβατικά σε άνεση?

Στάλθηκε από το GT-P3110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump