διαφορες δυναμεων στα προγραμματα - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Twin-Turbos » διαφορες δυναμεων στα προγραμματα

Twin-Turbos Συζητησεις με ο,τι εχει να κανει με τους διτουρμπινους κινητηρες της αγαπημενης μας εταιριας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
05-09-14, 18:39   #1
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
διαφορες δυναμεων στα προγραμματα

εχω μια απορια 4 στοκ 335 με τα ιδια αλογα (306) με τα ιδια κιλα , αν κανουν κοντρα μεχρι τα 200 οι διαφορες θα ειναι μικρες, αν γραψει χρονο π.χ 20 sec o ενας , ο αλλος θα γραψει 19.50 η 19,80 η 19 γιατι ισως δεν αλλαξε σωστα την ταχυτητα ,παντως οι διαφορες θα ειναι μικρες .
Τωρα βαζουμε στο καθενα απο ενα προγραμμα στο ενα 335 (procede v4) στο αλλο ( jb4) στο αλλο (ess) και στο αλλο (cobb) και τα 4 stage 2 με τα ιδια περιφεριακα στα 400 αλογα με 55 κιλα ροπη . Εδω γιατι εχουμε μεγαλες διαφορες ??? με εναν οδηγο , στο ιδιο αυτοκινητο 4-5 δευτερα διαφορα τι γινετε ? τι φταιει το προγραμμα ? αφου εχουν τα ιδια αλογα
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος  
05-09-14, 19:19   #2
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Μπορώ να σου δείξω 4-5 δυναμομετρησεις με τα ίδια άλογα αλλά με διαφορετική καμπύλη. Δηλαδή το ενα με το άλλο να έχει διάφορα ακόμα και 40 άλογα μετά τις 5000. Και μπορώ να σου δείξω ενα αυτοκίνητο με 360 που περνάει όλα τα αλλά με τα 400.

Επίσης, που μετρήθηκαν τα αυτοκίνητα? στο ίδιο δυναμομετρο?
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-09-14, 20:48   #3
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
στο δρομο μετρηθηκαν βασικα τα βιντεο που βλεπω στο you-tube που συγκρινουν προγραμματα .υπαρχει ενα βιντεo procede v4 vs jb4 και το 335 με το jb4 χωρις μεθανολες εφυγε για πλακα μπροστα οπως και μια συγκριση procede vs ess και το procede εξαφανιστηκε η το κανουν για διαφημιστικους λογους η οντως το καθε προγραμμα εχει την καμπυλη ροπης του και τον χαρτη του . να υποθεσω ομως οτι ενα αμαξι με 360 αλογα θα περασει ενα αλλο με 400 αλλα καπου θα κρεμασει ισως μετα τα 220 αλλιως ποιος ο λογος να μετραμε αλογα και ροπες καλυτερα να μετραμε καμπυλες

ειμαι ασχετος με τα μηχανολογικα αλλα η απλη λογικη δεν ειναι οτι οι καμπυλες ερχονται σε συναρτηση με τα αλογα και την ροπη δηλαδη ενα προγραμμα επωνυμο που σου υποσχεται 400 αλογα η πιεση στο μοτερ δεν ειναι ιδια με ενα αλλο στα ιδια αλογα ,μιλαμε παντα για το ιδιο αυτοκινητο στις ιδιες συνθηκες
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-09-14, 21:37   #4
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Βασικα αν δεν συγκρινεις καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης δεν κανεις τιποτα, οπως σωστα ανεφερε ο Στρατος.
Παμε σε παραδειγμα.. Εστω και τα δυο βγαζουν 60 κιλα ροπη και 400hp.
Το θεμα ειναι στις ποσες στροφες βγαινει η μεγιστη ροπη(που μετραει για το ξεκινημα της κοντρας) και για ποσες στροφες κραταει την ιπποδυναμη.
Αν το πρωτο αυτοκινητο εχει 60 κιλα ροπη στις 3000 στροφες και το δευτερο 60 κιλα ροπη στις 3500 και τα χιλιομετρα που ξεκιναν ειναι 2ες 50χλμ το πρωτο θα ευνοηθει λογο οτι θα δουλευει μεσα στο φασμα στο ξεκινημα.
Ποιο σημαντικο ομως ειναι το ευρως που κραταει τα αλογα.
Εστω το πρωτο βγαζει σταθερα απο τις 5000 στροφες πανω απο 350hp και μεχρι τις 6500 βγαζει 400hp.
Αν το δευτερο βγαζει στις 5000 στροφες 320Hp, στις 5500 στροφες 350hp και στις 6500 παλι 400Hp, τοτε μπορει στο δυναμομετρο να εχουν τα ιδια αλογα, ομως στην κοντρα καθε φορα που θα αλλαζουν ταχυτητα στις 6500rpm και το στροφομετρο θα πεφτει στις 5000rpm το πρωτο αυτοκινητο θα εχει 30hp παραπανω, επομενως καταλαβαινεις τι γινεται..

Υπαρχει ομως και ενας αλλος παραγοντας, στα χειροκινητα, ο οδηγος και το ποσο γρηγορα κανει αλλαγες.
Σε μια κοντρα απο τα 50-240χλμ αλλαζεις απο 2α-5η, δλδ μιλαμε 3 αλλαγες. Αν ο ενας οδηγος αλλαζει σε 0,5sec ταχυτητες και ο αλλος σε 1 sec τοτε μιλαμε για 1,5sec δευτερολεπτο κερδος.
Και μπορει στα αργα αυτοκινητα με μικρες ιπποδυναμεις να μην κανει διαφορα, ομως στα 400Hp το κερδος απο αυτο το 1,5sec ειναι τεραστια διαφορα σε αυτοκινητα. Αρκει να αναλογιστεις οτι εργοστασιακο 335 θελει για το 100-200χλμ κοντα στα 15sec ενω βελτιωμενο 335 με 400Hp θελει μολις 10sec και λιγοτερο για το ιδιο 100-200χλμ.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-09-14, 02:09   #5
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
μια χαρα αρχιζω και μπαινω στο χωρο και τωρα τα καταλαβαινω, δηλαδή αν σας στειλω μια δυναμομετρηση θα μπορειτε να καταλάβετε αν το αμαξι είναι δυνατο η όχι. Σας στελνω το διάγραμμα από το προηγουμενο αρχαιο εγκεφαλο που ειχα και μετα θα σας στειλω με το καινουργιο πρόγραμμα που εβαλα να μου πειτε διαφορες

Πως στελνουμε αρχειο από εδώ ?
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-09-14, 02:15   #6
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Τα γραφιματα και τα νουμερα ειναι ενδεικτικα και δινουν μια εικονα. Την πραγματικοτητα μπορεις να την καταλαβεις μονο οταν θα κατσεις διπλα σε αλλο αμαξι να δεις τι γινεται σε πραγματικες συνθηκες στον δρομο.

My 2 cents

Τι προγραμμα φορας;
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-09-14, 02:48   #7
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
ειχε παραλληλο εγκεφαλο παλιο στο μαυρο κουτι πριν γινει σε ασιμι το procede η δυναμομετρηση εδειξε 356 αλογα με 52 κιλα ροπη φοραω και downpipe το εβγαλα και εβαλα ess stage 2 το διάγραμμα είναι αυτό το ess δεν το εχω μετρηση ακομα από την σελιδα του ess tuning είναι το παρακατω


http://www.esstuning.com/productimag...urrent_image=1

το ess δινει 390 με 55 κιλα ροπη χωρις ic με ic είναι στα 400



η πιο πανω δυναμομετρηση είναι από το procede που ειχα
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-09-14, 03:05   #8
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Φίλε σοφοκλη βγάζεις 360 άλογα στις 5500 rpm και 1200 στροφές μετά πεφτεις 60 άλογα. Η δε ροπή πέφτει μετά τις 3500. Οπότε δεν το λες και καλο προγραμμα για κόντρα. Για στροφιλικι ειναι μια χαρα, γεμάτο στις μεσαίες και άδειο στο τέλος. Καλο θα ήταν να είχαμε και από το καινούριο προγραμμα. Οχι σαν τιμές μόνο, αλλά και σαν συμπεριφορά καμπυλης.

Οπως έγραψα πιο πάνω και ο chiefsotos το ίδιο, μπορεί κάποιος να έχει πιο αδύναμο αυτοκίνητο αλλά με άλλες καμπύλες να ειναι πιο γρηγορος. Πόσο μάλλον αν ο ένας έχει χιροκινητο και ο αλλος dct
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-09-14, 03:15   #9
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
την δυναμομετρηση του ess δεν μπορω να καταλαβω εχει 4 γραμμες,μια μωβ και μια μπλε, τα αλογα ενώ στο site γραφει 390 din στο διάγραμμα δεν τα αναφερει μεχρι 363.53 η μεγαλυτερη τιμη και η ροπη δεξια μεχρι 400 το ταμπλο να υποθεσω ότι είναι ενδειξης τροχου και όχι στροφαλου για αυτό είναι χαμηλα .
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-09-14, 22:09   #10
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Λογικά στροφαλου θα ειναι. 60 άλογα διάφορα χωρίς άλλες μετατροπές, δεν ειναι και λίγο. Δεν γίνεται να πάρεις ενα 116 σε δύναμη μόνο με προγραμμα
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump