Πρόβλημα με το διαφορικό σε 316i (E90) - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Βλάβες & προβλήματα Θέματα που σας προβληματίζουν & εμπειρίες που θελετε να μοιραστείτε

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
14-11-14, 17:38   #1
akarakas
 
Εγγραφή: 14-11-2014
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 4

Drives: E90 316i
Πρόβλημα με το διαφορικό σε 316i (E90)

Έχω μια 316i μοντέλο 2007. Όλα τα σέρβις της γινότανε κανονικά στην BMW Σφακιανάκης. Ο τελευταίος έλεγχος έγινε στο τέλος Οκτωβρίου και δεν διαπίστωσε κανένα πρόβλημα. Από την ημέρα αυτή και μετά διαπίστωσα ένα αμυδρό θόρυβο από το πίσω μέρος. Επισκέφθηκα ξανά το συνεργείο και μετά από έλεγχο μου είπανε ότι υπάρχει πρόβλημα με το διαφορικό και ότι η αλλαγή στοιχίζει 1000 €. Στην απορία μου για το πως αυτό εμφανίστηκε ξαφνικά μετά από έναν προγραμματισμένο έλεγχο που δεν διεπίστωσε κανένα πρόβλημα, πήρα μια σειρά από απαντήσεις όπως ότι μπορεί να συνέβει γιατί στον έλεγχο το αυτοκίνητο σηκώθηκε ψηλά και κρέμασαν οι ρόδες μέχρι το ότι αυτό συμβαίνει μια στο εκατομμύριο και ότι ίσως προ-υπήρχε αλλά δεν το ...άκουγα. Θα ήθελα τα φώτα σας στα εξής:

1. Από τι και στα πόσα km μπορεί να χαλάσει ένα διαφορικό?
2. Μπορεί να αλλαχθεί ένα τμήμα του η θέλει αλλαγή όλο?
3. Υπάρχει κάποια ένδειξη για αλλαγή πέραν του θόρυβου?
4. Το κόστος του είναι όντως 1000€?
5. Υπάρχουν συνιστώμενα συνεργεία άξια εμπιστοσύνης?
Ο χρήστης akarakas δεν είναι συνδεδεμένος  
14-11-14, 21:51   #2
LEONIDAS 16V
 
Εγγραφή: 18-01-2014
Μηνύματα: 19

Drives: E90 316i
Διαφορικό πολύ δύσκολο να χτυπήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ούτε πολλα κυβικά ειναι ούτε πολλά άλογα. Για να έχουμε φθορά η έμεινε χωρίς βαλβολινη η το αυτοκίνητο έκανε πατηλικια. Ποσά χλμ έχει κάνει?
Ο χρήστης LEONIDAS 16V δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-11-14, 00:55   #3
akarakas
 
Εγγραφή: 14-11-2014
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 4

Drives: E90 316i
Έχω κάνει 86000 km και το αυτοκίνητο είναι καλοδιατηρημένο.
Τι μπορεί να φταίει?
Ο χρήστης akarakas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-11-14, 21:35   #4
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Φθορα ρουλεμάν εσωτερικα του πηνιου 'η των ημιαξονίων, η τιμη του είναι αυτή που σου ειπαν αλλα εχει και μεταχ/να κι ότι σου βγει.

Μπορεις να ζητήσεις να αλλαξεις και μια βαλβολινη πιοο χοντρη λιγο (90-140) 'η Molycote γραφιτουχα κι οσο αντεξει, παντως από χαμηλης συχνότητας θορυβο δεν μενεις, αν γινει πιο οξυς και εντονος τραβα το για αραγμα ή για αλλαγη !!!
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-11-14, 23:09   #5
akarakas
 
Εγγραφή: 14-11-2014
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 4

Drives: E90 316i
Ευχαριστώ Νίκο!
Ο χρήστης akarakas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-11-14, 10:46   #6
LEONIDAS 16V
 
Εγγραφή: 18-01-2014
Μηνύματα: 19

Drives: E90 316i
πολυ περιεργη βλαβη με αυτα τα χλμ και σε τετοιο αυτοκινητο.
ειναι πραγματικα τα χλμ?
βαλβολινη ειχες αλλαξει - ελενξει ποτε?

εαν θελεις φτηνο και καλο συνεργειο να σου προτεινω πεσ μου.
Ο χρήστης LEONIDAS 16V δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-11-14, 14:46   #7
akarakas
 
Εγγραφή: 14-11-2014
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 4

Drives: E90 316i
Τα χλμ είναι πραγματικά, το πήρα καινούργιο. Τα σέρβις γινότανε πάντα κανονικά στον Σφακιανάκη, δεν θυμάμαι αν έχουν αλλάξει βαλβολίνες. Δέιχνει κάποια ένδειξη στο service info αν χρειάζεται αλλαγή στις βαλβολίνες? Κάπου διάβασα ότι οι βαλβολίνες για το διαφορικό είναι lifetime. Ισχύει? Εάν έχεις κάποιο αξι'οπιστο και καλό συνεργείο πες μου.
Ο χρήστης akarakas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-11-14, 15:17   #8
LEONIDAS 16V
 
Εγγραφή: 18-01-2014
Μηνύματα: 19

Drives: E90 316i
Η bmw λεει οτι δεν αλλαζονται ποτε...

αλλα να τι γινετεαι μετα!

εγω παντως τις αλλαζω, και του διαφορικου και του σασμαν.

καλο και σχετικα φτηνο συνεργειο bmw ειναι bmw test car
στην παλληνη.

εχει πολυ δουλεια , και τιμες καλες!
Ο χρήστης LEONIDAS 16V δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-01-16, 19:03   #9
Κίμων
 
Το avatar του χρήστη Κίμων
 
Εγγραφή: 17-12-2013
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 413

Drives: E90 316i
Μετα το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε το οποίο θεωρώ εξωφρενικό για τη χρήση και τα χλμ που εχω αναρωτιέμαι το μπορεί να φταει γι αυτή τη βλάβη ; Δεν κάνω παντιλικια ( δε με παίρνει άλλωστε ) 316 με οικογένεια .. 91000 κμ κυρίως εθνική. Διαφορικό σε αυτοκίνητο δεν εχω αλλάξει ποτε . Μήπως ειναι υπερβολική η διάγνωση ; Μήπως ήθελε απλώς αλλαγη βαλβολίνες ; Μήπως αστοχία υλικού ; Κάποιο χτύπημα σε λακκούβα που έχει γινει ;
__________________
WRC is for boys.....GROUP B was for men....
Ο χρήστης Κίμων δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-01-16, 19:27   #10
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.492

Drives: Ε39 528i/2
Κίμωνα, για νορμάλ διαφορικά και με ανθρώπινη χρήση τα όποια προβλήματα που επιφέρουν την πρόωρη καταστροφή τους είναι τέσσερα:
α) βαλβολίνες
β) βαλβολίνες
γ) βαλβολίνες
δ) αστοχία στο "βάψιμο" της κορόνας ή του πηνιού.
Λόγω λιπαντικών ή από διαρροή αυτών μπορούν να πουν το ύστατο αντίο και τα τρία ρουλεμάν της κάσας και εν συνεχεία το σετ πλανητών-δορυφόρων ή κορόνας-πηνιού.
ΑΝ, λέω ΑΝ, έχεις αλλάξει ποτέ τσιμούχα στην είσοδο του πηνιού -δηλ στην είσοδο του κεντρικού άξονα- τότε μην ψάχνεις καμιά άλλη αιτία παρά τον μάστορα που έσφιξε παραπάνω το άκρο εισόδου... Το κωνικό ρουλεμάν στην είσοδο του διαφορικού θέλει προσοχή και γνώση στην σύσφιξη.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump