βοηθεια σε αλλαγη ελαστικων (225/45/17) για e92 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου » Ελαστικά & Αναρτήσεις » βοηθεια σε αλλαγη ελαστικων (225/45/17) για e92

Ελαστικά & Αναρτήσεις Το ήμισι του παντός...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
17-11-14, 20:33   #1
chrisvaio
 
Εγγραφή: 17-11-2014
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 1

Drives: E92 320i
βοηθεια σε αλλαγη ελαστικων (225/45/17) για e92

καλησπερα και ευχαριστω για την αποδοχη.
πιθανο να εχει τεθει ξανα το παραπανω θεμα,αλλα δεν βρηκα κατι προσφατο για τη συγκεκριμενη διασταση και για τα ελαστικα που μου προτειναν-οποτε συγχωρεστε μου καποια παραβλεψη.
ειμαι αναμεσα στα εξης :
dunlop sport maxx rt (ειναι αληθεια οτι φαγωνονται αρκετα νωρις?)
bridgestone turanza 001
michelin pilot sport 3
εαν τα εχει δοκιμασει καποιος ασ με διαφωτισει η να μου προτεινει κατι αλλο.
* ειναι η πρωτη αλλαγη μετα τα run flat
ευχαριστω για την φιλοξενεια και περιμενω ολες τις γνωμες σας
Ο χρήστης chrisvaio δεν είναι συνδεδεμένος  
23-11-14, 12:28   #2
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Καλώς ήρθες στο φορουμ.
Η επιλογή ελαστικών είναι ανάλογη πολλών παραγόντων και οι απόψεις για έναν μόνο τύπο είναι πάρα πολλές. Τα Michelin όπως και τα Dunlop είναι όντως μαλακά ενώ τα γιαπονέζικα είναι σκληρά και θέλουν καλά χιλιόμετρα για να ζεσταθούν.
Μήπως Pirelli P Zero Nero??
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-11-14, 10:17   #3
Galazoaimatos
 
Το avatar του χρήστη Galazoaimatos
 
Εγγραφή: 03-08-2014
Περιοχή: Καπου στην Δραμα
Ηλικία: 24
Μηνύματα: 351

Drives: E46 318is
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο chrisvaio Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα και ευχαριστω για την αποδοχη.
πιθανο να εχει τεθει ξανα το παραπανω θεμα,αλλα δεν βρηκα κατι προσφατο για τη συγκεκριμενη διασταση και για τα ελαστικα που μου προτειναν-οποτε συγχωρεστε μου καποια παραβλεψη.
ειμαι αναμεσα στα εξης :
dunlop sport maxx rt (ειναι αληθεια οτι φαγωνονται αρκετα νωρις?)
bridgestone turanza 001
michelin pilot sport 3
εαν τα εχει δοκιμασει καποιος ασ με διαφωτισει η να μου προτεινει κατι αλλο.
* ειναι η πρωτη αλλαγη μετα τα run flat
ευχαριστω για την φιλοξενεια και περιμενω ολες τις γνωμες σας
Σκεφτηκες ποτε για toyo? t1 sport? τα εβαλα πριν περιπου 2 μηνες. απολυτα ικανοποιημενος, και σε βροχη, αν και δεν το περιμενα, σε στενη ασφαλτο βεντουζαρει, ζεστενονται αρκετα γρηγορα, και μεχρι στιγμης 2-3 αποτομa φρεναρισμαta δεν ειδα αναμενο το abs. ενημερωθηκα ομως οτι φαγωνονται γρηγορα, θα δειξει.
__________________
''ONLY ONE BEAST HAS FOUR EYES''

Ο χρήστης Galazoaimatos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-11-14, 20:02   #4
Oberst
 
Εγγραφή: 11-11-2014
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 13

Drives: E92 316i
Χαιρετώ κι εγώ!...πρόσφατα (επίσης σε Ε92) άλλαξα τα εργοστασιακά Dunlop SP Sport 01 225/45 R17 91Y run flat ελαστικά, με τα Toyo PROXES T1 Sport 225/45 R17 94Y . Τα πρώτα έκαναν 32.000 χλμ με ημερομηνία κατασκευής πρίν 5,5 χρόνια. Πρώτες εντυπώσεις στα πρώτα 1.000 χλμ, ότι τα Toyo είναι πιο μαλακά και πολύ πιο άνετα στις συνθήκες της ελληνικής ασφάλτου σε σχέση με τα προηγούμενα ελαστικά.Τα Toyo επίσης έχουν πιο μαλακό ή υποθέτω πιο εύκαμπτο "μάγουλο/προφίλ" με αποτέλεσμα να χάνεις λίγο την απόλυτη και κοφτερή αίσθηση στο τιμόνι κατά την αλλαγή διεύθυνσης.Αν θα έπαιρνα αυριο καινούργια ελαστικά θα προσπαθούσα να συνδυάσω αυτούς τους δυο παράγοντες, βρίσκοντας ίσως την χρυσή τομή. Αυτή είναι η δικιά μου εμπειρία.
Ο χρήστης Oberst δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-11-14, 14:59   #5
statyc
 
Το avatar του χρήστη statyc
 
Status:
Εγγραφή: 16-08-2012
Μηνύματα: 300

Drives: E87 116i
+1 από εμένα για τα Toyo, τα έβαλα πριν κανά 6μηνο στη ferrari με άριστες έως τώρα εντυπώσεις Με λίγο ζέσταμα γίνονται βεντούζα, είναι άριστα στις εκκινήσεις, μαλακιά γόμα και προσφέρουν καλή αίσθηση. Δίχως ηλεκτρονικά η ουρά φεύγει προοδευτικά και σπάνια χαζοσπινιάρει στις ευθείες ακόμα και με πάτωμα το γκάζι. Σε σύγκριση με τα P ZERO που φόραγε όταν το πήρα είναι κλάσεις καλύτερα. Συνολικά λίγο υποδεέστερα από τα conti που φοράω συνήθως, τα οποία δυστυχώς δεν είχε ετοιμοπαράδοτα στις διαστάσεις μου και τα είχα άμεση ανάγκη λόγω άχρηστου λάστιχου. Εν τέλει δεν τα μετάνοιωσα αν και τα πήρα με σκεπτικισμό, καθώς οι φήμες λένε ότι δεν έχουν ανθεκτικό πέλμα. Με έπεισε ο λαστιχάς μου, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που είχα ακούσει περί πρόωρης φθοράς, αλλά με ενθάρρυνε λέγοντας μου ότι έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να κάνω πάνω από 5.000 χλμ. το χρόνο με το ferrari. Πάντως στις σχεδόν 3.000 χλμ. που τα φοράω με χρήση πλαγιολισθίσεων και λοιπών καννιβαλισμών τους, το πέλμα είναι σε εξαιρετική κατάσταση
Υ.Γ. Επίσης έχουν από τις χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Ο χρήστης statyc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-11-14, 15:29   #6
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο statyc Εμφάνιση μηνυμάτων
+1 από εμένα για τα Toyo, τα έβαλα πριν κανά 6μηνο στη ferrari με άριστες έως τώρα εντυπώσεις Με λίγο ζέσταμα γίνονται βεντούζα, είναι άριστα στις εκκινήσεις, μαλακιά γόμα και προσφέρουν καλή αίσθηση. Δίχως ηλεκτρονικά η ουρά φεύγει προοδευτικά και σπάνια χαζοσπινιάρει στις ευθείες ακόμα και με πάτωμα το γκάζι. Σε σύγκριση με τα P ZERO που φόραγε όταν το πήρα είναι κλάσεις καλύτερα. Συνολικά λίγο υποδεέστερα από τα conti που φοράω συνήθως, τα οποία δυστυχώς δεν είχε ετοιμοπαράδοτα στις διαστάσεις μου και τα είχα άμεση ανάγκη λόγω άχρηστου λάστιχου. Εν τέλει δεν τα μετάνοιωσα αν και τα πήρα με σκεπτικισμό, καθώς οι φήμες λένε ότι δεν έχουν ανθεκτικό πέλμα. Με έπεισε ο λαστιχάς μου, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που είχα ακούσει περί πρόωρης φθοράς, αλλά με ενθάρρυνε λέγοντας μου ότι έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να κάνω πάνω από 5.000 χλμ. το χρόνο με το ferrari. Πάντως στις σχεδόν 3.000 χλμ. που τα φοράω με χρήση πλαγιολισθίσεων και λοιπών καννιβαλισμών τους, το πέλμα είναι σε εξαιρετική κατάσταση
Υ.Γ. Επίσης έχουν από τις χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.


Ενδιαφέρον, τα τελευταία 2 χρόνια ακούω παντού για τα P Zero να τα βάζουν δίπλα στα κλασσικά εξαιρετικά Pilot SS.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-12-14, 14:22   #7
statyc
 
Το avatar του χρήστη statyc
 
Status:
Εγγραφή: 16-08-2012
Μηνύματα: 300

Drives: E87 116i
Υπερεκτιμημένα don, ιδιαίτερα από τους alfisti και italisti γενικότερα... αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται
Ο χρήστης statyc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-12-14, 14:52   #8
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Don Molina Εμφάνιση μηνυμάτων
Ενδιαφέρον, τα τελευταία 2 χρόνια ακούω παντού για τα P Zero να τα βάζουν δίπλα στα κλασσικά εξαιρετικά Pilot SS.
Δεν ξέρω , δεν έχω δοκιμάσει τα Pzero . Τα Michelin PSS δεν θα τα χαρακτήριζα εξαιρετικά........ Πολυ καλά όσο ειναι καινούργια , απο τη μέση της ζωής τους και μετα θα τα χαρακτήριζα τραγικά. Χάνουν πρόσφυση με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού πράγμα που δεν γινόταν στην αρχή.

Για τα Dunlop που αναφέρθηκε στην αρχή έχω ακούσει πολυ καλά λόγια χωρίς να τα έχω δοκιμάσει .

Τα turanza τα είχα στην Ε46 και θα τα χαρακτήριζα πολυ τίμια λαστιχα με καλή απόδοση και αντοχή .

Τα Michelin Pilot Sport3 ειναι καινούργια λαστιχα και δεν ξέρω για αυτά .
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-12-14, 15:27   #9
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο statyc Εμφάνιση μηνυμάτων
Υπερεκτιμημένα don, ιδιαίτερα από τους alfisti και italisti γενικότερα... αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται
Τα ακούω γενικά σε διάφορες μάρκες, και τα βλέπω να προτιμούνται σε υπερκατασκευές, που δεν είναι θέμα φτηνού supplier αλλά καθαρά απόδοσης.

Επίσης τα χειμερινά Sottozero κοσμούν ζάντες απ' όλα τα εξωτικά που 'χω πετύχει εδώ πάνω και γενικά έχει 2-3 χρονάκια που η Pirelli στο performance κομμάτι φαίνεται να έχει βρει καλή αγορά - εκεί που πάντα έπαιζε μπάλα μόνη της η Michelin.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-12-14, 01:48   #10
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.295

Drives: E46 316i
Ετοιμαζομαι για την τριτη τετράδα λάστιχα και μάλλον θα ειναι p zero ξανά...
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump