BMW 218i ACTIVE TOURER - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρά 2 Συζητήσεις για τη σειρά 2

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
19-12-14, 23:11   #1
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.779

Drives: E92 M3
BMW 218i ACTIVE TOURER

ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΙΟ ΣΠΟΡ MPV.....



Η απόφαση της BMW να κατασκευάσει ένα πολυχρηστικό μοντέλο σηματοδοτεί μια επιχειρούμενη απαγγίστρωση της εταιρείας από όσα παραδοσιακά πρεσβεύει. Αυτό τουλάχιστον της καταλογίζει το πιστό κοινό της. Όμως υπάρχουν πολλοί άλλοι εκεί έξω που πιστεύουν πως η BMW χρειάζεται ανοίγματα και φρέσκιες ιδέες στο μάρκετινγκ για έρθουν περισσότερα χρήματα.



Με όποια αντίληψη κι αν συμπορεύεστε ένα είναι σίγουρο: Το πρώτο MPV των Βαυαρών είναι μια γνήσια BMW ως προς τα δυναμικά χαρακτηριστικά στην συμπεριφορά της μολονότι μπροσθιοκίνητη και με θέση οδήγησης πιο… μαμαδίστικη. Ίσως είναι και το μοναδικό πολυχρηστικό σε όλο τον πλανήτη που θα ήθελες να το… στίψεις σε ανηφορικά κλειστά κομμάτια.



Η BMW μελέτησε από κοντά την προσπάθεια της αντίπαλης Mercedes με τις πρώτες A-Class αλλά και την B-Class που προφανώς επέδρασε καταλυτικά στην απόφαση της να μπει στην κατηγορία των πολυχρηστικών οχημάτων. Και η Active Tourer είναι ένα κλασικό MPV με πλουραλισμό στην διευθέτηση του χώρου στην καμπίνα και στο πορτμπαγκάζ.



Η Active Tourer είναι η πρώτη BMW όπου τα πίσω καθίσματα κινούνται κατά τον διαμήκη άξονα με πλήρως ρυθμιζόμενες πλάτες. Τα 468 λίτρα του πορτμπαγκάζ είναι εντάξει για αυτοκίνητο στα 4,3 μέτρα όμως ο χωρισμός τους σε δυο επίπεδα (αναδιπλούμενο δάπεδο) δεν βοηθά την πλήρη εκμετάλλευση του. Αντιθέτως πολύ πρακτικό είναι το άνοιγμα και κλείσιμο της 5ης πόρτας που δεν απαιτεί την χρήση χεριών.





Δομικά, το πάτωμα προέρχεται από τη νέα γκάμα MINI που γενικώς θα αποτελέσει την βάση στήριξης και της νέας σειράς 1 που θα γίνει μπροσθιοκίνητη.

Το σχήμα είναι δυναμικό και το αμάξωμα δεν υπερβάλλει σε ύψος όπως συνηθίζεται στην κατηγορία των MPV. Η έκδοση που δοκιμάσαμε είχε στην καμπίνα, καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη, μια ενδιαφέρουσα πινελιά σε MPV, που σε καλοσωρίζει σε ένα εσωτερικό που εν πολλοίς θυμίζει 3άρα ή 4άρα BMW. Η κεντρική κονσόλα διαφέρει σε εικόνα, είναι εργονομική και διαθέτει μια επιπλέον θέση για μικροαντικείμενα και κινητό.



Πρώτος σε BMW και ο 3κύλινδρος Turbo βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων με τους 136 ίππους και τα 220 Nm ροπής. Ένας κινητήρας που θα «φορεθεί» πολύ τα επόμενα χρόνια, με φοβερή λειτουργία σε όλο το εύρος στροφών και εντυπωσιακά χαμηλή παρουσία κραδασμών.



Με λελογισμένη μέση κατανάλωση στα 5,6 λίτρα/100 χλμ. και ρεπρίζ 0-100 σε 9,2’’ δεν χωρούν αμφιβολίες. Αυτός ο κινητήρας δεν είναι καλός απλός στα χαρτιά αλλά και στην πράξη.



Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):......................4.342×1.800×1.586 χιλ.
Μεταξόνιο:................................. 2.670 χιλ.
Πορτμπαγκάζ:............................. 432 λίτρα
Βάρος:...................................... 1.395 – 1.435 κιλά
Κινητήρας:................. 1.499 κ.εκ., 3 κύλ., turbo βενζίνης
Ισχύς:....................................... 136 PS/4.500-6.000 σ.α.λ.
Ροπή: ........................................220 Nm/1.250 σ.α.λ.
0-100, Τελική:............................ 9,2”, 205 χλμ./ώρα
Κατανάλωση δοκιμής:.................. 5,7-6,5 λίτρα/100 χλμ.
CO2: .......................................115 γρ/χλμ.
Τέλη:....................................... 104 €
Τιμή (με όφελος απόσυρσης και προσφορά):............27.900 € (26.470 €)


ΠΗΓΗ:CARZINE.GR
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος  
25-12-14, 13:06   #2
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.230

Drives: E87 116i
Εδώ Θεσσαλονίκη πάντως δεν έχω δει κάποιο στον δρόμο να κινείται live για να πω την γνώμη μου.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-12-14, 00:56   #3
frezas
 
Το avatar του χρήστη frezas
 
Status:
Εγγραφή: 23-11-2006
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 1.249

Drives: F20 116i
Στην Αθηνα εχουν εμφανιστει τα πρωτα στους δρομους.... πολυ λιγα βεβαια....
Χωρις εξτρα δε λεει τιποτε, με τα εξτρα ακουμπας 35Κ+, οποτε παλι δε λεει.... ακυρο αυτοκινητο για τα λεφτα του...
__________________
show must go on......
Ο χρήστης frezas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-12-14, 16:52   #4
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Ειχα δει ενα στο Κεφαλαρι προσφατα. Για...'πολυμορφικο'-οικογενειακο ομορφουλι το λες. Φερνει αρκετα σε αναλογες κλασεις της Μερσεντες. Αλλά με λιγοτερο απ τα μισα λεφτα, υπαρχουν τοσα και τοσα άλλα στην αγορα...
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-12-14, 02:55   #5
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Seat γίναμε
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-12-14, 10:29   #6
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Κατσε, θα ρεφαρουν με τη νεα Ζ4 και με ενα 'σπορ' αυτοκινητο- εκπληξη, που αναπτυσσεται σε συνεργασια με την Τογιοτα! Φημες λενε οτι το τελευταιο, στην Τογιοτα παιζει να εχει και το ονομα της θρυλικης Supra, μπορει να εχει και...την χαρη της!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-12-14, 15:38   #7
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Έχω αρχίσει να γίνομαι Ιαπωνόφιλος σιγά σιγά σε πολλά πράγματα στην ζωή μου.

Παλιά έλεγες BMW και ο άλλος τα έχανε, τώρα λές BMW και ο άλλος σε κοιτάει σαν να του λές Golf. Μετά το Χ5 GT και την active tourer έχασα κάθε υπόληψη που είχα για την εταιρία
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-12-14, 19:30   #8
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.779

Drives: E92 M3
Δεν θα διαφωνήσω (πολύ).........
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-12-14, 21:50   #9
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Φαντάζομαι την υπόληψη που έγραψα Άγγελε δεν συμφωνείς? Προσωπικά μου την έδωσε πολύ με την καινούρια Μ4. Περιμέναμε ένα Μ, όχι ενα 335 με μπλοκέ και bodykit. Για μένα αυτό φυσικά
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-12-14, 23:35   #10
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.779

Drives: E92 M3
Συμφωνώ Στρατο σε όλα και για την υπόληψη , το ΜΟΝΟ που θα διαφωνήσω (οχι με το σκεπτικό σου) ειναι η "ανάγκη" για πωλήσεις για να επιβιώσει και να ειναι ΑΥΤΟΝΟΜΗ . Πράγμα που το θεωρω πολυ σημαντικό . Φαντάζεσαι (-ζεστε) να ανήκε σε όμιλο πχ vw group ;

Καλά για τη Μ4.........δεν έχω λόγια για την απογοήτευσή μου........αλλά ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ . Μπορει να μην μ ενθουσίασε στο γαλάζιο που την είδα (Yas marina) αλλα σαν σχήμα-σχέδιο-λεπτομέρειες ειναι εξαιρετική.

ΑΝ (μεγάλο ΑΝ) ποτε την έπαιρνα (τη Μ4 ) θα ήταν για το σχέδιο-σχήμα της . Απο την άλλη ο V8 εχει γινει ήδη κλασικός και ο ήχος του μου λείπει καθημερινά - ποσο μαλλον τώρα που έχω παραδωσει πινακίδες............

Sorry για το off topic
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump