17'' Η' 18'' - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Ελαστικά & Αναρτήσεις Το ήμισι του παντός...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
28-12-14, 03:07   #1
Tarripas
 
Εγγραφή: 21-10-2013
Ηλικία: 23
Μηνύματα: 194

Drives: F20 Ν13Β16
17'' Η' 18''

Εχω 16'' ζαντες bmw style 378 runflat. θελω να παω σε πιο μεγαλες. 17'' η' 18'' ? Απο αποδοση μπορουμε να υπολογισουμε καθολου ποσο θα χασω με τις καθε ζαντες ?
Ο χρήστης Tarripas δεν είναι συνδεδεμένος  
28-12-14, 04:36   #2
318 Cabrio Nikos
 
Εγγραφή: 01-08-2013
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 517

Drives: E36 318i
Μπορείς να βρεις διάφορα βοηθήματα στο ίντερνετ, όπως αυτό:

http://tire-size-conversion.com/tyre-size-calculator/

http://www.gtc.gr/Tech/tyre-calc.htm

2 βασικοί παράμετροι ακόμα και αν έχεις έρθει σχεδόν στο ίδιο μέγεθος
με το αρχικό σου.

- Το βάρος της ζάντας και το offset.
-Ότι προσθέτεις σε ζάντα και αφαιρείς από ελαστικό (εφόσον παραμένεις
στην ίδια περιφέρεια ελαστικού) χάνεται από άνεση, αλλά μπαλονάρει
λιγότερο.
__________________
Just a little four cylinder...!
Ο χρήστης 318 Cabrio Nikos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-12-14, 14:52   #3
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Αν κανεις το βημα να ανεβεις , θα πας φυσικα σε 18" και οχι 17".

Με τελευταιας γενιας runflat , δεν θα εχεις προβλημα ανεσης. Αναλογως της αναρτησης που φορας μπορει να εχει καποια διαφορα σε ανεση σε σχεση με την 16αρα.

Εγω φοραω 18" με Mpack αναρτηση και τα επιπεδα ανεσης (για τα δικα μου γουστα ειναι πολυ ικανοποιητικα).

Αναφορικα με τις επιδοσεις στο 116i, πολυ σημαντικο ειναι το βαρος της ζαντας και σε δευτερη φαση τα υπολοιπα. Mην βαλεις καποιο "βαρυδι" ή "replica" (και ας σου λενε οι λοιπο μ@λ@κες πως ειναι το ιδιο με branded ζαντες). Kαλυτερα παρε κατι ποιοτικο και ας το πληρωσεις παραπανω για να μην χασεις σε οδηγικη αισθηση και ΚΥΡΙΩΣ ασφαλεια.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-12-14, 19:56   #4
Alexandros
 
Status:
Εγγραφή: 12-06-2009
Περιοχή: Thessalonikh
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 394

Drives: E86 3.0SI
Να προσθέσω ότι οι παραμορφώσεις των ελαστικών μπορεί να στερούν σε κράτημα αλλά προσφέρουν μεγαλύτερη γραμμικότητα (λιγότερο αποτομο) στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου. Προσωπικά, προτιμώ γενικά τις μικρότερες διαστάσεις (προφανώς δεν μιλάω για 13 η 14 ίντσες κτλ) για χρήση δρόμου. Σίγουρα χάνεις κάτι σε αμεσότητα τιμονιού ίσως και σε απόλυτο κράτημα. Κερδίζεις όμως σε γραμμικότητα αντιδράσεων και γενικά έχεις ένα πιο ισορροπημένο όχημα.
Ορίστε και ένα v;ideo που εξηγεί πιο καλά αυτά που αναφέρω.
https://www.youtube.com/watch?v=o6Glkf4jwkM
__________________
Thank God who created man, to create these cars
Ο χρήστης Alexandros δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-01-15, 16:43   #5
Tarripas
 
Εγγραφή: 21-10-2013
Ηλικία: 23
Μηνύματα: 194

Drives: F20 Ν13Β16
Οκ ευχαριστω παιδια κατάλαβα
Ο χρήστης Tarripas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-01-15, 18:23   #6
nasos_p
 
Εγγραφή: 03-01-2015
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 154

Drives: E46 320d
Θεωρώ ότι για τους χάλια ελληνικούς δρόμους η 18αρα είναι too much.Νομίζω ότι η 17αρα είναι αρκετή για να "δείξει" το αυτοκίνητο.
Ο χρήστης nasos_p δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-17, 18:32   #7
Chris_kor
 
Εγγραφή: 18-01-2017
Ηλικία: 27
Μηνύματα: 40

Drives: F20 lciB37
Θα επαναφέρω το θέμα για να θέσω το εξής προβληματισμό :
έχουμε μοντέλο 116d Lci με Runflat 205/55/r16.
Αρχικά Προτιμόμενο να παραμείνει το φάρδος 205 σε (bbs) 17" όπου θα είχαμε πλέον 205/50r17! Σκοπός να μην δημιουργηθούν έξτρα τριβές από το φάρδος συν ότι αυτό συνεπάγεται..
Έλα που όμως η Michelin το τελευταίο μοντέλο primacy 3 το βγάζει μόνο σε διαστάσεις 225/45/r17 και για το 205/50/r17 βγάζει μόνο ένα πλαιοτερο τύπο runflat όπου και απορρίπτω απευθείας.
Και εδώ δημιουργείται το ερώτημα: να γίνει αλλαγή σε συμβατικά όπου το primacy 3 βγάζει έκδοση 205/50/r17 (70€ πιο ακριβά από τα pilot διαστάσεων 225/45/17!!!) ή να παραμείνω στα runflat και να δημιουργηθεί εξτρα το ερώτημα ότι αφού το λάστιχο θα είναι πλέον 225 φάρδος γιατί να μην αφήσω στην άκρη την 17 και να πάω σε 225/40/r 18 ;;
Ακούω γνώμες κατά προτίμηση από ανθρώπους που έχουν μια εμπειρία πάνω σε ότι αναφέρομαι ώστε να βοηθηθώ κι εγώ ..
Ο χρήστης Chris_kor είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-17, 19:02   #8
Κίμων
 
Το avatar του χρήστη Κίμων
 
Εγγραφή: 17-12-2013
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 438

Drives: E90 316i
Να πας σε 225/45/17 συμβατικά όπου δε θα καταλάβεις σημαντικές διάφορες και θα κερδίσεις και σε εμφάνιση και κράτημα !!!
Να μην πας σε 225/40/18 γιατι τότε θα έχεις χαμηλότερο προφίλ και ενα κοπάνημα σε λακούβες θα το έχεις και θα το αισθάνεσαι εντονότερα ..
Φοράω 225/45/17 2 χρόνια περίπου και έχω μια μικρή απώλεια σε άνεση που την αντστατθμιζει το κράτημα και η εμφάνιση
__________________
WRC is for boys.....GROUP B was for men....
Ο χρήστης Κίμων είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-17, 19:45   #9
Chris_kor
 
Εγγραφή: 18-01-2017
Ηλικία: 27
Μηνύματα: 40

Drives: F20 lciB37
Αν είναι για 225/45/17 υπάρχουν και σε runflat, να σημειώσω ξανά ότι ΔΕΝ αναζητώ έξτρα κρατήματα, παρα μόνο όσα αναφέρω παραπάνω.
Επίσης συμφωνώ απόλυτα με το μεγαλύτερο προφίλ όπως λες γι αυτό και θα θελα 205/50/17, δηλαδή για να καταλήξω αν είναι να πάω σε συμβατικά λάστιχα, θα προτιμήσω τα 205/50/17 και ας είναι πιο ακριβά..
Ο χρήστης Chris_kor είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-17, 20:17   #10
userM
 
Εγγραφή: 04-09-2015
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 542

Drives: F20 116i
ποιος ο λογος που αλλαζεις τις 16αρες;
Ο χρήστης userM είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump