17'' Η' 18'' - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Ελαστικά & Αναρτήσεις Το ήμισι του παντός...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
28-12-14, 03:07   #1
Tarripas
 
Εγγραφή: 21-10-2013
Ηλικία: 22
Μηνύματα: 194

Drives: F20 Ν13Β16
17'' Η' 18''

Εχω 16'' ζαντες bmw style 378 runflat. θελω να παω σε πιο μεγαλες. 17'' η' 18'' ? Απο αποδοση μπορουμε να υπολογισουμε καθολου ποσο θα χασω με τις καθε ζαντες ?
Ο χρήστης Tarripas δεν είναι συνδεδεμένος  
28-12-14, 04:36   #2
318 Cabrio Nikos
 
Εγγραφή: 01-08-2013
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 499

Drives: E36 318i
Μπορείς να βρεις διάφορα βοηθήματα στο ίντερνετ, όπως αυτό:

http://tire-size-conversion.com/tyre-size-calculator/

http://www.gtc.gr/Tech/tyre-calc.htm

2 βασικοί παράμετροι ακόμα και αν έχεις έρθει σχεδόν στο ίδιο μέγεθος
με το αρχικό σου.

- Το βάρος της ζάντας και το offset.
-Ότι προσθέτεις σε ζάντα και αφαιρείς από ελαστικό (εφόσον παραμένεις
στην ίδια περιφέρεια ελαστικού) χάνεται από άνεση, αλλά μπαλονάρει
λιγότερο.
__________________
Just a little four cylinder...!
Ο χρήστης 318 Cabrio Nikos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-12-14, 14:52   #3
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Αν κανεις το βημα να ανεβεις , θα πας φυσικα σε 18" και οχι 17".

Με τελευταιας γενιας runflat , δεν θα εχεις προβλημα ανεσης. Αναλογως της αναρτησης που φορας μπορει να εχει καποια διαφορα σε ανεση σε σχεση με την 16αρα.

Εγω φοραω 18" με Mpack αναρτηση και τα επιπεδα ανεσης (για τα δικα μου γουστα ειναι πολυ ικανοποιητικα).

Αναφορικα με τις επιδοσεις στο 116i, πολυ σημαντικο ειναι το βαρος της ζαντας και σε δευτερη φαση τα υπολοιπα. Mην βαλεις καποιο "βαρυδι" ή "replica" (και ας σου λενε οι λοιπο μ@λ@κες πως ειναι το ιδιο με branded ζαντες). Kαλυτερα παρε κατι ποιοτικο και ας το πληρωσεις παραπανω για να μην χασεις σε οδηγικη αισθηση και ΚΥΡΙΩΣ ασφαλεια.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-12-14, 19:56   #4
Alexandros
 
Status:
Εγγραφή: 12-06-2009
Περιοχή: Thessalonikh
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 394

Drives: E86 3.0SI
Να προσθέσω ότι οι παραμορφώσεις των ελαστικών μπορεί να στερούν σε κράτημα αλλά προσφέρουν μεγαλύτερη γραμμικότητα (λιγότερο αποτομο) στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου. Προσωπικά, προτιμώ γενικά τις μικρότερες διαστάσεις (προφανώς δεν μιλάω για 13 η 14 ίντσες κτλ) για χρήση δρόμου. Σίγουρα χάνεις κάτι σε αμεσότητα τιμονιού ίσως και σε απόλυτο κράτημα. Κερδίζεις όμως σε γραμμικότητα αντιδράσεων και γενικά έχεις ένα πιο ισορροπημένο όχημα.
Ορίστε και ένα v;ideo που εξηγεί πιο καλά αυτά που αναφέρω.
https://www.youtube.com/watch?v=o6Glkf4jwkM
__________________
Thank God who created man, to create these cars
Ο χρήστης Alexandros δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-01-15, 16:43   #5
Tarripas
 
Εγγραφή: 21-10-2013
Ηλικία: 22
Μηνύματα: 194

Drives: F20 Ν13Β16
Οκ ευχαριστω παιδια κατάλαβα
Ο χρήστης Tarripas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-01-15, 18:23   #6
nasos_p
 
Εγγραφή: 03-01-2015
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 130

Drives: E46 320d
Θεωρώ ότι για τους χάλια ελληνικούς δρόμους η 18αρα είναι too much.Νομίζω ότι η 17αρα είναι αρκετή για να "δείξει" το αυτοκίνητο.
Ο χρήστης nasos_p δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump