Η νέα BMW Σειρά 7 χωρίς ίχνος καμουφλάζ - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρές 5,6,7 » Η νέα BMW Σειρά 7 χωρίς ίχνος καμουφλάζ

Σειρές 5,6,7 Συζητήσεις για τις σειρές 5,6,7

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
31-12-14, 23:05   #1
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
Η νέα BMW Σειρά 7 χωρίς ίχνος καμουφλάζ



Αυτές οι δύο φωτογραφίες μας δείχνουν την νέα BMW Σειράς 7. Διακρίνονται τα λεπτά LED/λέιζερ μπροστά φωτιστικά σώματα, η προεξέχουσα χρωμιομένη μάσκα, και στο πίσω μέρος συναντάμε διπλές χρωμιομένες απολήξεις και χρωμιομένα διακοσμητικά. Σχεδιαστικά η ναυαρχίδα της BMW αντλεί στοιχεία από το Vision Future Luxury concept και το Gran Lusso Coupe.

H νέα γενιά της BMW Σειράς 7 θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2015, και σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές, η Γερμανική λιμουζίνα, που θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα 35up, η οποία κάνει χρήση CFRP (Carbon Fiber Reinforced Polymer), αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, με το σώμα της 7άρας να έχει και αυτό μέρη από carbon, θα ζυγίζει περίπου 170 κιλά λιγότερο κατά μέσο όρο -ανάλογα της έκδοσης- από τη προηγούμενη γενιά.

Στο εσωτερικό θα διαθέτει το νέο iDrive με οθόνες αφής και ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας για τους μπροστά επιβάτες. Θα διαθέτει οθόνη αφής, ενώ θα υπάρχει ένα προαιρετικό σύστημα πληροφόρησης για τον συνοδηγό, εντελώς ανεξάρτητο από αυτό του οδηγού. Παράλληλα, η νέα 7άρα θα εξοπλίζεται με αρκετές επιπλέον τεχνολογίες, όπως σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης, βελτιωμένο Active Driving Assistant, και αυτόνομο σύστημα παρκαρίσματος, αντίστοιχο με εκείνο που θα παρουσιάσει στη CES. Τέλος η BMW θα εξοπλίσει την 7άρα με ειδικά γυαλιά, που φορώντας τα ο οδηγός, θα βλέπει ανάμεσα από τις μπροστά κολόνες.



Θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, μια με κανονικό μεταξόνιο (G11) και μια με μακρύ (G12 +13 εκατοστά). Βασικό μοντέλο θα είναι η 730i η οποία θα φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με κωδική ονομασία B48B20O0 απόδοσης 260 ίππων. Ο εν λόγω κινητήρας θα προσφέρεται μόνο στην έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο. Ακολουθούν οι εκδόσεις 740i και 740Li με τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα B58B30M0 απόδοσης 330 ίππων με τις εκδόσεις 750i και 750Li να φορούν τον οκτακύλινδρο 4,4-λίτρων V8 N63B44O2 κινητήρα απόδοσης 460 ίππων. Οι κορυφαίες 760i και 760 Li θα εξοπλίζονται με τον V12 6,6-λίτρων N74B66U1 κινητήρα προερχόμενος από τις Rolls-Royce Ghost και Wraith, απόδοσης 570-600 ίππων.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, η έκδοση 730d αποδίδει 272 άλογα, ενώ θα υπάρχουν και οι 740d και 750d. Στη γκάμα θα συναντάμε και την plug-in υβριδική έκδοση 730e απόδοσης 275 ίππων, και τις 740e και 740 Le απόδοσης 400 ίππων. Όλες οι υβριδικές εκδόσεις θα συνδυάζονται με 9αρι αυτόματο κιβώτιο, θα είναι τετρακίνητες, με την 730e να έχει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ και τις 740e και 740 Le να μπορούν να διανύσουν 100 χλμ μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες τους. Οι εκδόσεις με τους απλούς κινητήρες θα συνδυάζονται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, ενώ μερικές θα προσφέρονται και με το σύστημα τετρακίνησης xDrive.

Δεν θα είναι διαθέσιμη σε Μ έκδοση με την BMW να τοποθετεί σε αυτή αρκετά προηγμένα συστήματα. Εκτός από LED και λέιζερ φωτιστικά σώματα και το βελτιωμένο σύστημα iDrive, η BMW θα τοποθετήσει στη νέα της ναυρχίδα WiFi hotspot, ασύρματο σύστημα φόρτισης SMARTPHONES, προηγμένο ηχοσύστημα Bowers & Wilkins, , αναβαθμισμένα πίσω καθίσματα και το σύστημα Advanced Parking Assist Package που θα επιτρέπει στην 7άρα να παρκάρει μόνη της με το πάτημα ενός κουμπιού.

[Πηγή:autoblog.gr]
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος  
31-12-14, 23:40   #2
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Εν τω μεταξύ το τριμποθρδελο η Jaguar είναι εδώ και 2 γενιές 300++ κιλά κάτω απο όλους τους άλλους απλα με αλουμίνιο. Και πριν πέσει το χοντρό χρημα των Ινδών. Τι σκατά κανει η BMW και με ανθρακόνημα δεν μπορεί να πεσει κι άλλο?

Επίσης δενμ αρέσει καθόλου ο ****ς και από μούρη δεν με πείθει.
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
01-01-15, 20:31   #3
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Θα πρεπει να το δουμε και με καλες φωτογραφιες για να το κρινουμε Γιαννη. Αυτο με το ανθρακονημα και εγω το σκεφτομαι, αλλα... το κοστος αντικαταστασης και επισκευης αν πεσω εγω ο καγκουρας με το micra σε μια ανθρακονηματινη πορτα ας πουμε θα πλησιαζει το χιλιαρικο. Δεν νομιζω οτι αυτο θα αρεσει στους ιδιοκτητες και σιγουρα οχι στις ασφαλιστικες.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-15, 10:34   #4
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
2.000cc....WTF??? Ελπιζω να είναι λάθος και να μην το κάνουν αυτό!!
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-15, 11:09   #5
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
(Κουβέντα να γινεται; ) Γιατι; Για λόγους prestige;
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-15, 13:34   #6
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο angelm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
(Κουβέντα να γινεται; ) Γιατι; Για λόγους prestige;
Κυρίως ναι, για λόγους prestige αλλά και κραδασμών και ποιότητα λειτουργίας. Αλλά και άλλους δευτερέυοντες λόγους, όπως δύναμη, ήχος, οπτικό αποτέλεσμα με ένα 4κυλινδρο στο αχανές χώρο της μηχανής,
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-15, 15:12   #7
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Δυναμη;........με 260; Έτσι και ετσι...........
Ηχος;Σίγουρα δεν θα είναι αυτός που πρέπει.........6κύλινδρο 3λιτρο τουλάχιστον
Αστείο θέαμα στο χώρο του κινητήρα......με 4κύλινδρο.....
Αλλά είπαμε: το downsizing που αποφάσισαν έχει τα μειονεκτήματα του....
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-15, 15:53   #8
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Άγγελε είμαι υπερμαχος του downsizing, αλλά όχι για την 7αρα....για όλα τα άλλα μοντέλα, όχι όμως για το Flagship μοντέλο!!
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-15, 16:02   #9
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Την ίδια αντίρρηση είχα(έχω) για τα Μ.........bmwrulez........ Πήραν την κοσα και "κουρευουν" τα πάντα......
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-01-15, 20:18   #10
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Απλα downsizing ειναι... Υποτιθεται οτι αρκει μιας και αλογα εχει αλλα και κυριως ροπη. Στην πραξη ενα opel insgnia 1.4 turbo (πανεμορφο αλλα ατσουμπαλο και καραβι) που ειχα για λιγες μερες ηταν πεθαμενο στις χαμηλες και μετα που εμπαινε το turbo ηταν απλα ζωηρο. Σε δε ανηφορες το antispin δουλευε 24/7...

Σε χωρες που μετρανε τα αυτοκινητα ακομη με τα κυβικα θα παει μια χαρα.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
7 series, BMW 7 Series

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump