Z4 E85 2.0,2.2 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρές Ζ Συζητήσεις για τις σειρές Z (Z3, Z4, κλπ...)

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
16-02-15, 15:42   #1
herecomesthesun
 
Εγγραφή: 16-02-2015
Μηνύματα: 19

Drives: N/A N/A
Z4 E85 2.0,2.2

Καλησπερα σε ολους.Πρωτο ποστ απο μενα,ομως παρακολουθω ως επισκεπτης καιρο το φορουμ σας!Θα ηθελα να μου δωσετε τα φωτα και τις εμπειριες σας,οσοι εχετε την Ε85 z4

Οντας παντοτε μεγαλος φαν αυτου του αυτοκινητου,παρατηρωντας την πολυ προσιτη τιμη που εχει ως μεταχειρισμενο,μου φανηκε ως μια πολυ value for money μεταγραφη στην ομαδα

Παντοτε ομως προσπαθωντας να μενω πιστος στο πλανο,κανω εκ των προτερων τον οικονομικο μου προγραμματισμο,οποτε ρωταω τα εξης 2 πραγματα:

1)Τι εξοδα συντηρησης χρειαζεται κατα μεσο ορο ετησιως ενας κατοχος 2.0/2.2? (Εννοωντας ετησιο service,πιθανον αβαριες/ζημιες αυτοκινητου 10ετιας κλπ.Εξαιρωντας τελη-ασφαλειες-καταναλωση)

2)Ποια ειναι η πραγματικη καταναλωση ενος 2.0 που κανετε εσεις?Ποσο παραπανω ειναι του 2.2 , αξιζει τη διαφορα κατα την γνωμη σας?

Ελπιζω να μη κουρασα,αν αυτα εχουν ηδη απαντηθει,παραπεμψτε με και συγχωρεστε με!

Σας ευχαριστω.
Ο χρήστης herecomesthesun δεν είναι συνδεδεμένος  
16-02-15, 17:11   #2
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Καλώς ήρθες !!!

Η Ζ4 Είναι πολύ ωραίο αυτ/το.........Αν έχεις τη δυνατότητα να το συντηρήσεις καν' το!! Εκτός από ασφάλεια-τέλη- κατανάλωση είναι και ο φόρος πολυτελείας ΑΝ δεν έχει περάσει τη 10ετια, οποίος θεωρητικά θα καταργηθεί........αλλά όσο δεν καταργείται πρέπει να ληφθεί υπόψη.

Όσον αφορά τα σέρβις εξαρτάται κατ αρχήν σε τι κατάσταση είναι και πόσα χλμ έχει.......αν είναι κάτω από100.000χλμ οι απαιτήσεις θα περιορίζονται σε αναλώσιμα -λάδια, φίλτρα κλπ.

Για την κατανάλωση με τον διλιτρο να υπολογίσεις περίπου 9λ/100 σαν ΜΟ (10 και για πόλη , 7-8 για εθνική με "ελαφρύ" ποδι . Για τον 2.2 δεν ξέρω αλλά υποθέτω περιπου στα 10.Φυσικά στην κατανάλωση κύριο ρόλο παίζει ο τρόπος οδήγησης.......
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-15, 17:24   #3
herecomesthesun
 
Εγγραφή: 16-02-2015
Μηνύματα: 19

Drives: N/A N/A
Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση!Προσανατολιζομαι σε αυτοκινητο δεκαετιας λογω φορου πολυτελειας με χιλιομετρα αναμεσα στα 70 και τα 95 χιλιαδες (το 100 δε μου χτυπαει καλα )

Ειναι η καταναλωση γυρω στα 9 λ/100 στο διλιτρο? Αυτα ειναι σπουδαια νεα.Ενας αδερφικος μου φιλος (οχι ιδιαιτερα γκαζοφονιας) με ενα 522 ιδιας γενιας εχει μεση 13,5 και με αποτρεπει σθεναρα απο το να παω για τον συγκεκριμενο εξακυλινδρο λογω αποδοτικοτητας...

Εσυ για παραδειγμα φιλε angelm3 ποσα λεφτα (στο περιπου λεγοντας παντα) δαπανας το χρονο για να πας το bmw σου στο γιατρο?Φανταζομαι οτι και αλλο μοντελο να εχεις πανω κατω ομοια θα ειναι τα εξοδα.Ποσα δηλαδη θα επρεπε να εχω στην ακρη ετησιως για να εχω το κεφαλι μου ησυχο μονο σε οτι αφορα τη συντηρηση?

Σημειωση,εχω φροντισει να εχω καθε υποχρεωση σε αποσταση ποδιων,οποτε το αμαξι ειναι καθαρα για βολτες και κανω γυρω στα 7.000 χλμ το χρονο...
Ο χρήστης herecomesthesun δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-15, 19:04   #4
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο herecomesthesun Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση!Προσανατολιζομαι σε αυτοκινητο δεκαετιας λογω φορου πολυτελειας με χιλιομετρα αναμεσα στα 70 και τα 95 χιλιαδες (το 100 δε μου χτυπαει καλα )
Τα 70 το καταλαβαίνω, αλλά το 90 με το 100 λίγη διαφορά έχει. Επίσης καλύτερα ένα με 100 που έχει κάνει γενικό μάζεμα παρά ένα με 85 ή 90 που θα σου ζητήσει γενικό μάζεμα σε 6-12 μήνες.

Τυχαία τα νούμερα, απλά περιγράφω ότι στο μεταχειρισμένο και σε σχετικά κοντινά χιλιόμετρα περισσότερη σημασία θα είχε για μένα η κατάσταση και το πόσο ζωή έχουν τα διάφορα αναλώσιμα μέσα τους παρά το νούμερο στο καντράν.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-15, 19:08   #5
herecomesthesun
 
Εγγραφή: 16-02-2015
Μηνύματα: 19

Drives: N/A N/A
Παράθεση:
Τα 70 το καταλαβαίνω, αλλά το 90 με το 100 λίγη διαφορά έχει. Επίσης καλύτερα ένα με 100 που έχει κάνει γενικό μάζεμα παρά ένα με 85 ή 90 που θα σου ζητήσει γενικό μάζεμα σε 6-12 μήνες.

Τυχαία τα νούμερα, απλά περιγράφω ότι στο μεταχειρισμένο και σε σχετικά κοντινά χιλιόμετρα περισσότερη σημασία θα είχε για μένα η κατάσταση και το πόσο ζωή έχουν τα διάφορα αναλώσιμα μέσα τους παρά το νούμερο στο καντράν.
Σωστη παρατηρηση,ισως ημουν λιγο υπερβολικος στα νουμερα,ηθελα απλως να δωσω μια ενδειξη σε τι χιλιομετρα στοχευω..Εννοειται οτι αν βρω ενα αψογο με 110 ή 120 χιλιαδες χιλιομετρα θα το παρω μετα χαρας.
Ο χρήστης herecomesthesun δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-15, 19:45   #6
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Μιλάμε πάντα για τον διλιτρο 4κύλινδρο; ή τον 6κύλινδρο; γιατί ο φίλος σου έχει τον 6κύλινδρο με τα 170hp ο οποίος είναι λαιμαργος και στην 520(522) ζορίζεται.........βαρύ σκάφος , λίγα άλογα συνέπεια αυξημένη κατανάλωση.

Ο 4κύλινδρος είναι πιο οικονομικός .
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-15, 19:49   #7
herecomesthesun
 
Εγγραφή: 16-02-2015
Μηνύματα: 19

Drives: N/A N/A
Στο νου μου εχω και τους δυο,αλλα δεδομενης της αισθητης διαφορας στην καταναλωση του τετρακυλινδρου,ισως τον προτιμουσα.Ο φιλος μου ναι,τον 2.2 εχει και κουβαλαει και ενα βενζιναδικο απο πισω...
Ο χρήστης herecomesthesun δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-02-15, 21:12   #8
Alexandros
 
Status:
Εγγραφή: 12-06-2009
Περιοχή: Thessalonikh
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 394

Drives: E86 3.0SI
Γενικά θεωρώ ότι οι BMW έχουν λογικές τιμές στη συντήρησή τους. Πχ τα χριστούγεννα πλήρωσα για Inspection II+υγρά φρένων+6 μπουζί+φίλτρο καμπίνας 415Ε σε επίσημη αντιπροσωπεία. Το κόστος το θεωρώ λογικό όταν φίλος με audi a5 1.8 πληρώνει σταθερά πάνω απο 400Ε.
__________________
Thank God who created man, to create these cars
Ο χρήστης Alexandros δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-02-15, 14:34   #9
statyc
 
Το avatar του χρήστη statyc
 
Status:
Εγγραφή: 16-08-2012
Μηνύματα: 300

Drives: E87 116i
Υπερβολικό πάντως το νούμερο για την 2.2 του φίλου σου, έχει βαρύ πόδι ή το πάει μόνο κίνηση. Επειδή εμάς είναι το αυτοκίνητο του παππού (πεθερού) σε 150.000 χλμ. που έχει διανύσει το trip computer έχει μέση κατανάλωση 9,9 λτ./100χλμ. και επειδή την έχω οδηγήσει δύσκολα ξεπερνάει τα 11,0 λτ./100 χλμ. και ψιλοπλακωμένα, σκέψου 11,5-12,0 λτ./100 χλμ. έκαιγε κατά μέσο όρο η 335 μου
Ο χρήστης statyc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-02-15, 14:57   #10
herecomesthesun
 
Εγγραφή: 16-02-2015
Μηνύματα: 19

Drives: N/A N/A
Ενδιαφερουσες ολες οι παραπανω πληροφοριες και σας ευχαριστω ιδιαιτερως.Φιλε statyc τα νουμερα που μου παραθετεις φαινονται οντως λογικα και πιο φιλικα στην επιλογη του 2.2...Θα ελεγα οτι ο φιλος μου ειναι υπερβολικος αν δεν ειχα δει το 13,5 με τα ματια μου,αλλα μαλλον οπως λες το αμαξι τρωει πολυ κινηση και νευρικη οδηγηση...Ισως ενα (πολυ μικρο) ρολο να παιζει και οι διαφορα βαρους της 5αρας...

Να ρωτησω κατι αλλο ρε παιδια για να εχω σα μετρο συγκρισης?Ο father μου εχει 3 volkswagen (passat 2.0 , golf 1.4 tsi ,fox 1.2),κατα συνεπεια εχω μια καποια εμπειρια στο κοστος συντηρησης τους,ιδιαιτερα για το passat.Θα μπορουσαμε να πουμε οτι ως γερμανικα,οι τιμες στη συντηρηση τους(κυριως του passat που ειναι καπως ακριβοτερο απτα αλλα 2) ειναι παρομοιες με της bmw ή ειναι η μερα με τη νυχτα οι δυο εταιριες στο service?
Ο χρήστης herecomesthesun δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump