Χ1 Sdrive 18i σκληρή ανάρτηση? - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρές Χ » Χ1 Sdrive 18i σκληρή ανάρτηση?

Σειρές Χ Συζητήσεις για τις σειρές Χ (Χ1, Χ3, Χ5 & Χ6)

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
18-02-15, 11:47   #1
panaros
 
Εγγραφή: 18-02-2015
Περιοχή: Μαρουσι
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1

Drives: E83 X1 18i sDrive
Χ1 Sdrive 18i σκληρή ανάρτηση?

καλησπέρα σε όλους, αγόρασα μεταχειρισμένη (26.000 χλμ) μια Χ1 του 2011, το διλιτρο με βενζίνη, σε άψογη κατασταση.

Αμέσως έβαλα καινουρια λάστιχα, αλλά προτίμησα τα εργοστασιακά run flat παλι (pirelli p7 cinturato).
Σε σχέση με την 116d που είχα παρατηρώ ότι είναι πολυ πιο σκληρή/τραχιά η κύλιση. Ειδικά σε λακουβιτσες/ανωμαλίες δρόμου το 'καταλαβαίνει' για τα καλά το θόρυβο 'γκουπ' αλλά και το ψιλοκουνημα στη θέση του οδηγού.
Η ερώτηση είναι : φταινε τα run flat? φταίει η ανάρτηση? μηπως πρεπει να το παω σε συνεργείο να τσεκαρουν αναρτήσεις/αμορτισερ? διορθώνεται κάπως?
Πριν το αγοράσω το είχα παει για πλήρη έλεγχο στον νταγκουνάκη και ήταν άψογο σε όλα τα σημεία.
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ο χρήστης panaros δεν είναι συνδεδεμένος  
18-02-15, 13:34   #2
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.308

Drives: Ε34 520i
Ειναι τα run flat. Ολοι τα βγαζουν γι' αυτο το λογο.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-02-15, 15:14   #3
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Πιθανόν λόγω μεγαλύτερου βάρους της Χ1 από το 116 να φοράει και πιο σκληρά ελατήρια. Και με τα Run flat να κοπανάει περισσότερο.
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-02-15, 21:15   #4
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Είναι η σωστη διασταση που φοραει το αυτοκινητο σχετικα με τις ζαντες ;;
Δες το ταμπελακι στην πορτα του οδηγου από μεσα.

Ο αερας είναι σωστος ;;

Το σφικτοτερο προφιλ του Χ1 είναι σιγουρα γεγονος και ισχυει, αλλα αν ρωτήσεις τον φιλο μας τον Alex με το Χ1 του ορκιζεται στα Runflat και καλα κανει γιατι τον εχουν βγαλει παληκαρι από δυσκολες καταστασεις.

Και κατι τελευταιο για γνωση σε ολους από προσωπικη εμπειρια (και από τετοια μπολικη) το setup ολων των μοντελων που είναι προορισμένα για runflat είναι διαφορετικο από των υπολοιπων με συμβατικα, απλα το αμαξι γινεται ''τραινο''../..
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-02-15, 21:29   #5
dimcz
 
Εγγραφή: 18-12-2014
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 386

Drives: E84 X1 20i xDrive
Πεστα.. χρυσοστομε! Εχω τα ιδια λαστιχα σε 17αρες και η ανεση ειναι απολυτως αποδεκτη.
Ο χρήστης dimcz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-02-15, 22:33   #6
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Να'ξερες ποσα βραδυα με χιονακια και βροχες με ΜΗΔΕΝ πιεση εχω συνεχισει μεχρι να παω να αραξω....
Ετσι κι αλλιως αν ειχα μικρη ρεζερβα μεχρι 50-60 χλμ δεν επρεπε να πηγαινω ;;
Ετσι και τωρα με δυο προκες (παρακαλω) στο εμπρος δεξι εκανα με 60 χλμ Κορινθο -Αθηνα με βροχη χωρις να μουσκεψω, χωρις να περιμενω οδικη, χωρις να κινδυνευει κανεις από τους γρυλους μεσα στην Εθνικη οδο...και αλλα τοσα που σηκωνουν πολλη αναλυση.
Την άλλη μερα πηγα βουλκανιζατέρ εβγαλε ο τυπος το λαστιχο, περασε μεσα δυο τιπ-τοπ πανω στις τρυπες και μανιταρακια και όλα οκ μεχρι να αλλαξουμε ζευγαρακι μετα από κανα διχρονο γιατι είναι και φρεσκα ακομα.
Ολο το μυστικο (!!!) είναι να σεβεστε την ειδοποιηση που πεταει το καντραν, αν με το που την βγαλει βαλεις αερα 'η κοψεις ταχυτητα μεχρι να μην μπορει να ζεσταθεί ο σκελετος του ελαστικου τοτε όλα οκ.
Εξυπακουεται ότι μιλαμε για επισκευή πελματος και μονον βεβαια. !
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-02-15, 23:10   #7
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Τα ρφτ Πιρελι φταινε για τα συμπτωματα αυτα. Εαν ειχες αλλη μαρκα ρφτ, ειδικα Goodyear ή Conti. ουτε που θα το καταλαβαινες.

Για αλλη μια φορα θα συμφωνησω με το Νικο. Κι εμενα τα ρφτ μ εχουν βγαλει απο δυσκολες κατα τα αλλα καταστασεις με προκες στο πελμα και οι κινησεις ηταν ακριβως οι ιδιες που αναφερθηκαν στο πιο πανω ποστ. Με συμβατικα λαστιχα μ εχει παρει και γερανος για βιδα...
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-02-15, 00:00   #8
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
Όπως τα λέει ο Νίκος είναι τα πράγματα. .. Δεν αλλάζω τα runflat ούτε για αστείο για συμβατικά. .
Παντως εγω πιστευω οτι ειναι συνδιάσμος των ελαστικών και του σεταρισματος του Χ1 ..Έχει σαφώς πιο σκληρό σεταρισμα ώστε να μπορεί να αποδόσει καλύτερα στο δρόμο (μια που το 99,9% για να μην πω 100% εκεί το χρησιμοποιεί. . ) ώστε να μην γέρνει σαν βάρκα όπως γέρνουν κάποια άλλα τυπου suv/sav
Εμενα με βολεύει που ειναι έτσι ιδίως σε στροφές όπου το νιώθεις πολύ πιο σταθερό και σίγουρο! !!
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-02-15, 01:58   #9
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.305

Drives: E46 316i
Μια μικρή ένσταση πάνω στον Νίκο. Την πρώτη φορα που πήγαμε Πηλιο, πήγα και ήρθα με καρφί στο εμπρός λάστιχο. Φουσκωσα πριν ξεκινήσω γιατι νόμιζα φυσιολογική απώλεια πίεσης, όταν γύρισα πάλι είχε πέσει αλλα οχι τραγικά. Θέμα τύχης νομίζω ειναι. Ααα και δεν είχα RFT εννοείται.

Οσο αφορά τα RFT σίγουρα κανουν δουλεια και θυσιάζουν άνεση και επιδόσεις. Αλλα δεν γινόταν να τα ανεχθώ άλλο. Βρήκα την υγεία μου όταν τα έβγαλα.
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-02-15, 13:23   #10
YANNIS X1
 
Το avatar του χρήστη YANNIS X1
 
Status:
Εγγραφή: 17-11-2011
Μηνύματα: 192

Drives: E84 Χ1 23d
Εγω στο X1 μου.... εχω Run flat καλοκαιρινα...και συμβατικα χειμερινα λαστιχα.
Η γνωμη μου ειναι οτι:τα Run flat ειναι πολυ πιο σκληρα(κοπανανε αρκετα),εχεις πιο βαρυ τιμονι.....αλλα εχεις τιμονι με μεγαλυτερη ακριβεια στην ευθεια και στις στροφες και φυσικα καλυτερη οδικη συμπεριφορα!!!
__________________
Ο χρήστης YANNIS X1 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump