Ξεθάμπωμα φαναριών - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Αξεσουάρ ,Εξοπλισμός & Περιποίηση αυτοκινήτου Φροντίστε το "μωρό" σας...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
04-04-15, 22:04   #1
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Ξεθάμπωμα φαναριών

Ένα ενδιαφέρον βίντεο για το ξεθάμπωμα των φαναριών..

__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος  
06-04-15, 14:12   #2
player
 
Εγγραφή: 12-02-2015
Περιοχή: θεσσαλονικη
Μηνύματα: 184

Drives: E87 116i
ειναι καλος ο τυπος τον παρακολουθω.βεβαια εδω λεει για ξεθαμπωμα φαναριων που εχουν οξειδωθει με τον χρονο.δεν ξερω αν κανει στην δικια μου περιπτωση απο υγρασια.θα δοκιμασω ομως την οδοντοκρεμα!
Ο χρήστης player δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-04-15, 01:10   #3
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.228

Drives: E87 116i
Αν θέλεις να ακολουθήσεις έναν low badget δρόμο θα σου πρότεινα να πάρεις από ένα χρωματοπωλείο μερικά γυαλόχαρτα νερού 2000 και 2500 κόστος 2€-3€.
Ένα σωληνάριο με αλοιφή για την αφαίρεση γρατζουνιών από πλαστικά 7€-10€.
Αν δεν έχεις κάποιο μαλακό σφουγγαράκι για να κάνεις την εφαρμογή χρησιμοποίησε κάποιο microfiber πανί κατά προτίμηση όχι χρησιμοποιημένο για να μην κάνεις κάποιο ζημία παραπάνω.

Η επόμενη κίνηση είναι να πας σε κάποιον επαγγελματία να κάνει την δουλειά του κόστος κοντά στα 20€-25€ έχω την εντύπωση ότι έχει.

Αν σκέφτεσαι κάτι διαφορετικό και θέλεις να ασχοληθείς με μεγαλύτερο κόστος και προσωπική εργασία εδώ εδώ είμαστε.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-04-15, 19:42   #4
player
 
Εγγραφή: 12-02-2015
Περιοχή: θεσσαλονικη
Μηνύματα: 184

Drives: E87 116i
ευχαριστω για τις ιδεες..ομως να σε ρωτησω,εφοσον μου ειπε οτι εχει ψιλοραγισματα σαν γρατζουνιες και θα ξαναμαζευει υγρασια οποτε βρεχει η' οταν το πλενω αυτες οι εργασιες που μου λες δεν θα ειναι αχρηστες μετα?εκτος να μπορει να γινει και καποια ειδους στεγανοποιηση ταυτοχρονα με τις εργασιες που ανεφερες,αν γινεται!
Ο χρήστης player δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-04-15, 23:35   #5
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.228

Drives: E87 116i
Ανάλογα σε τι κατάσταση βρίσκονται. Αν είναι πολύ χάλια που δεν έχω δει μέχρι στιγμής πολύ χάλια e87 με τα φανάρια που βγήκαν από το εργοστάσιο(αν ισχύει η υπογραφή σου) επαναφέρονται χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία ειδικά με αλοιφαδόρο. Ο χρόνος που θα πάρει για να ξαναγίνουν χάλια σίγουρα δεν είναι μέσα σε μερικές μέρες. Είναι όσο πήρε για να γίνουν την πρώτη φορά αν γίνουν σωστά.

Σε περίπτωση που είναι πολύ χάλια μετά από την διόρθωση μπορεί να περαστεί με κάποιο βερνίκι για ακόμη μεγαλύτερη αντοχή.

Και κάτι ακόμη σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιείς λάμπες όπου προτείνει ο κατασκευαστής και έχεις βάλει κάτι άλλο η κακή κατάσταση μπορεί να οφείλεται και σε αυτό και η αιτία είναι η μεγαλύτερες θερμοκρασίες που αναπτύσσονται με αμφιβόλου προέλευσης λάμπες που δεν εγκρίνει ο κατασκευαστής.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-15, 21:27   #6
player
 
Εγγραφή: 12-02-2015
Περιοχή: θεσσαλονικη
Μηνύματα: 184

Drives: E87 116i
ευχαριστω για την βοηθεια.οχι ολα ειναι εργοστασιακα καθως ειναι καινουριο .οχι πολυ χαλια,κιτριβα κ.λπ. δεν ειναι.το φως φαινεται καλα να διαπερνα το φαναρι αν και λιγο θαμπωμενο.παντως με την μεθοδο που μου ειπαν να δοκιμασω δλδ. να το εχω ανναμενο συνεχεια πρωι βραδυ σε μεγαλες διαδρομες γιατι αργει να ζεσταθει η λαμπα, δεν πιανει.θα το αφησω ετσι καθως 120 ευρω για φαναρακι ομιχλης που δεν εχει θαμπωσει πολυ ασχημα το θεωρω παραπανισιο εξοδο αυτη την στιγμη.αν επιδεινωθει το θεμα βλεπουμε.
Ο χρήστης player δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-15, 22:07   #7
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.471

Drives: Ε39 528i/2
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο player Εμφάνιση μηνυμάτων
ευχαριστω για την βοηθεια.οχι ολα ειναι εργοστασιακα καθως ειναι καινουριο .οχι πολυ χαλια,κιτριβα κ.λπ. δεν ειναι.το φως φαινεται καλα να διαπερνα το φαναρι αν και λιγο θαμπωμενο.παντως με την μεθοδο που μου ειπαν να δοκιμασω δλδ. να το εχω ανναμενο συνεχεια πρωι βραδυ σε μεγαλες διαδρομες γιατι αργει να ζεσταθει η λαμπα, δεν πιανει.θα το αφησω ετσι καθως 120 ευρω για φαναρακι ομιχλης που δεν εχει θαμπωσει πολυ ασχημα το θεωρω παραπανισιο εξοδο αυτη την στιγμη.αν επιδεινωθει το θεμα βλεπουμε.
Aν έχει αρκετή και παγιδευμένη υγρασία μέσα στο σώμα του προβολέα σου τότε κάνε το εξής: βγάλε τις λάμπες από το σώμα του και σε μια από τις ανοικτές πατούρες τους ρήξε για 3-4 λεπτά ζεστό αέρα με κάποιο σεσουάρ για τα μαλλιά. Μη κολλήσεις το στόμιό του όμως στο άνοιγμα της πατούρας γιατί και το σεσουάρ θα χαλάσεις αλλά δεν χρειάζεται να ψήσεις και το φανάρι.
Άλλη λύση είναι πάλι με αέρα, πεπιεσμένο, αλλά δεν ασφαλής αν δεν υπάρχει αφυγραντήρας στο κομπρεσσέρ του αέρα.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-04-15, 17:56   #8
player
 
Εγγραφή: 12-02-2015
Περιοχή: θεσσαλονικη
Μηνύματα: 184

Drives: E87 116i
ευχαριστω πολυ θα το κανω!
Ο χρήστης player δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-04-15, 21:30   #9
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.471

Drives: Ε39 528i/2
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο player Εμφάνιση μηνυμάτων
ευχαριστω πολυ θα το κανω!
Δεν κάνει τίποτα!
Πάντως, για να γυρίσουμε στην ουσία του θέματος που ανέβασε ο Άγγελος, η παραπάνω μέθοδος είναι η μόνη ενδεδειγμένη εκτός της άλλης που είναι η αλλαγή του πλαστικού καλύμματος του προβολέα ή και όλου του προβολέα. Θα πρέπει όμως να δωθεί προσοχή στο εξής: πολλά σώματα προβολέων χρησιμοποιούν πολυκαρβονικά καλύμματα με φίλμς πολλαπλών επιστρώσεων (multilayer headlight cover coating) τα οποία δεν μπορούν να υποστούν τέτοια επεξεργασία. Όταν η περιστρεφόμενη κεφαλή με την ψιλή αλοιφή ζορίσει την καλύπτρα τότε θα αρχίσουν να φεύγουν ψιλές φλούδες απ' αυτήν και τότε θα πάμε σε αναγκαστική αλλαγή. Τέτοια καλύμματα προβολέων ξεχωρίζουν κάποιες φορές και οπτικά, ιριδίζουν έντονα όταν τα δούμε από ορισμένη γωνία και διαθλούν πολύ το φως. Όπως όταν πέφτει λίγο πετρέλαιο μέσα στο νερό.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-04-15, 11:27   #10
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.228

Drives: E87 116i
Γιάννη συμφωνώ αλλά θα ήθελα να προσθέσω και την ακριβώς αντίθετη περίπτωσή από το "να φεύγουν ψιλές φλούδες".
Μου έχει τύχει να βρεθώ στην προσπάθεια επαγγελματία να διορθώσει φανάρι από Χ5 όπου οπτικά πριν οποιαδήποτε κίνηση φαινόταν σαν να το είχε βουρτσίσει κάποιος. Έμοιαζε με υπόθεση ρουτίνας. Καθώς διακρίνονταν καθαρά ότι υπήρχε τέτοιο φιλμ επίστρωσης που αναφέρεις ξεκίνησε με πολύ light συνδυασμούς αλοιφών και pads μέχρι hardcore compound αλοιφές και το αποτέλεσμα ήταν απλά να μειωθεί η άχνα που υπήρχε. Για γυαλόχαρτα νερού ούτε λόγος μιας και θα προσπαθούσε ακόμη να το διορθώσει.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι αυτό το φιλμ τόσο σκληρό όπου δεν καταλάβανε τίποτα. Φυσικά η προσπάθεια σταμάτησε γιατί αν συνέχιζε κάτι θα χαλούσε στο τέλος.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump