Αλλαγή μπιέλας σε 316ti compact 2003 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου » Αλλαγή μπιέλας σε 316ti compact 2003

Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου Τεχνικά θέματα, Service κλπ για τα αυτοκίνητα BMW

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
21-04-15, 16:57   #1
vagace
 
Εγγραφή: 21-04-2015
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 7

Drives: E46 316i
Αλλαγή μπιέλας σε 316ti compact 2003

Καλησπέρα σε όλους.
Σκέφτηκα να αναρτήσω και το δικό μου πρόβλημα που με ταλαιπωρεί αρκετό καιρό τώρα. Το αυτοκίνητο δουλεύει με γκάζι εδώ και τρία χρόνια και δεν έχει παρουσιάσει εμφανές πρόβλημα. 127.000χλμ
Ολα μάλλον ξεκίνησαν πριν από περίπου 10 μήνες όταν το αυτοκίνητο άρχισε να μην κρατάει καθόλου ρελαντί και να σέρνεται εν κινήσει. Το συνεργείο μετά από αντικαταστασεις διάφορων αισθητήρων κατέληξε σε πρόβλημα στη καδένα και αλλάχτηκε τεντωτηρας, γλίστρες ξαναρυθμιστηκε και δούλεψε ικανοποιητικά. Από τότε όταν ήταν ζεστό δεν έπαιρνε εύκολα μπροστά, δηλαδή έπρεπε να κρατήσεις την μίζα πατημένη για περίπου τρία τέσσερα δευτερόλεπτα για να πάρει, μετά βεβαία άρχισε να γρατζουνάει και η μίζα. Μετά από κάνα δυο μήνες στα ξαφνικά έσβηνε εν κινήσει(άναβε και το λαμπάκι του αντισπιν), άλλες φορές έπαιρνε άμεσα άλλες φορές μετά από δέκα λεπτά. Διάγνωση, αισθητήρας στροφάλου ο οποίος αλλάχτηκε και αυτός και το αυτοκίνητο δεν ξαναέσβησε. Απο περίπου πριν τρεις μήνες και κάτι άκουγα κάτι σαν τικ τικ τικ από τον κινητήρα εν κινήσει με σταθερή ταχύτητα και όταν είχα το γκάζι σε σημείο που το αμάξι ούτε επιτάχυνε ούτε επιβράδυνε. Επειδή είχα και κάτι με την εξάτμιση λέω θα κάνει κάτι συντονισμό και μου ακούγεται το τικ τικ. Άλλα αυτό άρχισε να επιδεινώνεται σε σημείο που φτάσαμε πριν ένα μήνα να έχω πρόβλημα με κάτι στη μπιέλα. Διάγνωση συνεργείου: αλλαγή μέταλλα μπιελών με άνοιγμα καρτερ. Στρόφαλος OK. Παίρνω το αυτοκίνητο πίσω αλλά άκουγα ένα πολύ μικρο τικ τικ (όπως πριν αλλά σε πολύ μικρή ένταση). Μετά από μια εβδομάδα ο θόρυβος αυξήθηκε πάλι. Τελευταία διάγνωση συνεργείου: oval στο πάνω μέρος της βάσης της μπιέλας του τρίτου κυλίνδρου. Οπότε, άνοιγμα μηχανής και αντικατάσταση με μεταχειρισμένη. Αλλαγή και τσιμούχες βαλβίδων, μια που θα ανοίξει κινητήρα. Κόστος 500,00€.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ: δεν ξέρω, μπορεί για όλα να έφταιξε το πρόβλημα της καδένας και η ολική απορύθμιση του κινητήρα που για τέσσερις ημέρες παίδευε τον κινητήρα. Ίσως να φταίει και το γεγονός ότι δεν ήμουνα καλός στις αλλαγές λαδιών. Πάντως από όλα αυτά, εάν τελικά τελειώσουν κάποια στιγμή , καταλαβαίνω ότι όταν έχεις κάποια λίγα χρήματα καλύτερα να τα δίνεις το αυτοκίνητο παρά σε ότι άλλο.
Παρακαλώ τα σχόλια σας και τα μπινελίκια σας.
Ο χρήστης vagace δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump