Σοβαρό πρόβλημα με τον N47; - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου Τεχνικά θέματα, Service κλπ για τα αυτοκίνητα BMW

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
04-05-15, 22:29   #1
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Σοβαρό πρόβλημα με τον N47;




Τα περιστατικά ιδιοκτητών BMW και MINI που αναγκάζονται ακόμα και σε αλλαγή κινητήρα, λόγω βλάβης της καδένας χρονισμού, αυξάνονται.

Μαζί και ένα ''κίνημα'' μέσω του διαδυκτίου ώστε η BMW να αναλάβει τις ευθύνες της.

Τι ακριβώς συμβαίνει;

____________

Ο Ν47 είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους πετρελαιοκινητήρες της BMW.

Πρωτοεμφανίστηκε στο face lift της προηγούμενης σειράς 1 (Ε87, Ε81) το 2007 και μεταμοσχεύθηκε στις coupe και cabriolet εκδόσεις στη συνέχεια (Ε82 και Ε88 αντίστοιχα).

Τοποθετήθηκε επίσης στην προηγούμενη σειρά 5 (Ε60), στην σειρά 3 (Ε90 και Ε92), μετά ακολούθησαν οι αντίστοιχες Χ3 (Ε83) και Χ1 ενώ πλήθος εκδόσεων του MINI τον φιλοξενούν κάτω απ' το στρουμπουλό του καπό.

Όπως είναι αντιληπτό, ο Ν47 είναι ζεστό, φρέσκο ψωμί για την εταιρεία και βραβευμένος ως ''International Engine of the Year 2010''. Αλλά φαίνεται πως υπάρχει πρόβλημα, ειδικά για όσους παρήχθησαν από την 1η Μαρτίου 2007 έως την 1η Μαρτίου 2011.

Ως γνωστόν, η καδένα (ή ιμάντας σε άλλες περιπτώσεις) χρονισμού συνδέει όλα τα κινούμενα μέρη του κινητήρα και αν σπάσει ή χαλαρώσει προκαλεί σοβαρή βλάβη σ' αυτόν.

Και δεν είναι μια φτηνή επισκευή. Στην καλύτερη τη γλιτώνεις με καινούργιο σετ. Στη χειρότερη με αντικατάσταση κινητήρα ή rebuild. Και βέβαια όλο αυτό χωρίς προειδοποίηση. Ξαφνικός θάνατος.

Το μόνο που μπορεί να ακούσεις και μάλιστα αν στήσεις αφτί είναι ένας θόρυβος προερχόμενος απ΄το πίσω μέρος του κινητήρα.

Η καδένα είναι καλά κρυμμένη πίσω από τον Ν47 και υπάρχει εξήγηση: είναι ένα εξάρτημα, που σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές, δεν χρειάζεται ποτέ αντικατάσταση καθώς προβλέπεται για εφ' όρου ζωής χρήση.

Τη στιγμή πάντως που γράφονται αυτές οι γραμμές έχουν συγκεντρωθεί 7.929 υπογραφές που ζητούν από τον CEO της εταιρείας να δεχθεί πως πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος της BMW και να αναλάβει εξ ολοκλήρου τα όποια περιστατικά ή να δεχθεί την αλλαγή κινητήρα στους κατόχους χωρίς κόστος για τους τελευταίους.

Ωστόσο σε μια πρόχειρη έρευνα που έκανα διαβάζω στη Wikipedia για ένα update (αν ισχύει φυσικά...) πως η BMW, με ημερομηνία 15 Ιανουαρίου 2015, προέβη σε μια ανάκληση να ''αντικαταστήσει τον τεντωτήρα και αν χρειαστεί την καδένα χρονισμού'', το οποίο καλό είναι να ελεγθχεί από όποιον ενδιαφέρεται.

Επίσης, σύμφωνα με το BBC, η εταιρεία είναι ενήμερη για το πρόβλημα και έχει προβεί σε μια ''χειρονομία καλής θέλησης καλύπτοντας μέρος του κόστους της επισκευής'' ακόμα και σε περιπτώσεις εκτός εγγύησης και η οποία αφορά μόνο όσους έχουν βεβαιωμένο ιστορικό servicing στους εξουσιοδοτημένους dealers της.

Αυτό φυσικά είναι λογικό, από τη μια πλευρά, αφήνει ωστόσο ένα τεράστιο παράθυρο στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με τον εν λόγω κινητήρα καθώς χρειάζεται επισταμένη διασταύρωση του ιστορικού, κάτι που όπως και ο τελευταίος σχετικός με το αντικείμενο γνωρίζει δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο.

Ειδικά στην γρκίζα αγορά της ''μάντρας'' όπου τα βιβλιαράκια πολλές φορές κοπιάρονται και προσαρμόζονται κατά βούληση.

Τέλος, υπολογίζεται πως το μέσο κοστολόγιο για το κοστούμι είναι γύρω στα €5.000, ανάλογα με την περίπτωση και όπως είναι αντιλητπό χρειάζεται επιπλέον προσοχή, είτε είστε ήδη κάτοχος είτε υποψήφιος αγοραστής, τώρα είδικά που οι περισσότεροι στην ελληνική αγορά στρέφουμε το βλέμμα μας στις diesel εκδόσεις.

Προσοχή και έρευνα, λοιπόν. Και στήστε και λίγο αφτί, εκεί στο πίσω μέρος...



Πηγή: 4Drivers.gr
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος  
04-05-15, 22:52   #2
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
Τέτοια λεγε να μας φτιάξεις την μέρα. ... εσυ με τα κουζινετα άλλοι με τους πολλαπλασιαστες εμείς με την καδενα... καλα πάμε. .και εις ανώτερα. ..
Μάλλον πρέπει να κάνω facebook και να μπω στο κλαμπ με τις υπογραφές. . Το καλό είναι ότι έως τώρα έχω κάνει ολα τα σέρβις στην αντιπροσωπία. .. θα κοιτάξω και αυτό με την οδηγία που λέει στο Wikipedia. .. έχουμε κανένα link??
Τέλος να προσθέσω ότι και το 2011 πήρε το ίδιο βραβείο ο κινητήρας. .

Οποίος θέλει μπορεί να υπογράψει εδώ. ..
Άντε σώστε με....

https://secure.avaaz.org/en/petition...ecall/?sAbZfgb

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 05-05-15 στις 00:15 Αιτία: Συγχώνευση μηνυμάτων
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-05-15, 01:55   #3
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Συμβουλη : Ξερεις εσυ, προληψη, τιποτα δεν γινεται ξαφνικα, παντα πριν υπαρχει ''θορυβος!''
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-05-15, 08:24   #4
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
Καλά σίγουρα αν είναι να γίνει ίσως ακούσουμε κάτι πριν... πάντως εγώ αν και δεν σχετίζεται άμεσα άλλαξα τον υμαντα μπροστά στις 100κ όταν χρειαζόταν αλλαγή ένας τροχαλιας. ..
Σημερα θα μιλήσω με bmw να δω εάν ισχύει αυτό που λένε με το θέμα της ανάκλησης και αν είναι μέσα και το δικο μου..
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-05-15, 18:57   #5
player
 
Εγγραφή: 12-02-2015
Περιοχή: θεσσαλονικη
Μηνύματα: 183

Drives: E87 116i
για εμας τους οχι και πολυ σχετικους αν στησουμε αυτι τι θορυβο θα πρεπει να περιμενουμε να ακουσουμε?
Ο χρήστης player δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-05-15, 20:32   #6
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο player Εμφάνιση μηνυμάτων
για εμας τους οχι και πολυ σχετικους αν στησουμε αυτι τι θορυβο θα πρεπει να περιμενουμε να ακουσουμε?
H υπογραφη σου δηλωνει ''Ε87 116''
Καμια σχεση με το ότι συζητιεται εδώ αρα μην αγχωνεσαι και μπερδευεις το μυαλο σου !
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-05-15, 19:02   #7
player
 
Εγγραφή: 12-02-2015
Περιοχή: θεσσαλονικη
Μηνύματα: 183

Drives: E87 116i
ναι μετα το ειδα, εχεις δικιο!
Ο χρήστης player δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-05-15, 21:28   #8
Zidane
 
Το avatar του χρήστη Zidane
 
Εγγραφή: 30-03-2014
Περιοχή: Thessaloniki
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 97

Drives: F10 520d
Kι εμένα πρεπει να με πιανει το θέμα ε? N47D20C
Και ειμαι και κοντα στα 200.000χλμ.
__________________
Χρήστος
Ο χρήστης Zidane δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-05-15, 23:36   #9
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Zidane Εμφάνιση μηνυμάτων
Kι εμένα πρεπει να με πιανει το θέμα ε? N47D20C
Και ειμαι και κοντα στα 200.000χλμ.
Να το δεις με το πλαισιο στον ντηλερ σου ...χθες !
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-05-15, 21:56   #10
Zidane
 
Το avatar του χρήστη Zidane
 
Εγγραφή: 30-03-2014
Περιοχή: Thessaloniki
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 97

Drives: F10 520d
Δεν με πιάνει η ανάκληση και για να γίνει έλεγχος ή και αντικατασταση το κοστος ειναι μεγάλο. Δεν βλεπω να μπορώ να κανω κατι ποληπτικά. Αν είναι να γίνει θα γίνει. Φαντάζομαι όμως πως Ν47 έχουν κυκλοφορήσει πολλες εκατονταδες χιλιαδες, οπότε το ποσοστό μάλλον είναι μικρό.
__________________
Χρήστος
Ο χρήστης Zidane δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump