Ο twin-turbo V8 της BMW “τρώει” μπαταρίες - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Twin-Turbos » Ο twin-turbo V8 της BMW “τρώει” μπαταρίες

Twin-Turbos Συζητησεις με ο,τι εχει να κανει με τους διτουρμπινους κινητηρες της αγαπημενης μας εταιριας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
12-05-15, 17:33   #1
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Ο twin-turbo V8 της BMW “τρώει” μπαταρίες

Γιατί ο twin-turbo V8 της BMW “τρώει” μπαταρίες σαν να μην υπάρχει αύριο;



Δεν υπάρχει εταιρία στον πλανήτη που να μην έχει περίεργα προβλήματα. Όλες σε κάποιο σημείο στην ιστορία τους, έχουν λανσάρει κάποιο μοντέλο που έχει κάποιο πρόβλημα χωρίς εύκολη λύση.
Το τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα, μας έρχεται από την BMW Βορείου Αμερικής και τον N63 twin-turbo V8 που κινεί την X5/X6 M, την 650i, την 750i/750Li κ.ά.
Πού είναι το πρόβλημα; Δεν θα αναφερθούμε στις αλυσίδες χρονισμού που έχουν την τάση να τεντώνουν και να σπάνε, ούτε στους αισθητήρες MAF, ούτε σε κάποια άλλα εξαρτήματα. Η BMW έχει το Customer Care Package που αντικαθιστά τα προβληματικά εξαρτήματα με νέα και βελτιωμένα ώστε να κρατά τους πελάτες ευχαριστημένους. Δεν θα αναφερθούμε ούτε στην αυξημένη κατανάλωση λαδιού που οφείλεται στο γεγονός ότι κάποιοι πελάτες δεν οδηγούν τον V8 όπως του αρμόζει με αποτέλεσμα να μην τον στρώνουν ποτέ. Αυτό το διόρθωσε επισπεύδοντας την αλλαγή/συμπλήρωση λαδιού από τα 24.000 χιλιόμετρα, στα 16.000.
Θα αναφερθούμε όμως στο γεγονός ότι ο N63 καταναλώνει μπαταρίες σαν να μην υπάρχει αύριο. Η BMW έχει “service bulletin” που προτείνει την αλλαγή της μπαταρίας σε κάθε αλλαγή λαδιών!
Γιατί δεν διορθώνει η Γερμανική εταιρία το λάθος και απλά αλλάζει μπαταρίες;

Η BMW προωθεί έντονα τα EfficientDynamics της. Ένα από τα συστήματα κάτω από αυτή την “ομπρέλα” είναι αυτό που για να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου, δεν φορτίζει συνέχεια την μπαταρία, αλλά μόνο κατά τη διάρκεια του coasting. Όμως οι Αμερικάνοι δεν είναι “coasters”. Οι Ευρωπαίοι ίσως να είναι. Οι Αμερικάνοι σίγουρα όχι. Έτσι, η BMW άλλαξε τον τύπο της μπαταρίας σε Absorbent Glass Mat που μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις. Μέχρι που ο κινητήρας απέκτησε δύο turbos…






Τότε, το σύστημα ψύξης του κινητήρα έπρεπε να δουλεύει και αφού ο οδηγός τον έχει σβήσει.
Οι μπαταρίες, δεν έφταναν ούτε μέχρι το επόμενο service για αλλαγή λαδιών. Δεν κρατούσαν ούτε για 16.000 χιλιόμετρα!
Η BMW προσπάθησε να διορθώσει το πρόβλημα αλλάζοντας τις παλιές μπαταρίες των 90 Ah με νέες, των 105 Ah και ελπίζοντας ότι θα φτάνουν τουλάχιστον μέχρι την αλλαγή λαδιών.
Η ερώτηση όμως παραμένει. Γιατί δεν διορθώνει το πρόβλημα;;;
Η λύση του προβλήματος είναι θεωρητικά απλή. Ένας αναπρογραμματισμός του συστήματος ώστε να φορτίζει την μπαταρία συχνότερα και όχι μόνο στο coasting.
Όμως κάτι τέτοιο, θα είχε ως αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
Που με την σειρά του, θα ανάγκαζε την BMW να ανανεώσει τα νούμερα με την EPA. Φυσικά, τα νούμερα αυτά θα ήταν αυξημένα. Τι γίνεται συνήθως σε τέτοιες καταστάσεις; Μήνυση των καταναλωτών στην εταιρία και κάποιου είδους μεγάλη αποζημίωση για να μην αναφέρω την κακή δημοσιότητα.
Οπότε η λύση είναι ακόμα απλούστερη. Κρύβεις το πρόβλημα κάτω από το χαλί ή για να είμαστε πιο ακριβείς… το μεταθέτεις στον καταναλωτή!

πηγή: http://www.autoblog.gr/2015/05/12/wh...ugh-batteries/
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος  
12-05-15, 19:38   #2
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
??????Έχω ακούσει αρκετά περίεργα προβλήματα αλλά να αλλάζουν μπαταρία κάθε 16.000χλμ όχι......

Θα θελα να ξερα..........σ αυτές τις γ@%/$€?!/#ες δοκιμές εξέλιξης δεν συμβαίνει/δεν παρουσιάζεται κάποιο από τα προβλήματα που παρουσιάζονται μετά; δηλ δεν εμφανίστηκε σε κανένα "μουλάρι" με Ν63/S63 πρόβλημα με αποφόρτιση της μπαταρίας; τι δοκιμές εξέλιξης είναι αυτές; γύρω-γύρω στο τετράγωνο και στον υπολογιστή;
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-05-15, 10:18   #3
gpav
 
Εγγραφή: 19-09-2013
Μηνύματα: 210

Drives: Ε87 116i
χωρίς να εχω ταση υπεράσπισης της εταιρείας (και πως να εχω δηλαδη με 16 καμμένους πολλαπλασιαστές απο το 2008) νομιζω οτι όντως το μισό φταίξιμο παει στον τρόπο οδηγησης των αμερικάνων... Απο την άλλη δε μπορούν να πουν το αμίμητο της VW "το οδηγείτε λαθος" οποτε οφείλουν να βρουν λύση έστω και αν αυτη απαιτεί αύξηση της κατανάλωσης και των ρύπων... Δε θα τη δείρει κιολας η ΕΡΑ...
Ο χρήστης gpav δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-05-15, 16:37   #4
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Σε καποιο προγραμματισμο θα το στρωσουν το θεμα, ετσι γινεται παντα .!
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-05-15, 18:57   #5
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Τι μ@λ@κι@ θα ακουσουμε ακομα....Μηχανολογια Δημοτικου...
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-05-15, 19:33   #6
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο TAZ 118! Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι μ@λ@κι@ θα ακουσουμε ακομα....Μηχανολογια Δημοτικου...
Για πες...

Αναφέρεσαι στο άρθρο ή στις επιλογές της εταιρείας?
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-05-15, 20:34   #7
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Αναφερομαι στα τραγικα λαθη της εταιρειας....Οπως λενε και οι απο πανω τι δοκιμες κανουν και δεν παρουσιαζονται βασικα προβληματα σε ΚΑΘΕ σειρα?
Οι Ν63 μπαταριες,οι S65 κουζινετα κλπ,οι Ν43 μπεκ-ΝοΧ και εγω θυμαμαι τι αλλο...
Γυριζουν στο 'Ring μερικες μερες με λουκανικα και μπυρες στα διαλλειματα και γινονται ντιρλα και και τελος?
Ξεφτιλα ρε !#!#@στη μου....
Τι παραπανω εχει ο Ιαπωνας και τετοιες π@π@ριες δεν συμβαινουν?
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-05-15, 23:05   #8
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο TAZ 118! Εμφάνιση μηνυμάτων
Αναφερομαι στα τραγικα λαθη της εταιρειας....Οπως λενε και οι απο πανω τι δοκιμες κανουν και δεν παρουσιαζονται βασικα προβληματα σε ΚΑΘΕ σειρα?
Οι Ν63 μπαταριες,οι S65 κουζινετα κλπ,οι Ν43 μπεκ-ΝοΧ και εγω θυμαμαι τι αλλο...
Γυριζουν στο 'Ring μερικες μερες με λουκανικα και μπυρες στα διαλλειματα και γινονται ντιρλα και και τελος?
Ξεφτιλα ρε !#!#@στη μου....
Τι παραπανω εχει ο Ιαπωνας και τετοιες π@π@ριες δεν συμβαινουν?
Εχει ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ....και κατανες !!
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-05-15, 00:09   #9
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.308

Drives: Ε34 520i
Τασο μην νομιζεις οτι δεν γινονται και απο εκει τετοια πραγματα. Εχει yaris o πεθερος μου και εχουμε φαει και απο εκει "μπιφτεκι". Ετσι οπως εχει γινει ο παγκοσμιος χαρτης, σχεδον ολες οι εταιρειες εχουν τετοια θεματα.


Απλα μετρας τα λιγοτερα και πας προσευχομενος στην αντιπροσωπεια....
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-05-15, 16:28   #10
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
Τασο μην νομιζεις οτι δεν γινονται και απο εκει τετοια πραγματα. Εχει yaris o πεθερος μου και εχουμε φαει και απο εκει "μπιφτεκι". Ετσι οπως εχει γινει ο παγκοσμιος χαρτης, σχεδον ολες οι εταιρειες εχουν τετοια θεματα.


Απλα μετρας τα λιγοτερα και πας προσευχομενος στην αντιπροσωπεια....
Πες τα γιατι αμα μιλαω εγω με λενε αποτομο και μεροληψια...!
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
V8 twin turbo, V8 twin turbo battery

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump