Διευκρινισεις σε Ζ3 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρές Ζ Συζητήσεις για τις σειρές Z (Z3, Z4, κλπ...)

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
04-06-15, 18:07   #1
herecomesthesun
 
Εγγραφή: 16-02-2015
Μηνύματα: 19

Drives: N/A N/A
Διευκρινισεις σε Ζ3

Καλο απογευμα παιδια.
Την τελευταια εβδομαδα,κοιταζοντας λιγο τα αυτοκινητα και τις τιμες,ψηθηκα να κινηθω για Ζ3,το facelift.
Το θεμα ειναι,μετα απο ωρες αναζητησης του χρονικου διαγραμματος του αυτοκινητου αυτου,υπαρχει κατι που ακομα με μπερδευει και θα ηθελα τη βοηθεια σας.
Διαβασα,λοιπον,οτι facelift z3 ειναι μονο αυτα που φορανε το 1,9 118 αλογα.Το μοτερ 1,9 140 ειναι ΠΡΟ-facelift.
Παρολα αυτα,βλεπω μερικα 1,9-140hp που τα πουλανε ως facelift,τα οποια οντως εχουν τα φουσκωματα,οντως εχουν τα πισω φαναρια-πορτμπαγκαζ τυπου L,οντως εχουν το ανανεωμενο σαλονι του facelift,με τη μονη διαφορα οτι τα φλας πισω ειναι κιτρινα και οχι ασπρα.
Μηπως ειναι σε θεση να μου διευκρινισει καποιος τι παιζει με αυτο?
Ως παραδειγμα εχω 2 link απο car.Το πρωτο ειναι 1,9 118,το δευτερο ειναι 1,9 140.Ειναι το 2ο facelift?

1)http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/6483264/

2)http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/6455698/

Σας ευχαριστω πολυ.
Ο χρήστης herecomesthesun δεν είναι συνδεδεμένος  
04-06-15, 20:08   #2
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.487

Drives: Ε39 528i/2
H Z3 facelift δεν είχε τον 19άρη με τους 2 εκκεντροφόρους -δηλ τον Μ44- αφού ο αμέσως επόμενος κινητήρας, ο 20άρης Μ52TU έβγαζε 150 άλογα αντί των 140... Οπότε κι έμεινε ο απλός 19άρης, φυσική εξέληξη του Μ43 1.8, ως "μικρός" κι έπειτα μόνο οι 6κύλινδροι Μ52TU, M54 που μπήκαν και στην Ζ4 και φυσικά ο 6κύλινδρος Μ.
Άρα, facelift με 1.9 140 ίππων γιοκ.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-06-15, 22:10   #3
herecomesthesun
 
Εγγραφή: 16-02-2015
Μηνύματα: 19

Drives: N/A N/A
Σε ευχαριστω για την κατατοπιστικη σου απαντηση Γιαννη.Τα ιδια διαβασα και εγω.Επομενως το δευτερο λινκ που εχω παραθεσει παραπανω τι μοντελο ειναι και τι μοτερ φοραει?
Ο χρήστης herecomesthesun δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-06-15, 09:25   #4
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.487

Drives: Ε39 528i/2
Θα μπορόυσε πολύ άνετα ο κάτοχος ενός απλού 1.9 να βάλει επάνω την κυλινδροκεφαλή του 1.9 Μ44 με τους 2 εκκεντροφόρους.. Για να ακριβολογούμε όμως, ο 1.9 Μ44 μπήκε έως το 2002 οπότε και έκλεισε η Ζ3 αλλά όμως μόνο στο pre-facelift μοντέλο. 2-3 τύποι του pre-facelift συνέχισαν να παράγονται έως το τέλος της Ζ3. Πχ η ΜΖ3 με τον παλιό S50 (τον Μ3 από τα Ε36) ήταν σε παράλληλη παραγωγή με το facelift μοντέλο και τον S54 (τον Μ από τα Ε46). Aυτά τα μοντέλα έβγαιναν για κάποιες συγκεκριμένες αγορές. Τώρα το τι ακριβώς έχει κάνει ο faceliftάς με τον απλό 1.9 για να έχει 140 άλογα δεν κατέχω. Έχει βγάλει τόσες φωτό στο Ζ3 αλλά μία με το καπό ανοικτό δεν έβγαλε. Για δε του κάνεις ένα τηλέφωνο? Θα λύσεις και τις δικές μας απορείες.
Πάντως είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για όποιον θέλει ένα 2θέσιο roadster. Αυτό και το Miata είναι ωραία και καλοστημένα αυτοκίνητα. Το Honda είναι ένα μηχανολογικό αριστούργημα σε περιτύλιγμα τσιγαρόχαρτου.

Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-06-15, 13:47   #5
herecomesthesun
 
Εγγραφή: 16-02-2015
Μηνύματα: 19

Drives: N/A N/A
Μετα απο αρκετη αναζητηση λοιπον επι του θεματος ολη αυτη την εβδομαδα,αλλα και σε αγορα ενος Ζ,εχω απαντησεις σε ολα τα ερωτηματα!
Ναι Γιαννη,οντως ΔΕΝ υπαρχει facelift μοντελο που να φοραει τον Μ44,οπως διαπιστωσα ανοιγοντας πολλα καπο!Τωρα σε αυτο που ρωτας,γιατι ο κυριος δεν εχει φωτογραφησει το αμαξι με ανοιχτο καπο,η απαντηση ειναι παρα πολυ απλη,ομως θα ηθελα να μην επεκταθω δημοσια :P :P
Σε οτι αφορα τα φαναρια,αποτι φαινεται η BMW στην Ευρωπη παρουσιασε δυο ταυτοσημα μοντελα facelift που ειχαν απλα αλλο χρωμα φαναρια.Ισως τα λευκα να ηταν extra.Who knows?
Το συμπερασμα αρα ειναι οτι Facelift Ζ3 1.9=M43 (118 hp)

ΥΓ.Με αφορμη αυτο που γραφεις για το Honda.Οταν πηγα να δω ενα Ζ3 ο κατοχος ειχε στο γκαραζ του και ενα S2000.Αφου πιασαμε λιγο την κουβεντα και καναμε λιγο πλακα,δε χρειαζεται να σου πω τελικα ποιο αμαξι βαλαμε μπρος και καναμε βολτα...
Ο χρήστης herecomesthesun δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-06-15, 15:55   #6
Galazoaimatos
 
Το avatar του χρήστη Galazoaimatos
 
Εγγραφή: 03-08-2014
Περιοχή: Καπου στην Δραμα
Ηλικία: 24
Μηνύματα: 351

Drives: E46 318is
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο herecomesthesun Εμφάνιση μηνυμάτων
δε χρειαζεται να σου πω τελικα ποιο αμαξι βαλαμε μπρος και καναμε βολτα...
Χαχαχα καταλαβα. Για Ζ3 εψαχνες με honda σε κοβω...
__________________
''ONLY ONE BEAST HAS FOUR EYES''

Ο χρήστης Galazoaimatos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-07-15, 14:46   #7
Gregkar
 
Εγγραφή: 02-06-2015
Μηνύματα: 67

Drives: Ε37 Ζ3
Αρκετοί κάτοχοι Ζ3 κούμπωσαν αργότερα τον Μ44 ή είναι μετατροπή ή απλά είναι Μ43, τα πορτοκαλί φλας δεν σημαίνουν κάτι, κάποια facelift έβγαιναν με πορτοκαλί, με έναν έλεγχο στο VIN θα μαθαίναμε τα πάντα
Ο χρήστης Gregkar δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-01-16, 23:21   #8
Panoskr
 
Εγγραφή: 25-10-2015
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 22

Drives: F20 116i
Καλησπέρα, σκέφτομαι να προβώ στην αγορά μιας Ζ3 1.9 του 2000+, έχετε κάτι να προτείνετε ως έκδοση ή να τι προσέξω / αποφύγω ; Ο φίλος πιο πάνω αναφέρει δυο εκδόσεις (facelift και μη). Έχουν κάποια σημαντική διαφορά; Το αμάξι το θέλω για δεύτερο και δε θα του κάνω πάνω απο 5.000 το χρόνο. Ευχαριστώ.
Ο χρήστης Panoskr δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-01-16, 09:34   #9
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.487

Drives: Ε39 528i/2
Αν θες οπωσδήποτε Ζ3 τότε την έκδοση facelift. Εκτός των αισθητικών βελτιώσεων κυρίως στο πίσω μέρος υπάρχουν αρκετές αλλαγές σε συγκεκριμένα σημεία του αμαξώματος που αρχικά έδιναν ψιλοπροβλήματα (εφαρμογή, θόρυβοι) και στα ηλεκτρονικά. Τα μηχανικά μέρη είναι σχεδόν τα ίδια.
Προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο η facelift μιας κι έχει πιο ωραίες γραμμές και καμπύλες σε σχέση με το αρχικό hot-dog σε ρόδες.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-01-16, 17:32   #10
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump