Η F30 δουλευει στους 120 βαθμούς; - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Service Αυτοκινητου & Οδηγίες συντήρησης Ολα τα θέματα που αφορουν το service του αυτοκινητου και τα συνεργεία που εμπιστευόμαστε.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
28-07-15, 01:14   #1
anton
 
Εγγραφή: 28-05-2014
Μηνύματα: 246

Drives: F30 316
Η F30 δουλευει στους 120 βαθμούς;

Βλεπω τις θερμοκρασιες του κινητηρα και δουλευει φυσιολογικα στους 120 βαθμούς κελσιου! Ειναι ακριβως η μεση του θερμομετρου, αρα ειναι αναμενομενο να δουλευει εκει όταν ειναι ζεστο. Μου έχει κανει μεγαλη εντυπωση παντως

Ο χρήστης anton δεν είναι συνδεδεμένος  
28-07-15, 09:59   #2
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Είναι θερμοκρασία λαδιού και όχι νερού. Και είναι φυσιολογικό να είσαι 100-120. Αλλά σίγουρα βλέπεις 120 συνέχεια γιατί είτε δεν εχει ψυγείο λαδιού, είτε έχει κανένα της πλάκας όπως τα 335
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-07-15, 10:36   #3
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Φυσιολογικό είναι, και εάν μιλάμε για θερμοκρασία λαδιού, σε πίεση και με ζέστη φτάνει και τους 130oC.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-07-15, 10:44   #4
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.778

Drives: E92 M3
130;;;; Μεγάλη δεν είναι ρε παιδιά;

Στη Μ3 η μεγαλύτερη που έχω δει είναι 115-120 με 27+ km/h με 38-40 βαθμούς.........

Εάν είναι νορμαλ (από το εργοστάσιο) γιατί να δουλεύει έτσι; Αποσκοπεί σε κάτι;
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-07-15, 11:01   #5
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Δεν ξέρω Άγγελε...πάντως εγώ στην 116i μου έχω δεί αρκετές φορές πάνω από 130oC όταν την πίεσα. Αφού δεν έπαθε τίποτα, μάλλον είναι φυσιολογικό!! Σε κανονικές συνθήκες όμως, δουλεύει από 107-120οC (όσες φορές το έχω κοιτάξει στο κρυφό μενού).
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-07-15, 15:44   #6
anton
 
Εγγραφή: 28-05-2014
Μηνύματα: 246

Drives: F30 316
να ειστε καλα για τις πληροφοριες, ευχαριστω!
Ο χρήστης anton δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-07-15, 16:37   #7
318 Cabrio Nikos
 
Εγγραφή: 01-08-2013
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 499

Drives: E36 318i
Το Μ3 προφανώς έχει καλύτερη λίπανση από τις μικρές σειρές!

Αλλά γενικά με τέτοιες θερμοκρασίες, καλό είναι να μην πιέζετε τα
μικρά υπερτροφοδοτούμενα...

Το λάδι εκτός από τις θερμοκρασίες από την τριβή και το έργο του
κινητήρα έχει να ψύξει και να λιπάνει και την τουρμπίνα.

Δεν ξέρω στα νέας γενιάς τουρμπάτα ποια είναι τα όρια που δουλεύουν
(από θερμοκρασίες) αλλά αν υποθέσουμε ότι η τουρμπίνα σας ξεπερνά
τους 800 βαθμούς σε ένα καλοκαιρινό άνοιγμα, ο κύκλος που κάνει
το λάδι για να ψυχθεί, δεν το προλαβαίνει και έτσι σκαρφαλώνει και
η θερμοκρασία.

Μια λύση είναι ψυγείο λαδιού (αν δεν έχει) ή ένα μεγαλύτερο
(αν έχει ήδη) και η πιο extreme λύση είναι αυτή:

http://www.classic-store.com/product...oducts_id=6803
__________________
Just a little four cylinder...!
Ο χρήστης 318 Cabrio Nikos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 13:42   #8
DrF
 
Εγγραφή: 20-03-2015
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 11

Drives: F13 640d
Οι 120 βαθμοί δεν είναι τίποτα τραγικό. Θεωρείται μια καλή θερμοκρασία για το λάδι. Όλα τα Ν54 μοτέρ σε τόση θερμοκρασία δουλεύουν.
Το δικό μου που είναι diesel είναι μόνιμα καρφωμένο στους 100 βαθμούς, και η μέγιστη θερμοκρασία που έχω δει είναι 108 βαθμοί σε ανηφόρα με πολύ ζέστη, λίγα km/h και αρκετό ζόρι (τούρμπισμα).
Ο χρήστης DrF δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 14:34   #9
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.778

Drives: E92 M3
Σίγουρα η Μ3 έχει καλύτερο σύστημα λίπανσης και ψύξης αλλά έχει και μεγαλύτερα "ζόρια"........

Αν φυσιολογικά πιάνουν 120 βαθμούς και με ζόρι 130+ το λάδι δεν καταπονείται περισσότερο;

Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν αυτές οι θερμοκρασίες βοηθούν σε κάτι ή τι ευεγερτικη επίδραση έχουν ;
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 15:58   #10
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Είναι μεγάλο μυστήριο. Τα Ν54 πέφτουν σε safe mode στους 130. Απο την μάνα τους δουλεύουν 120 σταθερά μόλις τα ζορίσεις. Με καλό ψυγείο και λάδι παίζουν 110 και με θερμοστάτη 100-105

Πάντως δεν συνηθίζεται τόσο μεγάλη θερμοκρασία. Ενα S3 με 100 βαθμούς κάνει στην άκρη να κρυώσει...
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump