Απορία για όπισθεν σε e46 316 ti compact - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρά 3 » Απορία για όπισθεν σε e46 316 ti compact

Σειρά 3 Συζητήσεις για τη σειρά 3

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
06-08-15, 19:45   #1
tsimisde
 
Το avatar του χρήστη tsimisde
 
Εγγραφή: 09-07-2015
Ηλικία: 20
Μηνύματα: 14

Drives: E46 316i
Απορία για όπισθεν σε e46 316 ti compact

Παίδες σήμερα μου συνέβη το εξής.Όπως και άλλες φορές ετσι και σήμερα πήγα να παρκάρω σε έναν ελαφρώς ανηφορικό και ανώμαλο δρόμο δρόμο με την όπισθεν και βλέπω οτι ενώ πατάω γκάζι το αμάξι δε φεύγει και είναι έτοιμο να σβήσει.Και γενικά με την όπισθεν δε φεύγει τόσο εύκολα αλλά υπέθεσα οτι σχετίζεται με την πίσω κίνηση όντας και αρχάριος με την πισοκούνα.Να ανησυχώ η οχι???
Ο χρήστης tsimisde δεν είναι συνδεδεμένος  
08-08-15, 22:57   #2
xenos
 
Εγγραφή: 30-03-2015
Μηνύματα: 77

Drives: F20 116i
Μηπως στο κανει κ σε ανηφορα με 1η; Δισκος;


Sent from my iPad using Tapatalk
Ο χρήστης xenos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 00:06   #3
tsimisde
 
Το avatar του χρήστη tsimisde
 
Εγγραφή: 09-07-2015
Ηλικία: 20
Μηνύματα: 14

Drives: E46 316i
Με 1η δεν μου έχει συμβεί.Και πάλι όμως ξεκινάει με δυσκολία και είναι στα πρόθυρα στου σβησίματος αλλά σε μεγάλες ανηφόρες με κλίση μεγαλύτερη του 10%.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PapajimG : 10-08-15 στις 10:22 Αιτία: Διαγραφή quote
Ο χρήστης tsimisde δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 16:09   #4
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 920

Drives: F20 125i
Δημητρη καλησπερα! Ξεκαθαρισε μου λιγο αυτο που λες απο πανω σε παρακαλω! Με δυσκολια ξεκιναει και η πρωτη?

Στο δευτερο σκελος αυτο που αναφερεις το βρισκω λογικο, αλλα αν ειναι ευκολο να μας πεις τις σ.α.λ. που το δοκιμαζεις και στο κανει αυτο και σου δημιουργει το προβλημα! Αν πας με 1000 σ.α.λ. τοτε δεν εχει την δυναμη να παει!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PapajimG : 10-08-15 στις 10:23 Αιτία: Διαγραφή quote
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 16:16   #5
tsimisde
 
Το avatar του χρήστη tsimisde
 
Εγγραφή: 09-07-2015
Ηλικία: 20
Μηνύματα: 14

Drives: E46 316i
Με 1η δεν μου έχει συμβεί καμιά φορά.Στην ανηφόρα που αναφέρω πήγα να ξεκινήσω όπως συνήθως (πάτημα του γκαζιού μέχρι τις 2000 σαλ) αλλά η ανηφόρα είχε τόση μεγάλη κλίση που οι στροφές έπεσαν περίπου στα μισά.Το αμάξι ήταν ολόκληρο πάνω στην ανηφόρα.Έχω όμως την αίσθηση οτι στα ξεκινήματα έχει κάποιον κόφτη στροφών το όχημα για να μην σπινιάρει.Έχω δοκιμάσει δηλαδή κάποιες φορές να ξεκινήσω και πιο φορτσάτα αλλά δεν.....
Ο χρήστης tsimisde δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 16:45   #6
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 920

Drives: F20 125i
Δεν εχω την εικονα τις κλισης αλλα ισως να θελει κατι παραπανω στις 2500! Ο κοφτης ξερω αν μπαινει σε τοσες λιγες σαλ
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 19:18   #7
tsimisde
 
Το avatar του χρήστη tsimisde
 
Εγγραφή: 09-07-2015
Ηλικία: 20
Μηνύματα: 14

Drives: E46 316i
Κι όμως έχει.Έκλεισα τι αντισπιν για δοκιμή και είδα διαφορά και στην κίνηση με την όπισθεν αλλά και στα ξεκινήματα με 1η οπότε καταλαβαίνω οτι μεγάλο μέρος της δύναμης περιορίζεται απο το αντισπιν.
Ο χρήστης tsimisde δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 19:53   #8
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.230

Drives: E87 116i
Τέτοια συμπεριφορά δηλαδή τέρμα γκάζι και να μην ανεβαίνουν οι στροφές σε ανηφόρα είχα πριν να αλλάξω τα λάστιχα μου. Ο δρόμος ανηφορικός και απότομος ήταν γυαλί από τις εκκινήσεις και έκοβε το dtc. Μόλις το έβγαζα ξεκινούσα με τις πάντες και οι στροφές κανονικά.
Όταν δεν πείραζα τίποτα ανέβαινα με πρώτη 1500 στροφές max χωρίς ίχνος σπιναρίσματος και το dtc να βαράει υπερωρίες.

Μήπως φταίνε τα λάστιχα σου σε συνδυασμό με την κατάσταση του δρόμου;
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 20:09   #9
tsimisde
 
Το avatar του χρήστη tsimisde
 
Εγγραφή: 09-07-2015
Ηλικία: 20
Μηνύματα: 14

Drives: E46 316i
Τα λάστιχα είναι ολοκαίνουρια.Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα είχε αλλάξει τώρα πριν πόσο καιρό δεν ξέρω.Πάντως φαίνονται και είναι καινούρια.
Ο χρήστης tsimisde δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-15, 21:09   #10
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 920

Drives: F20 125i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο tsimisde Εμφάνιση μηνυμάτων
Κι όμως έχει.Έκλεισα τι αντισπιν για δοκιμή και είδα διαφορά και στην κίνηση με την όπισθεν αλλά και στα ξεκινήματα με 1η οπότε καταλαβαίνω οτι μεγάλο μέρος της δύναμης περιορίζεται απο το αντισπιν.
Αααααα το αντισπιν ελεγες! Σορρυ νομιζα οτι ελεγες τον αλλο!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump