Φρένα m pack. - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρά 1 Συζητήσεις για τη σειρά 1

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
18-08-15, 14:32   #1
F20driver
 
Το avatar του χρήστη F20driver
 
Εγγραφή: 13-08-2014
Μηνύματα: 186

Drives: F20 116i
Φρένα m pack.

Να ρωτήσω κατι ρε παιδιά που έχει αρχίσει να με προβληματίζει.
Γιατι οποίος κάτοχος άσου που ξέρω και δεν ξέρω έχει τα μπλε τα φρένα και εγω έχω τα κανονικά;
Τα φρένα έρχονται αυτόματα μαζί με το m pack ή ειναι έξτρα;

Το αμάξι ειναι 116i m sport.
Ο χρήστης F20driver δεν είναι συνδεδεμένος  
18-08-15, 15:52   #2
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Εξτρα ειναι ...700κατι ευρω μαζι με το M-Pack...
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-08-15, 17:34   #3
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο F20driver Εμφάνιση μηνυμάτων
Να ρωτήσω κατι ρε παιδιά που έχει αρχίσει να με προβληματίζει.
Γιατι οποίος κάτοχος άσου που ξέρω και δεν ξέρω έχει τα μπλε τα φρένα και εγω έχω τα κανονικά;
Τα φρένα έρχονται αυτόματα μαζί με το m pack ή ειναι έξτρα;
Εϊναι έξτρα, εφόσον έχει βάλει και το Μ-pack.

Εγώ πάντως από τους 10 κατόχους F20 που γνωρίζω, μόνο ένας έχει M-Pack φρένα. Άρα δεν ξέρεις τους σωστούς κατόχους....αχαχα
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-08-15, 17:42   #4
xenos
 
Εγγραφή: 30-03-2015
Μηνύματα: 77

Drives: F20 116i
Τα οποια τι διαφορες εχουν σε σχεση με τα στοκ (σε δισκους/δαγκανες);


Sent from my iPad using Tapatalk
Ο χρήστης xenos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-08-15, 18:54   #5
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 916

Drives: F20 125i
Καλησπερα! Τα M pack Φρενα θελουν αναγκαστικα 17αρα ζαντα και ειναι 4 πιστονα οι δαγκανες και βγαινει κατα την παραγγελια 750 ευρω! Το αμεσως αμεσο upgrade Θελει 18αρα ζαντα και απλα βαζεις αεριζομενο δισκο! οι δοιαφορες με τα στοκ στο 116 pre-lci εχουν να κανουν με δισκο και τα κλειστες δαγκανες! Αλλη παρατηρηση ειναι οτι δεν σαπουνιαζουν τοσο γρηγορα σε ζεστη η σε πιεση! Για πιστα και upgrade power kit του 125 και του 120d λενε απο BMW οτι ειναι απαραιτητα λογω περρισοτερης παραγωγης θερμοτητας που αντιμετωπιζει το αμαξι!
Για το δικο σου αλλαγη μονο δισκου του pre lci 118 η 120 lci και αλλαγη τακακι σε κατι πιο σκληρο θα κανει σουπερ δουλεια! Τα τακακια που φορανε τωρα ειναι Ferodo!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 23-08-15 στις 01:39 Αιτία: Διαγραφή quote
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-08-15, 21:52   #6
F20driver
 
Το avatar του χρήστη F20driver
 
Εγγραφή: 13-08-2014
Μηνύματα: 186

Drives: F20 116i
Ευχαριστώ ολα τα παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις τους.

Herc να σε ρωτήσω, γενικά όταν ζορίζω το αμάξι τα φρένα μου πεθαίνουν σε 5 λεπτά τι θα πρότεινες να κάνω; Αξίζει να βάλω τα performance τα φρένα; Επίσης για τι τιμές μιλάμε;

Γενικά τα φρένα ακινιτοποιουν το αμάξι άψογα αλλά δυστυχώς δεν αντέχουν σχεδόν καθόλου πλέον. Το πετάλι παει τέρμα κάτω χωρίς καθόλου αντίσταση μετά απο ζόρια.
Ο χρήστης F20driver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-08-15, 22:17   #7
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.217

Drives: E87 116i
Να προσθέσω ότι ο άσσος και ειδικά οι μικρές εκδόσεις 116i είναι ένα αμάξι πόλης όπως και να το δούμε. Δεν είναι αμάξι επιδόσεων άσχετα αν είναι πάνω από τον μέσο όρο στην κατηγορία του. Οπότε ακόμη και από τον δικό μου προσωπικά δεν έχω απαίτηση να κάνω καταβάσεις από κάποιο βουνό ή να πλακώνομαι στα φρένα σε διάρκεια και να μην διαμαρτύρονται.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Herc Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα τακακια που φορανε τωρα ειναι Ferodo!
Αυτό που γνώριζα για τα τακάκια είναι ότι η BMW χρησιμοποιούσε τα TEXTAR έχει αλλάξει αυτό? Ξέρει κανείς ?
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-08-15, 23:52   #8
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 916

Drives: F20 125i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο F20driver Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευχαριστώ ολα τα παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις τους.

Herc να σε ρωτήσω, γενικά όταν ζορίζω το αμάξι τα φρένα μου πεθαίνουν σε 5 λεπτά τι θα πρότεινες να κάνω; Αξίζει να βάλω τα performance τα φρένα; Επίσης για τι τιμές μιλάμε;.
In short story yes they need to change! Μ μονο αμα εκανες κατα την παραγγελια συμφεραν! Αν κανουν 700-750 κατα την παραγγελια τοτες κοιτας τουλαχιστον διπλη τιμη σαν αφτερ μαρκετ! Πιθανον τις brembo με τα ιδια λεφτα να ειναι αποδοτικα καλυτερα αλλα μαθε τις τιμες για τα Μ και brembo και βλεπεις αμα και πιο σε συμφερει! Αμα θελεις να κρατησεις εγγυηση τοτε βαλε τα Μ ως τωρα εγω τους δινω πολλα αστερια και σε tailgate χτες 12 το μεσημερι στην αττικη εδωσαν ρεστα !

Στο προβλημα που αντιμετωπιζεις: Εεεεε αυτο αν γινετε μονο το καλοκαιρι δεν ειναι αξιο λογου να κανεις καποια αλλαγη περα απο ενα πιο καλο τακακι αλλα και τη ταχυτητες πας και που (πολη εναντι εθνικη)?! Προσωπικα το εχω πει πολλες φορες σε αλλα ποστ με δοιαφορες αντιδρασεις απο αλλα μελη οτι του ασσου τα φρενα ειναι μαπα τα εργοστασιακα οι λογοι μου απο 2 μοντελα F20 παρακατω:

1) του 114 που ειχα για ενα μηνα τα βρηκα μαυρα χαλια και αν το ειχα την αλλαγη θα την εκανα αμεσα και χωρις σκεψη οχι για τα performace παντος αλλα τον δισκο του 118 που κατα μαρτυρια ειναι ενα τσικ πιο μεγαλος και μετα θα εψαχνα για τακακια! Το 116 που εχεις νομιζω οτι φορανε τα ιδιο κουστουμι στα φρενα σιγουρα το ιδιο σκεπτικο θα ειχα! μου ετυχε με χαμηλες ταχυτητες και με αποσταση 3 αμαξια να μην σταματαει αλλα και οταν φωρτοσα 48 μπουκαλια γυαλινα του ενος λιτρου να μην σταματαει!

2) Στο 118 pre lci που ειχα για 2,5 χρονια πυκνα συχνα το ελεγα οτι επρεπε να κανω καποια αλλαγη σε καλυτερα! Τα ειχα βρει να χανουν με βαρος πισω 150κλ σε πορτπαγαζ και πισω καθισματα και αμαξι σερνοταν ακομη και με αλλαγη αμορτισερ M προσαρμοζομενα! βεβαιως να πουμε οτι το ποδι μου φτανει δαπεδο στην ταχυτητα οποτε ειναι και αυτο ενα μεσα στα γιατι ηθελα την αλλαγη!

Στο αλλο ακρο:
Αν και στο 5αρι αυτη η σκεψη δεν την εχω κανει με απλα εργοστασιακα του 91 ακομη και σημερα! Στο Ε92 παλι καλα τα βρηκα χωρις σκεψη οτι επρεπε να βαλω καλυτερα! Ομως ξερω μελος απο εδω με 3αρι F που εκανε upgrade λογω παραληλου σε brembo και ειναι σουπερ ευχαρηστημενος με την αλλαγη απο τα απλα εργοστασιακα που ειχε!

Το τελικο δικο σου ακου τους παντες κανε του κεφαλιου ετσι ωστε να εχεις και τη ευθηνη τις επιλογης ειτε δικαιας ειτε λανθανουσας αυτης!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ms_kostakiss Εμφάνιση μηνυμάτων
Να προσθέσω ότι ο άσσος και ειδικά οι μικρές εκδόσεις 116i είναι ένα αμάξι πόλης όπως και να το δούμε. Δεν είναι αμάξι επιδόσεων άσχετα αν είναι πάνω από τον μέσο όρο στην κατηγορία του. Οπότε ακόμη και από τον δικό μου προσωπικά δεν έχω απαίτηση να κάνω καταβάσεις από κάποιο βουνό ή να πλακώνομαι στα φρένα σε διάρκεια και να μην διαμαρτύρονται.
Ορθον εξαρτάται τι κανιβαλος εισαι

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ms_kostakiss Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό που γνώριζα για τα τακάκια είναι ότι η BMW χρησιμοποιούσε τα TEXTAR έχει αλλάξει αυτό? Ξέρει κανείς ?
Φεροντο εδω και κανα χρονο Τextar στο στοκ δεν εχει παρει το ματι μου που ημουν και σημερα εκει αλλα μπορει και μην τα ειδα αλλο εψαχνα οποτε ! Οπως αλλαξαν και τα λαδια πλεον Shell no more Castrol !!!!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 18-08-15 στις 23:58 Αιτία: Διόρθωση quote
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-08-15, 23:57   #9
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.217

Drives: E87 116i
Thanks for the info! Δεν το είχα διαβάσει/ακούσει κάπου.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-08-15, 00:05   #10
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 916

Drives: F20 125i
Αυριο θα ερθει ενας απο τους μηχανικους για σωματικο σερβις λογω δισκον σπονδυλικη στηλης! Θα τον ρωτησω για επιβαιωση για τα τακακια! Για την αλλαγη των εταιριων στα λαδια μου το ειπε σημερα!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 23-08-15 στις 01:38 Αιτία: Διαγραφή quote
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump