Νέα σκληροπυρηνική BMW M4 GTS με 500 PS - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » BMW Motorsport » Νέα σκληροπυρηνική BMW M4 GTS με 500 PS

BMW Motorsport Συζητησεις για Μ3, Μ4, Μ5, Μ6 και ολα τα μηχανολογικα θαυματα του M// division

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
07-10-15, 03:01   #1
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Νέα σκληροπυρηνική BMW M4 GTS με 500 PS

Η ίδια η BMW περιγράφει τη νέα M4 GTS ως «αποκλειστικό δείγμα τεχνολογίας που ανεβάζει τις δυνατότητες της BMW M4 Coupe σε ένα άλλο εντυπωσιακό επίπεδο».



Η M4 GTS έχει ένα επιθετικό αεροδυναμικό bodykit που περιλαμβάνει ένα ρυθμιζόμενο εμπρός splitter, ένα νέο καπό και μια ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα από ανθρακόνημα με στελέχη από κατεργασμένο (σε εργαλειομηχανή CNC) αλουμίνιο, που στηρίζονται στο ανθρακονημάτινο (CFRP) πίσω καπό.

Η ειδική έκδοση της M4 έχει επίσης ανθρακονημάτινο πίσω διαχύτη, σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο και ειδικούς τροχούς “Μ”, 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, με λάστιχα Michelin Pilot Sport Cup 2. Τέλος, οι προβολείς είναι LED και τα πίσω φώτα OLED – μια πρωτιά για αυτοκίνητο παραγωγής.

Ο 3λιτρος 6κύλινδρος κινητήρας TwinPower Turbo της Μ4 έχει 69 PS παραπάνω, φτάνοντας τους 500 PS, ενώ η ροπή έχει αυξηθεί κατά 5 kgm φτάνοντας τα 61,1 kgm.

Οι αυξήσεις αυτές βελτιώνουν σημαντικά τις επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να γίνεται τώρα σε 3,8” αντί 4,3” της απλής Μ4. Η τελευταία BMW με το σήμα GTS, η Μ3 της προηγούμενης γενιάς, έκανε το 0-100 σε 4,4”.

H αύξηση στην απόδοση οφείλεται κυρίως σε ένα νέο σύστημα ψεκασμού νερού στους κυλίνδρους. Έτσι, παρά την επιπλέον δύναμη, η μέση κατανάλωση παραμένει στα 8,3 lt/100km και το CO2 στα 194 g/km.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο προϊόντος, Christoph Smieskol, ακόμη και ερασιτέχνες οδηγοί θα νιώσουν και θα εκτιμήσουν τις αλλαγές: «Νιώθεις την επιπλέον ροπή», λέει. «Είναι κάτι που πραγματικά αισθάνεσαι στο αυτοκίνητο, ειδικά στις ψηλότερες στροφές, πάνω από τις 5.500 rpm. Πραγματικά νιώθεις το δυνατότερο τράβηγμα του αυτοκινήτου».

Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι λίγο μικρότερη από τους 510 PS της Mercedes-AMG C63 S Coupe. Όμως η BMW λέει ότι η σχέση ισχύος/βάρους των μόλις 3,0 kg/PS ήταν ο κύριος στόχος της και για να επιτευχθεί το αυτοκίνητο έχει ελαφρύνει.

Η πιο σημαντική εξοικονόμηση βάρους έχει γίνει στο εσωτερικό, με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων, την αλλαγή των εμπρός με ελαφρά μπάκετ (-20 kg), μια ελαφρύτερη κεντρική κονσόλα και απλουστευμένες επενδύσεις στις πόρτες, με υφασμάτινη θηλιά για να τις τραβάς να κλείσουν.

Βάρος επίσης εξοικονομεί το ανθρακονημάτινο καπό (-3 kg), τα στάνταρ κεραμικά φρένα (-8 kg), η σκεπή, το splitter, η πίσω αεροτομή, ο διαχύτης και το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ που είναι επίσης ανθρακονημάτινα (CFRP), και τέλος η εξάτμιση από τιτάνιο που είναι 20% ελαφρύτερη.

Συνολικά, έχουν εξοικονομηθεί 80 kg, μειώνοντας το βάρος του αυτοκινήτου στα 1.510 kg.

Η αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες με το χέρι, όπως και η πίσω πτέρυγα.

Στο εσωτερικό, η Μ4 GTS έχει σπορ τιμόνι “M” με επένδυση Alcantara. Επενδεδυμένο με το ίδιο υλικό είναι και το ταμπλό με τα μεγάλα σήματα “GTS”.

Το μόνο διαθέσιμο κιβώτιο ταχυτήτων είναι το M DCT 7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, εφοδιασμένο με σύστημα launch control.

Η Μ4 GTS διατίθεται σε μόνο τρία χρώματα: μαύρο, άσπρο και ματ γκρι μεταλλικό.

Η BMW λέει πως η ειδική αυτή έκδοση της Μ4, που εξελίχτηκε για να γιορταστούν τα 30χρονα της Μ3, ήδη γύρισε το μεγάλο Nόrburgring σε 7’ 28” – 20 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την προηγούμενη Μ3 GTS.

Μόνο 700 κομμάτια θα κατασκευαστούν και η BMW λέει πως οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος ήδη ξεπερνούν αυτόν τον αριθμό, παρά την υψηλή τιμή (€166.000 στην Αγγλία). H παραγωγή θα ξεκινήσει στο τέλος του χρόνου και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν την άνοιξη.

Θα υπάρχει επίσης διαθέσιμο ένα έξτρα πακέτο Clubsport για την πίστα, που περιλαμβάνει ρολ-μπαρ σε πορτοκαλί χρώμα πίσω από τα εμπρός καθίσματα, αγωνιστική ζώνη έξι σημείων και πυροσβεστήρα.


www.youtube.com/watch?v=mdlQaAcML84



































































































Εσωτερικό





























Πηγές: bmwblog.com, f80.bimmerpost.com, www.drive.gr

EDIT ms_kostakiss: προστέθηκαν περισσότερες πληροφορίες
__________________
courtesy of Frezas


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 07-10-15 στις 23:13
Ο χρήστης PapajimG είναι συνδεδεμένος  
07-10-15, 09:27   #2
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.310

Drives: Ε34 520i
Ρε παιδια... ειναι η' ιδεα μου η' οι ζαντες ειναι οντως τραγικες...?
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-10-15, 09:57   #3
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Και ο χρόνος που κάνει στο Νιρμπουργκρινκ.......7'28"!!!! Αν μη τι άλλο εντυπωσιακός.......
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-10-15, 23:28   #4
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.230

Drives: E87 116i
Και μερικές εικόνες ακόμη για wallpapers, όχι ότι οι προηγούμενες δεν είναι.













πηγή: bmwblog.com
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-15, 01:54   #5
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Μεγάλη διαφορά σε σχέση με την απλή Μ4....24" είναι πάρα πολλά. Σχεδόν όση διαφορά είχε η E46CSL με την απλή M3E46........

Για μένα το τέλειο θα ήταν να περνούσαν όλες οι αλλαγές του κινητήρα , ανάρτησης , φρένων , λάστιχα ( Mich. Sport cup 2) αυτούσιες στην Μ4 . Μια ενδιάμεση έκδοση , μια M4 ZCP..........αααα και χωρίς το φτερό......
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-15, 09:23   #6
dimcz
 
Εγγραφή: 18-12-2014
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 386

Drives: E84 X1 20i xDrive
Αυτοκινητο "εργαλειο" για πολυ λιγους.-
Ο χρήστης dimcz είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-15, 11:00   #7
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο angelm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
...Μια ενδιάμεση έκδοση...
+1

και πιθανότατα να υπάρξει, γιατί η διαφορά είναι χαοτική και στην τιμή.
Στην Αγγλία υπολογίζεται στις 120.000 λίρες, διπλάσια από τη βασική Μ4 (και γιατί να μην επιλέξει κάποιος μια GT3 στις 100Κ?)
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-15, 16:50   #8
micz
 
Status:
Εγγραφή: 08-08-2008
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 258

Drives: Ε92 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο PapajimG Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην Αγγλία υπολογίζεται στις 120.000 λίρες, διπλάσια από τη βασική Μ4 (και γιατί να μην επιλέξει κάποιος μια GT3 στις 100Κ?)

1) Γιατί είναι συλλεκτική σε σύγκριση με την gt3 και πιο σπάνια στο δρόμο.
2) Γιατί είναι πιο γρήγορη στο ring από την gt3 (έστω 4 δεύτερα)
3) Γιατί το αμάξωμα είναι πολύ πιο χρηστικό από της gt3 και
4) Γιατί βρε αδερφέ υπάρχουν και άνθρωποι που γουστάρουν τα m cars και δεν τους αρέσουν τα πορσικά (το στυλ σκαραβαίου χρόνια τώρα). Το ξέρω είναι λίγοι αλλά εγώ είμαι μέσα σε αυτούς που δεν τους άρεσαν ποτέ τα πορσικά (εκτός της 968 και 928s).




Sent from my iPad using Tapatalk
Ο χρήστης micz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-10-15, 00:19   #9
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
BMW M4 GTS takes on Anglesey Circuit

www.youtube.com/watch?v=2aQgW5bww0o
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-10-15, 00:39   #10
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.230

Drives: E87 116i
Θέλω παρουσίαση Chris Harris
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
M3, m4 gts, M4 GTS vs M3 GTS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump