Γίνεται αλλαγή λαδιών σε 90 δευτερόλεπτα; - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Service Αυτοκινητου & Οδηγίες συντήρησης Ολα τα θέματα που αφορουν το service του αυτοκινητου και τα συνεργεία που εμπιστευόμαστε.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
10-10-15, 10:54   #1
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.230

Drives: E87 116i
Γίνεται αλλαγή λαδιών σε 90 δευτερόλεπτα;

Γίνεται αλλαγή λαδιών σε 90 δευτερόλεπτα; Η Castrol ισχυρίζεται πως γίνεται!



Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ενώ η τεχνολογία στα λιπαντικά προχωρά, η τεχνολογία στην αλλαγή του λαδιού του κινητήρα και του αντίστοιχου φίλτρου έχει μείνει στάσιμη. Η Castrol όμως έχει βάλει στόχο να το αλλάξει αυτό, παρουσιάζοντας το Nexcel.

Σύμφωνα με την Castrol, το Nexcel “πακετάρει” το λιπαντικό και το φίλτρο σε μία εύκολα αφαιρούμενη συσκευασία. Μην ρωτήσεις πώς και γιατί, αλλά η εταιρία ισχυρίζεται ότι με το Nexcel, η αλλαγή λαδιού και φίλτρου δεν χρειάζεται περισσότερα από 90 δευτερόλεπτα!




Μέχρι στιγμής, η τεχνολογία αυτή έχει δοκιμαστεί σε διάφορους κινητήρες –μικρούς και μεγάλους– και ικανοποιεί τόσο όσον αφορά στην λειτουργία υπό φορτίο –λειτουργεί ακόμα και σε επιταχύνσεις της τάξης των 1.8 G-, όσο και στην ικανότητα ροής –μπορεί να “κινήσει” έως και 600 λίτρα λαδιού το λεπτό. Επιπλέον, η Castrol λέει ότι μειώνει τις εκπομπές CO2. Επαναλαμβάνω, μην ρωτήσεις πώς και γιατί. Αφού η εταιρία δεν εξηγεί, δεν μπορώ να απαντήσω.

Προς το παρόν, το σύστημα θα τοποθετηθεί στην Aston Martin Vulcan, αλλά η Castrol πιστεύει ότι τα πρώτα οχήματα δρόμου με αυτό το σύστημα, μπορούν να κάνουν την εμφάνιση τους στα επόμενα 5 χρόνια.













πηγή: autoblog.gr
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος  
11-10-15, 11:01   #2
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.312

Drives: Ε34 520i
Νομιζω οτι δεν εχω ξαναδει πιο πιπα video απο αυτο. πρεπει να ξεπερναει και αυτο του Καμμενου...
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-10-15, 11:21   #3
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.494

Drives: Ε39 528i/2
"Ξερό" κάρτερ στη μηχανή και δοχείο λαδιού + φίλτρο σε προσθαφαιρούμενο cartridge?
Μάλλον ναι.

(foto από τον χώρο μηχανής σε Ford ecoboost)

@Jeo: έχεις μουρλαθεί εντελώς! Πίπα βίντεο?
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-10-15, 20:06   #4
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Προς τι τοση βιασυνη;..Για να σε χρεωνουν αυτη τη, μη πω τωρα, οσο αντιστοιχη εργατωρα που θα χρειαζοταν σε μια νορμαλ αλλαγη, συν κατι παραπανω, γιατι εχει και καρμπον περιβλημα απ οτι βλεπω η καλαθουνα!
Ελεος..Το μαρκετινγκ δεν εχει ορια...
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-10-15, 20:18   #5
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.494

Drives: Ε39 528i/2
Γιάννη συμφωνώ μαζί σου, ως προς τα καθημερινά αυτοκίνητα αλλά το σετάκι αυτό είναι οτι πρέπει για να κατέβει ακόμα πιο χαμηλά ένας κινητήρας σε ένα καλό σπορ αυτοκίνητο. Αν το θεόρατο κάρτερ γίνει μια απλή λαμαρίνα με θήκες μόνο για τον στρόφαλο τότε το μοτόρι μπορεί άνετα να πάει 15 cm προς τα κάτω. Ύψος εκτιμητέο για το δυναμικό κέντρο βάρους.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-10-15, 20:30   #6
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Για ειδικες κατασκευες ας του βαλουν και φτερα να πεταει, ποσως ενδιαφερει τον μεσο αγοραστη και χρηστη αυτοκινητου. Αυτοι που θα το αγορασουν, προφανως θα εχουν και τη τσεπη να το συντηρουν, με καθε εξωτικη τεχνολογια που θα ειναι φορτωμενο πανω.
Μη μας τα μοστραρουν ομως για το μεσο αυτοκινητο, ευρειας παραγωγης, εκτος κι αν τα κοστη τα ριξουν σε επιπεδα ενος καθημερινου οχηματος!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-10-15, 20:41   #7
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.494

Drives: Ε39 528i/2
[QUOTE=giannis;223246...εκτος κι αν τα κοστη τα ριξουν σε επιπεδα ενος καθημερινου οχηματος![/QUOTE]

Nαι, καλά... Αν αυτή η πατέντα μπει στην παραγωγή ξεχνάμε τα δικά μας λάδια. Η "κασέτα" έχει το λαδάκι της φίρμας, στο ιξώδες που ορίζει ο κατασκευαστής του μοτέρ και στην τιμή που το δίνει η εταιρεία "κι αν μας αρέσει". Σαν τα μελάνια των εκτυπωτών.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-10-15, 21:21   #8
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.312

Drives: Ε34 520i
Ειναι εντελως ηλιθιο βιντεο Γιαννακη.

1. Απο ποτε η αλλαγη λαδιων ηταν τοσο χρονοβορα?

2.Προσπαθουν να "χρυσωσουν" το χαπι (το υποθετο θα ελεγα εγω) με "εντυπωσιακο" βιντεο απο τωρα για το πως θα σε κρατανε απο τα @@ και στις αλλαγες λαδιου με διαφορετικο cadtridge ο καθε ενας.

3.Εχεις ξαναδει να αλλαζουν λαδια σε αγωνιστικο (οπουδηποτε τυπου) αυτοκινητο εν μεσω αγωνα για να τους νοιαζει ο χρονος?
Η' μηπως εχεις δει κυρατσες να περιμενουν σε pit stop?

4.Για να μην σχολιασω τον π@π@ρ@ που τυλιγει με πετσετα το στομιο της αγωνιστικης Aston Martin...

Τα βιντεο της Τζουλιας ειναι blockbuster μπροστα σε αυτο εδω ρε φιλε...

Συμφωνω για την χαμηλοτερη τοποθετηση του κινητηρα. Αλλο κεφαλαιο αυτο ομως.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-10-15, 21:46   #9
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.494

Drives: Ε39 528i/2
Μα δεν είμαι υπέρ αυτής της πατέντας Θόδωρε. Κάθε άλλο.
Για το τι θα κάνει ο μπάτλερ τού Sir Skordopoutsoglou με την Aston Martin του δεν με πολυνιάζει.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-10-15, 00:45   #10
nfot
 
Το avatar του χρήστη nfot
 
Status:
Εγγραφή: 12-10-2011
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 503

Drives: E82 135
Και γιατι ξεχναμε τα δικα μας λαδια; Οπως και στους εκτυπωτες, ετσι θα βγουν και συμβατες κασσετες και επαναγεμιζομενες κτλ.
Αν το κοστος πεσει σε φυσιολογικα επιπεδα, παρομοια με τα κλασσικα, τοτε με χαρα να ερθει το συστημα αυτο σε οσο περισσοτερα οχηματα γινεται.
__________________
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.
Ο χρήστης nfot δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump