Μπιελα N43 Μοτερ 320i - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου Τεχνικά θέματα, Service κλπ για τα αυτοκίνητα BMW

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
20-10-15, 11:23   #1
GiannhsBMW
 
Εγγραφή: 20-10-2015
Ηλικία: 21
Μηνύματα: 18

Drives: E90 320i
Μπιελα N43 Μοτερ 320i

Καλημερα σε ολοι την παρεα ειμαι κενουργιο μελος και κατοχος μιας BMW 320i E90 μοντελο του 10' ... Το τυπας που μου το πουλησε μου ειπε οτι εχει 68.000 χιλιομετρα και οτι το αυτοκινητο βγηκε προσφατα απο σερβις λαδιων κτλπ... Μια εβδομαδα αφοτου το αγορασα μου αναψε λαμπακι λαδιων και λεω τι φαση αφου ειπε οτι ταχε αλλαξει παω στην BMW σφακιανακης και πραγματη ηθελε αλλαγη λαδιων ετσι κ τα αλλαξα επισης μου ειπαν οτι θελει πισω τακακια και δισκοπλακες αλλα αντεχει ακομα για κανα 2000 χιλιομετρα λεω κομπλε ειμαστε... 1 μηνα μετα παλυ λαμπακι λαδιων και ακουσμα στης 2000-3000 στροφες ενα κροταλισμα και ενα μουγκρισμα... δεν δινω σημασια νομιζοντας οτι ο αισθητηρας κατι εχει παθει γιατι δν ειναι λογικο να εχασε τα λαδια του μεσα σε 3000 χιλιομετρα... ενα ωραιο βραδυ λοιπον 3 τα μεσανυχτα στην κηφισιας αποφασιζω να βγαλω το anti-spin και να σπινιαρω λιγο τα λαστιχα και αντι να σπινιαρουν τα λαστιχα πατιναρε ο συμπλεκτης μεχρι την 4η ταχυτητα κοφτες βαραγε... αφου βρωμησαμε λεω απο μεσα μου (Δισκο - πλατω? αφου εχει αλλαξει) μη τα πολυλογω φτανω πειραια και σε ενα ανοιγμα απλα εσβησε ο κινητηρας προσπαθησα με μπαταριες τα παντα να το βαλω μπροστα τιποτα... Το παω με οδικη στην αντιπρωσοπεια... Τους ειπα τι εγινε τους ειπα οτι το εσκισα τουςτα ειπα αναλυτικα... μου ειπαν οτι πιθανον ο συμπλεκτης αποτελειωθηκε και κολαει η μιζα στο να εκκινηση ο κινητηρας αλλα μου ειπε οτι υπαρχει περιπτωση ναναι και μπιελα διοτι ο κινητηρας δεν γυρναει. Απτα δεδομενα του κλειδιου επισης ανακαλυπτουμε οτι στο παρελθον εχουν γινει εγγραφες σερβις με 130.000 χιλιομετρα... Καθως επισης και ο μηχανικος εκτιμαει οτι το μοτερ εχει παραπανω χιλιομετρα και οτι ειναι κακομεταχειρισμενος.... αλλαξαμε δισκο και δεν πηρε ουτε παλυ μπροστα... η διαγνωση ηταν σπασμενος κινητηρας (λογικα μπιελα και στροφαλοφορος) και οτι ο κινητηρας εκεγε πραγματι τα λαδια ... Ποια ειναι η γνωμη σας? Αστοχια υλικου? Ποιος φτεει για ολα αυτα? Αυτος που μου το πουλησε? Εγω που το εσκισα εκεινο το βραδυ? Αποφασισα να μην το ανακατασκευασω και να αγορασω κενουργιο μοτερ... Σε μερες κρισης χρυσοπληρωνεις ενα αμαξι και στο δινουν ηδη αποτελειωμενο... Εγραψα αυτο το μηνημα μονο και μονο για να ακουσω γνωμες και να μαθενουν οσοι αγοραζουν νεα ακριβα αυτοκινητα να τα ψαχνουν απο πανω ως κατω!
Ο χρήστης GiannhsBMW δεν είναι συνδεδεμένος  
20-10-15, 15:23   #2
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Καλώς ήρθες στο Bmwforum.gr !!!

Συγγνώμη αλλά από τη στιγμή που δεν το εψαξες αναλυτικά πριν το αγοράσεις η ευθύνη βαραίνει (κυρίως) εσένα.......

Σίγουρα έχει ευθύνη μεγάλη και ο πωλητής γιατί σου είπε ψέματα για τα πραγματικά χλμ αλλά και γιατί (είμαι σίγουρος) το μοτέρ είχε ήδη πρόβλημα........

Μοτέρ για να "χτυπήσει μπιελα" δεν είναι τόσο απλό.....θέλει συνδυασμό πραγμάτων......πχ να το αφήσεις χωρίς λάδια , να μην αλλάξεις λάδια νωρίς , να το πιέζεις όταν είναι κρύο κλπ.

Η καλύτερη κίνηση που έκανες ήταν να βαλεις καινουργιο μοτέρ.....
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-10-15, 16:53   #3
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Καλο θα ηταν πριν το αγορασεις να το πηγαινες σε μια αντιπροσωπεια να το κοιταγαν. Εκει ευκολα θα εβρισκαν πως τα χιλιομετρα ηταν κατεβασμενα. Το βρηκαν κατοπιν εορτης. Λογικα δεν το ειχες τσεκαρει σε αντιπροσωπεια. Οταν ενα αυτοκινητο περναει την πορτα εξουσιοδοτημενου για εργασιες καταγραφονται τα παντα, ποτε πηγε, γιατι και τα χλμ του εκεινη τη στιγμη. Τα χλ καταγραφονται νομιζω σε αυτα τα αμαξια σε 3 εγκεφαλους και στα κλειδια. Πρεπει να ναι πολυ μαγκας ο τυπος να τα κατεβασει παντου, αλλα αν πχ ειχε καταχωρηθει στο επισημο δικτυο οτι το αυτοκινητο με αρ.πλαισιου ταδε, ειχε μπει για εργασιες τοτε με τοσα χλμ και οποιος τα κατεβασε τα πηγε πιο λιγα απο τα τελευταια καταγεγραμμενα στο επισημο, τοτε φαινεται η ματσολιά. Να ξερεις πως κατεβασμα χλμ ειναι κακουργημα και μπορεις να τον κυνηγησεις με δικηγορο, αφου παρεις χαρτι απ το εξουσιοδοτημενο συνεργειο οτι το αυτοκινητο σου γραφει τοσα χλμ τωρα, ενω το συνεργειο εχει καταχωρησεις απ το επισημο δικτυο για περισσοτερα.
Το οτι σου αναψε ενδειξη για λαδια την 1η φορα, ηταν για σερβις απ οτι καταλαβαινω ή χαμηλης σταθμης να συμπληρωσεις;..Μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενος σε αυτο;
Επισης υπαρχει κι ενδειξη για χαμηλη πιεση λαδιου.
Τι απ ολα σου αναψε αυτες τις φορες που ανεφερες;..
Υπαρχει περιπτωση να εχει γινει αλλαγη λαδιων και να μην εγινε reset στο board computer για το σερβις λαδιου. Οποτε ο προηγουμενος ιδιοκτητης, ισως και να τα ειχε αλλαξει αλλα δεν αλλαξε την ενδειξη σερβις, αν κι η καταληξη του μοτερ με κανει να αμφιβαλω.

Οπως και να χει. Εσυ εφοσον ακουσες το θορυβο, ειδες την ενδειξη, δε σε ενοιαξε καθολου, δεν ανησυχησες, ουτε θορυβηθηκες και ειπες να το ζορισεις λιγο ακομα;..
Και μετα απορεις για ποιο λογο μπορει να εσπασε το μοτερ;..
Οταν εχουμε τετοιες ενδειξεις, οπτικες και ηχητικες, απλα κανουμε στην ακρη και καλουμε οδικη! Δε συνεχιζουμε καν την πορεια μας, ουτε χαλαρα! Αυτα τα γραφει και στο εγχειριδιο, δεν τα βγαζω απ το μυαλο μου!

Τελος παντων. Αναφερεις καπου στο τελος πως

''Σε μερες κρισης χρυσοπληρωνεις ενα αμαξι και στο δινουν ηδη αποτελειωμενο... ''

Εφοσον ειναι μερες κρισης για ενα λογο παραπανω ειτε δεν παιρνουμε τετοιο αυτοκινητο, ειτε, αν εχουμε τετοια καψα να παρουμε και παιρνουμε την αποφαση να διαθεσουμε λεφτα που ομολογουμενως βρισκονται δυσκολα τελευταια, το ελεγχουμε δυο και τρεις φορες σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια και φανοποιεια, με διαγνωστικα, σε ραμπες και δεν παιρνουμε γουρουνι στο σακι!
Μπορει αυτος που στο πουλησε να ηταν ο μεγαλυτερος απατεωνας του συμπαντος, αλλα συγγνωμη κιολας, πιστευω πως το πηρες με κλειστα ματια, αφοτου το αγορασες, το ζορισες κι εσυ, αγνοησες ενδειξεις σοβαρης βλαβης με καταστροφικα αποτελεσματα για το μοτερ αλλα και ασχημα μαντατα για την τσεπη σου!

Για το θεμα των κατεβασμενων χλμ, αν εχεις χρονο, χρημα, βασικο και διαθεση, τοτε μπορεις να τον κυνηγησεις αυτον που στο πουλησες.
Για τη βλαβη, ξερεις τωρα τι πρεπει και τι δεν πρεπει να κανεις στο αυτοκινητο σου, ωστε να μη χρειαστει ξανα να ξηλωθεις τοσο πολυ απο μια αναλογη βλαβη που ενδεχομενως να προκαλεσεις στο αμαξι σου στο μελλον.

Αυτα κι εντελως φιλικα με καμμια διαθεση ειρωνιας, αυστηροτητας ή επιπληξης. Ελπιζω να μην παρεξηγησεις τα γραφομενα μου και να καταλαβεις ακριβως αυτα που εγραψα και τι λεω με αυτα.
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-10-15, 16:57   #4
fotis1
 
Το avatar του χρήστη fotis1
 
Status:
Εγγραφή: 15-09-2011
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.298

Drives: E83 X3 3.0i
Καλώς τον!
Καλά έκανες και έγραψες το μήνυμα, αλλά η απορία είναι τι έλεγξες όταν πήρες το αυτοκίνητο? Την εξωτερική εμφάνιση? Αυτή είναι κριτήριο επιλογής τύπου αυτοκινήτου όχι συγκεκριμένου οχήματος.
Από ότι φαίνεται δεν έκανες ούτε το στοιχειώδες, το να πας σε μια αντιπροσωπεία και να το ελέγξουν. Εκεί θα είχαν δει τις εγγραφές του κλειδιού και όλα τα άλλα που ανέφερες. Αν ο έλεγχος που κάνει ο αγοραστής μένει μόνο στο τι λέει ο πωλητής, τότε πρώτα φταίει αυτός που αγοράζει.
Δεν έχει σημασία ο τύπος του αυτοκινήτου ή η τιμή του. Ο καθένας αγοράζει με βάση το βαλάντιο του και αυτό που θεωρείται φτηνό για κάποιους, είναι ακριβό για άλλους.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχεις ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη γιατί αυτής της τεχνολογίας αυτοκίνητα σου δίνουν την δυνατότητα να διαπιστώσεις τυχόν "πειράγματα" σε χλμ σχετικά εύκολα, όπως αποδείχτηκε. Είναι δύσκολο (όχι αδύνατο) να μειώσεις τα χλμ χωρίς να μπορεί να διαπιστωθεί γιατί πολλά από αυτά κρατούν τα χλμ σε διάφορα σημεία.
Προσωπικά δεν θα έπαιρνα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που δεν το ήξερα ή που δεν θα έκανε τα σερβις του σε αντιπροσωπεία.
Τέλος πάντων ας το φτιάξεις με το καλό, να μην έχεις άλλα προβλήματα και να έχεις καλά και ασφαλή χλμ από εδώ και πέρα.
Ο χρήστης fotis1 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-10-15, 19:51   #5
dimcz
 
Εγγραφή: 18-12-2014
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 384

Drives: E84 X1 20i xDrive
Παιδια η κατασταση ειναι ανεξελενχτη.Χαζευοντας για Eλληνες Tuners βρηκα καποιους που ξενδιαντροπα διαφημιζουν και προτεινουν την αφαιρεση του φιλτρου μικροσωματιδιων, της βαλβιδας ανακυκλωσης των καυσαεριων και την "διορθωση"των χιλιομετρητων.
Ο χρήστης dimcz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-10-15, 22:22   #6
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.300

Drives: E46 316i
Εμένα το κάνει ένας φίλος κομπιουτερας-προγραμματιστης και γίνεται αρκετα εύκολα και απο κάποιον άπειρο όπως εμένα. Όσο σκισιμο και μα έχει φάει το αυτοκίνητο δεν γίνεται να χτυπήσει μπιελα. Αυτο έγινε είτε απο λιπανση, είτε απο καύσιμο είτε απο μπουρδα προγραμμα είτε απο 1000 άλλους λόγους. Έτσι απο μόνο του, ούτε με 300.000 χλμ δεν χτυπάει μπιελα
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-10-15, 01:51   #7
GiannhsBMW
 
Εγγραφή: 20-10-2015
Ηλικία: 21
Μηνύματα: 18

Drives: E90 320i
Καταρχας ευχαριστω για της απαντησης...

Μιας και η ποιο συχνη ερωτηση ηταν γιατι δεν το ελενξα οταν το πηρα θα σας πω οτι απο αυτον που το πηρα ηταν γνωστος και φυσικα με εστειλε σε εναν μηχανικο "Φιλο" του οπως ειπε και ο φιλος του με διαβεβαιωσε οτι το αμαξι ειναι "πενα"... Τυφλος απο εμπηστοσηνη το πιστεψα που να φανταστω... Αποσω ξερω η ενδειξη να προσθεσεις λαδια (+1L) οπως γραφει και το βιβλιαρακη του αυτοκινητου μολις προσθεσεις λαδια η ενδειξη εξαφανιζετε μονη της ... το αυτοκινητο ειχε ενδειξη καθαρα επειδη δεν ειχε λαδια ... Το αμαξι θα το πηγενα συνεργειο αλλα συμφωνα με το βιβλιαρακη το +1L δεν συμαινει οτι ξεμεινε τελειως ο λογος που ξεμεινε ηταν επειδη εκαιγε τα λαδια πολυ γρηγορα(η αντιπρωσοπεια μουπε οτι τα λαδια δεν καιγονται γρηγορα και φυσικα δεν εξατμηζονται) κατι που δεν το φανταστηκα και σιγουρα συμφωνω οτι υπαρχει αμελεια και απο εκ μερους μου το μηνημα το εγραψα για αυτο το λογο για να ειμαστε γενικα ολοι προσεχτικη οταν παμε να αγορασουμε ενα αυτοκινητο και να μην μας περνει ο ενθουσιασμος αμεσως τα μυαλα. Φυσικα και η αντιπρωσοπεια η ιδια μου προτεινε αλλαγη μοτερ και ποιο φτυνα θα μου ερθει και σε 1 βδομαδα θα τοχω ετοιμο ... Συμφωνα με τα δεδομενα του κλειδιου αυτος που τοχε τον 1ο χρονο εκανε 50.000 χιλιομετρα και μετα καθε χρονο απο 25.000 ... Βεβαια οταν αγορασα το αυτοκινητο ειχε μυστυριωδος (68.000 χιλιομετρα) τι να πω δεν ξερω... Προφανως δεν σπαει μια μπιελα ετσι ειναι το μονο σιγουρο αλλα το κροταλισμα στης 2000 στροφες με 3000 στροφες το εκανε και αφοτου ειχα λαδια (χωρις καποια ενδειξη απωλειας) με λιγα λογια το αμαξι ηταν κακομεταχειρισμενο προφανως το αφηνανε χωρις λαδια δεν εκανε τα σερβις του οποτε επρεπε και γενικα ατυχησα τωρα το πως μπορω να το κηνηγησω δεν ξερω η αντιπρωσοπεια μου ειπε οτι μπορω να τηλεφωνησω στην BMW hellas να μου δωσουν ολο το ιστορικο του αμαξιου και αποκει και περα μπορω να κινηθω οπως εγω θελω.. θα δω τι θα κανω.

Συνονοματε Γιαννη... Σαφως και δεν παρεξηγω τα λογια σου εχεις απολυτο δικιο... Δεν ειπα καν οτι δεν φταιω κ εγω .. Η Αληθεια ειναι οτι το πηρα με κλειστα ματια καθως ο μαγαζατορας ηταν γνωστος γνωστου και παει λεγοντας .. Απλα αποδω και περα σε 10 χρονια αν θα αλλαξω παλυ αυτοκινητο θα ξερω οτι θα βρω κατι μονος μου και θα το ψαξω τουλαχιστον για βλαβες η πειραγματα κτλπ ποιο προσεκτικα!
Ο χρήστης GiannhsBMW δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-10-15, 08:42   #8
dimcz
 
Εγγραφή: 18-12-2014
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 384

Drives: E84 X1 20i xDrive
Εαν αυτος που σου το πουλησε ειναι εμπορος ξεκινα με ενα εξωδικο, εαν καπου εχει αγγελια με τα μαιμου χιλιομετρα ειναι μια αποδειξη για την εξαπατηση.Εαν ειναι ιδιωτης και παλι εχει ευθυνη.Κανε μια κουβεντα μαζι του να μοιραστειτε το κοστος ενος μτχ κινητηρα.-
Ο χρήστης dimcz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-10-15, 16:47   #9
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Οταν βγαινει ενδειξη +1L πρεπει να συμπληρωσουμε λαδι το συντομοτερο δυνατο. Αν δεν εχουμε διαθεσιμο αμεσα, καλο θα ειναι με ηρεμη οδηγηση να παμε στο πλησιεστερο βενζιναδικο ή καταστημα που πουλαει λιπαντικα και να παρουμε ενα μπουκαλι του λιτρου και να συμπληρωσουμε. Και το ιδιο ιξωδες να μην εχει πχ ενα βενζιναδικο, μπορουμε να βαλουμε παρεμφερες. Στο δικο μου βιβλιαρακι το γραφει ξεκαθαρα, εκτιμω πως και για το δικο σου. Κι ειναι λογικο, καλυτερα να βαλεις λαδι αλλου τυπου, παρα να εχει καθολου λαδι!
Η ενδειξη σταθμης αλλαζει οταν δουλεψει για λιγη ωρα το μοτερ, ακομα κι εν κινησει, δηλαδη δε χρειαζεται να το χεις σταματημενο ρελαντι για να μετρησει. Για σωστη μετρηση βεβαια το ξανακοιτας αργοτερα, να χει κρυωσει το μοτερ και να σαι σταματημενος σε επιπεδη επιφανεια.

Τωρα για τους γνωστους γνωστων. Ξερεις ποσος κοσμος, ειδικα απο μαντραδες εχουν καει ετσι... Εχω να σου αναφερω πολλα προσωπικα παραδειγματα. Να μην εμπιστευομαστε ουτε τον κ*λο μας κανονικα πρεπει ή να ακολουθειται μια 'failsafe' ρουτινα και μεθοδος ελεγχου πριν κανουμε παρομοιες αγορες. Μονο κερδισμενοι βγαινουμε, οχι χαμενοι!

Στο δια ταυτα. Εχοντας καινουριο μοτερ, εχεις εγγυημενο καλο μοτερ που θα σε βγαλει τη 10ετια που λες και σου ευχομαι απροβληματιστα. Οτιδηποτε σου συμβει που το απευχομαι, στα μηχανικα, σε καλυπτει και η εγγυηση του συνεργειου για τουλαχιστον 1 χρονο, δεν ειμαι σιγουρος και για 2ο ετος.

Στους απατεωνες τωρα, γνωστους-γνωστων που σε κοροιδεψαν, μιλα με ενα δικηγορο πρωτα, πες του τα καθεκαστα, οπως εγραψες και εδω. Ξερω απο ανθρωπους της αγορας μεταχειρισμενου αυτοκινητου, για ευνοητους λογους δε θα γραψω επωνυμιες και στοιχεια, πως κατα κορον τα κανουν αυτα ΟΛΟΙ. Μια φορα ενας ψαγμενος πελατης ανακαλυψε την απατη και θα τους πηγαιναν ολους μεσα και θα τους εκλεινε το μαγαζι. Του πηραν τ αμαξι πισω και του επεστρεψαν μεχρι τελευταιο σεντ οτι ειχαν πληρωθει και να σκεφτεις τ αμαξι δεν ειχε βγαλει βλαβη, απλα ανακαλυφθηκε πως ειχε γυρισμενα χλμ. Οποτε μιλα με δικηγορο και μη το αφησεις ετσι, κυνηγα τους!
Ποσο με εξοργιζουν τετοια λαμογια κι απατεωνες!

Κρατα μας ενημερους παντως για την εξελιξη της υποθεσης σου.

ΥΓ1 Ποσο σου ειπαν οτι θα κοστισει η αλλαγη μοτερ, ανταλλακτικο, εργασια, φπα, ολα; Και που τελικα θα γινει η αλλαγη του μοτερ?..
ΥΓ2 Αν σου ειναι ευκολο, μπορεις σε παρακαλω να μου στειλεις ενα πμ με το μαντρα που αγορασες τ αμαξι, απλα να ξερω γιατι ειμαι σε αναζητηση μικρου μεταχειρισμενου, να ξερω να τον αποφυγω, μη την πατησω απο καναν τετοιο αετονυχη κι εγω!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-10-15, 19:12   #10
xenos
 
Εγγραφή: 30-03-2015
Μηνύματα: 77

Drives: F20 116i
Παλιότερα μόνο οι μαντράδες (συντριπτική πλειοψηφία βέβαια) γύριζαν χλμ. Πλέον και οι ιδιώτες κάνουν το ίδιο. Εδώ μηχανάκι μικρό έψαχνα και μου λέει ο 'γνωστός μάστορας' μην κοιτάς τα χλμ, είναι όλα γυρισμένα! Κάθε μέρα μου φέρνουν να τα στείλω για γύρισμα.
Δυστυχώς αυτά είναι πλέον η πλειοψηφία και όχι μεμονωμένες περιπτώσεις. Είναι και ένας από τους λόγους που στράφηκα σε καινούριο αμάξι.
Ο χρήστης xenos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump