BMW Z4 E85 2.0 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρές Ζ Συζητήσεις για τις σειρές Z (Z3, Z4, κλπ...)

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
24-10-15, 20:05   #1
SpyrosF
 
Εγγραφή: 24-10-2015
Ηλικία: 30
Μηνύματα: 1

Drives: E85 Z4 20i
BMW Z4 E85 2.0

Παιδιά καλησπέρα. Νέος στο forum και αυτό είναι το πρώτο ποστ. Σπύρος ονομάζομαι. Πρόσφατα πούλησα ένα mini cooper S (170 hp) και πήρα μια Ζ4 2.0 Ε85.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω 2-3 πραγματάκια.
• Πρώτα από όλα να πω ότι οδηγώντας την Ζ εδώ και λίγους μήνες νιώθω να μου λείπει η απόκριση στο γκάζι και το «μπαμ» που είχε το μινακι. Ψάχτηκα αρκετά για κάποια βελτίωση ουσιαστική αλλά τα μόνα που βρήκα ήταν μόνο ΦΠΕ, και αυτά με κόστος μεγάλο. Έχει βελτιώσει κάποιος από εσάς αυτό το μοντέλο? Πόσα άλογα πήρε; Ευχαριστημενος με την απόδοση? Πόσο επηρέασε την κατανάλωση? Οποιαδήποτε βελτίωση μπορεί να κάνει πρόβλημα στον Valvetronic? Τιμή?

• Έτυχε το μοντέλο που πήρα να έχει τα καθίσματα της σειράς Μ. κάποιες φορές μετά από ταξίδι μου ποναει η πλάτη μου λίγο. Σε Ζ4 φίλου που μπήκα με τα συμβατικά καθίσματα ήταν πιο αναπαυτικά. Έχει παρατηρήσει κάποιος αυτήν την διαφορά?

• Τέλος προσπάθησα να δω που είναι τα Drain holes, διαβάζοντας αρκετά από τα ποστ σας αλλά δεν τα κατάφερα. Έχει κάποιος μια φωτογραφία να ποστάρει για το που βρίσκονται;

Σας τρέλανα λιγάκι για πρώτη φορά. Ελπίζω να μην κούρασα πολύ. Keep up the good work 
Ο χρήστης SpyrosF δεν είναι συνδεδεμένος  
25-10-15, 09:54   #2
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.468

Drives: Ε39 528i/2
Καλώς ήρθες στο forum Σπύρο και καλοτάξιδο το Ζ.
Για το θέμα της απόκρισης του γκαζιού δεν κατέχω να σου γράψω ελλείψει ιδίας πείρας.
Τα Μ καθίσματα είναι όντως λίγο άβολα αλλά αυτό συμβαίνει λόγω του σχεδιασμού τους. Προσφέρουν πάρα πολύ καλή πλευρική στήριξη αλλά αυτό σημαίνει ότι κάθεσαι μέσα σ' αυτά κι όχι επάνω. Να δοκίμαζες μήπως κάποιο ανατομικό μαξιλαράκι για τη μέση?
Για τα λούκια των νερών στο χώρο της μηχανής θα πρέπει να ανοίξεις το πάνελ των υαλοκαθαριστήρων. Πρόσβαση δεν μπορείς να έχεις εύκολα από έξω εκτός κι αν σηκώσεις το αυτοκίνητο σε ανυψωτικό και βρεις πρόσβαση από κάτω, αλλά και πάλι δύσκολα.
Ρίξε μια ματιά στο post αυτό: http://www.bimmerforums.com/forum/sh...-faulty-wipers
και ειδικότερα στην φωτό του 8ου βήματος.
Ο γράφων βάζει σε κύκλο μια κουμπωτή βάση για το μοτέρ υαλοκαθαριστήρα ενώ ακριβώς δίπλα και στο background φαίνεται ολοκάθαρα το άνοιγμα της αποχέτευσης των νερών. Μέσα στα σκουπίδια. Δύσκολη πρόσβαση αλλά αν πρέπει να την εκτελέσεις σημάδεψε οπωσδήποτε τη θέση των υαλοκαθαριστήρων που πρέπει να βγουν με μια αυτοκόλλητη ταινία επάνω στο παρμπρίζ (το ίχνος τους).

Επίσης, στο link: http://www.etk.cc/bmw/EN/search/sele...CE/51/51_4961/ το εξάρτημα με τον αριθμό 8.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump