paddles retrofit σε bmw f20 120i msport auto - BMWForum.gr

BMWForum.gr


DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
07-11-15, 20:11   #1
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 246

Drives: F20 120i
paddles retrofit σε bmw f20 120i msport auto

Καλησπέρα στο forum. Έχω παραγγείλει και περιμένω το μοντέλο του τίτλου το οποίο ως γνωστό δεν προσφέρεται με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
Όντας αποφασισμένος να τα εγκαταστήσω έχω παραγγείλει και αυτό:

http://www.ebay.de/itm/262114142258?...%3AMEBIDX%3AIT

Έχοντας ως τελευταία λύση το hardwiring των paddles παράλληλα με το λεβιέ του κιβωτίου ώστε να λειτουργούν όταν ο λεβιές είναι τραβηγμένος δεξιά, στη χειροκίνητη λειτουργία, θα επιθυμούσα να κωδικοποιηθούν όπως πρέπει και να δουλέψουν εργοστασιακά, ακόμα και όταν ο λεβιές είναι στην κανονική του θέση.
Τον τελευταίο καιρό έχω ψάξει πολύ στα διάφορα forums και έχω ρωτήσει πολλά μέλη αλλά, δυστυχώς, είτε δεν γνώριζαν, είτε δεν είχα τη διάθεση, είτε αρνούνταν να προσφέρουν την οποιαδήποτε καθοδήγηση αφιλοκερδώς.
Αν κάποιος γνωρίζει την ακριβή πορεία κωδικοποίησης, θα του ήμουν υπόχρεος.
Επίσης, τα περισσότερα καλώδια enet που πωλούνται στο internet δεν προσφέρουν το αντίστοιχο λογισμικό e-sys. Υπάρχει κάποια αξιόπιστη πηγή κατεβάσματος online?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος  
08-11-15, 13:23   #2
Blacktan
 
Εγγραφή: 04-02-2015
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 331

Drives: F32 428i m
Καλη επιτυχια στο project !
Μπες στους bimmers μηπως βγαλεις ακρη για το θεμα coding σε f20...
__________________
Bmw F32 428i m jb4
Ο χρήστης Blacktan δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-11-15, 14:58   #3
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 246

Drives: F20 120i
Βρε και που δεν εχω μπει...
Αλλα θα δουλεψουν, ειτε με τον εναν τροπο, ειτε με τον αλλο.
Το προβλημα ειναι οτι μεχρι τωρα ειχα ενα Audi tt και αν καποιος μου περιγραψει μια διαδικασια στο vagcom η vcds που ειναι το διαγνωστικο της vw θα καταλαβαινα τι πρεπει να κανω, ενω το e-sys εχει τελειως διαφορετικο interface και για να καταλαβω ακριβως τι πρεπει να γινει, χρειαζεται να βρω καποιον να μου τα πει λιγο αναλυτικα.
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-11-15, 16:58   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stef80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα στο forum. Έχω παραγγείλει και περιμένω το μοντέλο του τίτλου το οποίο ως γνωστό δεν προσφέρεται με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
Όντας αποφασισμένος να τα εγκαταστήσω έχω παραγγείλει και αυτό:

http://www.ebay.de/itm/262114142258?...%3AMEBIDX%3AIT

Έχοντας ως τελευταία λύση το hardwiring των paddles παράλληλα με το λεβιέ του κιβωτίου ώστε να λειτουργούν όταν ο λεβιές είναι τραβηγμένος δεξιά, στη χειροκίνητη λειτουργία, θα επιθυμούσα να κωδικοποιηθούν όπως πρέπει και να δουλέψουν εργοστασιακά, ακόμα και όταν ο λεβιές είναι στην κανονική του θέση.
Τον τελευταίο καιρό έχω ψάξει πολύ στα διάφορα forums και έχω ρωτήσει πολλά μέλη αλλά, δυστυχώς, είτε δεν γνώριζαν, είτε δεν είχα τη διάθεση, είτε αρνούνταν να προσφέρουν την οποιαδήποτε καθοδήγηση αφιλοκερδώς.
Αν κάποιος γνωρίζει την ακριβή πορεία κωδικοποίησης, θα του ήμουν υπόχρεος.
Επίσης, τα περισσότερα καλώδια enet που πωλούνται στο internet δεν προσφέρουν το αντίστοιχο λογισμικό e-sys. Υπάρχει κάποια αξιόπιστη πηγή κατεβάσματος online?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Yπαρχει dealer με εξειδικευμενο εξοπλισμο που κανει συνεχως τετοια retrofit με τις αναλογες κωδικοποιησεις...
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-11-15, 17:20   #5
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 246

Drives: F20 120i
Ποιος ειναι αυτος? Αν για καποιο λογο δεν επιτρεπεται δημοσια, μπορεις να μου στειλεις πμ?
Ειμαι σιγουρος οτι σε οποιαδηποτε αντιπροσωπεια/εξειδικευμενο μπορουν να το κανουν απλα πρεπει να βρεις καποιον γνωστη και ορεξατο.
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-11-15, 21:42   #6
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Ειναι ο BMW-..................... στην Καλλιθεα.

Το φορουμ ειναι για να δινει λυσεις. Αν τα κραταμε ολα κλειστα/μυστικα τοτε ειναι αχρηστο.
Παραυτα , οι mods μπορουν να διαγραψουν σβησουν αν θεωρουν σωστο.
__________________
Turbo Maniac...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη angelm3 : 08-11-15 στις 22:13 Αιτία: Διαγραφή ονόματος
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-11-15, 22:23   #7
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Φίλε.......μεγάλο θέμα........δυστυχώς δεν υπάρχει ευδιάκριτη "γραμμή" που να προσδιορίζει ποια αναφορά είναι διαφήμιση και ποια όχι..........

Η δική σου άποψη γνωστή και σεβαστή.........αλλά δεν δέχομαι την πονηρή αναφορά ορισμένων (Όχι φυσικά τη δική σου αναφορά) . Δυστυχώς όμως η πρέπει να τα αφήνουμε όλα ή να τα διαγράφουμε όλα.....
Η ΟΔ αποφάσισε να τα διαγράφουμε όλα, με κάποιες μικρές εξαιρέσεις..........
Η άποψη μου είναι ότι το "τζάμπα" πέθανε.......συνεπώς η θα πρέπει να κάνουμε διαφήμιση και φυσικά να πληρωνόμαστε ή αυτό που γίνεται τώρα.......
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-11-15, 23:06   #8
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 246

Drives: F20 120i
Δεδομενου οτι το τιμονι θα ειναι εγκατεστημενο και καλωδιωμενο κανονικα, ποιο θεωρειτε εσεις λογικο αντιτιμο για την υπηρεσια της κωδικοποιησης των paddles?
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-11-15, 00:31   #9
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stef80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεδομενου οτι το τιμονι θα ειναι εγκατεστημενο και καλωδιωμενο κανονικα, ποιο θεωρειτε εσεις λογικο αντιτιμο για την υπηρεσια της κωδικοποιησης των paddles?
To τι θεωρει ο καθενας ειναι σχετικο...η ουσια ειναι να το διευθετησεις με τον μαστορα σου.


Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο angelm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Η άποψη μου είναι ότι το "τζάμπα" πέθανε.......συνεπώς η θα πρέπει να κάνουμε διαφήμιση και φυσικά να πληρωνόμαστε ή αυτό που γίνεται τώρα.......
Σεβαστες οι γραμμες του φορουμ. Παραυτα ενα φιλικο σχολιο.
Εχεις ενα μελος το οποιο εχει μια απορια...η ανωτερω απορια ειναι πολυ εξειδικευμενη γιατι την λυση αυτη δεν την εφαρμοζει (απο τα λιγα που ξερω) μια τυπικη αντιπροσωπεια αλλα ενας τεχνικος με εξειδικευμενο εξοπλισμο.
Αν δεν απαντησεις ή δεν παρεχεις την λυση...το φορουμ δεν παρεχει βοηθεια.

Απο την αλλη πλευρα, το να ρωτησει καποιος για σερβις , για ευθυγραμμιση, για τακακια, για "προγραμμα" (δηλαδη υπηρεσιες που παρεχονται απο πολλους και διαφορους) το να πεταμε ονοματα ειναι βεβαιως διαφημιση , ειτε καλοπροαιρετη ειτε εκ του πνηρου , δεν εχει σημασια.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-11-15, 00:42   #10
vded
 
Το avatar του χρήστη vded
 
Εγγραφή: 09-03-2015
Περιοχή: Καλαμάτα
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 100

Drives: F20 116i
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του φίλου Panoz. Χρειάζομαι κι εγώ μια βοήθεια για κωδικοποίηση κι ευτυχώς πρόλαβα και είδα τι έγραψε κι έτσι βοηθήθηκα από το φόρουμ.
__________________
BMW F20 (2015) 116i (136hp) M-Pack
Ο χρήστης vded δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
f20, paddles, Retrofit

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump