Racechip ultimate - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρά 1 Συζητήσεις για τη σειρά 1

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
19-12-15, 13:32   #1
matman1975
 
Εγγραφή: 28-12-2013
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 52

Drives: F20 114i
Racechip ultimate

Καλημέρα!

Μόλις φόρεσα το εν λόγω τσιπάκι σε F20 114i....+ 31 άλογα και ροπή 240 από 180!
Μεγάλη διαφορά στην οδήγηση, το ψιλο-άνευρο 114i απέκτησε σπιρτάδα και ζωντάνια.
Τιμή 535ευρώ με την τοποθέτηση

Θοδωρής
Ο χρήστης matman1975 δεν είναι συνδεδεμένος  
19-12-15, 21:30   #2
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 246

Drives: F20 120i
Καλοριζικα τα νεα αλογα!
Απο ποιοτητα λειτουργιας πως σου φαινεται?
Κανει τιποτα σκαλοπατια στα μισογκαζα η ειναι απολυτα γραμμικο?
Ο χρήστης stef80 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-12-15, 02:24   #3
matman1975
 
Εγγραφή: 28-12-2013
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 52

Drives: F20 114i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stef80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλοριζικα τα νεα αλογα!
Απο ποιοτητα λειτουργιας πως σου φαινεται?
Κανει τιποτα σκαλοπατια στα μισογκαζα η ειναι απολυτα γραμμικο?
Απόλυτα γραμμικό....τουλάχιστον στα πρώτα 300 χλμ που κατάφερα κι έκανα από χθες το πρωί που το τοποθέτησα!
Ο χρήστης matman1975 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-12-15, 20:28   #4
lucky look
 
Εγγραφή: 10-10-2015
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 84

Drives: F20 ACS1
να σε ρωτησω και εγω
τι σε εκανε να επιλεξεις racechip αντι remap μιας και μιλαμε για παραπλησιο κοστος αλλα μεγαλη διαφορα σε αποδοση
Ο χρήστης lucky look είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-12-15, 10:31   #5
matman1975
 
Εγγραφή: 28-12-2013
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 52

Drives: F20 114i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο lucky look Εμφάνιση μηνυμάτων
να σε ρωτησω και εγω
τι σε εκανε να επιλεξεις racechip αντι remap μιας και μιλαμε για παραπλησιο κοστος αλλα μεγαλη διαφορα σε αποδοση
Επέλεξα τελικά το τσιπάκι κι όχι το remap, διότι με το remap και τα 210 άλογα, πρέπει εν συνεχεία να αλλάξεις όλο το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Ναι μεν τα 114i, 116i και 118i φοράνε τον ίδιο ακριβώς κινητήρα, όμως συνολικά είναι διαφορετικά αυτοκίνητα.....το 118i για παράδειγμα με τα 170 άλογα έχει ψύκτρα λαδιού, έχει μεγαλύτερα δισκόφρενα....κι αν δεν κάνω λάθος και διαφορετικό μέγεθος ζάντας στα πίσω λάστιχα....κι όλα αυτά για να υποστηρίξει τα 170 μανίσια άλογα...πόσο μάλλον τα 210!

Εν ολίγοις, πριν πάρω την απόφασή μου, είχα μια εκτενή κουβέντα με μηχανικό της BMW σε επίσημη αντιπροσωπεία, ο οποίος μου είπε ότι για λόγους ασφαλείας, ένα remap θα απαιτήσει πολλές ακόμα αναβαθμίσεις....
Ο χρήστης matman1975 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-12-15, 12:07   #6
lucky look
 
Εγγραφή: 10-10-2015
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 84

Drives: F20 ACS1
απο τις φτωχες γνωσεις που εχω,συμφωνω μονο με την ψυκτρα λαδιου οτι ισως να κανει δουλεια και αυτο σε σκισιμο κανιβαλισμο.
το μεγεθος της ζαντας εχει να κανει με το πακετο που διαλεγεις,πχ 114 m pack με 18 θα εχεις πισω μεγαλυτερο μεγεθος ελαστικου(και οχι ζαντα) δεν εχει να κανει δηλ με θεμα αποδοσης μοτερ(ουτε το 18ι εχει αλλες ζαντες απο 16ι-14ι) ειναι απλα για εμφανιση κ ισως για λιγο καλυτερο κρατημα.ουτε τα λιγο μεγαλυτερα φρενα κανουν διαφορα.
αν υποθεσουμε οτι το 118ι βγαζει καπου 185 αλογα πραγματικα στροφαλο,τοτε το μοτερ αυτο στα 200-210 μια χαρα το βρισκω.δεν χρειαζεται τιποτα εαν η χρηση του ειναι ομαλη και προσεγμενη
προσωπικα αυτα που λενε οι μηχανικοι της bmw τα μετραω μισα
περισσοτερη γνωση θα βρεις εδω μεσα απο εμπειρους χρηστες και μη
εγω νομιζω οτι ειναι απλα θεμα marketing.ρυθμιζω το ιδιο μοτερ σε 170 αλογα(118ι) κ αλλαζω και κατι τις χωρις ιδιαιτερο νοημα για να δικαιολογησω τα επιπλεον 3000 κοστος
τεσπα,να χαιρεσαι τα νεα σου αλογα κ καλες βολτες
Ο χρήστης lucky look είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-12-15, 15:49   #7
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.299

Drives: E46 316i
Τα γράφετε δημόσια και διαβάζει ο κόσμος, προσοχή σε ότι γράφετε. Δηλαδή για 25 ή 30 άλογα παραπάνω πρέπει να αλλάξεις φρένα, ζαντολάστιχα και ανάρτηση? Δηλαδή μερικοί έπρεπε να είχαμε βάλει φρένα απο lemans για να είμαστε εντάξει?

Η διαφορά στις 114 εως 118 με τον ΙΔΙΟ κινητήρα είναι τα περιφεριακά, ο εξοπλισμός ίσως και κάποια πράγματα όπως φρένα. Και αυτά να δικαιολογήσουν την διαφορά τιμής αφού είναι ΙΔΙΟ αυτοκίνητο, ΙΔΙΟΣ κινητήρας αλλά άλλη χαρτογράφηση.

Πρόγραμμα για να κάνετε μια προσπέραση λίγο πιο άνετα βάλατε, όχι να ρίξετε 10 δευτερόλεπτα το τον γύρο στις Σέρρες....
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-12-15, 17:30   #8
matman1975
 
Εγγραφή: 28-12-2013
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 52

Drives: F20 114i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335i Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα γράφετε δημόσια και διαβάζει ο κόσμος, προσοχή σε ότι γράφετε. Δηλαδή για 25 ή 30 άλογα παραπάνω πρέπει να αλλάξεις φρένα, ζαντολάστιχα και ανάρτηση? Δηλαδή μερικοί έπρεπε να είχαμε βάλει φρένα απο lemans για να είμαστε εντάξει?

Η διαφορά στις 114 εως 118 με τον ΙΔΙΟ κινητήρα είναι τα περιφεριακά, ο εξοπλισμός ίσως και κάποια πράγματα όπως φρένα. Και αυτά να δικαιολογήσουν την διαφορά τιμής αφού είναι ΙΔΙΟ αυτοκίνητο, ΙΔΙΟΣ κινητήρας αλλά άλλη χαρτογράφηση.

Πρόγραμμα για να κάνετε μια προσπέραση λίγο πιο άνετα βάλατε, όχι να ρίξετε 10 δευτερόλεπτα το τον γύρο στις Σέρρες....
Καλό είναι να διαβάζει κανείς καλά τι γράφει κάποιος πριν απαντήσει....για να μην εκτίθεται.
Έγραψα ότι αλλαγή στα φρένα, τις ζάντες, την ψύκτρα κλπ κλπ κλπ...θέλει (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΣΗΜΕΡΑ στη BMW)....όταν πηγαίνεις από τα 102 μανίσια άλογα του 114i, στα 210 άλογα του remap.
Αυτή δεν είναι βελτίωση 25-30 αλόγων....είναι στάβλος ολόκληρος...
Με το τσιπάκι πήγα από τα 102 άλογα στα 133....οπότε εννοείται ότι ούτε ζάντες θα άλλαξω ούτε άλλα φρένα θα βάλω....γι΄αυτό άλλωστε ΔΕΝ έκανα το remap....

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο lucky look Εμφάνιση μηνυμάτων
απο τις φτωχες γνωσεις που εχω,συμφωνω μονο με την ψυκτρα λαδιου οτι ισως να κανει δουλεια και αυτο σε σκισιμο κανιβαλισμο.
το μεγεθος της ζαντας εχει να κανει με το πακετο που διαλεγεις,πχ 114 m pack με 18 θα εχεις πισω μεγαλυτερο μεγεθος ελαστικου(και οχι ζαντα) δεν εχει να κανει δηλ με θεμα αποδοσης μοτερ(ουτε το 18ι εχει αλλες ζαντες απο 16ι-14ι) ειναι απλα για εμφανιση κ ισως για λιγο καλυτερο κρατημα.ουτε τα λιγο μεγαλυτερα φρενα κανουν διαφορα.
αν υποθεσουμε οτι το 118ι βγαζει καπου 185 αλογα πραγματικα στροφαλο,τοτε το μοτερ αυτο στα 200-210 μια χαρα το βρισκω.δεν χρειαζεται τιποτα εαν η χρηση του ειναι ομαλη και προσεγμενη
προσωπικα αυτα που λενε οι μηχανικοι της bmw τα μετραω μισα
περισσοτερη γνωση θα βρεις εδω μεσα απο εμπειρους χρηστες και μη
εγω νομιζω οτι ειναι απλα θεμα marketing.ρυθμιζω το ιδιο μοτερ σε 170 αλογα(118ι) κ αλλαζω και κατι τις χωρις ιδιαιτερο νοημα για να δικαιολογησω τα επιπλεον 3000 κοστος
τεσπα,να χαιρεσαι τα νεα σου αλογα κ καλες βολτες
Μπορεί να έχεις και δίκιο και να είναι τελικά μόνο θέμα μάρκετινγκ.
Πάντως με το άτομο που μίλησα μέσα απ΄τη BMW μου έδωσε τη συμβουλή αν τελικά επιλέξω remap, να κάνω κι άλλες αλλαγές για ασφάλεια....αυτό όντως με αποθάρρυνε!!!
Σε΄ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια...ήδη το 114 ζωντάνεψε πολύ και το απολαμβάνω!
Ο χρήστης matman1975 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-12-15, 17:53   #9
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.299

Drives: E46 316i
Καλά ΟΚ, όταν κάνετε δυναμομέτρηση πρίν και μετά την εφαρμογή της οποιαδήποτε βελτίωσης τότε να πείτε για άλογα. Μέχρι τότε είναι "πράσινα" και δεν είναι τίποτα παραπάνω απο ένα καλύτερο ξύπνημα του αυτοκινήτου.

Όσο αφορά τα περιφεριακά, το ψυγείο λαδιού έχει χρήση στην καταπίεση του αυτοκινήτου σε βουνό, απανωτές προσπεράσεις, στην πίστα και στις κόντρες στον δρόμο. Μόνο εκεί. Αν πηγαίνεις σωστά δεν χρειάζεται. Το ίδιο και τα φρένα. Αν πηγαίνεις με το πόδι στο πάτωμα, λάθος αυτοκίνητο το 114.

Εγώ δεν εκτίθεμαι καθόλου, με 5000 posts σχεδόν απο το 2009 σχεδόν όλοι ξέρουν ποιός είμαι και τι γράφω. Δουλειά μου σε αυτό το φόρουμ είναι μεταξύ άλλων να προσέχω να μην γράφεται παραπληροφόρηση γιατί διαβάζει και κόσμος που δεν έχει ιδέα. Το φόρουμ φέρει ευθύνη σε αυτό, πόσο μάλλον οι χρήστες που το διαβάζουν.

Τι θα νόμιζε κάποιος αν έγραφες οτι έκανες το 114 στα 210 άλογα (χαχαχαχαχαχα) και περνάς τα Golf GTI. Το ψυγείο λαδιού και τα φρένα θα ήταν το πρόβλημα λοιπόν.

Προσοχή στο τι γράφουμε
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-12-15, 18:14   #10
Blacktan
 
Εγγραφή: 04-02-2015
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 331

Drives: F32 428i m
Εγω απο τα 136 αλογα του 116 στα 220 (11 μηνες πλεον ) του remaped το μονο που εχω χρειαστει ειναι χρονο για να απολαμβανω ....

Τωρα δε μου εχει ανοιξει και η ορεξη για ic και exhaust on stageii μπας και περασουμε τα 250 ...
__________________
Bmw F32 428i m jb4
Ο χρήστης Blacktan δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump