Βασικά τα τακάκια θα με άγχωναν περισσότερο από τους δίσκους, αυτό είναι το βασικό να ψηθούν καλά, κι αυτό γίνεται και σε 2 χιλιόμετρα με σωστή διαδικασία για αρχή. Μετά θέλουνε κανένα 500άρι χιλιόμετρα για να δέσουν με την επιφάνεια του δίσκου.
Περισσότερα
εδώ
Για το μοτέρ, θες λίγες στροφές και μεγάλα φορτία, δηλαδή μεγάλη ταχύτητα στο σασμάν, ανήφορο και γκάζι, για να στρώσουνε τα ελατήρια τους κυλίνδρους. Αυτό και νορμάλ πράγματα με σταδιακά ξεθαρέμματα για 1500-2000 χλμ κι είσαι κομπλέ.
Πάντες κι απότομα τα πρώτα 500χλμ μην τα κάνεις, άσε διαφορικό, ημιαξόνια και τις κούπες τους κλπ του drivetrain να στρωθούν λιγάκι και μετά άρχισε τις βολές κατά ρυπάς όσο σ' αφήνει και το στρώσιμο του μοτέρ.