Φρενα F20 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Βελτιώσεις-Μετατροπές Μπορεί να γίνει ακόμη καλυτερο?? Μοιραστειίτε το με εμάς

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
22-01-16, 04:48   #1
Tarripas
 
Εγγραφή: 21-10-2013
Ηλικία: 22
Μηνύματα: 194

Drives: F20 Ν13Β16
Φρενα F20

Καλησπερα μετα απο καιρο.... Επειδη εφτασε η ωρα για αλλαγη δισκοπλακες-τακακια (εμπρος) και επειδη τα φρενα δεν με ικανοποιουν πλεον διοτι το αμαξι ειναι ηδη στα 210 και συντομα θα παει 250 αλογα θα ηθελα να ακουσω λυσεις. Δηλαδη θα αλλαξω δαγκανες δισκοπλακες τακακια σωληνακια κτλπ..
Ο χρήστης Tarripas δεν είναι συνδεδεμένος  
22-01-16, 08:12   #2
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.471

Drives: Ε39 528i/2
Ότι γίνεται στα φρένα, σε ότι αφορά τη βελτίωσή τους, έχει να κάνει με την ταχύτερη ψύξη τους. Ως προς αυτή την κατεύθυνση μπορείς να δεις για δαγκάνες και δίσκους από το σετ των 340άριδων που είναι και 8 mm πιο φαρδιοί. Το standard είναι 300x22. Τα 2 cm αύξησης της ακτίνας και μεγαλύτερο άνοιγμα για τον αέρα είναι ότι πρέπει, με μεγαλύτερους θα έχεις έντονα φαινόμενα μπλοκαρίσματος και ίσως ζάντες μικρές, άρα επιπλέον χρήματα. Κι ένα καλό σετ τακάκια οφ κόρς.
Τα αδιάσταλτα σωλινάκια είναι πρακτικά άχριστα στα αυτοκίνητα όπου τα μαρκούτσια έχουν πολύ λίγο μήκος, όλο το υπόλοιπο της σωλήνωσης είναι μεταλλικό. Πεταμένα χρήματα.
Τέλος πέταμα τα υγρά και πλήρωση με καλής μάρκας σε DOT 5 ή DOT 5.1.. Προσοχή στα DOT 5, ποτέ μα ποτέ μα ποτέ ΔΕΝ ανακατεύονται με DOT3, 4 ή 5.1! Είναι άλλης σύνθεσης.
Aυτό το σετάκι http://www.ebay.de/itm/BMW-1er-F20-F...MAAOxy0x1TTtC5 θα ήταν ταμάμ για 'σένα.
Ή αυτό: http://www.ebay.de/itm/BMW-M-Perform...4AAOSwo3pWf~uo
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-01-16, 10:20   #3
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 246

Drives: F20 120i
Δε θα μπορούσε ως οικονομικότερη(και φυσικά λιγότερο αποδοτική) λύση να βάλει τους δίσκους της έκδοσης με τους 170 ίππους?
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-01-16, 10:58   #4
Tarripas
 
Εγγραφή: 21-10-2013
Ηλικία: 22
Μηνύματα: 194

Drives: F20 Ν13Β16
Stef80 φτηνη λυση αλλα αμελητεα διαφορα αποδοσης. Γιαννη ωραια αυτα που μου εστειλες αλλα θα χωρανε σιγουρα σε 17'' ζαντες ;
Ο χρήστης Tarripas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-01-16, 11:28   #5
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.471

Drives: Ε39 528i/2
Θεωρούσα ότι έχεις μεγάλες ζάντες ήδη.
Σε 17άρες? Σίγουρα ΔΕΝ χωράνε αλλά εσύ τι εναλλακτική λύση είχες κατά νου αν όχι για μεγαλύτερες δαγκάνες και δίσκους? Το να αλλάξεις μόνο τα τακάκια με κάποια άλλα δεν είναι λύση για μεγάλες διαδρομές και "πλακώματα". Οι after market δίσκοι με εγκοπές και τρύπες στις ίδιες διαστάσεις μπορεί να ψύχονται συντομότερα αλλά θέλουν αεραγωγούς από πίσω τους και τροποποίηση στις προστατευτικές λαμαρίνες τους.
Συν τοις άλλοις φαγώνονται πιο γρήγορα και είναι πιο επιρρεπείς στα στραβώματα. Υπ' όψη ότι δεν μπορείς να βάλεις δίσκους με μεγαλύτερο φάρδος αφού αυτό καθορίζεται ΜΟΝΟ από τις δαγκάνες που διαθέτεις. Πχ για να πας από τα 22 mm στα 23 και άνω θες άλλη δαγκάνα ακόμα κι αν έχεις ίδια διάμετρο.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-01-16, 13:43   #6
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Αν δεν σου φτάνουν τα φρένα σου από δύναμη δεν είναι γιατί έχεις πολλά άλογα (δεν έχεις) αλλά γιατί δεν έχεις καλά λάστιχα.

Αν δεν σου φτάνουν τα φρένα σου γιατί βράζουν, βάλε ένα υγρό της προκοπής, λίγο πιο επιθετικό τακάκι και αν δεις ότι ούτε τότε σου φτάνουν τότε κοίτα για brake kit.

Επίσης σε όλες τις ζάντες μπορείς να βάλεις επικά φρένα, δεν είναι απαραίτητο να πας σε ταψιά δίσκους. Αν δεις τα 6πίστονα που μπαίνουν σε 17άρες θα πάθεις πλάκα. Το θέμα είναι ότι δεν έχεις ιδιαίτερο λόγο να δώσεις 2+ χιλιάρικα για brake kit, εκτός αν ξημεροβραδιάζεσαι Μέγαρα/Σέρρες ή ετοιμάζεσαι να κατέβεις για τις 24h του Nurburgring
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-01-16, 13:46   #7
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Για 17 αμα βρεις τα Μ μπαινουν! Αλλα ξεκινουν απο 2.500 ανευ αποστολη και εργασιας

Οσο αφορα για to cooling σε αλλο ποστ αναφεραμε οτι υπαρχουν 2 εξοδοι οπου παρεχουν αερα στα φρενα! Μια απο τις ακομη δοιαφορες του 118 με 116 pre lci ειναι τα ανοιγματα στα πλανια τις ομιχλης και εξοδοι που ειναι ηδη ανοικτα!

Don ειναι μια ζητηση αρκετες φορες εχω πει οτι τα φρενα δεν ειναι και οτι καλυτερο σε 3 ανοιγματα και ολο καλοκαιρι σαπουνιαζουν!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-01-16, 14:00   #8
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Herc Εμφάνιση μηνυμάτων
Don ειναι μια ζητηση αρκετες φορες εχω πει οτι τα φρενα δεν ειναι και οτι καλυτερο σε 3 ανοιγματα και ολο καλοκαιρι σαπουνιαζουν!
Τότε ξεκινάς με υγρά/τακάκια και ΑΝ δεις ότι δεν φτάνουν μετά πας να ρίξεις χοντρά λεφτά για να βάλεις φρένα που ναι μεν φαίνονται καύλα αλλά τζάμπα τα κουβαλάς.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-01-16, 14:14   #9
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Το τακακι ειναι μαπα στα υποιλοιπα που λες δεν τα αμφισβητω ειναι μεσα στα σεναρια! Το 116 εχει μια απλη λυση που ανεφερα αλλα με τα αλογα τα οποια θελει η θερμοτητα που θα παραγει τα επηρρεαζει!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
22-01-16, 15:01   #10
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Herc Εμφάνιση μηνυμάτων
Το τακακι ειναι μαπα στα υποιλοιπα που λες δεν τα αμφισβητω ειναι μεσα στα σεναρια! Το 116 εχει μια απλη λυση που ανεφερα αλλα με τα αλογα τα οποια θελει η θερμοτητα που θα παραγει τα επηρρεαζει!
Τα φρένα επηρρεάζονται μόνο από την χρήση τους, τα άλογα και η θερμότητα του μοτέρ δεν τα ενοχλούν.

Μπορείς να έχεις 1000 άλογα αυτοκίνητο, κι αν δεν φρενάρεις όλη την ώρα από 300 σε 100, τα φρένα δεν θα ενοχληθούν από το τι γράφει το δυναμόμετρο.

Από την άλλη και ποδήλατο να 'χεις, αν σε τραβάνε στα 200 και φρενάρεις στα 100 και ξανα-μανα, τα φρένα θα βράσουνε.


Τα άλογα φαίρνουν βέβαια υψηλές ταχύτητες, αλλά το θέμα είναι ότι ρεαλιστικά κανείς σόφρων δεν κάνει 200-100 με τέτοιες επαναλήψεις που να βράσει τα φρένα του εκτός πίστας. Κι αν το κάνει, δεν είναι ότι χρειάζεται φρένα, χρειάζεται να του πάρουν το δίπλωμα γιατί προφανώς το κάνει ανάμεσα πχ ανάμεσα σε κίνηση.

Ναι υπάρχει και ο άδειος επαρχιακός που μπορεί να βιαστεί κατά περίπτωση σε μια γρήγορη βόλτα, και για το οποίο όλοι (εμού συμπεριλαμβανομένου) είμαστε "ένοχοι", αλλά γι' αυτό σίγουρα ένα καλό τακάκι είναι υπέραρκετό να διαχειριστεί την κατάσταση.


Οπότε από άποψη διάρκειας, καμία χρήση πέρα της σοβαρής πισταδόρικης δεν δικαιολογεί ξήλωμα κι αλλαγή τα φρένα.

Από την άλλη αν τίθεται θέμα δύναμης τότε σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με τα άλογα. Εκτός αν φορτώθηκαν κανονικά άλογα στο αυτοκίνητο και πλέον ζυγίζει κάτι τόνους παραπάνω. Τότε ναι, τίθεται θέμα δύναμης μάλλον.
Αλλιώς τίθεται θέμα ελαστικών. Κι όταν δεις ότι με καλά λάστιχα η δαγκάνα σου δεν τα φέρνει στα όριά τους στα πολλά (πχ 120+) τότε τίθεται θέμα να ρίξεις λεφτά σε δαγκάνες + δίσκους.


Είναι βασικό να κοιτάτε τις ανάγκες της χρήσης και του οχήματος πριν ρίχνετε λεφτά. Αν η ανάγκη είναι να πάρεις φρένα γιατί έτσι μας καύλωσε, γαμώ. Έφυγες για σετάκι και με γειες!
Αν η ανάγκη είναι διάρκεια, κοίτα πρώτα τακάκια, κοίτα υγρά, που σούμα δεν είναι ούτε 300€, και μετά θα δεις άλλο αμάξι στο μεσαίο πεντάλ.
Αν η ανάγκη είναι δύναμη, κοίτα πρώτα λάστιχα. Κι αν είσαι φουλ εκεί τότε με το προαναφερθέν τακάκι θα έχεις άλλο feel οπότε μπορεί και να λυθεί εκεί το θέμα και να γλιτώσεις το 3χίλιαρο το οποίο μετά ρίξτο σε τίποτ' άλλο...
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump