Μετατροπή ε30 σε 318is ε36 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Βελτιώσεις-Μετατροπές Μπορεί να γίνει ακόμη καλυτερο?? Μοιραστειίτε το με εμάς

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
29-11-16, 00:01   #1
Johnyz
 
Εγγραφή: 28-11-2016
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 6

Drives: E30 318is
Μετατροπή ε30 σε 318is ε36

Καλησπέρα παιδιά και καλως σας βρήκα ....είμαι κάτοχος ενος ε30 M10 318i και θέλησα να κάνω μετατροπή σε ε36 318is ....αφού αλλαξαμε το κάρτερ με τον μάστορα συναντησαμε ένα πρόβλημα ....ο δείκτης του λαδιού δεν έμπαινε στο κάρτερ εφόσον από πίσω ( στο 36 ) το φεραμε μπροστά με αποτέλεσμα ο ιμάντας με τα γρανάζια δυναμου,αντλιας κτλ να μην αφήνουν χώρο για τον δείκτη.βρεθηκε κανείς σε αυτό πρόβλημα ?και αν ναι πως το αντιμετώπισε ? Να είστε καλά .
Ο χρήστης Johnyz δεν είναι συνδεδεμένος  
29-11-16, 09:19   #2
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Το ενδεχόμενο να βάλετε κανένα σωλήνα δείκτη λαδιού από Ε30 318is στο κάρτερ το σκεφτήκατε ή σας είναι αδιάφορο?
Ο μάστοράς σου που κάνει τη μετατροπή δεν το "έχει"?
Έτσι πρέπει να 'ναι:
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-11-16, 12:47   #3
Johnyz
 
Εγγραφή: 28-11-2016
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 6

Drives: E30 318is
Το δυναμό με την βάση μπαίνει κανονικά ?ο ιμάντας του είναι φαρδύς και βρίσκει στον σωλήνα και το δυναμό δεν μπορεσαμε να το κουμπωσουμε.αυτος ο δείκτης (ε30 318is) είναι ίδιος με έναν από 318i m40 ?

Σ'ευχαριστω πολύ για το ενδιαφέρον σου ...λοιπόν εχουμε βάλει τον ίσιο σωλήνα από 30αρι αλλά δεν μας κούμπωνε το δυναμό και ο ιμάντας του που είναι φαρδύς έβρισκε στον σωλήνα ...δεν καθόταν καλά .δεν δοκιμασαμε από 30αρι is όμως αλλά από ότι μου φαίνεται είναι ίδιοι .
Ο χρήστης Johnyz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-11-16, 13:06   #4
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Nαι, αλλά συνεχίζεις να μη γράφεις από πού προέρχεται αυτός ο σωλήνας που δε σας ταιριάζει (από Ε36 318is?) και ποιο κάρτερ έχετε... Ο σωλήνας αν δεν κάθεται για λίγο μπορεί να στραβώσει ή και να κουρμπαριστεί.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-11-16, 17:33   #5
Johnyz
 
Εγγραφή: 28-11-2016
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 6

Drives: E30 318is
Έχω και τους δύο σωλήνες και από το ε36 το is (τον στραβό) και από τον μ40 318 (τον ίσιο)....καρτερ βαλαμε από το 318 το μ40.βαλαμε τον στραβό από το is αλλά αναποδα κ βλέπουμε ότι κάθεται κάπως καλύτερα ,ο ίσιος δεν κάθετε με τιποτα.μάλλον θα τον βάλουμε αναποδα και θα το στραβωσουμε.το μόνο που φοβάμαι είναι ότι δεν ξέρω αν θα κουμπωσει καλά ...μην έχει καμία διαρροή από το λαστιχακι γιατί μετά για ένα λαστιχακι κ ένα σωλήνα θα θέλει παλι ξηλωμα ένα κάρο πράματα .
Ο χρήστης Johnyz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-11-16, 20:00   #6
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Αν βάλετε καλό, καινούργιο o-ring στον σωλήνα του δείκτη δεν πρόκειται να υπάρξει διαρροή, με την προϋπόθεση ότι η δουλειά (κάμψη σωλήνα) θα γίνει εκτός θέσης. Αν επιχειρήσετε να στραβώσετε τον σωλήνα βάζοντας κόντρα στη βάση του (δηλ την τρύπα) τότε θα κάνετε ζημιά σ' αυτόν, θα τσακίσει.
Πάντως είναι παράξενο που ο ίσιος δεν κάθεται αφού ο ίδιος έχει τοποθετηθεί σε όλα τα 4κύλινδρα Ε30 με αλουμινένιο κάρτερ -1.6 & 1.8 Μ40, 1.8 Μ42-.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-11-16, 21:34   #7
Johnyz
 
Εγγραφή: 28-11-2016
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 6

Drives: E30 318is
Ευτυχώς πρώτα το στραβωσαμε κ μετά βαλαμε το δαχτυλίδι....ο ίσιος κάθετε στο κάρτερ απλά μετά δεν μπαίνει το δυναμό και βρίσκει και ο ιμάντας ....από ότι βλέπω στην φωτογραφία που εστειλες οι τροχαλίες του ειναι με τον μονό τον ιμάντα σε αυτή την περίπτωση μπαίνει όμως με άλλο δυναμο σε εμένα είναι ο φαρδύς με τις πολλές εγκοπές και βρίσκει πάνω στον σωλήνα...την κάναμε όμως την δουλειά .ένα άλλο που παρουσιάστηκε είναι το σαζμαν ....ο λεβιες είναι πιο μακρύς .
Ο χρήστης Johnyz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-11-16, 09:55   #8
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
To έπιασα... ο M42 στα Ε30 είχε τον στενό κλασικό ιμάντα ο οποίος άφηνε χώρο για τον δείκτη στην μπροστινή θέση. Ο Μ42 των Ε36 είχε τον πολυκάναλο πλατύ ιμάντα αλλά δεν υπήρχε χωροταξικό θέμα αφού το κάρτερ των Ε36 είχε τον δείκτη σχεδόν πίσω από τη μίζα. Καλώς έκανες και στράβωσες τον σωλήνα, δεν υπάρχει άλλη λύση, εκτος κι αν έβαζες τροχαλίες στροφάλου, αντλίας νερού και δυναμό από Ε30 is.
Πιο μακρύς λεβγιές?? Όλοι οι λεβγιέδες των BMW έχουν το ίδιο μήκος εκτός από τους short shift. Μήπως εννοείς πως η βάση του λεβγιέ είναι πιο μακριά και έρχεται το στικ εκτός θέσης?? Αν ναι τότε πρέπει να γίνει τροποποίηση στα μήκη βάσης λεβγιέ και ράβδου λεβγιέ που είναι στην "ουρά" του σασμάν. Μετράτε, κόβετε, κολλάτε. Μήπως πρέπει να πέσει "χέρι" και στον κεντρικό άξονα?
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-11-16, 12:59   #9
Johnyz
 
Εγγραφή: 28-11-2016
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 6

Drives: E30 318is
Φίλε Γιαννη το λυσαμε το θέμα και με το σαζμαν ....τώρα έμεινε να κάνουμε " πάντρεμα " την πλεξούδα και να βάλουμε την φίσα από την άλλη μηχανή γιατί ή πρίζα του σκάφους έχει "θηλυκο" και ή φίσα από την πλεξούδα του ε36 είναι και αυτό " θηλυκο " οπότε θα βάλουμε παράλληλα και το "αρσενικο" από την μ40 ώστε να κουμπωνει ....απλά αν γνωρίζει κάποιος την συνδεσμολογία και μπορεί να με βοηθήσει ...

Απ'οτι είπε ο μάστορας αν θυμάμαι καλά θα συνδέσουμε την θερμοκρασία,την πίεση λαδιού,την βενζιναντλια και το δυναμό ? Υπάρχει κάτι άλλο ή είμαστε καλυμμένοι με αυτά ?
Ο χρήστης Johnyz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-11-16, 14:35   #10
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
To 'χετε όλοι σας να πέφτετε σε πρωτοκλασάτα μαστόρια τελευταίως..
Βρες έναν ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων κι άσε τον μάστορα για τα λάδια.
Διάγραμμα ηλεκτρικής εγκατάστασης Ε30 από ΄90 κι έπειτα:
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e30/e30_91.pdf
Διάγραμμα ηλ. εγκ/σης Ε36:
http://wedophones.com/Manuals/BMW/19...g%20Manual.pdf
Είναι σε pdf και τα δύο. Θα βρεις όλα όσα θέλεις.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump