Bmw 318 2016 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρά 3 Συζητήσεις για τη σειρά 3

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
06-03-16, 00:39   #1
basilis.l1
 
Εγγραφή: 27-02-2016
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 21

Drives: F30 F30
Bmw 318 2016

Γεια σε όλους. Την Παρασκευή πήγα να ρωτήσω για αγορά νέας bmw. Προς απογοήτευση μου διαπίστωσα ότι το entry level μοντέλο ειναι η 1.5 3 κυλινδρη 136 ίππων τριάρα. Δεν μπορώ να δεχτώ εύκολα βασικά τον τρικύλινδρο κινητήρα. Αμέσως επόμενη επιλογή ειναι τα δίλιτρα ντίζελ και η 320 βενζινοκίνητη που αγγίζει τα 40000€.....πολλά λεφτά για τέτοιες εποχές...
Όποτε κατέληξα σε αγορά μετάχειρισμενου ντίζελ από Γερμανία,
ή σε αγορά 1.6lt 136 ps πάλι μεταχειρισμένο ή τέλος την αγορά της τρικύλινδρος 318 28000€ με το κλειδί στο χέρι...
Αμέσως μετά την αντιπροσωπεία έψαξα στο you tube και είδα ότι ο 1.5 ειναι ενδιαφέρον μοτέρ από θέμα ήχου και απόδοσης που δεν υστερεί σε σχέση με την προηγούμενη 316 των 136 ίππων και 4 κυλίνδρων. Οι γνώμες- απόψεις- εμπειρίες θα με βοηθούσαν αφάνταστα... Βάλτε παιδιά κανένα χεράκι να αποκτήσω την πρώτη μου Μπέμπα!
Ο χρήστης basilis.l1 είναι συνδεδεμένος  
06-03-16, 09:43   #2
dimcz
 
Εγγραφή: 18-12-2014
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 384

Drives: E84 X1 20i xDrive
Εαν εχεις τα χρηματα παρε καινουργιο και μην προβληματιζεσαι για το οτι ο κινητηρας ειναι τρικυλινδρος και οχι τετρακυλινδρος, η μονη διαφορα που θα καταλαβεις θα ειναι η οικονομια,προς το καλυτερο βεβαια.
Ο χρήστης dimcz είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-03-16, 12:23   #3
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 245

Drives: F20 120i
Δεν ειναι ακριβως ετσι. Η 316i που ηταν το entry μοντελο πριν το lifting, ηταν αξιοπρεπες εως και γρηγορο. Σε τεστ του 318i οπως ονομαζεται πλεον μετα το lifting που φοραει το νεο κινητηρα, διαβασα οτι εχει υποβαθμιστει απο επιδοσεις, χωρις να εχει καποιο σημαντικο κερδος σε οικονομια.
Οσο για την τιμη, αν δεν πεσεις σε περιοδο που τρεχει καποια σημαντικη προσφορα/ εκπτωση, οντως το value for money ειναι χαμηλο.
Επισης, το τετρακυλινδρο μοτερ 1,6 ειναι δουλεμενο χρονια και αν εισαι ανησυχος, με ενα προγραμμα παιρνει τουλαχιστον 70-80 ιππους πανω απο την ονομαστικη του αποδοση. Το νεο μοτερ δεν ξερω αν εχει τετοια περιθωρια.
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-03-16, 14:39   #4
Z4MC
 
Εγγραφή: 24-05-2008
Μηνύματα: 348

Drives: F20 118i
Για μενα θα εξαρτηθεί από την τιμη και το εξοπλισμο που σου δινουν για το 318. Ο κινητήρας είναι οριακος για το αμαξωμα αλλα δεν νομιζω ότι είναι πολύ αργο αλλα δεν το εχω οδηγησει.

Κατι τεστ ντραιβ που εχω δει στο youtube καλα παει.

Σε κάθε περιπτωση αν μπορεις να παρεις 320 θα είναι καλυτερα. Όμως δεν νομιζω ότι ο 1.6 της Πεζω είναι καλυτερο μοτερ από τον 3κυλινδρο. Κατοχος 116 με τον τετρακυλινδρο 1.6 και 118 με τον τρικυλινδρο λεει ότι οι επιδοσεις του αμαξιου είναι οι ιδιες με τον τρικυλινδρο να είναι ποιο οικονομικο αλλα λιγο ασταθες κατω από τις 1400 στροφες (σβυνει ποιο ευκολα αν δεν προσεξεις).
Ο χρήστης Z4MC είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-03-16, 18:26   #5
Taki
 
Εγγραφή: 10-12-2014
Μηνύματα: 22

Drives: F20 116i
Δεν υπάρχει και 320i efficient dynamics με 4-κύλινδρο 1600 και 170 ίππους;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης Taki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-03-16, 20:42   #6
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 916

Drives: F20 125i
Η peugeot φοραει τον Ν13 οπου lead design ηταν η BMW!
Επειτα οπως ανεφεραν καλυτερα καινουργιο! Αν δεν ειναι προβλημα πηγαινε στον ασσο! Πρωσοπικα βρισκω τον 1,5 λιγο για το αμαξωμα τις 3!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-03-16, 21:23   #7
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 245

Drives: F20 120i
Βεβαια, απο το 2007 νομιζω που πρωτοφορεθηκε στα peugeot ο κοινος κινητηρας, εχουν λυθει αρκετα προβληματα νεοτητας και εχει περασει απο πολλες βελτιωσεις και προσθηκες, με αποτελεσμα να ειναι πλεον πολυ καλο μοτερ.
Ο τρικυλινδρος εχει χρονια μπροστα του να αποδειξε την αξια του.
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-03-16, 08:27   #8
dimcz
 
Εγγραφή: 18-12-2014
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 384

Drives: E84 X1 20i xDrive
Ολοι σε λιγο θα εχουν τρικυλινδρα τurbo Ευρωπαιοι και ανατολιτες.
Ο χρήστης dimcz είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-03-16, 11:38   #9
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 245

Drives: F20 120i
Και θα βάζουν τους τετρακύλινδρους μόνο στα supercars!
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-03-16, 14:14   #10
basilis.l1
 
Εγγραφή: 27-02-2016
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 21

Drives: F30 F30
Καλημέρα,σημερα πήγα για τεστ ντραιβ την τρικυλινδρη. Τελικά δεν έκανα γιατί δεν είχαν διαθέσιμο αυτοκίνητο και είχαν ετοιμασίες για τεστ ντραιβ της σειράς Χ. Πολυ καλα και τα Χ τα είχαν και σε m pack....πανέμορφα να κάθεσαι να τα χαζεύεις... Είμαι όμως ταγμένος στην τριάρα!
Ο χρήστης basilis.l1 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump