τοποθετηση good year eagle f1 assymetrico 3 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Ελαστικά & Αναρτήσεις Το ήμισι του παντός...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
16-03-16, 19:11   #1
Sakis zarkas
 
Εγγραφή: 18-02-2015
Μηνύματα: 20

Drives: E46 316i
τοποθετηση good year eagle f1 assymetrico 3

Eπειδη ενδιαφερομαι να βαλω αυτο το λαστικο σε 225/45/17, τι γνωμη σας
Ο χρήστης Sakis zarkas δεν είναι συνδεδεμένος  
16-03-16, 20:18   #2
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Απο Goodyear εχω να πω μονο τα καλυτερα, αμα τα βρεις και σε μια σωστη τιμη βαλτα με κλειστα ματια!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-03-16, 02:35   #3
gpav
 
Εγγραφή: 19-09-2013
Μηνύματα: 210

Drives: Ε87 116i
και εγω με τα efficient grip ειμαι ευχαριστημένος εδω και 2 χρονια που τα εχω... δυστυχως ομως με ολα τα άλλα προβληματα που ειχα να λυσω στο αμαξι και γενικότερα, ξεχασα να κανω σκατζα τα μπρος πισω και τωρα ισως ειναι αργα (+το γεγονος οτι ενας λαστιχας που ετυχε να περναω κ σταματησα μου ζητησε 30€)...
Ο χρήστης gpav δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-03-16, 21:15   #4
Sakis zarkas
 
Εγγραφή: 18-02-2015
Μηνύματα: 20

Drives: E46 316i
Ειναι μαλακα λαστιγα, μαγουλιζουν στις στροφες,γιατι θεκω να μπαινω με λιγο παρα πανω
Ο χρήστης Sakis zarkas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-03-16, 14:22   #5
gpav
 
Εγγραφή: 19-09-2013
Μηνύματα: 210

Drives: Ε87 116i
θα τα ελεγα ενδιάμεσα προς μαλακα, σιγουρα μπαινουν ωραία... μου εδωσαν ομως την αίσθηση οτι φθείρονται σχετικά γρήγορα
Ο χρήστης gpav δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-03-16, 21:39   #6
Sakis zarkas
 
Εγγραφή: 18-02-2015
Μηνύματα: 20

Drives: E46 316i
Τελικα εβαλα τα assymetrico 3 της good year. 225/45/17 91Y σε αντικατασταση των P zero.Πρωτες εντυπωσεις ειναι οτι προκειται για πιο μαλακο πελμα απο τα pireli, με καλη προσφυση.Ακομη βεβαια τα πηγαινω σιγα για να στρωσουν λιγο και μετα θα τα παω στα ορια να δω τη συμπεριφορα κυριως σε στροφιλικι, παντως σημερα στην εθνικη μετα τα διοδια προς Ωροπο μετα τα 160 δεν ενοιωσα την αμεσοτητα οπως με τα p zero, δεν ξερω θα κανω παλι πιο πολλα κιλιομετρα για πιο σιγουρα συμπερασματα
Ο χρήστης Sakis zarkas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-03-16, 00:23   #7
farouk1
 
Εγγραφή: 13-09-2009
Περιοχή: athens greece
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 83

Drives: F20 116d ED
to goodyear f1 ειναι απο τα κορυφαία λάστιχα , στην κατηγορία του p zero (του σκετου όχι του rosso ), ειναι και αρκετα μαλακο και ερχεται γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργίας , τωρα σε αντοχη ο χρόνος θα δειξει , εγω μετα απο 10κ χλμ ειμαι πολυ ευχαριστημένος και ανετα θα τα ξεναεβαζα
Ο χρήστης farouk1 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-03-16, 02:38   #8
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 246

Drives: F20 120i
Ειναι στην ιδια κατηγορια με το pzero, αν και δεν εχουν καμια σχεση στα χαρακτηριστικα τους.
Το pzero εχει πολυ πιο σκληρα πλαινα οποτε ειναι πιο αμεσο και με καλυτερη αισθηση στο τιμονι.
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-03-16, 20:44   #9
Sakis zarkas
 
Εγγραφή: 18-02-2015
Μηνύματα: 20

Drives: E46 316i
Ακριβως ετσι ειναι και δεν ειναι τυχαιο οτι τα p zero ειναι πρωτη επιλογη τοποθετησης μεγαλων sport κατασκεταστων βλ, ferrari κλπ. βεβαια εκτος απο σκληρα εκουν προβλημα και στο βρεγμενο. Τωρα με τα assymetrico3, εκανα σημερα πιο μεγαλη διαδρομη και με βροχη γιατι οπως ειπα εκει στερουσαν τα προηγουμενα. Πηγα μεχρι Χαλκιδα και γυρισα, στις ευθειες και ανοικτες πατημενες μετα τα διοδια στο υψος της διακλαδωσης με Ωροπο και με τριψηφια νουμερα στο κοντερ εδειχνε απιστευτη σταθεροτητα ,ουτε μαγουλιασμα ουτε τιποτα, οπως δηλαδη και τα p zero, πολυ καλη αισθηση και πολυ προσφυση, μετα την εξοδο απο την εθνικη προς Χαλκιδα στις στροφες, εκει εγινε ολο το παιχνιδι, το αυτοκινητο εμπαινε απιστευτα, σε αυτο βεβαια συντελουσε και η αναρτηση (bilstein),καλη προοδευτικοτητα και ανταποκριση και στη βροχη καμμια σκεση με τα zero,πολυ καλυτερα παγμα σημαντικο γιατι στο στεγνο ολο και κατι μπορει να διορθωσεις στη βροχη ομως δυσκολα. παντως ειναι σημαντικο οτι τα καινουργια λαστιχα εχουν και νεα τεχνολογια και αυτο τα βοθαει να εχουν πολυ καλες επιδοσεις. Αυτα και συνεχιζουμε
Ο χρήστης Sakis zarkas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-10-16, 21:50   #10
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.467

Drives: Ε39 528i/2
Επανέρχομαι στο θέμα μιας και έχει γίνει αναφορά στα Goodyear Assymetrico 3. Tα έβαλα στο touring περί τις αρχές Ιουνίου κι έκτοτε έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα με καθημερινή χρήση στον πλέον κ@@@δρομο της Θεσσαλονίκης, την έξοδο προς Χαλκιδική και τουλάχιστον δύο φορές το μήνα με το τρέιλερ (+ 300-400 κιλά) σε διαδρομή Θεσσαλονίκη - τέρμα Θεού στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής (δρόμος κάθε μορφής και τύπου με κάθε είδος κυκλοφοριακού φόρτου και καιρικών συνθηκών).
Η ως τώρα άποψή μου γι' αυτά είναι απογοητευτική... Αν δεν είχαν τη στάμπα της μάρκας στο πλάϊ θα μπορούσα να πω πως πρόκειται για μαύρες νάυλον σακούλες σκουπιδιών μεγέθους "γίγα" τυληγμένες γύρω από τις ζάντες.
Σε στεγνό και καθαρό δρόμο είναι όλα μια χαρά. Όπως θα ήταν άλλωστε και με οποιοδήποτε λάστιχο οποιασδήποτε μάρκας, διάστασης, ηλικίας, σχεδίου κλπ κλπ κλπ.
Σε στροφές με αρκετά χιλιόμετρα (130-140> ) και παρά τα Bilstein & HR δίνουν σημάδια ασάφιας με το τιμόνι να μην παρέχει ικανοποιητικό feedback, σα να οδηγάω μ' άλλα λόγια ATV με μπαλόνια αντί λάστιχων. Αν ο δρόμος είναι λίγο βρεγμένος τότε η ταχύτητα πρέπει να μειωθεί δραστικά γιατί δεν έχω τη διάθεση να δω από πολύ κοντά τις μπαριέρες, ξέρω ούτως ή άλλως πως είναι. Στα φρένα με πολλά χιλιόμετρα δυστυχώς το ABS τίθεται σε λειτουργία, όπερ μεθερμηνευόμενον το "άπλωμα" των τακουνιών που διαφημίζεται είναι μούφα. Η γόμα είναι μεν μαλακή αλλά όχι όμως ελαστική... είναι σα να τρίβεις πλαστικό επάνω σε τοίχο. Περίμενα πως αυτό το χαρακτηριστικό της εσκεμένης παραμόρφωσης του πέλματος κάτω από πίεση να δείξει τα θετικά του και στις στροφές μα όμως είναι πλέον κάτι που περισσότερο μου θυμίζει τη στροφή "πότε θα κάνει ξαστεριά" από το τραγούδι του μέγιστου Ν. Ξυλούρη.
Η αντίδραση των ελαστικών σε ακαριαίες μεταβολές στεγνού και βρεγμένου είναι έως και επικίνδυνες και σε καμία περίπτωση δεν τολμώ να πλησιάσω τα όρια του αυτοκινήτου σε δρόμο που δεν μπορώ να δω τι συμβαίνει παρακάτω. Έτυχε να 'μαι με αρκετά χιλιόμετρα μέσα σε κλειστή στροφή σε επαρχιακό δρόμο όπου από παρακείμενο κτήμα είχαν τρέξει λίγα νερά στο δρόμο, σχηματίζοντας μια στενή λωρίδα 20-30 cm κάθετα στο δρόμο (όντας με κλίση, έτρεχαν τα νερά προς το εσωτερικό της στροφής)... Μέσα στα λίγα μέτρα της στροφής κάθε φορά που τα λάστιχα έφερναν σε επαφή με το δρόμο το βρεγμένο πέλμα τους καταλάβαινα την ελάχιστη μεν αλλά υπαρκτή δε πλευρική μετατόπιση του αυτοκινήτου προς τα έξω, περισσότερο του πίσω μέρους.
Ω, ναι λοιπόν.. έκανα τη βλακεία κι άκουσα τον λαστιχά αλλά όμως μου είχε πει την αλήθεια: "θα πάθεις πλάκα!!!!" Όντως, έχω πάθει πλάκα. Michelin και πάλι Michelin. Ή Pirelli. Never again Goodyear για κανέναν λόγο. Ούτε καν στο τρέιλερ.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump