M5 E34 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
17-03-16, 23:11   #1
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 118

Drives: E36 320i
M5 E34

Ύστερα από αρκετά χρόνια αγαστούς συμβίωσης με την τριάρα μου ήρθε η στιγμή οι δρόμοι μας να χωρίσουν. Βρέθηκε πρόθυμος αγοραστής και ευτυχώς όντας γείτονας θα συνεχίζω να τη βλέπω, έστω και σε ξένα χέρια.

Τώρα προβληματίζομαι αρκετά για το επόμενο βήμα. Εδώ και χρόνια ήθελα να περάσω σε 5άρα και δη σε Ε34. Η ερώτηση είναι τι μοτόρι διαλέγουμε; Από 320 σίγουρα δεν θα κατέβω σε 518. Επομένως πάλι σε 2λιτρο ή σε κάτι μεγαλύτερο; Και αν ναι, πόσο μεγαλύτερο; Πριν λίγα χρόνια το είχα ψάξει για Μ5 αλλά το εγχείρημα, αν και ξεκίνησε, δυστυχώς δεν προχώρησε.

Το budget είναι το εξής: 3000 από την πώληση του 320 συν άλλα 5 χιλιάρικα. Νομίζω, ότι για Ε34 είναι επαρκές, έτσι δεν είναι; Ψάχνοντας σε αγγελίες στο Car τα έτοιμα Μ5 είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και σχεδόν όλα είναι μετατροπές. Άρα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν η μετατροπή έγινε μέχρι την τελευταία βίδα... Υπάρχει και άλλο ένα πρόβλημα. Θέλω το αμάξι να είναι λευκό. Προς το παρόν, λευκά Μ5 δεν βρήκα στο Car.

Και εδώ θέλω τα φώτα σας. Πώς προχωράω; Δύο πιθανά σενάρια βλέπω εγώ:

(α). Αγοράζεις ένα έτοιμο Μ5 το γδύνεις τελείως και το πας για βάψιμο; Γιατί μόνο απ’ έξω δεν θέλω. Στο βγάλε, βάλε τον εξοπλισμό όμως δεν κινδυνεύεις να πάει κάτι στραβά; Το βάψιμο συν το βγάλε βάλε θα κοστίσει πάνω από ένα χιλιάρικο.

(β). Βρίσκεις ένα φτηνό λευκό 518 σε καλή κατάσταση, το γδύνεις και αρχίζεις να μαζεύεις ένα-ένα τα κομμάτια του Μ5. Μπορεί να γλιτώσεις τα έξοδα για το βάψιμο αλλά νομίζω ότι κομμάτι-κομμάτι θα κοστίσει πιο περισσότερα.

Εσείς τι θα κάνατε;

Ερώτηση 1: Το σκάφος της Ε34 ήταν σε όλα τα μοντέλα το ίδιο; Εννοώ, είτε 518 είναι είτε Μ5 η γεωμετρία του και η κατασκευή του είναι η ίδια ή μήπως διαφέρουν. Έχω την εντύπωση (μπορεί και εσφαλμένη) ότι τα φτερά και ίσως και οι θόλοι του Μ5 είναι λίγο πιο φουσκωμένα από τα απλά 5άρια.

Ερώτηση 2: Το 3.8 Μ5 με τι σαζμάν έβγαινε; Σε όλα στο car είναι 5τάχυτο. Το 6τάχυτο ήταν μόνο στα τελευταία μοντέλα του 1995; Με το 6τάχυτο θα ξεφύγω από το budget;

Ερώτηση 3: Αγορά αμαξιού από το εξωτερικό είναι εφικτή; Δεν ξέρω τι ακριβώς ισχύει με τους εκτελωνισμούς και αν συμφέρει οικονομικά.


Ελπίζω να μη σας κούρασα με τις απορίες μου!
Ο χρήστης chriss@Z δεν είναι συνδεδεμένος  
17-03-16, 23:48   #2
Κίμων
 
Το avatar του χρήστη Κίμων
 
Εγγραφή: 17-12-2013
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 413

Drives: E90 316i
Δηλαδή εχεις 8000 και σκέφτεσαι να κανεις ολα αυτα ;; Και γιατί δεν πας Ε92 330 ;;; Η σε Ε60 ;; Αν είσαι διατεθειμένος για τόσα κυβικά πολλές οι επιλογές για να μπεις σε ξηλώματα γνώμη μου πάντα ...
__________________
WRC is for boys.....GROUP B was for men....
Ο χρήστης Κίμων είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-03-16, 00:16   #3
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 118

Drives: E36 320i
Σωστός ο προβληματισμός σου αλλά η απάντηση είναι πολύ απλή! Όλα τα μεταγενέστερα μοντέλα με όλες αυτές τις καμπύλες δεν με ενθουσιάζουν. Είμαι περισσότερο λάτρης των κλασσικών ευθειών γραμμών. Ακόμα και το Ε39 με χαλάει η καμπύλη που κάνει μπροστά στη μάσκα. Γούστα είναι αυτά!
Ο χρήστης chriss@Z δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-03-16, 00:43   #4
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 920

Drives: F20 125i
βρες και ενα Μ5 οτι χρωμα να ναι και παρε και ενα 5αρι οτι βρεις λευκο!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-05-16, 21:50   #5
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 118

Drives: E36 320i
UPDATE


Πέρασαν πάνω από δύο μήνες αλλά ακόμα δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω Μ5 Ε34 3.8...

Θα περιμένω λίγο ακόμα και μετά θα περάσω στο plan B. Λευκό 518 σε εξαιρετική κατάσταση έχω βρει ήδη. Αν δεν βρω το 3.8 μοτέρ σκέφτομαι για Μ70 από 750. Μερικές ερωτήσεις τώρα:

(1). Ο Μ70 έχει διπλάσιους κυλίνδρους από τον S38 αλλά βγάζει λιγότερα άλογα!!! Η διαφορά σε επιτάχυνση και τελική είναι σημαντική; Ο Μ70 μπορεί να ξεπεράσει τα 260;

(2). Το 750 που έχω εντοπίσει είναι αυτόματο, δυστυχώς. Από τι μοτέρ μπορώ να βάλω χειροκίνητο σαζμάν που να ταιριάζει στον Μ70; Υπάρχει κάτι σε εξατάχυτο;

(3). Λογικά η BMW έκανε πολύ προχειροδουλειά με τον Μ70 στο θέμα της ιπποδύναμης. Αν εξαιρέσουμε τη λύση του turbo, τι άλλο μπορεί να γίνει για να αυξηθεί η ιπποδύναμη από τα 300 στα 350;

Πολλά ευχαριστώ εκ των προτέρων και θα περιμένω τις απαντήσεις σας!
Ο χρήστης chriss@Z δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-05-16, 22:31   #6
stef!
 
Το avatar του χρήστη stef!
 
Εγγραφή: 25-08-2008
Μηνύματα: 296

Drives: Ε85 Z4
Λευκό 518 Ε34 μπορώ να σου προτείνω εγώ αν θες αλλά ξερω το ιστορικό του μέχρι το 2011...
Ο χρήστης stef! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-05-16, 22:39   #7
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 118

Drives: E36 320i
Φίλε Stef, κατ’ αρχάς σ’ ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου!

Έχω ήδη δύο στο μυαλό μου αλλά και μια άλλη επιλογή δε θα ήταν άσχημη. Σε αυτό που αναφέρεσαι υπάρχει αγγελία με φωτό στο car;
Ο χρήστης chriss@Z δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-05-16, 22:47   #8
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.312

Drives: Ε34 520i
Αν σε ενδιαφερει η δυναμη μεινε στον 3.8 Χρήστο.
Ο Μ70 ειναι παλιο μοτερ με 2 βαλβιδες στον κυλινδρο.
Για να βγαλεις σοβαρη δυναμη και με λογικο κοστος θα πας μονο σε υπερτροφοδοτες. Χωρος δεν υπαρχει ουτε για να πεσει τριχα μετα την τοποθετηση του V12, οποτε μιλαμε για ενα πολυ κλειστο μηχανοστασιο με πολλες δυσκολιες. Υπαρχουν αρκετα projects με τον Μ70 σε Ε34.
Κανε μια αναζητηση στον γουγλη.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-05-16, 11:57   #9
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 118

Drives: E36 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν σε ενδιαφερει η δυναμη μεινε στον 3.8 Χρήστο.
Ο Μ70 ειναι παλιο μοτερ με 2 βαλβιδες στον κυλινδρο.
Για να βγαλεις σοβαρη δυναμη και με λογικο κοστος θα πας μονο σε υπερτροφοδοτες. Χωρος δεν υπαρχει ουτε για να πεσει τριχα μετα την τοποθετηση του V12, οποτε μιλαμε για ενα πολυ κλειστο μηχανοστασιο με πολλες δυσκολιες. Υπαρχουν αρκετα projects με τον Μ70 σε Ε34.
Κανε μια αναζητηση στον γουγλη.
Φίλε Θοδωρή,

Συμφωνώ απόλυτα ότι το Μ70 είναι παλιό μοτέρ (το πρώτο μεταπολεμικό 12-κύλινδρο της εταιρείας). Σκεφτόμουν τα εξής γι’ αυτό:

- Αλλαγή στα κανονικά φιλτρόκουτα με φιλτροχοάνες
- Μεγαλύτερα μπεκ
- Αλλαγή στη διαδρομή των κυλίνδρων μήπως και τσιμπήσουμε κανένα κυβικό παραπάνω
- Τέλος κάτι που δεν ξέρω αν γίνεται. Ο S38 με το εξαπετάλουδο έχει ξεχωριστή εισαγωγή σε κάθε κύλινδρο. Μπορούν να φτιαχτούν, κάπως αυτοσχέδια, δυο εξαπετάλουδα για το V12; Νομίζω ότι στο πειραματικό μοτέρ της Μ8 έχουμε δυο εξαπετάλουδα στο μοτέρ.

Στο car αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο 3.8 προς πώληση. Μήπως, παρ’ ελπίδα, ξέρεις γνωρίζεις για κάποιο άλλο;
Ο χρήστης chriss@Z δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-05-16, 17:00   #10
stef!
 
Το avatar του χρήστη stef!
 
Εγγραφή: 25-08-2008
Μηνύματα: 296

Drives: Ε85 Z4
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο chriss@Z Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Stef, κατ’ αρχάς σ’ ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου!

Έχω ήδη δύο στο μυαλό μου αλλά και μια άλλη επιλογή δε θα ήταν άσχημη. Σε αυτό που αναφέρεσαι υπάρχει αγγελία με φωτό στο car;


Πες μου με pm τι έχεις βρει, έχω κάτι στο μυαλό μου και θα σου στείλω αργότερα γιατί σου γράφω από το κινητό τώρα
Ο χρήστης stef! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump