e89 z4 N54 check engine - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Βλάβες & προβλήματα Θέματα που σας προβληματίζουν & εμπειρίες που θελετε να μοιραστείτε

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
09-04-16, 17:43   #1
mafz4
 
Το avatar του χρήστη mafz4
 
Εγγραφή: 04-04-2016
Περιοχή: Αγ. Παρασκευη
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 61

Drives: E89 Z4 35i
e89 z4 N54 check engine

καλησπερα παιδια. σημερα μετα απο 2-3 ανοιγματα (οχι στα κοκκινα) μοθ αναβει στην αττικη οδο το σηματακι της μηχανης με κιτρινο χρωμα. δεν ξερω τι μπορει να φταιει. εχω να προσθεσω οτι γενικα η θερμοκρασια λαδιου μου πολυ συχνα εχει την ταση να πηγαινει προς 120C με μεσο ορο στην κινηση τους 110C. φανταζομαι η αυτο φταιει και μπηκε safe mode η υποπτευομαι καμοια τρομπα βενζινης? any ideas?

__________________
Ο χρήστης mafz4 δεν είναι συνδεδεμένος  
09-04-16, 17:48   #2
nasos_p
 
Εγγραφή: 03-01-2015
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 130

Drives: E46 320d
Θα πρεπει να απευθυνθεις σε καποιο συνεργειο με διαγνωστικο για να δουν τι σφαλμα βγαζει.Οι θερμοκρασιες σου παντως ειναι ψηλες.Μολις πιασουν οι ζεστες δλδ τι νουμερα θα χτυπας;
Ο χρήστης nasos_p δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-04-16, 20:51   #3
mafz4
 
Το avatar του χρήστη mafz4
 
Εγγραφή: 04-04-2016
Περιοχή: Αγ. Παρασκευη
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 61

Drives: E89 Z4 35i
αυτο σκεφτομουν και εγω. τι να πω. το αμαξι ειχε μπει σε διαγνωστικο πριν 7 μερες που το αγορασα. τωρα τι να σκεφτω κεγω? σε ευχαριστω παντως

ειχε μπει σε διαγνωστικο και δεν ειχε δειξει τιποτα εννοω απο σφαλματα, η να ειχε καποιες ενδειξεις
__________________
Ο χρήστης mafz4 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-04-16, 23:15   #4
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.295

Drives: E46 316i
Φυσιολογικές οι θερμοκρασίες... μην μπερδεύετε τον άνθρωπο με τα άλλα αυτοκίνητα
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-16, 00:17   #5
mafz4
 
Το avatar του χρήστη mafz4
 
Εγγραφή: 04-04-2016
Περιοχή: Αγ. Παρασκευη
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 61

Drives: E89 Z4 35i
Στρατο μου εσενα περιμενα να μου δωσεις τα φωτα σου (οχι οτι οι αλλοι ειναι ασχετοι απλως εχεις γνωσεις πανω στο μοτερ αυτο). χααχχαχα. πρεπει κατι να κανω? και οσο αφορα το check engine ειναι φυσιολογικο?
__________________
Ο χρήστης mafz4 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-16, 01:38   #6
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.295

Drives: E46 316i
Πολλά πράγματα παίζουν. Από μάπα βενζίνη, διαρροή αέρα απο κολαρο, πολλαπλασιαστες και άλλα πολλά. Ειδικά τα τελευταία. Τα άλλα δίνουν σφάλματα. Αλλά αν δεν κουμπωσει διαγνωστικό να δεις σφάλματα δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη.

Η θερμοκρασία λαδιού είναι φυσιολογική. Πάνω από τους 130 δίνει engine fault
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-16, 13:04   #7
mafz4
 
Το avatar του χρήστη mafz4
 
Εγγραφή: 04-04-2016
Περιοχή: Αγ. Παρασκευη
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 61

Drives: E89 Z4 35i
Σε ευχαριστω πολυ. Θα κουμπωσω διαγνωστικο και θα σας ενημερωσω. Καλη σας μερα
__________________
Ο χρήστης mafz4 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-16, 22:04   #8
mafz4
 
Το avatar του χρήστη mafz4
 
Εγγραφή: 04-04-2016
Περιοχή: Αγ. Παρασκευη
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 61

Drives: E89 Z4 35i
επισης να ενημερωσω οτι οταν μου βγαλε το σηματακι του κινητηρα μου μειωσε αμεσως την δυναμη, που αποτι διαβαζω σε αλλα ποστς σημαινει οτι μαλλον η αντλια θα παρεδωσε σε δυνατο πατημα γκαζιου. Αλλα θα δουμε τι θα γραψει το διαγνωστικο
__________________
Ο χρήστης mafz4 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-16, 22:23   #9
Blacktan
 
Εγγραφή: 04-02-2015
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 331

Drives: F32 428i m
Μπορει να μπηκε σε limp/safe mode ,
__________________
Bmw F32 428i m jb4
Ο χρήστης Blacktan είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-04-16, 01:41   #10
nasos_p
 
Εγγραφή: 03-01-2015
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 130

Drives: E46 320d
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335i Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολλά πράγματα παίζουν. Από μάπα βενζίνη, διαρροή αέρα απο κολαρο, πολλαπλασιαστες και άλλα πολλά. Ειδικά τα τελευταία. Τα άλλα δίνουν σφάλματα. Αλλά αν δεν κουμπωσει διαγνωστικό να δεις σφάλματα δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη.

Η θερμοκρασία λαδιού είναι φυσιολογική. Πάνω από τους 130 δίνει engine fault
Αν τώρα πηγαίνει συχνά στους 120 και το engine fault είναι στο 130, το Καλοκαίρι φλερτάρει με τα κόκκινα;
Ο χρήστης nasos_p δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump