Racechip ultimate εντυπώσεις πρώτης ημέρας [F20 116i] - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου » Βελτιώσεις-Μετατροπές » Racechip ultimate εντυπώσεις πρώτης ημέρας [F20 116i]

Βελτιώσεις-Μετατροπές Μπορεί να γίνει ακόμη καλυτερο?? Μοιραστειίτε το με εμάς

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
09-05-16, 07:20   #1
F20driver
 
Το avatar του χρήστη F20driver
 
Εγγραφή: 13-08-2014
Μηνύματα: 186

Drives: F20 116i
Racechip ultimate εντυπώσεις πρώτης ημέρας [F20 116i]

Καλησπέρα φίλοι και φίλες. Εγκατέστησα σημερα το προϊόν του τίτλου σε ενα f20 116i με τα 136 άλογα και μπορώ να πω πως ειμαι πολυ ευχαριστημένος. Το αμαξι πλέον ειναι πολυ πιο γραμμικό με αρκετα μειωμένο turbo lag και πολύ πιο άμεση απόκριση γκαζιού. Όσων αφορά τις επιδώσεις το 0-100 έρχεται πλέον σε περίπου 7.2 δευτερόλεπτα, χρόνος σαφώς καλύτερος και ανώτερος απο τον εργοστασιακό. Βέβαια όπου και αν δοκίμασα το αμαξι σπινιάρει πλέον όλη την πρώτη όποτε οι μετρήσεις δεν ήταν οι καλύτερες. Επίσης συνεχίζει να ανεβάζει όμορφα μέχρι τα 190 χιλιόμετρα ενώ παλιά απο τα 130 και μετα πραγματικά ψόφαγε.

Επιπλέον η εγκατάσταση ειναι πανεύκολη και αν εξαιρέσεις το οτι γι να βγάλω το μαφ μου έσπασαν τα νεύρα καθώς είχε κολλήσει ολα κύλισαν ομαλά. Αυτα τα λιγα.
Ο χρήστης F20driver δεν είναι συνδεδεμένος  
09-05-16, 11:12   #2
lucky look
 
Εγγραφή: 10-10-2015
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 84

Drives: F20 ACS1
καλημερα
καλοριζικο
αποριες
απο τα λεγομενα σου(δεν σε αμφισβητω) ο παραλληλος δουλευει και κατω απο τα 80 καθως ξερουμε,γιατι εαν επιανε απο τα 80 και πλεον,μεχρι τα 100 να ριξει 1.3 την μετρηση θα επρεπε να σκαβεις ασφαλτο.
σε ρεπριζ ενιωσες διαφορες?
αν εχεις manual προφανως σε auto θα νιωθεις μεγαλυτερη την διαφορα
απο που ψωνισες και ποσο?
Ο χρήστης lucky look δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-05-16, 11:31   #3
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Οχι σε ολους τους παραληλους δες ACS, Hartge, Kelleners
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-05-16, 16:17   #4
reactv8
 
Εγγραφή: 20-03-2015
Μηνύματα: 13

Drives: F10 530xd
Πως το εννοεις αυτο; Αλλοι δουλευουν πανω απο τα 80χλμ/ωρα και αλλοι και κατω απο αυτη την ταχυτητα;
Ο χρήστης reactv8 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-05-16, 16:29   #5
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Anti-tuning! Δες και τα στοιχεια τους graphs and description το 0-100 μενει σχεδον ανευ επιροης (0.2 secs)
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-05-16, 18:32   #6
gmathio
Νεοσύλλεκτος
 
Εγγραφή: 30-11-2014
Περιοχή: Αγία Παρασκευή
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 51

Drives: F20 116i
Οι ρυθμίσεις ήταν κι εσένα Β1 ή ήταν διαφορετικές ?
Αφησες την αρχική ή την άλλαξες ?
Ο χρήστης gmathio δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-05-16, 21:02   #7
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 246

Drives: F20 120i
Καλορίζικος!
Αν θέλεις κάνε καμια δοκιμή με μεγαλύτερη ρύθμιση, αλλά κατά τη γνώμη μου, άσε την B1 για το καλοκαίρι και το ανεβάζεις όταν δροσίσει πάλι.
Το μοτέρ μας έχει πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης και είναι επιρρεπές σε πυράκια όταν οι υψηλές πιέσεις συνδυάζονται με μεγάλες θερμοκρασίες και μέτριο καύσιμο.
Ο χρήστης stef80 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-05-16, 06:48   #8
F20driver
 
Το avatar του χρήστη F20driver
 
Εγγραφή: 13-08-2014
Μηνύματα: 186

Drives: F20 116i
Προς το παρόν άφησα την εργοστασιακή ρύθμιση γιατί ειμαι με 5-30 λάδι και έρχεται καλοκαίρι και δεν θέλω να το ζορίζω. Επίσης θεωρώ (βασικά ειμαι σίγουρος) οτι δουλεύει ο εγκέφαλος απο χαμηλά γιατί δεν γίνεται να σπινιάρω όλη τη Δευτέρα σε μέτρια άσφαλτο με καλα λάστιχα. Επίσης σε δοκιμές με αμάξια φίλων που ειχα κάνει πριν τον βάλω η εκκίνηση μου δεν είχε καμία σχέση.

Αγόρασα απο Αγγλία στις 275 λίρες.

Υ.Γ. Σε δοκιμή με Celica t sport (192 άλογα + φε) φίλου πριν τοποθετήσω το τσιπάκι απο στάση ήμουνα μπροστά μέχρι τα 100-110 χιλιόμετρα. Στην εκκίνηση του έκανα 1 αμαξι και μετα με μάζευε. Τωρα πετάγομαι μπροστά και συνεχίζω να του ανοίγω μέχρι τα 170-180 όπου και με περνάει.
Ο χρήστης F20driver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-05-16, 12:52   #9
xenos
 
Εγγραφή: 30-03-2015
Μηνύματα: 77

Drives: F20 116i
0-100 έχεις μετρήσει χοντρικά; Θεωρητικά θα έχει αρκετή διαφορά, ΑΝ επενεργεί πριν τα 80.
Ο χρήστης xenos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-05-16, 13:48   #10
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Το λαδι καλα ειναι δεν εχει θεμα το ιδια στοιχεια ειναι και σε μενα! Αν σε προβληματιζει για καλοκαιρι αλλαζε ανα 10000!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump