Γνώμες για αγορά νέου αυτοκινήτου - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Γνώμες για αγορά νέου αυτοκινήτου

Γενικά αυτοκινήτου Ότι έχει να κάνει με BMW αυτοκίνητα.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
12-05-16, 22:45   #1
Antonis1983
 
Εγγραφή: 12-05-2016
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 90

Drives: F30 316i
Γνώμες για αγορά νέου αυτοκινήτου

Καλησπέρα

Ενδιαφέρομαι για αγορά αυτοκινήτου μέχρι 28000€ με το κλειδί στο χέρι(μεταβίβαση, πινακίδες....).

Αυτές είναι οι επιλογές που έχω σκεφτεί και θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε όλα. Εννοείται να λάβουμε και την κατάσταση που επικρατεί και πού θα αλλάξει πάλι με την φορολογία στην Ελλάδα. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 12-18χιλιάδες ανάλογα πόσες φορές θα πάω εξωτερικό. Το αμάξι να έχει χώρους και ιδιαίτερα αποσκευών. Δεν χρειάζεται να είναι και skoda octavia αλλά πχ ta 480l της 3 άρας είναι σούπερ.

1) BMW 316i F30 136ps αυτόματο η χειροκίνητο μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα που έχω βρει αρκετά στο ιντερνέτ. Τιμή μέχρι το πολύ 25500. Πόσο αξίζει ένα βενζινοκίνητο αμάξι αυτήν την περίοδο? Μήπως η κατανάλωση που θα έχει παραπάνω σε καύσιμο από ένα diesel στην ουσία έρχεται στα ίδια με ένα πχ 320d στο οποίο πληρώνεις φόρο πολυτελείας συν το τεκμήριο?
Εχω κάνει test drive μια 316i f30 και η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να πάει τόσο καλά όσον αφορά την απόδοση με μόνο 136 ίππους. Σίγουρα δεν σε παίρνει τα μυαλά αλλά είναι πολύ ικανοποιητικό.

2) Bmw 320d f30 (ed) 163ps ή 320d 184ps. Υπάρχουν αρκετές προσφορές στο εξωτερικό. Πχ έχω βρει ένα 320d 163 ps 2012 με 160000 χλμ και καλό εξοπλισμό με 16650€. Υπολογίζω και περίπου 3500 χιλιάδες εκτελωνισμό οπότε πάς στα 20000 με 21000. Αξίζει με τα φορολογικά μέτρα ένα 2λιτρo γιατί για μένα το καλύτερο που μπορείς να πάρεις σε 3 άρα είναι η 320d. Υπάρχει και μία αγγελία στη Ελλάδα με ένα πολύ ωραίο 320d 184ps 87000 χλμ sport line με bucket καθίσματα με 27500€. Λίγο τσιμπημένο βέβαια σαν τιμή.

***Εχω διαβάσει και για τα προβλήματα της f30 για τρίξιμο στο τιμόνι και παραπάνω ήχο στην καμπίνα μετά τα 120km.

3) Επίσης σκέφτομαι και σαν τελευταίο και το νέο Opel Astra Sports Tourer BiTurbo 160ps το οποίο βγαίνει στα 28200 περίπου αλλά καινούργιο. Εδώ βέβαια σε χαμηλότερης κλάσης αμάξι αλλά καλό και αυτό. Το μόνο που με απασχολεί είναι ότι διάβασα σε γερμανικό forum για όχι καλή προστασία του κινητήρα από κάτω με αποτέλεσμα νερό, άλατα και οτιδήποτε στον δρόμο να εισέρχεται εύκολα μέσα.

Εσείς τι προτείνετε???

Ευχαριστώ.
Ο χρήστης Antonis1983 δεν είναι συνδεδεμένος  
12-05-16, 23:00   #2
Blacktan
 
Εγγραφή: 04-02-2015
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 331

Drives: F32 428i m
Το 3 εξ ορισμου αποριπτεται...
Το 2 θεωρω πως ειναι παρα πολλα τα χλμτρα και δεν θα εχεις μεταπωλητικη δυναμη σε περιπτωση που θελησεις να το αποχωριστεις ...
Θα κοιταγα την βενζινη λοιπον σε f30 και θα προτεινα μιας και εχεις καλο budget να κινηθεις για 320i που εχει τον Ν20 στα 184 αλογα και για πλακα αν θελησεις να ασχοληθεις τον πας απο 245 (328i) εως 300 ατια ...
__________________
Bmw F32 428i m jb4
Ο χρήστης Blacktan δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-05-16, 00:41   #3
Antonis1983
 
Εγγραφή: 12-05-2016
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 90

Drives: F30 316i
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Επίσης έχω βρει και ένα 320d M Touring στην Γερμανία με 102000 χλμ και ηλιοροφή και PDC, Xenon με 22.200€. Γενικά θεωρώ αν είναι να πάω σε 2.0 το diesel καλύτερη επιλογή από ένα βενζινοκίνητο μόνο και μόνο λόγο κατανάλωσης..Έτσι δεν είναι? Εξάλλου και 320i βενζίνη στα 28000 μόνο μεταχειρισμένο θα το βρω.

Ίσως να προτιμούσα την 316i F30 από βενζίνη μόνο και μόνο λόγο λιγότερων φόρων και κατανάλωσης. Έχει κανένας 316i χωρίς όμως tuning να μου πει πως πάει από απόδοση σε προσπεράσεις και κατανάλωση με κανονική και γρήγορη οδήγηση?
Ο χρήστης Antonis1983 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-05-16, 00:59   #4
Κίμων
 
Το avatar του χρήστη Κίμων
 
Εγγραφή: 17-12-2013
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 411

Drives: E90 316i
1. Η ιπποδύναμη της 316 f30 ειναι πολυ καλή και δεν χρειάζεται ιδιαίτερο ψάξιμο ...εκτός αν θέλεις συνέχεια γούστα . Με τον κυβισμό δεν θα έχεις προβλήματα. Στην Ελλάδα ζούμε βέβαια και ίσως δεν μετράει ο κυβισμός αλλα εμπορική αξία η και όλα μαζί .. Όποτε κινείσαι ακομα σε άγνωστα νερά αλλα πάντως σε λογικά πλαίσια

2. Το δίλιτρο πετρέλαιο θα ήταν μια επιλογή μου αλλα:
Δεν κανεις πολλά χιλιόμετρα αλλα αφού το παίρνεις μεταχειρισμένο δεν πειράζει ..βέβαια όπως προαναφέρθηκε αν ειναι πολλά τα χιλιομετρα χάνεις σε μεταπώληση

3. Opel Astra δεν θα έπαιρνα γενικώς αν πήγαινα σε γερμανικό δεν επέλεγα Opel

Ψηφίζω 316 f30

Σκέψου και 320d e90
__________________
WRC is for boys.....GROUP B was for men....
Ο χρήστης Κίμων δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-05-16, 01:24   #5
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
316 f30.
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-05-16, 10:35   #6
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Blacktan Εμφάνιση μηνυμάτων
Το 3 εξ ορισμου αποριπτεται...
Το 2 θεωρω πως ειναι παρα πολλα τα χλμτρα και δεν θα εχεις μεταπωλητικη δυναμη σε περιπτωση που θελησεις να το αποχωριστεις ...
Θα κοιταγα την βενζινη λοιπον σε f30 και θα προτεινα μιας και εχεις καλο budget να κινηθεις για 320i που εχει τον Ν20 στα 184 αλογα και για πλακα αν θελησεις να ασχοληθεις τον πας απο 245 (328i) εως 300 ατια ...
Δεν νομιζω να το αντεξει το tuning το 320 απο θεμα πιστονια σε τοσα πολλη ροπη!

Shared engine components between F30 320i and 328i
  • Cylinder head - PN 11127624778
  • Connecting rods - PN 11247624616
  • Crankshaft - PN 11212212762
  • Intake manifold - PN 11617588126
  • Air box - PN 13717597589
  • Air filter - PN 13718507320
  • Intercooler - PN 17517618809
  • Radiator - PN 17117600520
  • Throttle body - PN 13547588625
  • HPFP - PN 13517584461
  • MAF - PN 13627602038
  • DME/ECU - PN 12148604210
  • Exhaust manifold/turbo - PN 11657642469

See what is missing in the above list? The difference in the 320i and the 328i is the pistons. While both have a 10:1 compression ratio the 320i has a different part numbers for the pistons then the 328i. What that exactly means in terms of the ability to boost the turbo pressure and get 328 horsepower from your 320 is not yet known.
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-05-16, 12:27   #7
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.221

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Antonis1983 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 12-18χιλιάδες ανάλογα πόσες φορές θα πάω εξωτερικό
Τα χιλιόμετρα είναι λίγα για να πληρώσεις πολύ παραπάνω για diesel. Η κατανάλωση είναι γενικά κοντά, και με την τιμή δεν ξέρεις τι παίζει και για πόσο θα μείνει χαμηλή σε σχέση με την βενζίνη. Επίσης αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα Κ. Ευρώπη (γιατί μιλάς για εξωτερικό) κάποιες χώρες ακριβαίνουν γρήγορα πλέον το πετρέλαιο, οπότε πρέπει να κοιτάξεις και αυτό.

Επίσης οι βενζίνες θα είναι λιγότερο από τα μισά έξοδά σου ετήσια, χωρίς να μετρήσεις καν την υποτίμηση του αυτοκινήτου. Οπότε δώσε σημασία σε αξιοπιστία και φτηνά αναλώσιμα και βγάλε γενική σούμα.

200-500€ πάνω κάτω τον χρόνο σε τέλη/τζίνες δεν είναι σοβαρό νούμερο όταν έχεις συζητάμε για μπάτζετ αυτοκινήτου, και αν το θεωρείς σημαντικό νούμερο για το ετήσιο μπάτζετ, ρίξε το μπάτζετ αγοράς τουλάχιστον 10 χιλιάρικα.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-05-16, 16:50   #8
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Τα τελη για το 316 ειναι 150 ευρω, απο βενζινες παει λιγο στο Χ λογω ποδιου. Αν παθει κατι το ντιζελ απο θεμα καυσιμου ,αν το εχω καταλαβει και σωστα, πας για ολη την μηχανη εναντι βενζινας που αλλαζεις 2-3 πραγματα!
Ποτε μου δεν συμπαθησα το πετρελαιο σε κατω απο 3000 κ.ε. οπως και δεν το βλεπω οικονομικο σε ταξιδι! Χ1d 2000 κ.ε. μου εφαγε σε ταξιδι που εκανα 15 ευρω παραπανω απο οτι το 118i που ειχα στις ιδιες ταχυτητες! Ναι ψηλο το ενα χαμηλο το αλλο αλλα εκ του αποτελεσματος περιμενα να βγει -20 η 30 ευρω οχι +15!
To 316 κερδιζει για εμενα!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-05-16, 17:00   #9
Antonis1983
 
Εγγραφή: 12-05-2016
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 90

Drives: F30 316i
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Βλέπω ότι μέχρι στιγμής οι γνώμες είναι υπέρ βενζινοκίνητου αυτοκινήτου. Όντως στις χώρες που βγαίνω αυτήν την στιγμή είναι το diesel κατά λίγο πιο ακριβό.

Σίγουρα όμως ένα δίλιτρο όπως η 320d είναι πιο fun to drive απο μια 316.

Έχω κάνει το εξής υπολογισμό με τιμές που ισχύουν τώρα:

316ι f30 αγορά περίπου 25.000 με το πολύ 10 χιλιάδες χιλιόμετρα.

320d f30 αγορά περίπου 18.500 με το πολύ 150 χιλιάδες χιλιόμετρα.

πχ 15000χλμ/έτος * 7.5 l/km κατανάλωση βενζ./100 * 1.36€/l = 1500€

15000χλμ/έτος * 5.5 l/km κατανάλωση diesel/100 * 1.05€/l = 870€

Η διαφορά στην κατανάλωση είναι 1.500 - 870 = 630€/έτος.

Με τον εκτελωνισμό πχ πάει το diesel στα 18.500 + 4.000 = 22.500 άντε 23.000 ήδη 1000 ευρώ διαφορά. Ας υποθέσω ότι ο φόρος πολυτελείας (που θα αλλάξει τώρα με την λιανική αξία στο τεκμήριο) 440€ + 300€ (λόγο τεκμηρίου) = 700.

Μου φαίνεται ότι το να έχεις ένα δίλιτρο στην ουσία σου έρχεται στα ίδια με το να οδηγάς ένα βενζινοκίνητο με υψηλότερη κατανάλωση.

Τώρα εάν γυρίσουν οι σούπερ πολιτικοί μας τα πάνω κάτω με τις τιμές του diesel όλα αυτά που υπολογίζω σίγουρα θα αλλάξουν.

Άλλη ερώτηση. Τι έχει μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) ένα 2.0 diesel η ένα 1.6 βενζίνη.

Τελευταία ερώτηση. Εχω διαβάσει τόσα θέματα σχετικά με remapping και tuning με παράλληλο εγκέφαλο για την 316i αλλά να πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί.

Πρώτα τι είναι πιο αξιόπιστο 1) remapping 2) chip tuning?

Ποια εταιρία είναι η πιο αξιόπιστη 1)Ac Schnitzer 2)Hartge 3) BR Performance?

Μεγάλη μου απορία είναι σε κάθε περίπτωση τι γίνεται με την κατανάλωση??? Αν είναι να καίει τα άντερά του τι να το κάνω εκτός και αν μπορεί να προσαρμοστεί ένα tuning μόνο στο sport mode και τα άλλα δύο να δουλεύουν Normal.

Όσο για το tuning θα με ενδιέφερε μόνο στην περίπτωση της 316i και μόνο έως τα 170 άλογα όσα δηλαδή έχει η 320i ed με τον ίδιο κινητήρα. Βέβαια με εναλλάκτη θερμότητας και έξοδο 2.5".

Ξέρω πολλά έγραψα αλλά δεν έχω πολύ χρόνο και τα συμμάζεψα όλα σε ένα μήνυμα.

Ευχαριστώ!
Ο χρήστης Antonis1983 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-05-16, 14:29   #10
Bilchil
 
Εγγραφή: 29-12-2013
Μηνύματα: 144

Drives: F30 316
Κατέληξε πρώτα στο αυτοκίνητο και τη βετίωση τη βλέπεις και αργότερα.
Εγώ που έλεγα ότι σίγουρα θα κάνω remapping day 1, ακόμα με τα 136 άλογα είμαι.
Αν πάρεις την f30 316, φρόντισε να είναι αυτόματη. την προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο φορτωμένος, θα την κάνεις άνετα. Αν θες γούστα, νοικιάζεις σε μια πίστα...γιατί με 25κ, δεν τα έχουμε όλα.

Θόρυβο η καμπίνα έχει μετα τα 120-130. Δεν είναι ενοχλητικός πολύ, αν δεν το έχεις στο μυαλό σου, ούτε που το καταλαβαίνεις. Συνήθεια γαρ.
Ο χρήστης Bilchil δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump