Νόμος το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Νόμος το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων

Γενικά αυτοκινήτου Ότι έχει να κάνει με BMW αυτοκίνητα.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
14-05-16, 11:05   #1
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Νόμος το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων

Νόμος το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων και απαγόρευση στο παράπλευρο οδικό δίκτυο. Ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστος Σπίρτζης νομοθέτησε την εφαρμογή πλήρους αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων για πραγματικές χρεώσεις, σύμφωνα με τη διανυόμενη απόσταση.



> Απαγορεύεται η διέλευση μεγάλων φορτηγών και βαρέων οχημάτων από το παράπλευρο δίκτυο, δίνοντας οριστική λύση στην τριτοκοσμική κατάσταση που επικρατεί και στοιχίζει ακριβά σε ανθρώπινες ζωές
> Καθιερώνεται βινιέτα (κάρτα διοδίων) για όλα τα οχήματα σε όλες τις εισόδους της χώρας, ώστε να αποφεύγεται η χρήση των παράπλευρων οδών
> Ενοποιούνται τα ηλεκτρονικά συστήματα των αυτοκινητοδρόμων και θεσπίζεται δημόσιος μηχανισμός ελέγχου


Η εφαρμογή πλήρους αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους για τους διερχόμενους οδηγούς οχημάτων όλων των κατηγοριών, απαγορεύοντας τη διέλευση βαρέων οχημάτων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο, καθιερώνεται με τροπολογία του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρ. Σπίρτζη, που ψηφίστηκε σήμερα από τη Βουλή, διασφαλίζοντας πραγματικές και δίκαιες χρεώσεις για τους χρήστες των αυτοκινητοδρόμων.

Σύμφωνα με την ψηφισθείσα τροπολογία, η χρέωση διοδίων μπορεί να γίνεται: α) ανά χιλιόμετρο χρήσης του δικτύου και β) αναλογικά, ανά χρονική περίοδο χρήσης του δικτύου, ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία, ετήσια κ.α. με την επιφύλαξη του νομικού καθεστώτος που διέπει τις συμβάσεις παραχώρησης.

Στην τοποθέτησή του επί της συγκεκριμένης τροπολογίας, ο υπουργός έδωσε αναλυτικές διευκρινίσεις για τον τρόπο εφαρμογής του νέου μέτρου, υπογραμμίζοντας, ότι εφεξής θα υπάρχει βινιέτα (κάρτα διοδίων) σε όλες τις εισόδους της χώρας. Κατά συνέπεια, τα φορτηγά και τα βαρέα οχήματα θα πληρώνουν διόδια στις εισόδους της χώρας, ώστε τα μην διέρχονται με ανορθόδοξο τρόπο από τη χώρα μας και να υπάρχουν έσοδα για τη συντήρηση του δικτύου που σήμερα βαραίνει τον ελληνικό λαό

Παράλληλα, στην ίδια νομοθετική παρέμβαση θεσπίζεται η απαγόρευση διέλευσης από το παράπλευρο οδικό δίκτυο για οχήματα επαγγελματικής χρήσης, όταν αυτά υπερβαίνουν μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, με σκοπό την ασφαλή διέλευση των οχημάτων και τη μείωση του μεγάλου αριθμού τροχαίων ατυχημάτων που σήμερα μας κοστίζουν πολλές ανθρώπινες ζωές.

Σε ό,τι αφορά τις παραχωρήσεις και την ενιαία εφαρμογή του μέτρου και σε αυτά τα οδικά δίκτυα ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για επιμέρους συμφωνίες που έγιναν τους τελευταίους μήνες και τόνισε ότι με βάση αυτές τις συμφωνίες, μέχρι την ολοκλήρωση των έργων, είναι υποχρεωμένοι οι παραχωρησιούχοι να φέρουν μελέτες, προκειμένου να εγκαταστήσουν και αυτοί αναλογικά ηλεκτρονικά διόδια με την ολοκλήρωση των έργων.

Με αυτήν τη ρύθμιση, που όφειλαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις να έχουν προβλέψει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δίνεται ανάσα στις τοπικές κοινωνίες, ενισχύεται η οδική ασφάλεια και προστατεύεται το οδικό δίκτυο που είναι περιουσία του ελληνικού λαού. Ταυτόχρονα, προσφέρονται έσοδα στα κρατικά ταμεία από τη χρήση του κεντρικού οδικού δικτύου.

Ο υπουργός επεσήμανε ότι το κόστος για τη συντήρηση του παράπλευρου οδικού δικτύου το οποίο προτιμάται από τους οδηγούς των βαρέων οχημάτων, παρόλο που δεν πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές για τη χρήση αυτή, το επωμιζόταν τελικά ο πολίτης. «Η χρήση του παράπλευρου δικτύου πρέπει να εξυπηρετεί μόνο τις τοπικές κοινωνίες και τους πολίτες τους με ασφάλεια» υπογράμμισε ο κ. Σπίρτζης.

Υπέρ της τροπολογίας ψήφισαν οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ

Κατά της τροπολογίας η ΝΔ, το ΚΚΕ και η Ενωση Κεντρώων. Παρών δήλωσαν το Ποτάμι και η Δημοκρατική Συμπαράταξη. Η Χρυσή Αυγή απουσίαζε.

πηγή: highoctane.gr

Όλα ωραία, η υλοποίηση θα πάρει χρόνια (όπως πάντα) και φυσικά η παντελής έλλειψη ελέγχου όσον αφορά την παρουσία βαρέων τροχοφόρων στους παράπλευρους
__________________
courtesy of Frezas


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 14-05-16 στις 12:42 Αιτία: Προσθήκη εικόνας,tags
Ο χρήστης PapajimG είναι συνδεδεμένος  
14-05-16, 12:28   #2
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Στις τελευταίες 2 παραγράφους συνοψίζεται η αλήθεια:

-- Και καλά δεν θα δαπανιούνται πόροι για την επισκευή του επαρχιακού δικτύου. Άρα:

-Λιγότερα τέλη κυκλοφορίας για εμάς (ναι σιγά...)
-Δεν έχω δει και ποτέ να επισκευάζεται κάποιος επαρχιακός δρόμος.

-- Αστυνομία υπάρχει να τους ελέγξει? Μια φορά τα Χριστούγεννα και μια το Πάσχα βγαίνουν να μαζέψουν. Τις άλλες μέρες δεν έχουν λεφτά ούτε για βενζίνη, όχι να κάνουν και ελέγχους
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
facebook, νόμος, tolls, Twitter, διόδια

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump