Γνώμες για βελτίωση από 3ους [flash - remap] - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Βελτιώσεις-Μετατροπές Μπορεί να γίνει ακόμη καλυτερο?? Μοιραστειίτε το με εμάς

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
19-05-16, 00:59   #1
Antonis1983
 
Εγγραφή: 12-05-2016
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 90

Drives: F30 316i
Γνώμες για βελτίωση από 3ους [flash - remap]

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Εσύ το έχεις με το αυτόματο κιβώτιο και είσαι ευχαριστημένος από απόδοση σε προσπεράσεις?

Για το παράλληλο εγκέφαλο και Ac Schnitzer, Novatune (που λένε ότι στην ουσία είναι το team της Hartge) τι λες? Αξίζει τα 2400€? Σε κατανάλωση θα μείνει η ιδία και στην καλύτερη θα πέσει?

Τα βασικά ερωτήματα είναι 2 για μένα.

Θερμοκρασία κινητήρα?
Κατανάλωση?

Απλά δεν θέλω να βάλω παράλληλο και να δω καμία 2 λίτρα παραπάνω από αυτήν που θα έχει κανονικά με 136ps. Γιατί αν ισχύει αυτό τότε μεγαλύτερη κατανάλωση και σε συνδυασμό ότι πρέπει να βάλεις και την ακριβή βενζίνη (98 οκτάνια) για να έχεις την απόδοση που σου υπόσχονται θα είναι θάνατος για την τσέπη σε βάθος χρόνου.

Και στην τελική μετά ένα 2.0 παρ όλη την φορολογία ίσως να βγει και πιο φτηνό σε βάθος χρόνου.

Diesel εννοώ 2.0!
Ο χρήστης Antonis1983 δεν είναι συνδεδεμένος  
19-05-16, 01:05   #2
anton
 
Εγγραφή: 28-05-2014
Μηνύματα: 246

Drives: F30 316
Ο,τι και να βαλεις δε θα εχεις διαφορα στην καταναλωση. Πιθανα να δεις και μικροτερη καταναλωση.
Δεν αξιζει τα λεφτα της η Ac Schnitzer και όλοι οι παραλληλοι δρουν μονο απο τα 80 χιλμ εως τα 180 χιλμ
Αλλα ολα αυτα τα λεει στο νημα για την BR. Διαβασε το και δε θα χασεις.
Φυσικα και εχω την αυτοματη
Συγγενης μου εχει την χειροκινητη με BR 220 αλογα και γαζωνει φυσικα. Εγω εχω 136 αυτοματη και παει και αυτη ωραια. Διαφορα στις θερμοκρασιες δεν εχει. Η καταναλωση με BR πιθανα ειναι μικροτερη, σιγουρα ομως μεγαλυτερη δεν ειναι με τιποτε! Μετα το remap μπορεις να βαζεις 95αρα και θα εχεις περιπου 206 αλογα. Το ειχαμε ρωτησει και επιβεβαιωσει. Ο εγκεφαλος προσαρμοζεται σε ό,τι ακτανια βαζεις, χωρις καμια παρενεργεια. Μα τα γραφουμε όλα αυτα στο νημα της BR
Ο χρήστης anton είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-05-16, 20:15   #3
Antonis1983
 
Εγγραφή: 12-05-2016
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 90

Drives: F30 316i
Γενικά τα 200 άλογα και 220 άλογα είτε remapping είτε με παράλληλο δεν είναι πολλά αναρωτιέμαι όσον αφορά το στρεσάρισμα του κινητήρα??

Εμένα και μόνο να φτάσει κοντά στα τα άλογα (170-180) και την ροπή (25-27) πχ που έχει το 320i ed θα μου έφτανε. Καμία αξιόπιστη εταιρία που να παίζει σε αυτό το βεληνεκές?

Επίσης το remapping ωραίο δεν λέω που πιάνει όλο το φάσμα ταχυτήτων. Αν όμως σου κάνουν καμία αναβάθμιση το firmware σε κάποιο σέρβις και γίνει κανένα reset στην ECU πάει το έχασες και μετά άντε πάλι άλλα 690€ να το ξαναβάλεις.

Ενώ στον παράλληλο δεν παίζει κάτι τέτοιο. Επίσης αν κάποια στιγμή θέλεις να πουλήσεις το αμάξι απλά τον βγάζεις και μπορείς να τον πουλήσεις σε χαμηλότερη τιμή και να πάρεις και κάποια λεφτά πίσω.

Για αυτόν τον παράλληλο της Novatune τι λέτε? Μου την πρότεινε ένας που ασχολείται με αναβαθμίσεις στην Σαλονίκη. Ανεβάζει το αμάξι στα 184ps και 28Nm. Η τιμή βέβαια είναι ίδια με της Ac Schnitzer.

http://novatunegermany.com/en/novatu...527/#more-1599

Επίσης για αυτό τον παράλληλο υπάρχουν πληροφορίες?

BMS JB Plus

Το αναφέρει σαν την πιο αξιόπιστη επιλογή εδώ

http://mywikimotors.com/bmw-n13/
Ο χρήστης Antonis1983 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-05-16, 20:31   #4
Blacktan
 
Εγγραφή: 04-02-2015
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 331

Drives: F32 428i m
Μπες στο νημα της br και διαβασε.
Κανεις συνεχομενα τις ιδιες και τις ιδιες ερωτησεις ενω μπορει να απαντηθεις σε ολα εαν διαβασεις το νημα της br και καποιων παραλληλων ...
Παρε το αμαξι με το καλο (οποιο τελικα επιλεξεις) και εχεις τον χρονο να ασχοληθεις με το tuning ..
Οσων αφορα την ερωτηση σου αν ειναι πολλα τα 200-220 αλογα , σου απανταω μονολεκτικα "οχι".
Ειναι μια χαρα και αυτα που πρεπει για αυτο το αμαξι με αυτο το βαρος ...
Στην κ. και β. Ευρωπη παιζει να κυκλοφορουν καμια 5000 χιλιαδες ν14 με br remapping ...
Ουτε ενα bad comment ...
2 χρονια εγω δεν ειχα ουτε ΚΙΧ !
Καλη αναζητηση..
__________________
Bmw F32 428i m jb4
Ο χρήστης Blacktan δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-05-16, 20:48   #5
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο anton Εμφάνιση μηνυμάτων
αν διαβασεις το νημα για το remap BR ο κινητηρας 316ι και 320ι ειναι ακριβως ιδιος και τα περιφερειακα ακριβως ιδια. Απλα βγαζει με αλλο προγραμματισμο αλλες εκδοσεις η εταιρια.
Η καταναλωση μειωνεται ή μενει ιδια. Απλα ο κινητηρας εχει τρομερες δυνατοτητες και θα δεις ότι θα βγει με 200 άλογα ή 220 στο επομενο μοντελο με προγραμματισμο παρομοιο της BR και μικροτερη κατανάλωση. Απλα θα δειξουν ετσι εξελιξη.
Διαβασε το νημα και θα ειναι χαζομαρα να παρεις την 320ι εδ
Την 320ι εδ την παιρνουν αυτοι που δε διαβαζουν τα φορουμ
Επισης ο κινητηρας με 136 άλογα και 8ταχυτο αυτοματο ειναι εξαιρετικος. Δεν κρεμα πουθενα. Παει σφαιρα και στις προσπερασεις ειδικα με 100αρα βενζινη. Μα δε φτανουν 0-100 9 δευτερολεπτα και 210 τελικη; Σε συνδυασμο με την επιπλεον επιθετικη αισθηση που δινει αυτο το αυτοματο στη σπορ ρυθμιση που εχει; Αλλο αυτοκινητο το κανει!
Η τεραστια βλακια ειναι να το παρεις με χειροκινητες ταχυτητες, χωρις Ξενον, χωρις 17αρες ζαντες και 225 χιλ λαστιχα. Στη Γερμανια τα χειροκινητα μεταχειρισμενα εχουν τη μιση τιμη απο τα αυτοματα!

Με 16αρες ζαντες και 205 χιλιοστα ελαστικα το αυτοκινητο ειναι ξεβρακωτο και χαλια. Όλοι αλλαξαν ζαντες που καναν το λαθος και το πηραν ετσι. Δες το και θα παθεις, σαν να βλεπεις μια κατηγορια κατω το αυτοκινητο!

Επισης προσοχη το Μ πακ βρισκει μπροστα το σποιλερ σε ολα τα πεζοδρομια ετσι και παρκαρεις καθετα. Εχει 18αρες ζαντες αλλα θεοφαρδια και πανακριβα λαστιχα 255 χιλιοστα φαρδος! Όμως μετρά και αρεσει στον κοσμο και θα εχεις μεταπωληση.
Για μενα την πιο καλη μεταπωληση σε σχεση με αυτα που θα δωσεις, θα εχεις με 316ι σπορλινε, ξενον, αυτοματη

http://www.bmwforum.gr/forum/showthr...=15949&page=27

ΥΓ Αυτοκτονια στην Ελλαδα να παρεις διλιτρο. Εχω και RAV4 και το εχω νιωσει εντονοτατα! Το τι εχω πληρωσει, δε λεγεται ουτε περιγραφεται. Ενω με την 316ι μεχρι στιγμης πληρωνω ψιχουλα
Αν ειναι τα ιδια δικαιολογισε μου τις δοιαφορες απο τα κατω λινκ! Το πρωτο ειναι το 320i ed το δευτερο απο την 316i οι ενναλακτες θερμοτητας!

http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_5010

http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_5009
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-05-16, 22:50   #6
Antonis1983
 
Εγγραφή: 12-05-2016
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 90

Drives: F30 316i
Πολύ σωστή παρατήρηση Herc.

Εφόσον η 320i ed με ίδιο κινητήρα αλλά με 170ps έχει ψυκτρα λαδιού φαντάζομαι για κάποιο λόγο την έχουν τοποθετήσει εκεί.

Αυτό θέλω να πώ. Όλοι μιλάνε για τοποθέτηση παράλληλου η και remapping που θα ανεβάσει την απόδοση του κινητήρα και σίγουρα θα το κάνει δεν αντιλέγω. Για μένα θα έπρεπε και να αναρωτηθούν για ποιόν λόγο η μαμά BMW έχει βάλει στην 320i εναλλάκτη θερμότητας.

Θα έπρεπε να υπάρχει και αναφορά "η και σαν πακέτο ίσως πώλησης" και να σου λένε εάν όντως υπάρχει θέμα "για να μην μειωθεί η ζωή του κινητήρα στα χρόνια που θα έχεις παράλληλο η remapping καλό είναι να βάλεις και έναν εναλλάκτη". Τωρα βέβαια δεν ξέρω καν γιατί δεν είμαι μηχανικός αν μπορεί να τοποθετηθεί στην 316i ακόμα και αν τον πάρεις.

Επίσης πόσο κάνει ένα τέτοιο εξάρτημα και από που το παραγγέλνεις? Από την Bmw απευθείας?

Η ερώτηση παραμένει πάντως για μένα ανοιχτή.
Ο χρήστης Antonis1983 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-16, 12:08   #7
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Ποιο 320 με Ν20? Αν ναι τυφλα για 28i εχουν αλλα πιστονια καλυτερα! Το 320d παιρνει επισημα BMW Power kit!

Μετα αγαπητε μου με η χωρις καποιας βελτιωση δεν υπαρχει εγγυηση οτι δεν θα παθει κατι! Μιλαμε για αγνωστο Χ δλδ οτιδηποτε μπορει να γινει ειτε με ειτε χωρις!

Αν μπαινει ναι αμε μιλα και με F20driver ειναι σε αυτο καναλι αλλαγης!

Την ψυκτρα λαδιου τελος παντων για ΕΛΛΑΔΑ την βρισκω must have με η χωρις βελτιωση λογο ζεστης για μια καλυτερη λειτουργειας! οπως και IC για τον ιδιο λογω!

Τα ανεφερονα μουλαρια Fotis για πιο πολλα στον ασσο μονο 150 στα 3αρια ειναι πιο λιγα λογικο αλλο τοσο πορτ μπαγαζ και βαρος! Με φιλο και μελος με 28i περαν απο τον Βασιλη βρηκε πιο λιγα και εκεινος απο οτι επρεπε!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-16, 21:13   #8
Bilchil
 
Εγγραφή: 29-12-2013
Μηνύματα: 144

Drives: F30 316
Να πω το εξής. Ως κάτοχος f30 1.6.
Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο και να διάλεγα τα 136 (ονομαστικά ή μη) άλογα με το dislpay hub kai navi, ή τα 175, θα διαλεγα το πρώτο με κλειστά μάτια.

Το 1.6 ειναι επαρκές. Με το αυτόματο, κάτι παραπάνω.
Θες αμάξι για πίστα ή για τους ελληνικούς δρόμους με τους έλληνες οδηγούς;
Ο χρήστης Bilchil δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-16, 21:39   #9
Antonis1983
 
Εγγραφή: 12-05-2016
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 90

Drives: F30 316i
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και γνώμες σας.

Που υπάρχουν αυτές οι δυναμομετρήσεις για την 316i που δείχνουν 150 άλογα και 26 Nm? Θa ήθελα να τις δω και εγώ.

Ωραία λοιπόν θα ψάξω να βρω ένα μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα με αυτόματο κιβώτιο 316i f30 1.6 136ps.

Θα ρωτήσω την Bmw και πόσο κοστίζει μία ψύκτρα λαδιού για την 316i μαζί με περαστικά.

Σε δεύτερο χρόνο εάν το αμάξι είναι μέσα στην εγγύηση και βάλω παράλληλο την χάνω έτσι? Ακόμα και αν είναι απο Schnitzer η Hartge-Novatune?

Τώρα απλά για το tuning άσχετα με ψύκτρες και Intercooler. Απο ποιά εταιρία προτείνετε παράλληλο?

Ακριβές όπως:
1) Ac Schnitzer 2400€
Ξέρουμε όλοι ότι το πάει στα 204ps(εδώ είμαι επιφυλακτικός για τόσα άλογα χωρίς ψύκτρα)

2) NovaTune 2395€
Enhanced power: 135 kW (184 hp) / 4900 rpm, 280 Nm (lb-ft 207) / 2700 rpm

3) Racechip Ultimate 499€
Σε κάτι πιο φτηνό αλλά έχω ακούσει καλά λόγια από κάποιους που το
έχουν βάλει εδώ. Επίσης πιο ανθρώπινη η ιπποδύναμη που φτάνει αυτός ο παράλληλος.
Optimized 316i (136 HP/ 100 kW)-> 176 HP 286 Nm

Για ποιόν λόγο τοοοσο μεγάλη διαφορά τιμής με Schnitzer και Novatune???
Ο χρήστης Antonis1983 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-16, 23:45   #10
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
BR Performance or ESS Remap!

Και οχι με ACS δεν χανεις εγγυηση!
__________________
Straight lines are for amateurs and baby's! Turns and curves are for petrol-heads!
With the shaky tail and squeaking tires, let’s scare other drivers shit-less!it’s scary and …..FUN TO DRIVE!!!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump