Δεξί ¶ξονας Ρόδας βλάβη! - BMWForum.gr

BMWForum.gr

Βλάβες & προβλήματα Θέματα που σας προβληματίζουν & εμπειρίες που θελετε να μοιραστείτε

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
28-05-16, 20:38   #1
fwQ

Το avatar του χρήστη fwQ

Drives: F20 116d ED
Δεξί ¶ξονας Ρόδας βλάβη!

Καλησπέρα στο forum, χθες είχα την ατυχία-μαλ___α να βρω με το αμάξι (F20) σε κράσπεδο και ως αποτέλεσμα στράβωσε η πίσω δεξιά ρόδα. Ανέβαζω και σχετική φωτογραφία για ακριβέστατη περιγραφή. Συγκεκριμένα όπως φαίνεται στην φωτογραφία έχει "κατέβει" -λογικά- ο άξονας πιο κατω. Δεν γνωρίζω πολλά από μηχανικά μέρη γιαυτό συγχωρεστε με αν κάνω λάθος στην ορολογία. Θα ήθελα την βοηθειά σας γιατί είμαι φοιτητής σε πόλη μακρυά από την πόλη μου και δεν θέλω να μπλέξω γονείς κλπ με το θέμα αλλά δεν θέλω κιολας λόγω της μη τεχνικής γνώσης μου να πέσω θύμα τεχνικών. Το αμάξι αυτή την στιγμή βρίσκεται έξω από αντιπροσωπεία της BMW στην πόλη σπουδών μου και περιμένω την Δευτέρα να μάθω τα έξοδα επιδιόρθωσης. Εάν έχετε παρόμοια εμπειρία μοιραστείτε την γιατί εχω φρικάρει με την ζημιά.

1)πιστεύετε οτί θα μείνω ικανοποιημένος από δουλειά της αντιπροσωπείας?

2)έχετε κάποια βάσιμη γνώμη για το πιθανό κόστος και χρονική περίοδο περατωσης της επιδιόρθωσης?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων, οι γνώμες σας είναι σημαντικές!

(Στο συνημμένο φαίνεται με βελάκι το σημείο διαφοράς σε σχέση με το αριστερό αντίστοιχο.)
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg FullSizeRender.jpg (32,3 KB, 36 εμφανίσεις)
Ο χρήστης fwQ δεν είναι συνδεδεμένος  
28-05-16, 22:19   #2
sv2gww

Το avatar του χρήστη sv2gww

Status:
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...

Drives: Ε39 528i/2
Αν και είναι μικρή η ανάλυση της φωτό βλέπω ότι πας για το κάτω ψαλίδι του δεξιού τροχού. Έχει μάλλον σπάσει από την μεριά της γέφυρας και το ελατήριο της ανάρτησης το σπρώχνει προς τα κάτω (αυτή η καμπύλη που φαίνεται δεξιά και κολλητά στην κούρμπα της εξάτμησης είναι η θήκη του ελατηρίου).