Αλλαγή atf [F20 116i] - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρά 1 Συζητήσεις για τη σειρά 1

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
10-06-16, 03:43   #1
F20driver
 
Το avatar του χρήστη F20driver
 
Εγγραφή: 13-08-2014
Μηνύματα: 186

Drives: F20 116i
Αλλαγή atf [F20 116i]

Να ρωτήσω ρε παιδια. Καθε πότε αλλάζεις σε 116 f20 με 8αρι zf atf? εχει 33.600 τωρα και δεν εζω αλλάξει ποτέ. Μήπως θα έπρεπε να αλλάξω;
Ο χρήστης F20driver δεν είναι συνδεδεμένος  
10-06-16, 09:49   #2
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Η επίσημη απαντηση ειναι ποτε!! Η BMW λεει οτι το κιβωτιο ειναι "sealed for
Life". Στην πραξη και εαν θες το κιβωτιο να μην διαλυθει καποια στιγμη, καλο ειναι να αλλαζεται το λαδι του αυτοματου κιβωτιου καθε 80-100.000 χλμ, μαζι φυσικα με τα φιλτρα που εχει.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-06-16, 10:18   #3
stef!
 
Το avatar του χρήστη stef!
 
Εγγραφή: 25-08-2008
Μηνύματα: 296

Drives: Ε85 Z4
Φάνη το είχες κάνει στο Ζ4 ή στο F20?
Ο χρήστης stef! είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-06-16, 11:21   #4
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Οχι Στέφανε, γιατι η Ζ4 πουληθηκε με 60.000χλμ και η F20 εχει 69.000χλμ. Ειχα αλλαξει ομως στην e36 και εχει αλλαξει και ο πατέρας μου στην 330xi (στα 110.000 χλμ).
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-06-16, 11:30   #5
stef!
 
Το avatar του χρήστη stef!
 
Εγγραφή: 25-08-2008
Μηνύματα: 296

Drives: Ε85 Z4
Είδες διαφορές μετά την αλλαγή; Προς το καλύτερο εννοώ!
Ο χρήστης stef! είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-06-16, 11:33   #6
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Ναι ειδα! Οι αλλαγες ταχυτητων εγιναν πιο γλυκες (γιατι εκει γυρω στις 100.000χλμ εννιοτε οταν αλλαζε ταχυτητα το κιβωτιο το ενιωθες αρκετα...ηταν αρκετα αποτομη η αλλαγη) και ξεκιναγε και πιο στρωτα.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-06-16, 14:43   #7
F20driver
 
Το avatar του χρήστη F20driver
 
Εγγραφή: 13-08-2014
Μηνύματα: 186

Drives: F20 116i
Και να υποθέσω πως αν κανεις σκληρή χρήση θέλει πιο νωρις ε;
Ο χρήστης F20driver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-06-16, 15:21   #8
Z4MC
 
Εγγραφή: 24-05-2008
Μηνύματα: 348

Drives: F20 118i
Ναι, κοιτα στα αμερικανικα φορουμς για περισσοτερες πληροφοριες. Δεν θελεις και να αλλαξεις πολυ νωρις.
Ο χρήστης Z4MC δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-06-16, 15:43   #9
GeeZee_SKG
 
Status: Banned
Εγγραφή: 09-04-2016
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 171

Drives: F20 118i
Στην πιο κατάλληλη στιγμή ξεκίνησε το νήμα. Είμαι για service την ερχόμενη εβδομάδα και προβληματιζόμουν και εγώ. Πλησιάζω τα 60Κ αλλά επίσης κλείνω και 5ετία. Έχει κανείς ιδέα κόστους; Σε αντιπροσωπεία ή indy δεν έχει σημασία μια προσέγγιση για να δώ αν θα το βάλω να γίνει μαζί με τα υπόλοιπα. Φάνη, η εμπειρία σου θα βοηθούσε.
Ο χρήστης GeeZee_SKG δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-06-16, 16:07   #10
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
60.000 χλμ ειναι νωρις...δεν χρειαζεται. Κοντα στις 100.000χλμ ειναι αρκετα καλα.

Το κόστος ηταν (πριν 3 χρονια) περι τα €300 σε εξουσιοδοτημενο, κυριως λογο κοστους του ATF / λιτρο και την μεγαλη ποσοτητα που χρειαζεται.

Από το επίσημο site της ZF:

5-, 6-, 8- and 9-speed as well as 4HP20 automatic transmissions:
ZF 5-, 6-, 8- and 9-speed as well as the ZF 4HP20 automatic transmissions are filled maintenance-free with specially developed
partially synthetic ATF oils. Maintenance-free fills are intended for normal operating conditions. Especially driving at very high
operating temperatures can result in accelerated aging or increased wear of ATF oils. It is recommended, in the event of severe
operating conditions, such as:
- frequent highway driving in top speed range,
- offensive, sporty driving style,
- frequent trailer operation,
being above average, oil purification (oil change) on automatic transmissions is recommended between 80,000 km and 120,000
km, or 8 years, depending on the load.
In each case, only released ATF oil may be used for oil changes. And oil changes must be performed in accordance with the
relevant specifications.

Άρα, εφόσον επικρατούν οι παραπάνω συνθήκες (δλδ. Συχνή οδήγηση κοντά στην τελική ταχύτητα του οχήματος, επιθετικός & σπορ τρόπος οδήγησης ή ρυμούλκηση τρέιλερ) σε χρήση άνω του μέσου όρου (ή απλά θέλουμε να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!), τότε η αλλαγή πρέεπι να γίνεται μεταξύ των 80-120.000χλμ ή κάθε 8 χρόνια.

Να σημειώσω ότι θεωρητικά τα κλασσικά αυτόματα κιβώτια έχουν τεράστια διάρκεια ζωής, αφού τα γρανάζια κολυμπάνε (κυριολεκτικά!) στο λάδι και ετσι οι φθορές είναι μηδαμινές. Το μόνο τους τρωτό σημείο είναι τα ηλεκτρονικά. Οπότε, εφόσον αλλάζουμε τα λάδια κάθε 100.000χλμ, τότε η θεωρία μπορεί να γίνει και πράξη.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump