Αλλαγή rod bearings σε M3 E92 - BMWForum.gr

BMW Greece - BMWforum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » BMW Motorsport » Αλλαγή rod bearings σε M3 E92

BMW Motorsport Συζητησεις για Μ3, Μ4, Μ5, Μ6 και ολα τα μηχανολογικα θαυματα του M// division

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
25-06-17, 00:14   #1
Xenos87
 
Το avatar του χρήστη Xenos87
 
Εγγραφή: 15-04-2016
Περιοχή: Worldwide
Ηλικία: 30
Μηνύματα: 105

Drives: E92 M3
Αλλαγή rod bearings σε M3 E92

Καλησπέρα παιδια ,

Οπως λεει και ο τίτλος άλλαξα τα rod bearings εχτές στο αυτοκινητο μου και σκέφτηκα να γράψω λεπτομέρειες γιατί ισως βοηθήσουν καποιον που σκεφτεται να κανει το ίδιο.

Η αλλαγή εγινε στην επίσημη αντιπροσωπεία (δεν ξερω αν επιτρέπεται να αναφέρω ποια ακριβως)

Τα παλιά μέταλλα είχαν "αρπάξει" οπως αναμενόταν μια και τα χιλιόμετρα κοντεύουν να φτάσουν τα 6 ψηφία.
Ο τεχνικός σύμβουλος τα χαρακτήρισε "αρκετά καλα" αναλογικά με τα χιλιόμετρα που είχαν κανει αλλα εγω προσωπικά διαφωνώ και τα θεωρώ αρκετά καταπονημένα

Θα ανεβάσω και φωτο αν ενδιαφέρει κάποιον.

Το κόστος συνολικά μαζι με κάποια έκπτωση που μου έκαναν έφτασε στα 1570 ευρώ.
Τα ανταλλακτικά είχαν 737 ευρώ και η εργασία 602 ευρώ( οι τιμες ειναι χωρις ΦΠΑ και πριν την έκπτωση και για αυτο αν αθροιστούν δεν κανουν 1570)

Τωρα στρώσιμο για 1000 χιλιόμετρα και μετα αλλαγή λάδια ξανα...

Δεν ξερω τι αλλο σχετικό πρεπει να αναφέρω,αν ενδιαφέρεται κάποιος για οτιδήποτε πληροφορία ευχαρίστως να βοηθήσω.
Ο χρήστης Xenos87 είναι συνδεδεμένος  


25-06-17, 01:13   #2
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.657

Drives: E46 316i
Φωτογραφίες θα θέλαμε και πριν το κάνεις καλό θα ήταν τα παλιά λάδια να πάνε για ανάλυση. Θα έκανες μεγάλη χάρη σε αρκετό κόσμο.

Το κόστος είναι λογικό για εμένα εννοώ για το είδος της εργασίας. Επίσης θα ήθελα να μάθω αν τα part numbers εκείνων που φόραγε με τα καινούρια είναι ίδια
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-06-17, 01:21   #3
Xenos87
 
Το avatar του χρήστη Xenos87
 
Εγγραφή: 15-04-2016
Περιοχή: Worldwide
Ηλικία: 30
Μηνύματα: 105

Drives: E92 M3
Για τα λάδια το σκέφτηκα και εγω και τους ζήτησα να κρατήσω δείγμα αλλα τελικά δεν πηρα τίποτα στα χέρια μου,πετάχτηκε κατα λάθος το δείγμα λόγω λαθος συνεννόησης ηταν η εξήγηση.

Θα στείλω για ανάλυση τα λάδια που θα αλλαξω μετα το στρώσιμο.

Για τα part numbers πως ακριβως τα βρίσκω;
Ειναι ο κωδικός που αναφέρει στην απόδειξη;
Των παλιών μετάλλων πως τα βρίσκω
Ο χρήστης Xenos87 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-06-17, 01:27   #4
Xenos87
 
Το avatar του χρήστη Xenos87
 
Εγγραφή: 15-04-2016
Περιοχή: Worldwide
Ηλικία: 30
Μηνύματα: 105

Drives: E92 M3
Φωτο απο τα μέταλλα









Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_7345.jpg (69,8 KB, 61 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_7348.jpg (73,6 KB, 57 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_7349.jpg (83,7 KB, 54 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_7350.jpg (69,8 KB, 50 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_7351.jpg (76,7 KB, 48 εμφανίσεις)
Ο χρήστης Xenos87 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-06-17, 01:30   #5
stef80
 
Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 341

Drives: F20 120i
Διορθωστε με αν κανω λαθος, αλλα η μονη στιγμη που υπαρχει τριβη και φθορα στα κουζινετα ειναι στο μιζαρισμα. Απαξ και ανεβει η πιεση του λαδιου, δεν υπαρχει επαφη μεταλλων, επομενως τι στρωνεις?
Δεν ειναι οπως στην αλλαγη ελατηριων εμβολων που οντως πρεπει να τριφτουν πανω στον κυλινδρο και να στρωσουν.
Ο χρήστης stef80 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-06-17, 01:36   #6
Xenos87
 
Το avatar του χρήστη Xenos87
 
Εγγραφή: 15-04-2016
Περιοχή: Worldwide
Ηλικία: 30
Μηνύματα: 105

Drives: E92 M3
Δεν αντιλέγω ουτε γνωριζω αν κανεις λάθος αλλα το να πηγαίνω σαν κυρία βαρέθηκα να το ακούω να μου το λένε οταν πηρα το αμαξι.
Συγκεκριμένα μου ζήτησαν να ροπιαρω ελαφρώς χωρις να ανεβαίνω ψηλά στις στροφές για να "πατήσουν" οπως ειπαν.

Δεν ξερω αν έχει βάση αλλα δεν χάνω και τίποτα για τα επόμενα 750 χιλιόμετρα(ηδη εκανα 250 ��) να πηγαίνω ήσυχα
Ο χρήστης Xenos87 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-06-17, 09:46   #7
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 5.115

Drives: Ε39 528i/2
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stef80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Διορθωστε με αν κανω λαθος, αλλα η μονη στιγμη που υπαρχει τριβη και φθορα στα κουζινετα ειναι στο μιζαρισμα. Απαξ και ανεβει η πιεση του λαδιου, δεν υπαρχει επαφη μεταλλων, επομενως τι στρωνεις?
Δεν ειναι οπως στην αλλαγη ελατηριων εμβολων που οντως πρεπει να τριφτουν πανω στον κυλινδρο και να στρωσουν.
Πάντα υπάρχει επαφή του κουζινέτου με τον στρόφαλο, και ειδικά όταν τα κουζινέτα είναι καινούργια. Πρέπει να γίνει λείανση της επιφάνειάς τους όπως ακριβώς και στα ελατήρια των εμβόλων. Μέχρι να έρθει στα ίσια της η επιφάνειά τους ώστε να λειτουργεί σωστά η υδροστατική ανύψωση χάρη στο μικροσκοπικό φιλμ λαδιού πάμε σαν κυρίες.

ΥΓ Δες το σχέδιο που αναλύει τις δυνάμεις που ασκούνται στο κάτω άκρο της μπιέλας και ειδικά την καμπύλη αμέσως μετά το P max όπου επέρχεται το ελάχιστο ύψος ανύψωσης (h min) στη σελίδα 4: http://kingbearings.com/files/Engine..._They_Work.pdf
κι έπειτα δες στην "βίβλο" της κορυφαίας Mahle π'ως είναι ένα κουζινέτο που λειτουργεί σωστά: αρχή κεφαλάιου 4 στο http://www.mahle-aftermarket.com/med...s-brochure.pdf
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-06-17, 15:04   #8
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 5.095

Drives: E92 M3
Ξενοφων έκανες την καλύτερη δουλειά.....πιο "φτηνή" ασφάλεια δεν υπάρχει. Αυτό το μοτέρ μόνο εκεί πάσχει......και ειναι κρίμα για 1.500€ να δώσεις 25.000€ για καινούργιο μοτέρ.....καλά χλμ και πλέον χωρίς άγχος.

Θα ακολουθήσω σύντομα......
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-06-17, 15:09   #9
Xenos87
 
Το avatar του χρήστη Xenos87
 
Εγγραφή: 15-04-2016
Περιοχή: Worldwide
Ηλικία: 30
Μηνύματα: 105

Drives: E92 M3
Ευχαριστω Αγγελε
Με την ευκαιρία της επίσκεψης έβαλα και Carbon diffuser πισω και Carbon καλύμματα στα πλαϊνά φλας
Εγινε ομορφότερο...
Σειρά παίρνουν λαστιχα (αν και εχω θεματάκι,σου εχω στειλει στο viber) και εξάτμιση σαν την δίκη σου αν και θελω πρωτα να την ακούσω απο κοντα
Ο χρήστης Xenos87 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-06-17, 15:53   #10
micz
 
Status:
Εγγραφή: 08-08-2008
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 272

Drives: Ε92 M3
Άλλαξα και εγώ μέταλλα στα 40.000 χιλιόμετρα του κινητήρα μου σε γνωστή αντιπροσωπεία και αν και δεν μου είπαν για στρώσιμο ούτε καν για αλλαγή λαδιών το στρώνω και εγώ για 2000 χιλιόμετρα ( θα κάνω αλλαγή λαδιών τότε), όπως το λέει η οδηγία της BMW.
Κατάσταση προηγούμενων, σύμφωνα με τους ανθρώπους της αντιπροσωπείας, αρκετά καλή.
Ο χρήστης micz είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump