BMWForum.gr

BMWForum.gr » Μοτοσυκλέτες BMW » Τεχνικά θέματα, Service μοτοσυκλέτας » Ξέρετε Τι "Παίζει" Με Τα Μπουζί Ιριδιου?

Τεχνικά θέματα, Service μοτοσυκλέτας Τεχνικά θέματα, Service κλπ για όλες τις μοτοσυκλέτες BMW εκτός των παραπάνω σειρών R, F και K. ΣΗΜΕΙΩΣΗ:θέματα_που_αφορούν_όλες_τις_σειρές_ανήκουν_εδω.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
08-01-07, 15:43   #1
dounavis
 
Status: Guest
Μηνύματα: n/a

dounavis's Garage
Ξέρετε Τι "Παίζει" Με Τα Μπουζί Ιριδιου?

Bασικα θελω να μαθω την διαφορα μεταξυ μπουζι ιριδιου και απλων(εκτος απο την τιμη 19 ευρω εμαθα)
1)Πως μπορω να μαθω αν κανουν για GS?
2)Αξιζει ο κοπος να διαθεσω χρηματα παραπανω για τα συγκεκριμενα μπουζι?
3)Οι ψαγμενοι του φορουμ να μας ανοιξουν τα ματια

Pιχτε μια ματια εδω http://www.motok.gr/manuf.asp?nm=DENSO
  Απάντηση με παράθεση
08-01-07, 16:09   #2
KamenosAfricanos
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 30-06-2006
Περιοχή: Kypseli - Athens Bike: R1200GS ADV
Μηνύματα: 726

KamenosAfricanos's Garage
Κάνουν για όλων των ειδών κινητήρων.
Η βασική διαφορά που έχουν με τα κοινά μπουζί είναι το ιρίδιο.
Το ιρίδιο αναπτύσσει μεγαλύτερη θερμοκρασία από τον σίδηρο (κοινά μπουζί), έχοντας σαν προτέρημα την χρήση λιγότερου μετάλλου (ακίδες) για την απαιτούμενη υπερπήδηση του ρεύματος (σπινθήρας). Έτσι ο σπινθήρας είναι πιο δυνατός αφού είναι συγκεντρωμένος σε μικρότερα σημεία. Το ιρίδιο φθείρεται πολύ πιο δύσκολα από τον σίδηρο και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (οι κατασκευαστές μπουζί ιριδίου προτείνουν έλεγχο στα 20.000 με 24.000 χλμ.). Διαφορά απόδοσης είναι εμφανές μόνο σε κινητήρες υψηλής συμπίεσης και χρήση καυσίμου 100 οκτανίων. Ότι προσφέρει καλύτερη καύση του μίγματος είναι αληθές, ανεξάρτητα των οκτανίων του.

Προσωπικά στο Africa μόνο ιριδίου έβαζα και μάλιστα την μάρκα που έχεις ποστάρει (made in Japan). Στο GS δεν βρίσκω το λόγο και εξηγούμαι. Στο Africa για να αλλάξω μπουζί έπρεπε να βγάλω το ντεπόζιτο (service κάνω μόνος μου, εκτός βαλβίδες – πρέπει να βγάλω ντεπόζιτο) ενώ στο GS είναι μπροστά μου. Αν μιλάμε για το 650 θα τα έβαζα μόνο αν το service το έκανα μόνος μου. Γενικά (αν δεν καταλάβατε) θα τα έβαζα αν κάνω το service μόνος μου.
Ο χρήστης KamenosAfricanos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-01-07, 17:09   #3
HPMic
 
Το avatar του χρήστη HPMic
 
Εγγραφή: 04-10-2006
Μηνύματα: 32

HPMic's Garage
Να συμπληρώσω ότι τα μπουζί ιριδίου θέλουν λιγότερο ρεύμα για να λειτουργήσουν και συμπεριφέρονται καλύτερα με φτωχά μείγματα. Και εγώ τα χρησιμοποιούσα στο Caponord. Έβαζα NGK DCPR9EIX. Στο advrider έχω διαβάσει ότι έχουν βάλει NGK BKR7EIX((primary) & DCPR8EIX (secondary) σε GS. Διάβασε αυτό για περισσότερες πληροφορίες
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=158769
Βάβαια θα σε συμβούλευα να μην ψαρώνεις πολύ με τα θετικά σχόλια. Έτσι και αλλιώς όταν αλλάζεις μπουζί υπάρχει διαφορά. Οπότε αν τα βάλεις να ξέρεις ότι η διαφορά που θα δεις θα είναι 90% καινούργιο μπουζί και 10% μπουζί ιριδίου. Από την άποψη βέβαια ότι δεν τα αλλάζεις τόσο συχνά, η διάρκεια που έχουν είναι καλύτερης ποιότητας και τέλος αν μπορείς να πετύχεις χαμηλό κόστος, ναι ίσως να αξίζει τον κόπο. Πάντως αν ψήνεσε πάρτα χαλαρά απο http://www.sparkplugs.com/ Με κόστος γύρω στα 7,5$ το ένα βγάζεις χαλαρά τα μεταφορικά, αφού εδώ αν τα βρεις θα σου ζητάνε γύρω στα 35 ευρουλάκια το ένα. θέλει βέβαια λίγο ψάξιμο για να σιγουρευτείς τι ακριβώς θα πάρεις.
Ο χρήστης HPMic δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-01-07, 21:01   #4
Nick1150
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη Nick1150
 
Status:
Εγγραφή: 30-04-2006
Περιοχή: Σώμα στην Πεντέλη, μυαλό όμως στην ΘΑΛΑΣΣΑ
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.663

Drives: E81 116i
Nick1150's Garage
http://www.bmwforum.gr/viewtopic.php...E9%E4%E9%EF%F5

__________________
Nick 1150

2010 X5 (E70) 3.0i exclusive, για οικογενειακή χρήση
2011 118i (F20) Sport, για καθημερινή μου χρήση
2011 118i (F20) Urban, για καθημερινή της χρήση
1999 Z3 1.9i, χωρίς πινακίδες σύντομα.....

Ο χρήστης Nick1150 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-01-07, 21:14   #5
dounavis
 
Status: Guest
Μηνύματα: n/a

dounavis's Garage
Re: Ξέρετε Τι "Παίζει" Με Τα Μπουζί Ιριδιου?

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο dounavis
1)Πως μπορω να μαθω αν κανουν για GS?

To εχω δει το τοπικ!

Για GS δεν εχω δει!!!!

Και μην πει κανεις οτι ειναι το ιδιο

R με GS
  Απάντηση με παράθεση
09-01-07, 22:52   #6
dounavis
 
Status: Guest
Μηνύματα: n/a

dounavis's Garage
http://www.e-autoshop.gr/index.php?c...8f2ba79ad25f99
  Απάντηση με παράθεση
09-01-07, 23:02   #7
dounavis
 
Status: Guest
Μηνύματα: n/a

dounavis's Garage
Περι τιμων ιδεα http://www.kostakis.gr/mpouzi06.html
  Απάντηση με παράθεση
12-01-07, 16:40   #8
dounavis
 
Status: Guest
Μηνύματα: n/a

dounavis's Garage
Είναι από τα καλά δώρα που δέχεται ευχάριστα η μηχανούλα μας.
Πώς λειτουργούν - δυό λόγια. Μέρος της ενέργειας που διαθέτει το σύστημα ανάφλεξης της μοτοσυκλέτας η του αυτοκινήτου σπαταλιέται - χάνεται άδοξα σε κάθε σημείο επαφής, ένα άλλο μέρος στο καλώδιο μεταφοράς υψηλής τάσης (μπουζοκαλώδιο). Το μεγαλύτερο όμως μέρος απώλειας οφείλεται στον τύπο και την κατάσταση του σπινθιριστή (μπουζί).
Βέβαια φιλοι μου μιλάμε για πολύ μικρές απώλειες άν μιλάμε για ένα σύστημα ανάφλεξης BMW.
Το μπουζί ιριδίου λόγω της κατασκευής του από κράμα ευγενών μετάλλων, απαγορεύει κατά κάποιον τρόπο την επικάθηση οξειδίων και καταλοίπων από την καύση. Επίσης ο τρόπος της μηχανικής κατασκευής (μοριακή δομή) και τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά εξασφαλίζει πιό καλή διασπορά του σπινθήρα σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.΄
Η τεχνολογία των μπουζί ιριδίου χρησιμοποιείται στούς αγωνιστικούς κινητήρες με επιτυχία αρκετά χρόνια.
Με λίγα λόγια βάζοντας στη μηχανή τέτοια μπουζί εξασφαλίζετε τον καλύτερο δυνατό σπινθήρα, δηλαδή καλύτερη καύση, οικονομία στο καύσιμο, απόδοση σε όλες τις στροφές, διάρκεια ζωής των μπουζί. Σαν συνέπεια όλων αυτών βελτιώνεται και η ιπποδύναμη.



Το Μηνυμα αυτο ειναι απο τον Θεμελη Τσαουση (R1150adv)αντιγραφη απο το ForumGS.

στο οποιο συμφωνω μαζι του.
  Απάντηση με παράθεση
12-01-07, 20:20   #9
lord_dimos
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 30-04-2006
Μηνύματα: 2.903

lord_dimos's Garage
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΟ ΕΞΗΣ:ΑΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ Κ1200R ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΒΑΖΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ.ΣΤΟ 1150 ΟΜΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ,ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΞΙΖΕ...
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΚΑΝΩ ΤΕΤΟΙΟ TUNE UP ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΦΙΛΤΡΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΛΑΙΜΟΥΣ),ΟΠΟΤΕ ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΘΑ ΕΒΑΖΑ!
Ο χρήστης lord_dimos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-01-07, 01:02   #10
takoboyRT
 
Το avatar του χρήστη takoboyRT
 
Εγγραφή: 03-08-2006
Περιοχή: Duesseldorf, Germany Μοτοσυκλέτα: R 1150 RT
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.986

Drives: RT 1150
takoboyRT's Garage
κι εγώ θα σου έλεγα να δοκιμάσεις τα μπουζί της BRISK για το μηχανάκι σου...

Τα χρησιμοποιώ από την αρχή: καλύτερη καύση, μεγαλύτερη διάρκεια, λιγότερη (αισθητά!) κατανάλωση, 11€ το ένα και δεν είναι... ιριδίου! (αν και υπάρχουν αλλά δεν συντρέχει "αγωνιστικός" λόγος...)
__________________
Ο χρήστης takoboyRT δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump