BMWForum.gr

BMWForum.gr » Μοτοσυκλέτες BMW » Γενικά μοτοσυκλέτας » ΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ

Γενικά μοτοσυκλέτας Γενικά θέματα για μοτοσυκλέτες BMW

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
23-06-06, 17:44   #1
Caesar
 
Εγγραφή: 04-05-2006
Περιοχή: N. Ionia Attica Greece :R1200 GS
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 2.727

Drives: GS 1200
Caesar's Garage
ΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ

Γραμμένο απο τον gcrook στο moto.gr


Προβλημα:‘‘Το μηχανακι μου στα καλα του καθουμενου εσβησε και πηρε μπρος μετα απο 3 προσπαθειες.‘‘
Επιλυση:...

Africa twin:
Οι σκλυροπηρηνικοι του συγκεκριμενου φορουμ διαρρηγνυουν τα ιματια τους οτι ολα ειναι
μια ιδεα και δεν θα επρεπε καν να ασχολουμαστε με το αν το Αφρικα εσβησε η οχι. Πολλοι επιμενουν οτι για αυτο φταιει
η τρομπα βενζινης, και γνωστοι αγνωστοι αναφερουν οτι το προβλημα παρουσιαζεται συχνα σε υψομετρο 800 μετρων, και κυριως οταν
το μηχανακι βρισκεται κοντα σε βελανιδιες και σπανιοτερα δε σε πουρναριες.Μετα απο αυτη την απαντηση ξεκιναει ενας καταιγισμος
απο ποστ για να διαπιστωθει αν οντως τα 800 μετρα υψομετρο μπορουν να θεωρηθουν βουνο....Στα καπακια κανονιζεται
δεκαημερη περιηγηση με την μορφη εκδρομικου εντουρο στον χωρο που προαναφερθηκε το συμβαν
(μπορει να ειναι και η Πεντελη αλλα δεν εχει σημασια "ξερεις ρε ασχετε ποσα μονοπατια και φλαταδουρες εχει η Πεντελη;").

Kawasaki Z:
"Η μαμα καβασακι ξερει καλυτερα, για να εσβησε το μηχανακι ετσι θα πρεπει να ειναι".Οποιεσδηποτε προσπαθειες για διαλογο
και για πιθανη επιλυση του προβληματος κατακευρανωνονται με εγκωμιαστικα ποστ για την συγκεκριμενη σειρα μοντελου.Πολλοι
πουλανε τα μηχανακια τους και τρεχουν πανικοβλητοι να αγορασουν Καβασακι Ζ για χρηση τουρινγκ κυριως.Το ποστ ανασυρεται καθε φορα που καποιος γινεται ευτυχης
κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου(καθε 3 μερες δηλαδη), και παιρνει ενα καρτελακι με νουμερο και δωρο μια ταινια με
γυμνοστηθες κορασιδες να χαριεντιζονται στην σελα ενος Ζ...


Kawasaki ZX:
Οσοι κατοχοι της συγκεκριμενης μηχανης δεν εχουν παει να κατασκηνωσουν στον Μπραλλο και στη Ιτεα με μοναδικες αποσκευες 3 ζευγαρια σλικ, ανατρεχουν στο παραπανω φορουμ
για συμβουλες και υποστηριξη.Πολλοι πιστευουν οτι το προβλημα λυνεται οταν βαψεις το μηχανακι σου μαυρο γιατι το 636 σε μαυρο ΓΑΜΑΕΙ! οποτε ολα τα αλλα περιττευουν.
Τελικα χανουν τον μπουσουλα γιατι μεχρι να γινει το ποστ, το μοντελο εχει αλλαξει 4 φορες και εχει φτασει τα 750 κυβικα.Χρηστες Gsxr 750 και triumph 675 μπερδεμενοι,
και εχοντας την εντυπωση οτι το προβλημα αναφερεται στο μηχανακι τους καλουν συνεχως στα εξουσιοδοτημενα, τα οποια για καποιο περιεργο λογο εχουν τα τηλεφωνα τους κατεβασμενα.

Honda CBR:
Με το που γινεται το ποστ, επικρατει ησυχια...Οσοι το διαβασαν ευθυς αμεσως ανετρεξαν στα μανιουαλ.Προς μεγαλη τους ανακουφιση καπου στην σελιδα 512 κατω
απο τον τιτλο‘Δεν ειναι προβλημα αξιοπιστιας ετσι τα φτιαχνει η μαμα Χοντα‘,το προβλημα περιγραφεται απο το μανιουαλ σαν κατι το φυσιολογικο.
Συνισταται να αλλαχθουν τα ρουλεμαν στροφαλου, το λαμπακι του φρενου, και μια βιδα στα οργανα.Οι παραγγελιες των ανταλλακτικων γινονται και το ποστ παραμενει ‘νεκρο‘
μεχρι να ερθουν τα ανταλλακτικα απο τον Σαρακακη.Μετα απο 10 χρονια το φορουμ εχει κλεισει με αποτελεσμα οι πρωτοι ‘τυχεροι‘
που μπηκαν στην λιστα αναμονης και παρελαβαν πρωτοι τα ανταλλακτικα, να μην μπορουν να ανασυρουν το ποστ.

Yamaha fazer:
Ψυχραιμια και εδω.Ακουγονται διαφορες αποψεις, αλλα ετσι και αλλιως οι περισσοτεροι εχουν ηδη επισκεφτει
καποιο εξουσιοδοτημενο και το προβλημα εχει επιλυθει στα πλαισια της εγγυησης.Οι πιο θερμοαιμοι εχουν ηδη προλαβει
να ανοιξουν ποστ στις διαμαχες με τιτλο "Σβησιμο fazer vs σβησιμο Ζ.Εμεις κανουμε και "τσουφ" αμα λαχει".

ΚΤΜ:Πριν ακομα αναφερθει το προβλημα η Ελληνμοτο εχει προβει σε σχετικη ανακοινωση.Οι Χρηστες ΚΤΜ γελανε με τα σχολια
ιδιοκτητων αλλων μοντελων τονιζοντας τους οτι τα Ιαπωνικα μαζικης παραγωγης μηχανακια τους ειναι ξενερωτα.Οι αλλοι δεν μπορουν να αντιληφθουν
το πνευμα τους μιας και χρονια τωρα εχουν την μαλλον λανθασμενη εντυπωση οτι καλο ειναι ενα μηχανακι που τηρει βασικες προδιαγραφες
οπως το να τους πηγαινει στην δουλεια χωρις να θελει συνεργειο πριν η μετα.Και για κακο δικο τους εμμενουν στις αποψεις τους και
συνεχιζουν να ζουν μια απιστευτα ξενερωτη ζωη...Να δω τι θα τις κανουν τις οικονομιες απο το συνεργειο στον ταφο τους...

Honda CB:
15 χρονια στην πιατσα τα μηχανακια και ολα με 40.000 χλμ μαξιμουμ(πιο πανω δεν πανε αυτα.
Τι εγινε και αν σβησουν μια φορα δηλαδη;Η σειρα ανανεωνεται αλλα το προβλημα εξακολουθει να παραμενει.
Το εργοστασιο ανακαλυπτει οτι ολα αυτα τα προβληματα που αναφερθηκαν, ειναι εξαιτιας της φοβερης ιπποδυναμης των μοντελων αυτων
και πεταει στην παραγωγη τα νεα Hornet 250,600,1000, ανακοινωνοντας ιπποδυναμεις των ταξεων των 10,50,και 90 αλογων αντιστοιχα.
Τα ρεστα απο ολα αυτα τα αλογα που δεν χωρεσαν, πανε σε νεα πλαστικα και σε upside down μπροστινα made in Malaysia.
Οι πωλησεις τους φτανουν τα στα υψη και συναγωνιζονται πλεον αυτες του Innova.

V-strom 650-1000:
Σωρεια προβληματων για τους ταλαιπωρους πια χρηστες οι οποιοι δεν φτανει που ειχαν τις σκουριες στα αλουμινια...,
τα διαφορα κλαπα-κλουπα απο το μπροστινο το οποιο δυστυχως δεν επιλυεται ουτε απο πυρηνικο υδραυλικο με 10 μεταπτυχιακα,
και τα διαφορα αλλα σοβαρα και μη προβληματα,ερχεται τωρα να προστεθει και αυτο.Συλλαλητηρια διοργανωνονται στο κεντρο
της πρωτευουσας και οι συμμετεχοντες φεροντας πανο με συνθηματα οπως "Απεταξαμην τον Σφακιανακη" και, "Θα πουλησω το ********ο
και θα παρω Βαραντερο",συγκρουονται με αστυνομικες δυναμεις.Οι πιο ψυχραιμοι απλα ανεβαζουν το ρελαντι πανω απο τις 700 στροφες....

GSXR:
Οι ιδιοκτητες των Κ5 συνωστιζονται στα συνεργεια.Επικρατει ησυχια....Υστερα απο λιγο χαρουμενες φωνες και γελια ακουγονται και
σιγα σιγα ενα μεγαλο κυμα αναβατων κατευθυνεται προς την εξοδο.Ολοι κρατανε στα χερια τους ενα νεο πλαισιο κινητηρα και ενα κλειδι
για αφαιρεση της ταπας απο το τελικο της εξατμισης...Το προβλημα παραμενει αλλα who gives a fuck anymore?

Ηοnda CBF's:
Χαος και αναρχια.Οι μισοι αυτοπυρπολουνται και οι υπολοιποι εντρομοι "χτενιζουν" το ιντερνετ για πληροφοριες.
Τα περισσοτερα μηχανακια ειναι ακομα στο στρωσιμο και οι ιδιοκτητες τους εχουν καθε λογο να ειναι επιφυλακτικοι.Δοκιμαζουν τα παντα.
Βαζουν ζελατινες, βαλιτσες,χαντρες,αλλα λαδια, αλλα φιλτρα, αλλη βενζινη, καποιον αλλον να τα οδηγει, μεχρι που μαθαινουν οτι τα
μονοκυλινδρα επιτρεπεται να σβησουν μια φορα στο τοσο.Το θρεντ εχει φτασει τις 150 σελιδες σπαμ και μετα απο σχετικο καθαρισμα
οι μισοι φαινεται να εχουν ηδη καπαρωσει καποιο καβασακι Ζ γιατι ως γνωστον "Ολοι εκει θα καταληξετεεεεε ρεεεεεε".

ΒΜW:
Οι παλαιοτεροι εχουν αρχισει ηδη να κατεβαζουν τα μισα σχετικα σαιτς με τεχνικες πληροφοριες για τα telelever,paralever,και
τα διαφορα συστηματα που για καποιο λογο μονο η συγκεκριμενη φιρμα βαζει στα μηχανακια της αλλα δεν βγαζουν ακρη.
Σε καποια φαση ακουγονται αποψεις του στυλ "ειναι δικλειδα ασφαλειας του Boxer", οποτε οι πιο θαραλλεοι μαζευουν μια διακοσαρα
και πανε και χυμαρουν σε μια ευθεια για να δουν αν οντως ο Μποξερ προστατευει.Για καποιο λογο δεν μοιραζονται
μαζι μας τα αποτελεσματα.Μετα απο εξονυχιστικους ελεγχους στο μηχανακι που παρουσιαζε το συγκεκριμενο προβλημα σε μεγαλυτερο
βαθμο απ’οτι τα αλλα ανακαλυπτεται κομματι απο κοκκινο μεταξωτο υφασμα στουμπωμενο στο φιλτροκουτι.Ινες υφασματος καταληγουν
στο εργοστασιο για ελεγχο και διαπιστωνεται απο τους εκπληκτους τεχνικους οτι επροκειτο για κομματι απο στρινγκ.
Το ποστ αποσυρεται με συνοπτικες κατ’οπιν παρακλησης του ιδιοκτητη της συγκεκριμενης μοτο.

Ducati:
Στο ποστ δεν υπαρχουν απαντησεις ουτε υστερα απο 3 μηνες..Κανενας δεν ξερει το λογο και το θεμα ξεχνιεται.Για καποιο λογο το μοντελο που
παρουσιασε την συγκεκριμενη βλαβη μετα απο 10 χρονια ψηφιζεται σαν το πιο διαχρονικο Ντουκατι με τον πιο ατιθασο χαρακτηρα, απο ολα
τα περιοδικα.

Yamaha R6-R1:
Τα μηχανακια που παρουσιασαν αυτο το προβλημα εισαγονται στα κατα τοπους εξουσιοδοτημενα.Μετα απο 2 βδομαδες
βγαινουν βαμμενα στα χρωματα του αγωνιστικου του Βαλεντινο Ροσι,και δινεται δωρο και ενα καπελακι με το λογοτυπο της Γιαμαχα
και το θεμα ξεχνιεται εκει.Μετα απο 2 μηνες ο Ροσι αλλαζει ομαδα και το προβλημα επανερχεται και παλι στο προσκηνιο.
Ο χρήστης Caesar δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-06-06, 17:49   #2
Carlos
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 30-04-2006
Μηνύματα: 1.072

Carlos's Garage



εντάξει ΤΕΛΟΣ αυτοπυρπολούμαι !!!!!






Caesar ::::: s kiss s
Ο χρήστης Carlos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-06-06, 22:52   #4
Nick1150
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη Nick1150
 
Status:
Εγγραφή: 30-04-2006
Περιοχή: Σώμα στην Πεντέλη, μυαλό όμως στην ΘΑΛΑΣΣΑ
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.663

Drives: E81 116i
Nick1150's Garage


caesar
__________________
Nick 1150

2010 X5 (E70) 3.0i exclusive, για οικογενειακή χρήση
2011 118i (F20) Sport, για καθημερινή μου χρήση
2011 118i (F20) Urban, για καθημερινή της χρήση
1999 Z3 1.9i, χωρίς πινακίδες σύντομα.....

Ο χρήστης Nick1150 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-06-06, 10:52   #5
giourgias
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 08-05-2006
Περιοχή: Κάτω Σέκλανα. Μοτοσυκλέτα: F 650 GS.Platinum member of "The dead spammers society"
Μηνύματα: 994

giourgias's Garage
....λεμε....
Ο χρήστης giourgias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-06-06, 11:33   #6
Kortenaer
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 02-05-2006
Περιοχή: Αττική, Υμηττός Μοτο : Ασπρη με καρο σημαια μπροστα και μαυρη σελα... :-)
Μηνύματα: 727

Kortenaer's Garage
Δεν μου εχει μεινει αντερο...
Ο χρήστης Kortenaer δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-07-06, 20:02   #7
F800
 
Εγγραφή: 26-05-2006
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 73

Drives: F 800
F800's Garage



τελικα το μηχανακι απο τι εσβησε ?? :
__________________
F 800 ST ....... "future" owner
Ο χρήστης F800 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-07-06, 11:34   #9
whiteran
 
Το avatar του χρήστη whiteran
 
Εγγραφή: 05-05-2006
Περιοχή: Ηράκλειο Κρήτης
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 402

Drives: GS 1150
whiteran's Garage
Re: ΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕ

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Caesar

Μετα απο εξονυχιστικους ελεγχους στο μηχανακι που παρουσιαζε το συγκεκριμενο προβλημα σε μεγαλυτερο
βαθμο απ’οτι τα αλλα ανακαλυπτεται κομματι απο κοκκινο μεταξωτο υφασμα στουμπωμενο στο φιλτροκουτι.Ινες υφασματος καταληγουν
στο εργοστασιο για ελεγχο και διαπιστωνεται απο τους εκπληκτους τεχνικους οτι επροκειτο για κομματι απο στρινγκ.


Ααααα εκεί ήταν … : : είπα και εγώ…


: r r : r r : r r : r r :
__________________
Ο χρήστης whiteran δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-02-07, 10:08   #10
Caesar
 
Εγγραφή: 04-05-2006
Περιοχή: N. Ionia Attica Greece :R1200 GS
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 2.727

Drives: GS 1200
Caesar's Garage
ΞΑΝΑΓΕΛΑΣΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ
Ο χρήστης Caesar δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump