Ελαστικα Τεχνολογιας Runflat (RFT) - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Ελαστικά & Αναρτήσεις Το ήμισι του παντός...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
05-04-07, 19:16   #1
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Ελαστικα Τεχνολογιας Runflat (RFT)

Mε αφορμη τα διαφορα σχολια που ακουω και διαβαζω αναφορικα με τα runflat ειναι γεγονος οτι πολυς κοσμος δεν μπορει να κατανοησει ακομη την λειτουργικοτητα της νεας αυτης τεχνολογιας.

Σε περιπτωση απωλειας πιεσεις , οι ζαντες τυπου ΕΗ2 συγκρατουν τα ελαστικα runflat με ασφαλεια επανω στην ζαντα. Ετσι ,μπορειτε ακομη και σε περιπτωση διατρησης του ελαστικου να συνεχισετε να κινηστε,χωρις να απαιτειται η αλλαγη του. Αυτο επιτυγχανεται με την βοηθεια ενισχυμενων πλαινων του ελαστικου runflat και των ανθεκτικων στην θερμοτητα μειγματων καουτσουκ, ωστε το ελαστικο να επιτρεπει ακομη και σε περιπτωση ολοκληρωτικης απωλειας της πιεσης να συνεχισετε την πορειασας μεχρι και για 150χλμ με μεγιστη ταχυτητα τα 80 χλμ/ωρα

Οι ειδικες ζαντες τυπου ΕΗ2 αποτελουν ενα σημαντικο πλεονεκτημα της ασφαλειας ,ειδικα κατα την κινηση σε υψηλες ταχυτητες καθως και σε δρομους με πολλες στροφες. Στις ζαντες αυτες μπορουν να τοποθετηθουν και κανονικα ελαστικα αλλα σε αυτην την περιπτωση δεν παρεχεται το ιδιο επιπεδο ασφαλειας ,οπως με την χρηση ελαστικων (RFT)

Τα πλεονεκτηματα εν συντομια:

-Αυξηση της ενεργητικης ασφαλειας: δυνατοτητα συνεχισης της κινησης ακομη και σε περιπτωση ολοκληρωτικης απωλειας της πιεσης.

-Αποκλειεται η περιπτωση ακινητοποιησης του οχηματος σε επικυνδυνα σημεια οπως στενοι δρομοι ,στροφες, εργοταξια ή συραγγες.

-Σε συνδιασμο με την αναλογη μειωση ταχυτητας και αναλογα με το φορτιο του αυτοκινητου ,συνεχιζουν να παρεχουν καλη οδικη συμπεριφορα ακομη και σε περιπτωση διατρησης του ελαστικου.

-Αποτρεπεται η περιπτωση απωλειας χρονου καθως και οι αναλογες δυσχερειες λογω της αναγκαστικης αλλαγης ελαστικου.

-Πλεονεκτιματα κατα την οδηγηση ,λογω της αυξημενης ακριβειας και των σπορ χαρακτηριστικων τους.

Οσον αφορα τα BMW -> Tα δοκιμασμενα και εγκεκριμενα απο την BMW ελαστικα Runflat φερουν διπλα απο την ενδειξη ελαστικων ΒΜW (εναν αστερισκο δηλαδη) επιπροσθετα την ενδειξη RSC (Runflat System Component).
__________________
Turbo Maniac...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jdouk : 24-08-11 στις 00:17
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος  
05-04-07, 19:53   #2
Seb
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 17-02-2007
Περιοχή: Βόλος
Μηνύματα: 284

Μπράβο Panoz πολύ ωραίο post και χρειαζότανε
Εγώ εδώ και μια βδομάδα απαλλάχτηκα από τα runflat, καθώς το συγκεκριμένο μέγεθος που ήθελα(ήτανε και δώρο) δεν το είχε σε runflat και βαριόμουνα να περιμένω. Με τα προηγούμενα μια φορά που το μπροστά κλάταρε με βγάλανε ασποπρώσοπα, καθώς διέτρεξα περί τα 100 χιλιομετράκια με κλαταρισμένο λάστιχο. Το αυτοκίνητο από μόνο του δεν ανέβαζε ροπή, ενώ ασφαλώς δεν το πήγα πάνω από 80 χλμ. Στα καινούρια που δεν είναι runflat αγόρασα ένα σπρέι σαν τρόμπα που ρίχνεις (κοντά στα 40 κάτι Ε) που και πάλι αν το ρίξεις μέσα σε περίπτωση κλαταρίσματος σε τσουλάνε για 100 και κάτι χιλιόμετρα.
Ο χρήστης Seb δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-04-07, 19:58   #3
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Αυτο το post θελει να γινει sticky
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-04-07, 20:03   #4
Seb
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 17-02-2007
Περιοχή: Βόλος
Μηνύματα: 284

Συμφωνώ...
Ο χρήστης Seb δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-04-07, 20:21   #6
Seb
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 17-02-2007
Περιοχή: Βόλος
Μηνύματα: 284

Αυτό πολύ απλά σημαίνει πως έγινε !! Σαν να λέει πες το και έγινε
Ο χρήστης Seb δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-04-07, 01:26   #7
BMWK1200R
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 01-10-2006
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 376

O ADELFOS MOU POU BENEI SE AMERIKANIKA SITE ME Z4 GRAFOUNE MESA OTI EINAI KALA EXOUNE ASFALEIA KTLP ALLA POLI SKLIRA TA BRIDGESTONE KAI KAPOIOI POU TA ALLKSANE EIDAN KALITERES EPIDOSEIS TORA DEN KSERO APLA ANFERO TI LEGETE!!!!
Ο χρήστης BMWK1200R δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-04-07, 01:37   #8
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Panoz συμφωνω με οσα εχεις γραψει αλλα εχω 1 ενσταση και 1 απορια.

Παράθεση:
Πλεονεκτιματα κατα την οδηγηση ,λογω της αυξημενης ακριβειας και των σπορ χαρακτηριστικων τους.
Τα run flat ελαστικα δεν ειχαν ποτε σπορ χαρακτηριστικα, καθολου ανεση λογω ενισχυμενων πλαινων και σιγουρα οχι, αυξημενη ακριβεια λογω μιας ελαφρας καθυστερησης που εχουν στην αλλαγη πορειας.
Δεν ξερω αν βγαζεις τα συμπερασματα απο τα δικα σου λαστιχα. Αν ναι, μην ξεχνας την διασταση τους (ουτε Μ3 δεν εχει τετοια) αλλα και την δυναμικη BMW που εχεις. Σε μια απλη (τετραπορτη) Ε90 τα αποτελεσματα ειναι για γελια.
Σχεδιαστηκαν μονο και μονο για να προσφερουν στην ασφαλεια των επιβαινοντων και του οχηματος.

Παράθεση:
Αυξηση της ενεργητικης ασφαλειας: δυνατοτητα συνεχισης της κινησης ακομη και σε περιπτωση ολοκληρωτικης απωλειας της πιεσης

Δεν ειμαι και τελειως σιγουρος για αυτην μου την αποψη και θα ηθελα την γνωμη σας επι αυτου, αλλα μαλλον συγκαταλεγονται και στην ενεργητικη αλλα και στην παθητικη ασφαλεια του αυτοκινητου, λογω του οτι δεν προλαμβανουν το κλαταρισμα αλλα λειτουργουν ΑΦΟΥ χασουν πιεση.

Δεν μειωνω την τεχνολογια run flat ουτε το απιστευτο αυτοκινητο σου αλλα μην τα θεοποιουμε κιολας. Ενα ασφαλη λαστιχο ως προς το κλαταρισμα ειναι.

Παντα φιλικα και μεσα στο πνευμα του διαλογου.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-04-07, 02:22   #9
Seb
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 17-02-2007
Περιοχή: Βόλος
Μηνύματα: 284

Βασικά σε ένα ιταλικό φόρουμ που παρακολουθώ σχετικό με την BMW σειρά 1 οι περισσότεροι χρήστες (και ειδικά όσοι έχουνε την τρίλιτρη), δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι από την οδηγική συμπεριφορά των runflat . Οι περισσότεροι μάλιστα από αυτούς έχουνε ήδη προβεί στην αντικατάστασή τους και πάνω κάτω θυμάμαι αναφέρανε κάποια από αυτά που είπε ο JEO... Όταν βρω χρόνο θα μπω να το ξανατσεκάρω και θα ποστάρω απόψεις
Ο χρήστης Seb δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-04-07, 12:27   #10
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO
Panoz συμφωνω με οσα εχεις γραψει αλλα εχω 1 ενσταση και 1 απορια.....

....
...
.
Ειναι ΑΛΗΘΕΙΑ και το αντιμετωπιζω και εγω , τα runflat ειναι πολυ σκληρα οταν ειναι κρυα. Μεχρι να ζεσταθει το λαστιχο οι κραδασμοι ειναι ενοχλητικοι (και φαντασου οτι φοραω 225 & 255 λαστιχο με 45αρι& 40αρι προφιλ αντιστοιχα). Ναι, runflat δεν ειναι ανετο για αυτοκινητα με μικροτερα ελαστικα ή ιπποδυναμη οπου ειναι πιο δυσκολο/χρονοβορο το ελαστικο να φτασει την θερμοκρασια του.

Το παραπανω ομως ειναι το μοναδικο μειωνεκτιμα που εχει (αυτην την χρονικη στιγμη) η τεχνολογια runflat.

Περα απο αυτο ομως δεν μπορω να καταλαβω, κατα τα λεγομενα σου,για ποιον λογο δεν θα επρεπε να εχουν καλο κρατημα...(??). Το πελμα τους ειναι ακριβως το ιδιο με το πελμα που εχουν τα tubeless ελαστικα ,οπως επισης και το μειγμα καουτσουκ.

Το λαστιχο επιτρεπει πραγματικα στο οχημα να κινηθει και με μηδενικη πιεση αερα...ναι ..ειναι αληθεια αυτο.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
αερας, Bridgestone, continental, dunlop, λαστιχο, ρεζερβα, τρομπα, RTF, runflat, ελαστικά

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump