Προβλημα στο παρκαρισμα! - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Τεχνικές οδήγησης Για να διδάσκουν οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
21-09-07, 18:57   #1
Chris
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 17-09-2007
Μηνύματα: 598

Προβλημα στο παρκαρισμα!

Προσπαθωντας να ανεβω τη ραμπα στο parking του σπιτιου μου 99/100 φορες ο πισω αριστερος τροχος χανει επαφη και ενεργοποιειται το antispin.

Γενικα το ζητημα αυτο με δυσκολευει αρκετα καθως δεν υπαρχει πολυ χωρος για τις απαραιτητες μανουβρες ωστε ολα με τον τροχο να ειναι φυσιολογικα.

Θα μπορουσε κανεις να πει ''καλα βρε αδερφε γιατι δεν μπαινεις με οπισθεν?''
Μερικες φορες και αυτο δεν ειναι τοσο ευκολο....

Η απενεργοποιηση του DTC λετε να βοηθούσε καθόλου?
Ο χρήστης Chris δεν είναι συνδεδεμένος  
21-09-07, 19:26   #2
PLUTON9199
 
Εγγραφή: 08-01-2007
Περιοχή: Crete
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 64

Drives: Ε70 Χ5
Ακριβώς , άλλωστε ένας απο τους λόγους που συστήνεται η προσωρινή απενεργοποίηση του , απο την αντιπροσωπεία (όταν μου είχε γίνει μια γενική ενημέρωση κατα την παραλαβή του αυτοκινήτου μου) , είναι και αυτός. Το παράδειγμα αναφέρονταν σε ξεκίνημα σε ένα έντονα ανηφορικό δρόμο.
Ο χρήστης PLUTON9199 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-09-07, 21:31   #3
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Και εγω απενεργοποιω τα ηλεκτρονικα συστηματα οταν ανεβαινω την ραμπα μου. Θα σου προτεινα να κανεις το ιδιο.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-01-12, 19:52   #4
JohnGats
 
Το avatar του χρήστη JohnGats
 
Εγγραφή: 06-06-2011
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 57

Drives: E88 120i
Το έχω πάθει και γω πολλές φορές. Με την απενεργοποίηση δεν είχα πρόβλημα σε καμία ράμπα.
Ο χρήστης JohnGats δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-01-12, 01:10   #5
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Με ενα πατημα και μαλακο γκαζι ανεβαινει παντου.
Η ενδειξη στα οργανα να γραφει DTC .
Ο ΛΟΓΟς ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩς ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ TRACTION CONTROL φρεναρει τον τροχο που γλυστραει και προσπαθει να βγει με τον ενα.
Εκει ομως επεμβαινει και στο γκαζι και ''μουλαρωνει'' το αμαξι.
Ραμπες, αμμος, μαλακο χιονι (ξεκινημα), λαδια (ολισθηρο οδοστρωμα), αποτομη ανηφορα με ξεκινημα στη μεση, κ.λ.π. παντα ενα πατημα στο dtc και μολις κανουμε τα πρωτα μετρα ξαναπαταμε για να επανερθει (αν θελουμε)

Νικος
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump