Project car: E34 ALPINA - BMWForum.gr

BMWForum.gr


DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
04-10-07, 23:23   #1
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.308

Drives: Ε34 520i
Project car: E34 ALPINA

Οπως ξερετε οι περισοτεροι εχω μια μαυρη E34. Πανεμορφο αυτοκινητο..... αλλα οχι το δικο μου........ Η δικια μου θελει ορισμενες επισκευες-βελτιωσεις για να γινει ετσι. Και ακριβως αυτο θα κανω.
Ξεκιναω ενα μκροχρονο Project το οποιο οταν τελειωσει θα αφησει πισω του ενα πολυ-πολυ ομορφο αυτοκινητο.
Το θεμα που διαλεξα να κανω ειναι της ALPINA. Κι'αυτο γιατι θεωρω την συγκεκριμενη εταιρεια πολυ σοβαρη και ισως την καλυτερη για BMW. (Για εμενα καλυτερη και απο την M)

Λιγα λογια για την ολη δουλεια που θα γινει.

οταν πηρα την μεταχειρισμενη μου E34 εξωτερικα ηταν ΟΛΗ look M5.(Μπρος πισω προφυλακτηρες, πλαινα skirts και ζαντες 17'') Απο αυτα θα πεταξουμε μονο τις ζαντες. Ολα τα αλλα τα κραταμε και τα βελτιωνουμε.

Ο πισω προφυλακτηρας θα στοκαριστει σε διαφορα καιρεια σημεια για αν γινει πιο smooth και θα αποκτησει αλλη μια εξοδο για εξατμιση στην δεξια πλευρα για να γινει 4μπουκη.....

Ο μπροστα θα στοκαριστει και αυτος σε συγκεκριμενα σημεια για να γινει και αυτος πιο smooth με την σειρα του.

Μια εργοστασιακη αεροτομη που ειχε οταν την πηρα, πολυ απλα εφυγε κλοτσηδων απο πανω.

Για ζαντες αντι για της 17'' που ειχε επιλεξει η ALPINA θα μπουν 18''.
Η διασταση ελαστικων θα ειναι 245/40R18 μπροστα και 275/35/R18 πισω σε αντιθεση με τα 235/45/R17 και 265/40R17 αντιστοιχα που ειχε.

Εσωτερικα: Το ηδη εργοστασιακο δερματινο σαλονι θα φυγει και στην θεση του μπροστα θα μπουν 2 ηλεκτρικα RECARO ιδια με αυτα που ειχε η ALPINA και πισω τα καθισματα θα γινουν 2θεσια οπως της M5.
Σε συγκεκριμενα σημεια θα τοποθετηθει μαυρη ALCANTARA (ταμπλο-τιμονι-κολωνες-εταζερα-και αλλου).

Για το θεμα μηχανης ακομα δεν εχω καταληξει σε κατι....... θα δουμε.

Το thread αυτο θα ανανεωνεται σχεδον καθημερινα.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JEO : 17-10-12 στις 17:46
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος  
04-10-07, 23:37   #2
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.308

Drives: Ε34 520i
Ξεκιναω με την ανακατασκευη του πισω προφυλακτηρα.
Ετσι ηταν στην αρχη:



Ειχε μια τρυπα για κοτσαδορο ΝΑ!!!! με το συμπαθειο....... (800+ ευρω προφυλακτηρας και τον τρυπησε για τον κοτσαδορο)....... πολλα τριψιματα και γδαρσιματα ενα καλο χτυπημα που τον ειχε παραμορφωσει ελαφρα και ενα καπακι που κρυβει τον γαντζο ρυμουλκησης που ολο επεφτε....

Προτο μελημα να φυγει το ασπρο προστατευτικο (φορεας) πισω απο τον προφυλακτηρα γιατι ηταν τρομερα βαρυ (7 κιλα) και γιατι οταν εφαγε την μαπα εσπασε και παραμορφωνε τα παντα.
Εδω το ασπρο προστατευτικο:

Πριν ξεκινησω επρεπε να φτιαξω ενα πατρον και να αντιγραψω την τρυπα της εξατμισης απο τη αριστερη πλευρα και στην δεξια:

Μετα επρεπε να αποκαταστησω την σκληροτητα και ακαμψια αλλα και να κλεισω τις τρυπες, οποτε επιλεχθηκε η λυση του γυαλονηματος και του πολυεστερα:

Το ασπρο προστατευτικο πισω απο τον προφυλακτηρα χρησιμευε και στο να τον κραταει στην θεση του. Οποτε εκοψα τα 2 κομματια με τις τρυπες που μου ηταν χρησιμα, τα εβαλα στη θεση τους και πεταξα το υπολοιπο κομματι (5 κιλα off).
Εδω ο προφυλακτηρας πριν την επιστρωση του γυαλονιματος με τα ασπρα κομματια στη θεση τους και τις τρυπες για τις εξατμισεις ανοιγμενες:


Εδω μια φωτογραφια με τα προστατευτικα-φορεις για να εχετε μια ιδεα. Το ασπρο ειναι το πισω και το αλουμινενιο το μπροστα. Αμφοτερα χτυπημενα......

Μετα που θα στεγνωσει ο πολυεστερας ερχεται η σειρα του στοκου για προφυλακτηρες. Δουλευεται οπως ο σιδηροστοκος. Εδω στο πρωτο σταδιο καλυπτω τις τρυπες κοτσαδορου-ρυμουλκησης μεχρι να γεμισει το κενο:

Και εδω στο δευτερο σταδιο πιο δουλεμενο:

Μερικα ακομα σημεια που επισκευαστηκαν:










Η μικρη εσοχη που φαινεται στην φωτογραφια "σβηστηκε" και αυτη απο ακρη σε ακρη με στοκο για να αλλαξει λιγο η οψη και να μην θυμιζει M5.

Η πισω οψη μεχρι τωρα.
πριν:

Μετα:

Εδω φαινονται και οι τρυπες που αφησε η αεροτομη, (καλυμμενες με ταινια) οι οποιες θα στοκαριστουν και θα κλειστουν:

Μια απο τις εκατονταδες γρατσουνιες:

Και μια απο το πλαι, που φαινεται το "σβησιμο" της εσοχης στον πισω προφυλακτηρα:


Στο σημειο αυτο θα ηθελα να πω οτι τους φορεις τους ξαναεβαλα (μεταχειρισμενους) τελικα, γιατι χωρις αυτους ο προφυλακτηρας χανει το σχημα του. (Πολυ χαλβας προφυλακτηρας.........).
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-10-07, 12:00   #3
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.308

Drives: Ε34 520i
Μιας και αυριο η μπεμπα παει για ολικο βαψιμο, βρηκα την ευκαιρεια να κανω μερικα πραγματα που ηθελα.
Ενα απο αυτα ειναι να καθαρισω ολο το αυτοκινητο μεχρι την βαση του μιας και θα βαζω τα μωρα μου μεσα.

Και ξεκιναμε. Πρωτα επρεπε να ξηλωσω ολο το δερματινο σαλονι για να ξανακαθαριστει (το ειχα κανει οταν την πηρα) αλλα και για να μπορεσω να βγαλω τις μοκετες και να τις καθαρισω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

Αφου εβγαλα ολο το σαλονι, αρχισα να ξεμονταρω το πατωμα για να βγαλω τις μοκετες (ειναι 2 κομματια):


Θα σας δωσω μια ιδεα τι ειχε απο κατω η κατα τα αλλα καθαρη BMW:


Βρηκα 5, ναι 5 ειδη ξηρων καρπων, οδοντογλυφιδες (πολλες!!!!!) επαγγελματικες καρτες, παλια κερματα σε δραχμες, τριχες, σκονη, ψιχουλα και τσιχλες.

Η πισω μοκετα οταν βγηκε απο την θεση της:


Αφου την βρεξουμε αρκετα με το λαστιχο για να μαλακωσουν ολα τα σκατα που εχουν κολλησει πανω της, τις πεταμε με το χερι καποιο απορυπαντικο πλυντηριου (skip dixan) και με μια σκληρη βουρτσα ξεκιναμε το τριψιμο. 5 λεπτα ειναι αρκετα:


Αφηνουμε 10 λεπτα την τριμμενη μοκετα για να ενεργησει σε βαθος το απορυπαντικο, καταβρεχωντας ομως καθε λιγο και λιγακι για να μην στεγνωσει.
Και μετα ξεπλενουμε με ΑΦΘΟΝΟ νερο. Αφου την ξεπλυνουμε, την κρεμαμε για 2 λεπτα απο καπου για να φυγει το πολυ νερο και μετα της σκουπιζουμε τα υπολοιπα νερα με μια ηλεκτρικη σκουπα (απο αυτες που μπορουν).

Η τελειωμενη και καθαρη μοκετα:


Μια εικονα απο τον καδο της ηλεκτρικης σκουπας για να καταλαβετε ποση βρωμια παραμενει και μετα το πλυσιμο:


Θα επρεπε να βλεπετε τον μαυρο πατο κανονικα.......
Εχει 1cm λασπονερο!!!!!!
Ειναι σημαντικο να ειναι βρεγμενη η μοκετα για να μπορει το νερο να παρασυρει μαζι του την βρωμια.

Και μια εικονα απο το γιαπι:
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-10-07, 13:05   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Eρωτηση...μετα απο αυτο το καθολικο "ξυλωμα" δεν θα τριζει το αυτοκινητο?
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-10-07, 13:44   #5
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.308

Drives: Ε34 520i
Εεεμμμμμ.... ελπιζω, ελπιζω οχι. Εξαλλου BMW δεν ειναι? εχει σχεδιαστει να μην τριζει.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-10-07, 14:57   #6
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.479

Drives: Ε39 528i/2
Jeo, χαρά στο κουράγιο σου! Τι μοντέλο είναι κι έχεις την μπαταρία κάτω από το πίσω κάθησμα?
Αν και μάλλον έχεις πρόσβαση σε τεχνικά στοιχεία, έχω τους 2 τόμους του ΕΤΜ (Electrical Troubleshooting Manual) από 518-520 και 520-Μ5. Τους είχα αγοράσει από την BMW για τις διάφορες "αναβαθμήσεις" στο αυτοκίνητό μου. Τους θέλεις? Λόγω Ε39 δεν μου είναι πλέον χρήσιμοι.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-10-07, 15:28   #7
NLS
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 21-04-2007
Μηνύματα: 1.140

μπράβο για το μεράκι σου
Ο χρήστης NLS δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-10-07, 20:12   #8
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.308

Drives: Ε34 520i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww
Jeo, χαρά στο κουράγιο σου! Τι μοντέλο είναι κι έχεις την μπαταρία κάτω από το πίσω κάθησμα?
Αν και μάλλον έχεις πρόσβαση σε τεχνικά στοιχεία, έχω τους 2 τόμους του ΕΤΜ (Electrical Troubleshooting Manual) από 518-520 και 520-Μ5. Τους είχα αγοράσει από την BMW για τις διάφορες "αναβαθμήσεις" στο αυτοκίνητό μου. Τους θέλεις? Λόγω Ε39 δεν μου είναι πλέον χρήσιμοι.
Γιάννης-sv2gww.
Ειναι 12ος του 95, απο τις τελευταιες λιγο πριν την αλλαξει με την Ε39.
Θα μου ηταν τρομερα χρησιμοι μιας και θα το κρατησω για παντα το αυτοκινητο.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-10-07, 20:13   #9
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.308

Drives: Ε34 520i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο NLS
μπράβο για το μεράκι σου
Σ'ευχαριστω NLS.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-10-07, 21:58   #10
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.479

Drives: Ε39 528i/2
Jeo δώσε μου με pm τη διεύθηνσή σου να σου τους στείλω. Την Τρίτη θα τους έχεις. Αν κατέχεις ηλεκτρολογικό σχέδιο μπορείς να κάνεις ότι θέλεις με την βοήθεια αυτών των βιβλίων.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump