Σωστο πλυσιμο. - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Αξεσουάρ ,Εξοπλισμός & Περιποίηση αυτοκινήτου Φροντίστε το "μωρό" σας...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
17-04-08, 00:19   #1
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.304

Drives: Ε34 520i
Σωστο πλυσιμο.

Θα ηθελα να ξεκαθαρισω απο την αρχη πως οι αποψεις που ακολουθουν ειναι καθαρα δικες μου και εχουν βγει απο την εμπειρια μου με χιλιαδες πλυσιματα ανα τα χρονια που περασαν και πως μερικα απο αυτα που θα γραψω ισχυουν και για τις μηχανες.

θα ξεκινησω πρωτα απ' ολα με τα ΠΟΤΕ και τα ΜΗΝ γιατι ειναι πολυ σημαντικα και πρεπει να τα θυμαστε.

1.ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ αν θελουμε να μιλαμε δεν σωστο πλυσιμο δεν πηγαινουμε την κουκλα μας σε βενζιναδικα και πλυντηρια αυτοκινητων (τυπου: ο μπουρμπουληθρας- ο σαπουναδας- το γρηγορο σφουγγαρι.....).
Εχω πετυχει μεταναστη υπαλληλο βενζιναδικου να ανοιγει τις πορτες απο μια (καινουργια τοτε) Ε46 και να "καθαριζει τα μαρσπιε με το πιεστικο..... Η δε αχνα-υγρασια-ομιχλη επεφτε αφθονη πανω στα δερματινα καθισματα....

2.ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν πλενουμε την κουκλα μας, με μη συμβατα προιοντα.
Η πλαστικη σκουπα με το κονταρι που σκουπιζαμε τα πατωματα στον λοχο διοικησεως οταν ειμασταν φανταροι ΔΕΝ ειναι καλη.....Αντιθετα χρησιμοποιηστε ενα καλο σφουγγαρι (οχι των 1,30 ευρω που πουλανε για γενικη χρηση....) Μετα απο πολυ ψαξιμο εχω καταληξει σε ενα της SONAX που οταν βραχει αποκτα την υφη του ανθρωπινου δερματος (τοσο μαλακο) και δεν χαραζει το βερνικι.
Επισης τα απορυπαντικα πιατων τυπου AVA και FAIRY με αρωμα ξυδι-ροδακινο- στην κυριολεξια δυαλυουν το χρωμα. Στην ιδια κατηγορια ειναι και τα διαφορα DIXAN-SKIP κτλ. Προτιμηστε επωνυμα προιοντα (οχι αυτα που πουλανε στα βενζιναδικα και μερικα απο το praktiker...).

3.MHN μπερδευετε το πλυσιμο με το κερωμα. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Αλλη τεχνικη θελει το ενα και αλλη το αλλο.Αυτα τα προιοντα ειναι για απειρους και δεν καθαριζουν σωστα αλλα ουτε και κερωνουν ομως. Ειναι σαν να βαζεις στο μπλεντερ τον μουσακα την σαλατα και τον μπακλαβα.....

4.ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ μην πλενετε την κουκλα σας κατω απο τον καυτο ηλιο. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!!!! Πριν προλαβετε να ξεβγαλετε την σαπουναδα θα την στεγνωσει ο ηλιος και θα αφησει σταμπες οι οποιες ειναι και επικινδυνες για το χρωμα μας. Η σωστες συνθηκες ειναι η εξης. (το αν θα τις πετυχετε ειναι δικο σας θεμα) :
Παντα το απογευματακι αμεσως μολις κρυφτει ο ηλιος αλλα να εχει και φως για να μην αφησουμε σταμπες-τρεξιματα και απλυτα μερη. Με μυδενικο ανεμο γιατι φερνει τα ιδια αποτελεσματα με τα παραπανω + το οτι μεταφερει και σκονη και αν γινεται με νερο χωρις πολλα αλατα (γεωτρησης-πηγαδι).

5.ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν ξεκιναμε το πλυσιμο απο τις ζαντες και απο τα πιο βρωμικα μερη (μαρσπιε-πισω απο τους τροχους κτλ.) Το σφουγγαρι μας θα μεταφερει το τριβιδι απο τα τακακια των φρενων πανω στο βερνικι και θα αρχισει το "αραχνιασμα"..... Εγω χρησιμοποιω 2 σφουγγαρια, το μαλακο για το αμαξωμα και ενα του εμποριου (πιο σκληρο) για τα λαστιχα και τις ζαντες.


Αφου ειπαμε πολλα ΜΗΝ και ΠΟΤΕ ας κανουμε και ενα οικονικο πλυσιμο:

Αν εχουμε πιεστικο στο σπιτι (εγω εχω για το JIMNY) το αφηνουμε στην θεση του. Καταπονει πολυ το χρωμα χωρις λογο. (παλι θα μπει σφουγγαρι, οποτε)... Παιρνουμε το λαστιχο και βρεχουμε αρχικα το αυτοκινητο για να φυγουν τα πολλα και να μαλακωσουν τα υπολοιπα (κουτσουλιες-λασπιτσες κτλ.) Με αυτη την κινηση εχουμε διωξει περιπου το 60%!!!!! της σκονης που ευθηνεται για το αραχνιασμα του βερνικιου χωρις να βαλουμε χερι.

Φανταστειτε οτι η σκονη αποτελειται απο χωμα και εκατομυρια μικρους κοκους πετρας (σαν διαμαντοσκονη) που περιμενουν να "γδαρουν-εισχωρησουν" στο δερμα της καλης μας.... με ενα περασμα νερου και αμεσως εχουν φυγει τα περισσοτερα.

Παιρνουμε το σφουγγαρι και το βουταμε στον κουβα με το σαμπουαν καθαρισμου, ο οποιος καλο θα ειναι να μην τυχανει γενικης χρησης απο την οικογενεια (βλεπε σφουγγαρισμα-μεταφορα λαδιων-χωματος κτλ.)

Ξεκιναμε απο την οροφη και κατεβαινουμε προς τα κατω. Εγω χωριζω το σαπουνισμα σε τεσσερα μερη:

1.Δεξια μερια και μισος ουρανος.
2.Αριστερη μερια και ο αλλος μισος ουρανος.
3.Μουρη-καπο.
4.****ς-πορτ μπαγκαζ.

Ετσι καθαριζω αργα και ανετα αλλα το κυριοτερο δεν στεγνωνει η σαπουναδα.....
ΤΙP. Οταν σαπουνιζω ενα-ενα τα μερη και μετα ξεπλενω, ριχνω και ενα σπρευ νερου πανω στο υπολοιπο αμαξωμα για να μην στεγνωσει.
Αν θελετε να ανοιξετε τις πορτες και να πλυνετε τα μαρσπιε, το κανετε ανετα με λιγη προσοχη ομως μην σας πεσει νερο απο την μεσα πλευρα και φτασει στο πατωμα.

Αφου ειναι πλεον καθαρο το αυτοκινητο πρεπει να απομακρυνουμε γρηγορα το νερο. Δεν χρησιμοποιω SILICON BLADE. Οχι γιατι ειναι κακη απλα δεν ειναι τοσο μαλακη οπως το πετσι και την φοβαμαι μην μου κανει καμια γραμμη.... Μια που ειπαμε για πετσι.... Εχω σταματησει να στεγνωνω με φυσικο δερμα γιατι μετα απο μερικες χρησεις οι ποροι γεμιζουν βρωμα (μαυριζει) και περισοτερο βρωμιζει παρα στεγνωνει. Ενα συνθετικο δερμα καλης ποιοτητας ειναι μια χαρα ρουφαει περισσοτερο νερο και κραταει χρονια.....

Για να σκουπισετε γρηγορα και χωρις κοπο το νερο καντε το εξης. Στις μεγαλες επιφανειες (βλεπε ουρανος-καπο-πορτ μπαγκαζ) απλωστε τελειως ανοιχτο το πετσι (οπως απλωνετε την πετσετα στην παραλια το καλοκαιρι) και τραβηξτε προς το μερος σας. Θα εκπλαγειτε ποσο νερο τραβαει (αφηνει ενα πολυ μικρο ιχνος) και ποσο γρηγορα θα τελειωσετε.

Αυτο ηταν τελειωσατε!!!! Μην ξεχασετε να σκουπιζετε κατα περιοδους τα τρεξιματα απο τις υδρορροες τους καθρεφτες και τις μπετουγιες (παντα κρατανε νερο) για να μην αφησουν σταμπες μετα..

Σε λιγες μερες θα ανεβασω ποστ για το σωστο κερωμα.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος  
17-04-08, 00:36   #2
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Λοιπον...συμφωνω με ΟΛΑ τα παραπανω. Ολα μα ΟΛΑ τα σημεια που ανεφερες ειναι γεγονος .

Επιπροσθετως θα ηθελα να πω οτι αφου περασω κομματι κομματι ολο το αυτοκινητο οπως αναφερεις παραπανω , περναω και ενα γρηγορο δευτερο χερι με σαπουναδα ολο το αμαξι αλλη μια φορα και το ξανα-ξεβγαζω. Εχω παρατηρησει οτι γυαλιζει αρκετα περισσοτερο ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που το περναω δευτερη φορα. Δεν μπορω να εξηγησω πως γινεται αυτο, αλλα ειναι γεγονος.

Επισης δεν χρησημοποιω σφουγκαρι εξειδικευμενο αλλα διαλεγω παντα κατι μαλακο και το αλλαζω σε τακτα χρονικα διαστηματα (οπως και το φυσικο πετσι που εχω).

Περιμενω το thread για κερωμα καθως ειμαι ανιδεος απο κερωμα.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-04-08, 00:43   #3
Chris
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 17-09-2007
Μηνύματα: 598

Ωραιες πληροφοριες παιδια.

Για να ειμαι ειλικρινης τις περισσοτερες φορες το παω εγω ή ο πατερας μου σε ενα γνωστο μας βενζιναδικο οπου τα πλενουν ολα στο χερι διοτι δεν υπαρχει χρονος αλλα και οταν βρεθει η δουλεια δεν ειναι τοσο καλη.
Φυσικα κανεις δεν προσεχει περισσοτερο το αμαξι απο τον ιδιοκτητη αλλα εν πασει περιπτωσει...

Για να γινω πιο σαφης το μεγαλυτερο προβλημα που εχω ειναι το στεγνωμα και το να καθαρισω τις ζαντες.

Με το στεγνωμα χρησιμοποιοντας κατι σαν δερμα η πανι αφηνει μικροσκοπικα ιχνη παντου στο αμαξωμα και κανουν μπαμ στο blue monaco.

Με τις ζαντες το προβλημα ειναι οτι απλα δεν καθαριζει η βρωμα και δεν ειναι παντα ευκολο να εχω στο γκαραζ ζεστο νερο.
Ο χρήστης Chris δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-04-08, 02:40   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Λοιπον...το πανι δεν κανει δουλεια. Γιαυτο σου αφηνει στιγματα πισω. Επισης το δερμα οταν αρχισει και αφηνει καταλοιπα νερου παει να πει οτι θελει πεταμα.

Τα πλυντηρια χρησημοποιουν τα ιδια δερματα και σφουγγαρια για 500 πλυσιματα γιαυτο δεν μπορει ποτε το πλυσιμο τους να μην αφησει καταλοιπα (εκτος αν πετυχεις καποιον ο οποιος ειναι "κυριος" στην δουλεια του)

Οι ζαντες ειναι πικρα...αν δεν ειναι κλασσικες πενταμπρατσες. Αν τις αφησεις πολυ καιρο απλυτες η δεν προσεξεις να κανεις πολλα πλυσιματα τα καταλοιπα απο τα τακακια των φρενων κολλανε πανω στην ζαντα και φευγει πολυ δυσκολα. Οποτε πρεπει οι ζαντες να πλενονται οπως κα να εχει.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-04-08, 19:19   #5
Guybrush Threepwood
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 03-06-2007
Περιοχή: Kriti
Μηνύματα: 186

Μια παρατήρηση και μια ερώτηση:

Η παρατήρηση: Για τις ζάντες χρησιμοποιώ το αντίστοιχο προϊόν της BMW και είναι καταπληκτικό! Ακόμα και τις προηγούμενες (ζάντες) που είχα στο roadster και ήταν κακάσχημες, τις καθάριζε τόσο καλά που ακόμη κι αυτές φάνταζαν όμορφες.

Η ερώτηση: Μπορεί να ακούγεται γελοίο, αλλά με τα μυγάκια τι γίνεται; Την τελευταία φορά που έπλεινα την κούκλα, έφαγα μισή ώρα να τα πλένω από τη μάσκα και ακόμη εκεί είναι... (ας αναπαυθούν εν ειρήνη... )
Ο χρήστης Guybrush Threepwood δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-04-08, 19:34   #6
dimx-5
 
Το avatar του χρήστη dimx-5
 
Εγγραφή: 04-07-2006
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 954

Drives: X3 650
Τα ειδικά προϊόντα κάνουν καλή δουλειά. Αλλά επειδή είναι πολύ δυνατά θέλει πλύσιμο μετά. Εγώ συνήθως έχω ένα Fast Glass της Autoglym στο αυτοκίνητο και τα καθαρίζω επιτόπου όταν βγω σε επαρχία. Δεν χαλάει το χρώμα, διώχνει έντομα και κουτσουλιές αμέσως και κάνει και τα τζάμια αόρατα.
Ο χρήστης dimx-5 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-04-08, 23:32   #7
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Guybrush Threepwood
με τα μυγάκια τι γίνεται; Την τελευταία φορά που έπλεινα την κούκλα, έφαγα μισή ώρα να τα πλένω από τη μάσκα και ακόμη εκεί είναι...
Καλο ειναι αμεσως μετα την βολτα/ταξιδι να τα καθαριζεις εστω και με νερο απο την μπροστινη μασκα (το τζαμι δεν εχει προβλημα).
Αν δεν το κανεις αυτο ,ακομη και την επομενη ημερα ειναι εξαιρετικα δυσκολο να βγουν καθως και αφηνουν σταμπες στο χρωμα.

Σε αυτη την περιπτωση υπαρχει ειδικο υγρο για αυτη την δουλεια. Δεν το εχω χρησημοποιησει και δεν μπορω να σου πω αν ειναι καλο ή οχι
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-04-08, 20:43   #8
Guybrush Threepwood
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 03-06-2007
Περιοχή: Kriti
Μηνύματα: 186

Επειδή οδηγώ συνέχεια σε επαρχιακούς δρόμους (και ειδικά βράδυ), είναι ο κακός μου δαίμονας...
Ο χρήστης Guybrush Threepwood δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-04-08, 02:18   #9
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Guybrush Threepwood
Επειδή οδηγώ συνέχεια σε επαρχιακούς δρόμους (και ειδικά βράδυ), είναι ο κακός μου δαίμονας...
Αν οδηγεις σαν ανθρωπος δε κολλανε...απλα εσυ πρεπει να εισαι λιγο ατακτος.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-04-08, 10:30   #10
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.304

Drives: Ε34 520i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Guybrush Threepwood

Η ερώτηση: Μπορεί να ακούγεται γελοίο, αλλά με τα μυγάκια τι γίνεται; Την τελευταία φορά που έπλεινα την κούκλα, έφαγα μισή ώρα να τα πλένω από τη μάσκα και ακόμη εκεί είναι... (ας αναπαυθούν εν ειρήνη... )
Τα διαφορα ιπταμενα ζουζουνακια αντι να εχουν εσωτερικο σκελετο οπως ολα τα υπολοιπα νορμαλ ζωακια εχουν εξωσκελετο, ο οποιος εχει πολλα οξεα. Οταν λοιπον το ατυχες ζουζουνι σκασει με οσα πανω στο καπο σου, εξωσκελετος και οξεα αναμυγνυονται και "λιωνουν" τοπικα το βερνικι σου. Γι' αυτο και ειναι δυσκολο να φυγουν απο πανω. Φευγουν βεβαια αλλα αφηνουν μια πολυ μικρη εσοχη.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
γυαλισμα, αυτοκινητο, αφροποιητής, αφρός, πλυσιμο, detailing, περιποιηση, κερωμα, στέγνωμα, φροντιδα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump