Project: E34 Race car - BMWForum.gr

BMWForum.gr


DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
29-09-08, 21:20   #1
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.310

Drives: Ε34 520i
Project: E34 Race car

Ειμαι σιγουρος πως μερικοι μεχρι να ανοιξει η σελιδα ειπαν, πως παει το εχασα...ακομη δεν την εφτιαξε και την κανει αγωνιστικη????

Να τα παρουμε τα πραγματα με την σειρα τους.
Ολοι ξερετε πως ειχα αγορασει μια 535i για να της παρω την μηχανη και να την κρατησω για ανταλλακτικα στο μελλον. Αυτο που δεν ξεραμε ολοι (μαλλον δεν το θυμομασταν) ειναι το ποσο μπινιαρικο ειναι αυτο το κρατος.
Αναφερομαι στα τελη κυκλοφοριας-τεκμηρια και οτι αλλο σκεφτουν στο μελλον για να φερουν λεφτα στα τρυπια ταμεια τους.
Τεσπα.Δεν θα κατσω να ασχοληθω με τους τεμπεληδες και τα κατορθωματα τους.

Αλλα θα κατσω να ασχοληθω και πολυ μαλιστα με την 535i.
Η σκεψη ηταν η εξης: αφου δεν θα βαλω τον Μ30 στην ALPINA τοτε τι τον κανω?
Αρχισα να ψαχνω λοιπον μια καροτσα για να τον βαλω πανω.Στην αρχη σκεφτομουν καμια παλια πισωκουνα. Βλεπε Askona-Kadett-Escort-E21.
Μετα λεω: ρε παπαρα γιατι δεν μενεις στην BMW να βρισκεις και ανταλλακτικα αργοτερα.... και ετσι αρχισα να ψαχνω για Ε30 να της κοτσαρω τον Μ30 (ταιριαζουν ετσι? Ε30-Μ30) και ενα M body kit και ειμαι ετοιμος.

Το αποφασιζω για Ε30 λοιπον και παω στην αποθηκη που εχω την 535i τακαρισμενη να δω την μηχανη της για αλλη μια φορα και να εμπνευστω και τοτε μου ρθε!!!!
Ειδα την 535 οπως δεν την ειχα ξαναδει αλλη φορα. Ενα γυμνο αυτοκινητο απο εξοπλισμο-καθισματα κλπ. Ακριβως οπως τα αγωνιστικα.

Και ξεκιναμε: Το αυτοκινητο θα γδυθει ΤΕΛΕΙΩΣ... και οταν λεμε τελειως, εννοω τελειως.

1.Ολες οι επενδυσεις (οχι οτι εχουν μεινει και πολλες) απο εσωτερικο και πορτ μπαγκαζ.

2.Ολα τα ηχομονωτικα και θερμομονωτικα απο παντου.

3.Κονσολες-καλοριφερ-πινακας οργανων ολα τα ηλεκτρικα και γενικα οποιοδηποτε πλαστικο δεν εξυπηρετει καποιο σκοπο θα φυγει.

4.Ολοι οι ηλεκτρικοι μηχανισμοι απο τις πορτες (παραθυρα-κλειδαριες-καθρεφτες).Και ολα τα κρυσταλλα αλλαγη με plexiglass.

5.Με ανθρακονηματα δεν θα ασχοληθω γιατι θα κοστισει πολλα, εχουν
ΠΟΛΛΗ δουλεια και δεν θα κερδισω τοσα πολλα απο το ελαφρωμα.
Αυτο που εχω σκοπο να κανω ειναι να κοψω τις διαφορες ενισχυσεις απο πορτες-καπω και πορτ μπαγκαζ μεχρι το σημειο που δεν θα επηρεασει το σχημα τους.
Πιστευω πως μπορω να ριξω το βαρος στα 1300 κιλα απο τα 1500+ που ειναι τωρα.

6.Θα μπει απαραιτητα Roll-cage σε ολο το αμαξωμα για να δεσει κιολας αλλα και για την απαραιτητη ασφαλεια.

Στο θεμα μοτερ τωρα.....
Ειχα σκοπο να τον γδυσω τελειως απο ΟΛΑ τα ηλεκτρικα του και να βαλω 3 διπλα WEBER επανω για μηχανικη απλοτητα και την απαραιτητη αποκριση και δυναμη. Το θεμα ειναι πως καινουργια αυτα τα καρμπυρατερ εχουν 550 ευρω το ενα και με ειδικη παραγγελια παρακαλω + 300 ευρω για την νεα χυτη πολλαπλη εισαγωγης.

Η σκεψη που εκανα εγω ειναι να κρατησω ενα κομματι απο την μαμα πολλαπλη εισαγωγης, να φτιαξω ενα εξαπεταλουδο και να παρω εναν αγραφο εγκεφαλο που μαλλον θα μου κοστισει πιο λιγα λεφτα απο τα 3 WEΒER μαζι (ητοι 1600+ ευρω).

Αυτο που δεν εχω ξεκαθαρισει ακομα ειναι 2 πραγματα:
1.Θα ειναι ALPINA η' M?
2.Που θα το τρεχω? Σε αγωνες Drift? αναβασεις? πιστα?
Το Dragster το αποκλειω γιατι μπαινεις στο τριπακι και σκας απιστευτα λεφτα καθε λιγο και λιγακι για να κερδισεις μερικα δεκατα και καταληγεις με ενα αυτοκινητο τερας.

Το σιγουρο ειναι πως και να μην το τρεξω σε αγωνες, εγω θα το φτιαξω. ΠΑΝΤΑ ηθελα ενα αγωνιστικο αυτοκινητο και την αισθηση που σου αφηνει στο τελος. (ΚΑΜΙΑ σχεση ακομα και με το καλυτερο βελτιωμενο δρομου).

Εχω πολυ δρομο μπροστα μου και αν νομιζατε πως το προηγουμενο Project κρατησε πολυ..... αυτο να δειτε ποσο θα τραβηξει....
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panoz : 06-03-10 στις 03:03
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος  
29-09-08, 21:27   #2
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Φίλε JEO είσαι μεγάλος μερακλής!

Στο 'πα κι από κοντά στο meeting, στο ξαναλέω και τώρα



Για το που θα το τρέξεις, η λύση είναι απλή:
Κυνήγα τα RWYB (run what you bring) που διοργανώνονται κατά καιρούς και κανά ψευτό-trackday δεξιά κι αριστερά.


Αν θες να μπλέξεις με Motorsport θα πρέπει να έχεις άδειες, κόστη συμμετοχής και άλλα λοιπά που ούτε ξέρω πόσο κοστίζουν (μπορεί να μην είναι και πολλά - αλλά σίγουρα θα είναι κάποιο ποσό)
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος  
29-09-08, 21:43   #3
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.487

Drives: Ε39 528i/2
Να σε ξεματιάξω? Να πάω στον άγιο Ραφαήλ τώρα που θα ξαναπάω στη Λέσβο?
Πως θα κρατήσεις αυτό το "πράμα" στο δρόμο βρε Θοδωρή?
Με όλο του το φορτίο και σπινάρει ή πάει με τις πόρτες ακόμα και με 4η.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος  
29-09-08, 23:10   #4
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.310

Drives: Ε34 520i
Σ'ευχαριστω ρε Don για τα καλα σου λογια.

Γιαννη γι'αυτο θελω να την φτιαξω και να την ελαφρυνω και αλλο φιλε. Η "αγνη" ανοθευτη οδηγηση + η ωμη δυναμη που σου φευγει ο ****ς να την βαλεις κατω....

Δεν ξερω αν ειναι εφικτο αλλα θα ηθελα να μην εχει ουτε υδραυλικο τιμονι ουτε ABS. Απλα μηχανικα και αξιοπιστα πραγματα δηλαδη.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος  
29-09-08, 23:50   #5
iagos
 
Το avatar του χρήστη iagos
 
Εγγραφή: 03-08-2006
Μηνύματα: 781

Drives: HP2 ENDURO
Ρε bro, πάω να ξαναδώ τις φωτογραφίες από τη βάπτιση σου, δεν θα είναι δύσκολο να εντοπίσω τον τρελό παπά!

ΥΓ1. Όρμα!
ΥΓ2. Παλιό απωθημένο από το Golfακι,ε;
ΥΓ3. Φτου, πάλι δεν θα έχω χώρο να δουλέψω...
Ο χρήστης iagos δεν είναι συνδεδεμένος  
30-09-08, 22:56   #6
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Πωπω...εισαι θεοπαλαβος εσυ.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος  
30-09-08, 23:31   #7
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Aγορι μου σε παω με 1000!Αφου το εχεις και σου πιανει χωρο στο γκαραζ
αξιοποιησε το ετσι για να γουσταρεις!Κανε τα ονειρα μας πραγματικοτητα.
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος  
01-10-08, 00:24   #8
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Re: Project: E34 Race car

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO
Η σκεψη ηταν η εξης: αφου δεν θα βαλω τον Μ30 στην ALPINA τοτε τι τον κανω?
Αρχισα να ψαχνω λοιπον μια καροτσα για να τον βαλω πανω.Στην αρχη σκεφτομουν καμια παλια πισωκουνα. Βλεπε Askona-Kadett-Escort-E21.
Χαρα στο κουραγιο και στην υπομονη σου.
Παντως αν ακομα σκεφτεσαι για παλια πισοκουνα, το Kadett ακομη δε το'χω δωσει. Να στο φερω να το μεταμορφωσεις σα τις BMW?!
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος  
01-10-08, 00:43   #9
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Μπράβο ρε συ JEO...μπράβο!

Καλό κουράγιο!
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος  
01-10-08, 17:31   #10
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.310

Drives: Ε34 520i
Ευχαριστω ρε παλληκαρια για τα καλα σας λογια....

Γιαννακη τα φωτα σου φιλε: εψαξα εχθες για να βρω κατι αντιστοιχο στο εξωτερικο και επεσα πανω σε εναν τρελο που εχει κανει το ιδιο με μια 535i και αυτος (ασχετο αλλα βρηκα παρομοιες καταστασεις με Μ5 Ε34 και Ε60).

Ειχα σκεφτει να το κανω και εγω μιας και θα εβαζα το full roll cage αλλα το απεριψα γιατι σκεφτηκα πως αυτες οι λαμαρινες ειναι που νευρωνουν το αυτοκινητο. Κοιτα:



Εχει κοψει σχεδον τα παντα. Ακομη και την γεφυρα που παταει πανω της το πισω καθισμα. Ερωτηση. Εγω ειμαι υπερβολικος η' αυτος ειναι π@π@ρ@ς?
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος  
Κλειστό Θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump