Project: E21 Group 5 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
14-12-08, 12:20   #1
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.303

Drives: Ε34 520i
Project: E21 Group 5

Oπως καταλαβατε ξεκιναω καινουργιο project.
Oταν εκανα την αναζητηση για την αγωνιστικη Ε34 που ηθελα να φτιαξω επεφτα συνεχεια σε ενα ονομα: "Ε21 Group 5"

Ειναι η αγωνιστικη εκδοση της γνωστης μας Ε21 η οποια ετρεχε σε πολλες χωρες και σε διαφορετικους αγωνες και ειναι αυτη:



Ειχε εναν turbo κινητηρα 2 λιτρων δανεικο απο την formula 2 ο οποιος εβγαζε 300 ιππους.

Το μοτερ το εχω. Το ξερετε. Μ30 3,5 λιτρα.
Το αυτοκινητο (Ε21) το ψαχνω ακομα γιατι ειχαν ενα θεμα με σαπια πατωματα και θολους.

Δεν θα ακολουθησω την πεπατημενη να προσπαθησω δηλαδη να τοποθετησω τον Μ30 μεσα με καινουργιες βασεις και να αυξησω μετα τα μετατροχια και και και......
Θα κανω απλα το εξης:

Θα γδυσω ΤΕΛΕΙΩΣ την Ε21. Θα φυγουν ΟΛΑ τα μηχανικα μερη και θα μεινει μονο η καροτσα χωρις πορτες χωρις τιποτα. Μονο ο σκελετος της.
Θα βγαλω το πισω και το μπροστινο συστημα της 535i μαζι με το μοτερ και θα τα βαλω αυτουσια στην Ε21.
Ετσι εχω πιασει σχεδον κατευθειαν τα μετατροχια που χρειαζεται το συγκεκριμενο αυτοκινητο (ελπιζω να ειδατε τα φτερα που εχει) και το μοτερ ειναι ετοιμο τοποθετημενο.
Την φαναρτζοδουλεια θα την κανω εγω.
Εχω ειδη σκεφτει πως θα κανω τα φτερα, τους μαρσπιεδες και την πισω αεροτομη με το πορτ-μπαγκαζ.
Πλακα-πλακα το μονο που μενει εργοστασιακο ειναι οι πορτες και το μπροστινο καπο!!!!

Στο μοτερ τωρα, θα γινει ακριβως οτι ελεγα και με την Ε34.
Εκκεντροφοροι, αυξηση συμπιεσης, και 3 διπλα WEBER. 250 αλογακια ειναι υπερ αρκετα για τα περιπου 1000 κιλα που θα ζυγιζει στο τελος.

Τι λετε? ιδεες? Εχει κανεις καμια καροτσα Ε21?
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panoz : 06-03-10 στις 03:04
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος  
16-12-08, 11:14   #2
Action Man
 
Το avatar του χρήστη Action Man
 
Εγγραφή: 27-05-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 76

Drives: GS 1200
__________________
Ο χρήστης Action Man δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-12-08, 16:34   #3
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Κουκλα!Αντε και καλη επιτυχια στο καινουργιο project.
Ε21 υπαρχουν ακομα καποιες αλλα πιστευω οτι δυσκολα θα βρεις
καποια σε καλη κατασταση και λογικη τιμη.
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-12-08, 19:04   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Θα βρουμε...θα βρουμε...
Jeo ,μιλαμε στο MSN να σου πω.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-12-08, 20:39   #5
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Jeo θαυμάζω την όρεξή σου για πατέντες αλλά φιλαράκο το παρακάνεις. Πως θα μπορέσεις να βάλεις μπρος-πίσω άξονες από 5άρι σε 3άρι -ή τέλος πάντων στον προκάτοχο του Ε30-? Έχεις δει κανένα Ε21 από κάτω για να δεις αν είναι δυνατόν να ταιριάξουν αυτά τα πράγματα μεταξύ τους?
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-12-08, 22:41   #6
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.303

Drives: Ε34 520i
Πανο απο τοτε που εκανα format δεν εχω ξαναμπει στο MSN. Βαριεμαι κιολας, να σου πω.

Γιαννη ενδεχεται να κοψω και μερος πατωματος απο την 535 και να το βαλω στην Ε21.

Μετα τα μηχανικα μερη απο nissan patrol που εβαλα στο jimny ολα τα αλλα μου φαινονται.......
Πιστευω πως ολα γινωνται. Εχω δει τοσες απιστευτες πατεντες που αυτο δεν μου κανει κατι.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-12-08, 09:32   #7
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Θόδωρε η πίσω γέφυρα/άξονας των Ε34 είναι μεγαλύτερος και σε πλάτος αλλά και σε μήκος. Άντε, το διαφορικό στην ουρά του μπορείς να το πιάσεις από το πάτωμα. Αλλά τις περαστές βίδες των συνεμπλόκ? Έρχονται σχεδόν στην ακμή, εκεί που κανονικά πιάνει ο γρύλλος. Την μπροστινή γέφυρα? Άντε, την αφήνεις ίδια... Οι μπουκάλες θα μπούνε, και η μηχανή το ίδιο. Τα ψαλίδια, τις κόντρες? Φιλαράκο μου δεν είμαι κατά καμιάς μετατροπής φτάνει όμως όταν θα βγεις στον δρόμο να μη σου σκορπίσει το αμάξι. Μηχανές, σασμάν και διαφορικά μπορείς να βάλεις από ότι θέλεις αφού θα "εγχειρίσεις" το αμάξι (τι κι αν βγει το πίσω μέρος της μηχανής εκεί που είναι το ραδιοCD...). Μη δεις όμως ποτέ σου να σε προσπερνάει ο πίσω άξονας!!!
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-12-08, 01:11   #8
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.303

Drives: Ε34 520i
Λοιπον εχω νεα.... Βρηκα μερικα τεχνικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου που θελω να φτιαξω....

E21 Group 5
Engine
Engine Configuration Inline
Cylinder 4
Aspiration/Induction Turbocharged
Displacement 2000.00 cc | 122 cu in. | 2 L.
Power 650.0 HP @ 9,000.0 RPM
Bore 89.20 mm | 3.5 in.
Stroke 80.00 mm | 3.1 in.
HP to Weight Ratio 3.0
HP / Liter 325.0

Standard Transmission
Gears 5
Transmission Manual

Dimensions
Weight 1936 lbs | 878.2 kg
Length 177.50 in | 4508.5 mm.
Width 72.00 in | 1828.8 mm.
Height 54.00 in | 1371.6 mm.
Wheelbase 100.90 in | 2562.9 mm.
Doors 2

Suspension
Suspension Front : MacPherson strut w/ coil springs
Rear : MacPherson strut w/ coil springs

Steering
Rack and Pinion

Tires / Wheels
Tires Front : 11 x 16 Goodyear F2 Spec
Rear : 14 x 19 Goodyear F2 Spec


Επισης μερικες φωτο...






















__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-12-08, 16:16   #9
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO
Λοιπον εχω νεα.... Βρηκα μερικα τεχνικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου που θελω να φτιαξω....

E21 Group 5
Engine
Engine Configuration Inline
Cylinder 4
Aspiration/Induction Turbocharged
Displacement 2000.00 cc | 122 cu in. | 2 L.
Power 650.0 HP @ 9,000.0 RPM
Bore 89.20 mm | 3.5 in.
Stroke 80.00 mm | 3.1 in.
HP to Weight Ratio 3.0
HP / Liter 325.0

Standard Transmission
Gears 5
Transmission Manual

Dimensions
Weight 1936 lbs | 878.2 kg
Length 177.50 in | 4508.5 mm.
Width 72.00 in | 1828.8 mm.
Height 54.00 in | 1371.6 mm.
Wheelbase 100.90 in | 2562.9 mm.
Doors 2

Suspension
Suspension Front : MacPherson strut w/ coil springs
Rear : MacPherson strut w/ coil springs

Steering
Rack and Pinion

Tires / Wheels
Tires Front : 11 x 16 Goodyear F2 Spec
Rear : 14 x 19 Goodyear F2 Spec


Επισης μερικες φωτο...






















!!!Ποιο γρηγορο και απο βολιδα...
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-01-09, 17:56   #10
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.303

Drives: Ε34 520i
Εντελως πληροφοριακα σας δειχνω το μοτερ που ειχε η Ε21 Group 5.

Το ατμοσφαιρικο (προσεξτε την 16βαλβιδη και διαιρεμενη κεφαλη....):











Και το ιδιο μοτερ με turbo:













Και μια φωτο με...... απλα δειτε τις διαφορες........

__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump