BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρά 3 » Μπαλωμα σε ελαστικο runflat!

Σειρά 3 Συζητήσεις για τη σειρά 3

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
13-03-09, 13:42   #1
Chiefsotos
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 1.918

Drives: E93 335i
Chiefsotos's Garage
Μπαλωμα σε ελαστικο runflat!

Καλησπερα μεσα σε 2 μηνες ειχα δυο φουιτ σε ελαστικα runflat. Εχω μια bmw 335 και τα 2 φουιτ τα επαθα στα δυο πισω λαστιχα αντιστοιχα στο κεντρο του ελαστικου.(καρφι και βιδα) Το πρωτο το επαθα πριν 2 μηνες και ο βουλκανιζατερας (παρολο που μου ειπε οτι οι εταιριες δεν αναλαμβανουν επισκευη runflat) μου το εκανε. Εννοειται πως το κορδονι ειναι απαγορευμενο, οποτε εμεναν δυο λυσεις : 1) η ομπρελα, που την αποφυγαμε γιατι ηταν μικρη η τρυπα και δεν ηθελε να μου τι μεγαλωσει με αριδα και 2) το εσωτερικο μπαλωμα που ηταν το πλεον καταλληλο. Εδω και δυο μηνες που ειχα παθει το πρωτο λαστιχο, εχω οδηγησει σε πολυ υψηλες ταχητητες με κανενα απολυτως προβλημμα. Το δευτερο λαστιχο το επιδιορθωσα μολις χθες και αυτο με την ιδια μεθοδο. Αυτο που μου ειπε παντως ο βουλκανιζατερας ειναι δε θα διορθωταν με τιποτα αν ηταν στο πλαι του ελαστικου. Επισης δεν ειναι σιγουρος τι γινεται αν υπαρξει δευτερο φουιτ στο ιδιο λαστιχο ή αν υπαρξει σκισιμο.
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-03-09, 14:54   #2
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.386

Drives: E87 116i
giannis's Garage
Τι ειναι η 'ομπρελα'; Πρωτη φορα το ακουω. Καινουρια μεθοδος επιδιορθωσης ελαστικου;
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-03-09, 18:27   #3
Chiefsotos
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 1.918

Drives: E93 335i
Chiefsotos's Garage
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο giannis
Τι ειναι η 'ομπρελα'; Πρωτη φορα το ακουω. Καινουρια μεθοδος επιδιορθωσης ελαστικου;
Ειναι κατι παρομοιο με το εσωτερικο μπαλωμα, αλλα χρησιμοποιειται για λιγο μεγαλυτερες τρυπες. Το σχημα της μοιαζει με ομπρελα δλδ ειναι στη βαση του περιπου 4-5 εκατ. και εχει και μια προεξοχη στο κεντρο η οποια βγαινει μεχρι το εξω μερος του ελαστικου και κολαει και απο μεσα και απο εξω. Απλα για να περασει αυτη η εξοχη πρεπει να ανοιξεις τρυπα με αριδα στο λαστιχο τουλαχιστον οσο ειναι η διαμετρος της προεξοχης της ομπρελας.
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-03-09, 19:37   #4
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 2.900

Drives: Ε39 528i/2
sv2gww's Garage
Δεν υπάρχει περιορισμός στα μπαλώματα του είδους αφού η συγκόλληση είναι υπέρ-επαρκής. Θέλει όμως καλή ζυγοστάθμηση. Βέβαια, αν γίνει το λάστιχο κόσκινο τότε καλό είναι να τα αλλάξεις (ζευγάρι πάντα). Και ναι, σκήσιμο στο πλάϊ σημαίνει οριστικό πέταμα του λάστιχου.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-03-09, 00:44   #5
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 2.731

Drives: E81 118i
TAZ 118!'s Garage
Σε προσφατη επισκεψη μου στην αντιπροσωπεια σε αναλογη ερωτηση
νεου κατοχου Ε92 υπευθυνος του συνεργειου του απαντησε οτι επισκευη στο πελμα των RFT επιτρεπεται.Σε σκισιμο στα πλαινα ,το λαστιχο υποχρεωτικα
αντικαθισταται.
__________________
Black Prince...


Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-03-09, 17:34   #6
Amessad
 
Το avatar του χρήστη Amessad
 
Εγγραφή: 24-02-2009
Περιοχή: Άλιμος
Μηνύματα: 293

Drives: Ε90 335i
Amessad's Garage
Re: Μπαλωμα σε ελαστικο runflat!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chiefsotos
. Εννοειται πως το κορδονι ειναι απαγορευμενο,...
chief μπορείς να εξηγήσεις γιατί το κορδόνι δεν αποτελεί λύση ... είναι θέμα ποιότητας ?
__________________
E90 335ι F/L Μ-Pack
Ο χρήστης Amessad δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
31-03-09, 10:38   #7
Chiefsotos
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 1.918

Drives: E93 335i
Chiefsotos's Garage
Re: Μπαλωμα σε ελαστικο runflat!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chiefsotos
.
chief μπορείς να εξηγήσεις γιατί το κορδόνι δεν αποτελεί λύση ... είναι θέμα ποιότητας ?
Το κορδονι αποφευγεται σε λαστιχα μεγαλης διαμετρου και υψηλου δεικτη ταχυτητας γιατι ειναι μια μεθοδος που επισκευαζεις το λαστιχο χωρις να το βγαλεις απο τη ζαντα. Αυτο σημαινει οτι απο τη μεσα μερια δεν κολαει στο εσωτερικο του λαστιχου παραμονο παραμενει στη θεση του επειδη κολαει απο εξω. Οδηγωντας λοιπον σε μεγαλες ταχυτητες (πανω απο 200κμ) τα λαστιχα ζεσταινονται υπερβολικα και φθειρονται στο κεντρο τους, με αμεση συνεπεια να φθειρεται και το κορδονι. Φαντασου λοιπον εκει που εισαι με 200+ να ξεφουσκωσει αποτομα επειδη το κορδονι εφυγε απο τη θεση του!!!
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
31-03-09, 11:00   #8
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 7.733

Drives: E92 335i
Panoz's Garage
Re: Μπαλωμα σε ελαστικο runflat!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chiefsotos
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chiefsotos
.
chief μπορείς να εξηγήσεις γιατί το κορδόνι δεν αποτελεί λύση ... είναι θέμα ποιότητας ?
Το κορδονι αποφευγεται σε λαστιχα μεγαλης διαμετρου και υψηλου δεικτη ταχυτητας γιατι ειναι μια μεθοδος που επισκευαζεις το λαστιχο χωρις να το βγαλεις απο τη ζαντα. Αυτο σημαινει οτι απο τη μεσα μερια δεν κολαει στο εσωτερικο του λαστιχου παραμονο παραμενει στη θεση του επειδη κολαει απο εξω. Οδηγωντας λοιπον σε μεγαλες ταχυτητες (πανω απο 200κμ) τα λαστιχα ζεσταινονται υπερβολικα και φθειρονται στο κεντρο τους, με αμεση συνεπεια να φθειρεται και το κορδονι. Φαντασου λοιπον εκει που εισαι με 200+ να ξεφουσκωσει αποτομα επειδη το κορδονι εφυγε απο τη θεση του!!!
+1
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
31-03-09, 17:43   #9
Amessad
 
Το avatar του χρήστη Amessad
 
Εγγραφή: 24-02-2009
Περιοχή: Άλιμος
Μηνύματα: 293

Drives: Ε90 335i
Amessad's Garage
Re: Μπαλωμα σε ελαστικο runflat!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chiefsotos
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chiefsotos
.
chief μπορείς να εξηγήσεις γιατί το κορδόνι δεν αποτελεί λύση ... είναι θέμα ποιότητας ?
Το κορδονι αποφευγεται σε λαστιχα μεγαλης διαμετρου και υψηλου δεικτη ταχυτητας γιατι ειναι μια μεθοδος που επισκευαζεις το λαστιχο χωρις να το βγαλεις απο τη ζαντα. Αυτο σημαινει οτι απο τη μεσα μερια δεν κολαει στο εσωτερικο του λαστιχου παραμονο παραμενει στη θεση του επειδη κολαει απο εξω. Οδηγωντας λοιπον σε μεγαλες ταχυτητες (πανω απο 200κμ) τα λαστιχα ζεσταινονται υπερβολικα και φθειρονται στο κεντρο τους, με αμεση συνεπεια να φθειρεται και το κορδονι. Φαντασου λοιπον εκει που εισαι με 200+ να ξεφουσκωσει αποτομα επειδη το κορδονι εφυγε απο τη θεση του!!!
Σωστός, make sense!
__________________
E90 335ι F/L Μ-Pack
Ο χρήστης Amessad δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump